Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Када кажете коначно дизелке иду кроз Врачарски тунел, мислите на теретне композиције које су до сада приобалном пругом вукле дизел локомотиве, или на ДМВ-711 који полазе са Дунав станице?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547191#p547191:39y124tq je napisao(la):
WLABmz » Mon Jun 25, 2018 3:56 pm[/url]":39y124tq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547141#p547141:39y124tq je napisao(la):
solecar » Pon Jun 25, 2018 1:30 pm[/url]":39y124tq]Konačno da doživimo dan nam "dizelke" idu kroz Vračarski tunel. :sesir:

Idu i kroz druge tunele, koji nemaju sistem ventilacije za razliku od vračarskog. Problem s dizelkama nije povezan sa tunelom nego sa protivpožarnim sistemom u stanici Vukov spomenik.

Pa jel će sad da isključuju protivpožarni sistem kad prolazi kompozicija sa dizelkama?
 
@Дошљак-

Видим баш си се потрудио са набрајањем препрека и препречица за "освајање" обале, али остаје да је највећа препрека и то она која генерише већину осталих пруга и две несрећне станице. Када пруга одлети и све ово остало ће се много лакше решити. Не прихватам да су саобраћајнице проблем за приступ реци, онда би испало да је кроз град немогуће комуницирати, али је тачно да треба инсистирати на што већем броју пешачких зона и улица ка рекама :kk:
 
Истина, пруга је препрека, али није ни она непремостива. Да се задрже два колосека до ГЖС, по садашњем плану БнВ би требало 3 пружна прелаза (било денивелисана, било у нивоу), пошто је толико предвиђених нових улица које ће спајати Савску са остатком БнВ. Тако да није проблем ГЖС у својој функцији превоза путника за приступ реци, већ је проблем њена позадина која је била заузета неугледним и неприступачним баракама, магацинима, складиштима и сл. индустријско-техничким објектима. Сама станица може сачувати своју функцију за регионалну железницу, међународне поласке и туристичке возове. Ево да прикажем то на плану БнВ. Жутом сам додао простор где су перони и колосеци саме станице, црном сам повукао линију два колосека која би водила до њих, а црвено су места укрштања са друмском комуникацијом. Видисе и колико је то мали простор од самог БнВ, и како се траса пруге може и укопати, а преко ње да се направи паркић. Станица може остати чеона или да се продужи подземно пруга ка центру и Дунав станици. Овај потенцијал масовног транспорта у срце града и у БнВ је олако и скроз неоправдано одбачен.
 
Дошљак-

Стварно се трудиш, цртежи, објашњења са доста текста, ја не умем тако. Једино што не прихватам подвожњаке, довољно је видети онај ужас на Дорћолу, и ови твоји би почињали још у Савској и онемогућавају попречно кретање а и најчешће постају смрдљиве рупчаге, тако да ту нико не би желео да пролази.
Ово са укопавањем колосека је нерационално, много је боље одмах направити метро, спајаш делове града, а и довозиш путнике до трасе "изванредног денивелисаног железничког чвора" :mrgreen: и људи путују где им је воља :kk:
 
Ma pruga da se izdigne i to bi resilo stvar, pa tako su sve zeleznicki prilazi glavnih stanica u Evropi uradjeni u XIXom veku i nikome ne pada na pamet da ukopava te koloseke sada.
Izdignuti prugu je mnogo jeftinije nego ukopati je i na taj nacin bi pre resili pitanje denivelisanosti pruge. A to sto mi hocemo uvek neka delux resenja je druga stvar.
U Parizu, Milanu, Londonu, Berlinu, itd imate po 4,6,8,10 koloseka koji prolaze kroz centar grada na nasipu i nikome to ne smeta.
 
Ко је луд да сада ту прави некакав насип за никакав добитак. Сви возови лепо са "изванредног.... :mrgreen: железничког чвора" и сви срећни! :sesir:
 
Da je taj nasip postojao 1884 kad se gradila zeleznica, danas ne bi selili Glavnu, tj ne bi mogli da koriste argument da zeleznica smeta.
naravno ako se ima para kao sto se nema, nek se gradi ukopani tunel ali mi te pare nemamo niti cemo ih imati u dogledno vreme.
 
Правиће се метро тунел како најављују а не цев за железницу...
 
Онда главна станица изванредног железничког чвора остаје без метроа?
 
Најрационалније решење је метро на Прокоп а регионална железница на ГЖС. Тако је и планирано када планирање није имало за циљ лаку лову.
 
Није тако планирано седамдесетих. О два колосека на ГЖС је говорио Ђиласов градски архитекта Ђорђе Бобић, али на срећу задржали су се само на причи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547237#p547237:3ek5tft8 je napisao(la):
Nikola NS » 25 Jun 2018 05:37 pm[/url]":3ek5tft8]Онда главна станица изванредног железничког чвора остаје без метроа?

Види га и Новосађанин подбада :mrgreen: Јел те молићу, а јел готов онај изванредни Бојовићев мост, што га погрешно зовете Жежељев, ил су још новци негди затурени по фиокама.., :sesir:

Не знам за метро кроз Београд центар, само би га луд човек заобишао :oops: , а већ има урађене касете за исти, а преко пута и Клинички центар као следећа станица... :grand:
 
Mogo bi da pogledas planove. Nije tako tesko tramvaj bi bio idalan od pancevca do ade ciganlije za pocetak
Ali ti se bojis sina ko djavo od krsta
Treba vidjeti da li ce se zs udostoiti za na romantiku 30 ovog mjeseca zakaci parnu lokoksu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547274#p547274:2h8mdoqs je napisao(la):
Veliki Vracar » Пон Јун 25, 2018 9:06 pm[/url]":2h8mdoqs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547237#p547237:2h8mdoqs je napisao(la):
Nikola NS » 25 Jun 2018 05:37 pm[/url]":2h8mdoqs]Онда главна станица изванредног железничког чвора остаје без метроа?

Види га и Новосађанин подбада :mrgreen: Јел те молићу, а јел готов онај изванредни Бојовићев мост, што га погрешно зовете Жежељев, ил су још новци негди затурени по фиокама.., :sesir:
Возови пролазе већ увелико преко Бојовићевог моста, сад завршавају друмске приступне саобраћајнице. Баш сам пре неки дан прешао мост возом за Београд. Морамо ми Новосађани да подбадамо, ми највише и користимо возове ка Београду и београдске железничке станице (ако се изузме БГ воз). :D
 
Jel bre preko kojeg mosta kako to vikate Zezelja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547275#p547275:35go0gv0 je napisao(la):
direktor » 25 Jun 2018 08:07 pm[/url]":35go0gv0] Nije tako tesko tramvaj bi bio idalan od pancevca do ade ciganlije za pocetak
Ali ti se bojis sina ko djavo od krsta

А ти се мало бојиш да прочиташ пост и да га разумеш. Лепо сам предвидео да ћеш да причаш о трамвају када се прича о возовима и то о брзим возовима, дуж саме обале и онда ту нема пролаза него као кртица кроз подвожњаке.
Трамваја има по целом граду, они нису спорни, никоме не сметају и могу да иду и поред обале ако је то од користи, тако да овом променом фокуса само дижеш димну завесу да може шупља прича о ГЖС да се изнова заврти ко покварена плоча.
Брзи возови на изванредни денивелисани железнички чвор, а обала Београђанима пешацима и бициклистима и трамвајџијама ако хоћеш! :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547278#p547278:26azekq6 je napisao(la):
Nikola NS » 25 Jun 2018 08:24 pm[/url]":26azekq6]
Возови пролазе већ увелико преко Бојовићевог моста, сад завршавају друмске приступне саобраћајнице. Баш сам пре неки дан прешао мост возом за Београд. Морамо ми Новосађани да подбадамо, ми највише и користимо возове ка Београду и београдске железничке станице (ако се изузме БГ воз). :D

Знам све о прелепом Бојовићевом мосту, само се шалим. Ја сам се и регистровао на НСБуилду као "Бојовићев мост" јер ме нервирала неправда да се мост нашег генијалног конструктора Александра Бојовића зове Жежељев мост а сви знамо да је он нажалост срушен, па сам тако хтео да учиним ту нелогичност видљивом.
Кад неки месец касније сазнаде се да је на форуму члан "Инжењер" управо главни конструктор Бојовић и ја се оладих од страха како сад да пишем под тим именом пред таквим ауторитетом! Али испоставило се да је инжењер Бојовић не само велики консруктор мостова него и генијалан и веома драг човек, што ме одушевило! Честитам вам Новосађани још једном прелепи нови мост, светски рекордер у својој класи и по мени најлепши у овом делу Европе!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547282#p547282:2a066y35 je napisao(la):
Veliki Vracar » Pon Jun 25, 2018 8:31 pm[/url]":2a066y35]

да може шупља прича о ГЖС да се изнова заврти ко покварена плоча.
..Pa kad momci nemaju sta drugo navece....

Voleo bih da konacno vidim taj volsebni "plan" o ostavljanju nekoliko koloseka na GZS,
kao i o stajalistu Sajam.... :lol:

KO je to radio, po cijem zahtevu, i da li je to uopste razmatrano za usvajanje na nivou republike ..

BGD cvor i GZS (zeleznica uopste) su u nadleznosti Republike i ona odlucuje..
 
O kojim brzim vozovima ko je prico o tgv oko kalisa pa tu su se vozovi ukli kao puzevi brzinom tramvaja
Svaka cast Bojovicu ali ce se most i dalje. vikati Zezeljev most .
 
Шта мислите и ко ће да викне коме то је међу вама. Није ТГВ али ови би хтели РВР да шпарта око Калемегдана, онда нема од обале ништа, док не дође нека интелигентнија генерација...
Жежељев мост је срушен, а тако се само звао у жаргону, сленгу или ти међу нама, на тај начин може и даље да га зове како ко стигне, поента је да живимо у некарактерно време где би неком понављачу на власти могло пасти на памет да тако нешто и озваничи иако нема додира са фактима... Зашто би га звали по старом конструктору, када овај мост има новог ништа мање генијалног... Дакле нећемо по конструктору него дајте нешто креативно! :grand:
Рецимо садашња министарка упорно "асфалтира" аутопут кроз Сићевачку клисуру иако он тамо уопште не пролази, а новинари уместо да је исправе хорски шире нову "истину" да сада имамо две Сићевачке... Све је данас могуће :roll:
 
Mozda nam prugu oko kalisa upakuju u metro lrt poklon
RvR polako su zreli za zamjenu .Ja nisam za rvr oko kalisa vec nesto kao kaf /katica bilo bi vise nego korisno
 
Спор је око железнице уз обалу која је одсеца од града и грађана овог Београда. Трамвај није уопште у причи.
Поготову мени не можеш приписати "страх" од шина и трамваја, јер сам радио за време ванредног студирања као возач КТ-4 у нашем ГСП-у. Беше некад.
 
Problem je sto svi prugu vide samo sa teretnim vagonima iskljucivo
Ps mogo bi ponovo da vozis katicu nedostaje gsp vozaca
 
Могу тебе да препоручим као заљубљеника, радио сам тамо као електроинжењер.
 
Vrh