Јасно се види да ће главни силазак града на реку за пешаке остати преко Савамале, тј. Карађорђеве, док ће Савска бити само приступ колима.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547216#p547216:2mv386m2 je napisao(la):Veliki Vracar » Пон Јун 25, 2018 4:40 pm[/url]":2mv386m2]Дошљак-
Стварно се трудиш, цртежи, објашњења са доста текста, ја не умем тако. Једино што не прихватам подвожњаке, довољно је видети онај ужас на Дорћолу, и ови твоји би почињали још у Савској и онемогућавају попречно кретање а и најчешће постају смрдљиве рупчаге, тако да ту нико не би желео да пролази.
Ово са укопавањем колосека је нерационално, много је боље одмах направити метро, спајаш делове града, а и довозиш путнике до трасе "изванредног денивелисаног железничког чвора" :mrgreen: и људи путују где им је воља :kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547327#p547327:2f3lwonl je napisao(la):direktor » 25 Jun 2018 11:43 pm[/url]":2f3lwonl]Napisa u postu gore da si radio kao vozac kt-4
Из пешачког угла железнички насип наНБГ је мања препрека од аутопута, свуда постоје тротоари где пролазе улице испод пруге, једино фали на једном месту да се пробије насип, док су нпр. петље код Арене са степеницама скроз дестимулишуће за кретање пешака. И опет је пријатнији амбијент проласка Омладинских бригада на НБГ испод пруге него подвожњак на Дорћолу.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547349#p547349:2alko71s je napisao(la):vucko » Уто Јун 26, 2018 6:12 am[/url]":2alko71s]Za oko 113 sati taj plan će i zvanično biti nemoguć. I to ne bi ličilo na Dorćol već na NBG gde nasip kao reka deli NBG na dva dela, čak je i manje problematičan autoput jer je denivelisan.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547355#p547355:3qy9g36f je napisao(la):Дошљак » 26 Jun 2018 07:02 am[/url]":3qy9g36f]... једино фали на једном месту да се пробије насип, док су нпр. петље код Арене са степеницама скроз дестимулишуће за кретање пешака. ...
http://www.politika.rs/scc/clanak/40640 ... samo-sutraПОСЛЕДЊИ ДАНИ ГЛАВНЕ ЖЕЛЕЗНИЧКЕ СТАНИЦЕ
Возови иду кроз Савски амфитеатар још само сутра
Поласком последње композиције у суботу увече станица се званично затвара после 134 године. - Неколико колосека, на којима су се донедавно тискали путници, увелико је прекривено дивљим растињем
Аутор: Дејан Алексић, петак, 29.06.2018. у 09:46
Главна железничка станица у Београду броји последње дане до 1. јула, када ће и званично отићи на странице историје. Али, надлежни су Главну, чини се, на те странице већ послали.
На годинама непрегледном реду вожње, сада је само тринаест полазака, који ће, као и остали, за три дана бити преусмерени на „Прокоп”. Седми, осми, девети и десети колосек, на којима су се донедавно тискали путници, делују непрепознатљиво. Као да њима возови нису прошли деценијама. Те колосеке и пероне сада прекрива густо дивље растиње.
Тик уз десети, последњи колосек Главне, звук багера, који уклања остатке већ порушених железничких објеката на арима предвиђеним за „Београд на води”, упозорава да о одлагању исељења станице нема ни речи. На то упозоравају и стаклени горостаси футуристичког стамбено-пословног комплекса, који се увелико уздижу нешто даље.
Зато можда и не треба да чуди што су перони са којих је недавно уз песму „А сад адио” испраћен последњи барски воз, већ готово пусти. Ни трага дуго познатој слици станичног платоа на коме путници ужурбано ходају и галаме, сударајући се једни са другима. Сада готово тишина, као да је реч о некој пролазној пaланачкој станици. Више је клупа него путника који се могу видети у једном сату на станици.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548064#p548064:1hynsu3j je napisao(la):vucko » Pet Jun 29, 2018 12:30 pm[/url]":1hynsu3j]Kuda ide zadnji polazak?
Prvi svečani voz na novo-sagrađenoj pruzi Beograd - Niš je prošao 23. 8. 1884. sa oko 200 učesnika. Većinom su bili stranci iz Pešte, Beča i Pariza. Otpremljeni su u dva voza, u vremenskom razmaku od četiri minuta, svaki sa po devet putničkih kola. U prvom vozu bili su uglavnom pozvani gosti - stranci. Voz je svuda dočekivan sa oduševljenjem.
Program prvog putovanja je bio sledeći :
23. avgusta u 8 sati ujutro održava se Božija služba na beogradskoj železničkoj stanici
polazak voza u 8:30
dolazak u Lapovo u 12:52
doručak nuđen od strane društva svojim gostima
dolazak u Niš u 17:25
Naveče u 20 časova banket za putnike
24. avgusta u 5:30 polazak iz Niša za Beograd
dolazak u Beograd u 12:57
Dve godine kasnije, javnom saobraćaju predati su krakovi prema Leskovcu, Vranju, Pirotu, Beloj Palanci i Caribrodu.
Formiranjem direkcije Srpskih železnica počela je eksploatacija železnica u Srbiji pod državnom upravom, kada su preuzete od francuskog preduzeća 3. juna 1889.. Taj dan je i praznik srpskih železničara. U momentu preuzimanja, Srpska železnica imala je 532 kilometara pruge, 27 lokomotiva, 127 putničkih vagona, 293 zatvorenih vagona, 88 vagona za prevoz stoke i 321 vagona za različite svrhe. Za prvog direktora Srpskih državnih železnica postavljen je inženjer Dimitrije Stojanović.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548148#p548148:ksx9lkd7 je napisao(la):RioBL » 29 Jun 2018 04:37 pm[/url]":ksx9lkd7]Prvi voz je krenuo za Nis, 23.08.1884