Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Da, slažem se. Samo sam napisao ono što je nekada već postojalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546944#p546944:szzdnajn je napisao(la):
Darko78 » 24 Jun 2018 12:51 pm[/url]":szzdnajn]Meni nisu jasni protesti ,jedini koji ce teze dolazit do Prokopa jesu stanovnici Beograda na vodi i okolina .
Celi Novi Bg.i ubuduce ce koristit stanicu Novi Bgd.bez obzira koja je pocetna.
Leva obala Dunava ( Krnjaca , Borca i toj deo) sad im je lakse na Bg voz i na Prokop .
Celi bulevar i taj deo oko Vuka opet im je lakse .
Sad je Rakovica i taj deo Beograda poveza Bg vozom sa Prokopom .Nista mi nije jasno za koga se oni bore.
Дакле, тврдиш да често користиш БГ:ВОЗ, и да је то сјајан превоз. И по теби, у чему је проблем да до Савског трга иду 2 линије БГ:ВОЗ-а? Зашто би теби лично сметале?

Линија 3 Савски трг - Аеродом на сваких 15 минута: узпут стаје на Аутобуској станици станици Нови Београд. Са садашњим једноколосечним мостом је то технички изводљиво, а од Новог Београда ионако требају додатни колосеци.

Станице и стајалишта:
- Аеродром
- Ледине
- Бежанијска коса
- Тошин бунар
- Омладинских бригада
- Нови Београд (железничка и аутобуска станица)
- Мостар (Вотерфронт Шопинг Мол)
- Савски трг (центар Београда, Београд на води)

Линија 4 Савски трг - Ресник на сваких 15 минута: узпут стаје у Раковици или ти станици Југ. По један полазак на сат продужавају ка Лазаревцу и Младеновцу.

Градске станице и стајалишта:
- Ресник
- Кијево
- Кнежевац
- Раковица
- Топчидер
- Мост на Ади (направити још један улаз на Сајам са те стране)
- Мостар (Вотерфронт Шопинг Мол)
- Савски трг (центар Београда, Београд на води)

Линија 1 Батајница - Прокоп - Вук - Карабурма: сваких 15 минута.
Линија 2 Панчево - Крњача - Вук - Раковица - Макиш - Железник - Остружница: сваких 15 минута.


Аутобуска линија за Обреновац, рецимо, у том случају омогућава да путници на брзи БГ:ВОЗ преседају у Остружници, код Моста на Ади, и на НБГ. Слично и са 511 за Сремчицу. Сва насеља општине Сурчин могу преседати у Лединама. Аутобуси за Лазаревац, Младеновац, Сопот, Барајево итд. сви аутобуси иду или до Прокопа или НБГ. У центру (макар том делу центра) више немамо аутобуса, само воз на струју. Све то може да се реализује у року од максимум годину ипо дана, 4 пута брже, 5 пута технички једноставније и 5 пута јефтније од градње метро-а. Наравно да ће метро требати у неким другим деловима града (Славија, Чукарички гребен, Звездара, средишњи део Круга двојке, околина Општине Нови Београд, центар Земуна...).

Дакле?
 
Odavno sam predlagao liniju BG Voza od Aerodroma do Glavne ali ideja se bas i nije dopala na forumu, ne znam zasto.
 
Идеја је на месту, али фале возови и пруга.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547048#p547048:g9ldara8 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jun 24, 2018 8:10 pm[/url]":g9ldara8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546944#p546944:g9ldara8 je napisao(la):
Darko78 » 24 Jun 2018 12:51 pm[/url]":g9ldara8]Meni nisu jasni protesti ,jedini koji ce teze dolazit do Prokopa jesu stanovnici Beograda na vodi i okolina .
Celi Novi Bg.i ubuduce ce koristit stanicu Novi Bgd.bez obzira koja je pocetna.
Leva obala Dunava ( Krnjaca , Borca i toj deo) sad im je lakse na Bg voz i na Prokop .
Celi bulevar i taj deo oko Vuka opet im je lakse .
Sad je Rakovica i taj deo Beograda poveza Bg vozom sa Prokopom .Nista mi nije jasno za koga se oni bore.
Дакле, тврдиш да често користиш БГ:ВОЗ, и да је то сјајан превоз. И по теби, у чему је проблем да до Савског трга иду 2 линије БГ:ВОЗ-а? Зашто би теби лично сметале?

Линија 3 Савски трг - Аеродом на сваких 15 минута: узпут стаје на Аутобуској станици станици Нови Београд. Са садашњим једноколосечним мостом је то технички изводљиво, а од Новог Београда ионако требају додатни колосеци.

Станице и стајалишта:
- Аеродром
- Ледине
- Бежанијска коса
- Тошин бунар
- Омладинских бригада
- Нови Београд (железничка и аутобуска станица)
- Мостар (Вотерфронт Шопинг Мол)
- Савски трг (центар Београда, Београд на води)

Линија 4 Савски трг - Ресник на сваких 15 минута: узпут стаје у Раковици или ти станици Југ. По један полазак на сат продужавају ка Лазаревцу и Младеновцу.

Градске станице и стајалишта:
- Ресник
- Кијево
- Кнежевац
- Раковица
- Топчидер
- Мост на Ади (направити још један улаз на Сајам са те стране)
- Мостар (Вотерфронт Шопинг Мол)
- Савски трг (центар Београда, Београд на води)

Линија 1 Батајница - Прокоп - Вук - Карабурма: сваких 15 минута.
Линија 2 Панчево - Крњача - Вук - Раковица - Макиш - Железник - Остружница: сваких 15 минута.


Аутобуска линија за Обреновац, рецимо, у том случају омогућава да путници на брзи БГ:ВОЗ преседају у Остружници, код Моста на Ади, и на НБГ. Слично и са 511 за Сремчицу. Сва насеља општине Сурчин могу преседати у Лединама. Аутобуси за Лазаревац, Младеновац, Сопот, Барајево итд. сви аутобуси иду или до Прокопа или НБГ. У центру (макар том делу центра) више немамо аутобуса, само воз на струју. Све то може да се реализује у року од максимум годину ипо дана, 4 пута брже, 5 пута технички једноставније и 5 пута јефтније од градње метро-а. Наравно да ће метро требати у неким другим деловима града (Славија, Чукарички гребен, Звездара, средишњи део Круга двојке, околина Општине Нови Београд, центар Земуна...).

Дакле?
Za pocetak moje i vase znanje o zeleznici se ne moze poredit i to me nije sramota reci.
Drugo Savski trg i stara zeleznicka stanica ne postoje vise i ne znam zasto ih vise uzimas u crtanju traso o kojim pricas .
Aerodrom je planiran do stanice Novi Bg i to je to i daj boze i da izrade i toliko.
 
Дакле, немој да завлачиш, буди прецизан!

Моје мишљење је: Немам мишљење, нека раде шта и како раде.

Питао си зашто људи протествују, када је ово сасвим добро? Добио си одговор са више него довољно јасних детаља шта они који протестују не желе да изгубе (једна од подваријанти прихватљива за оне који протестују).
 
:grand: :grand:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547056#p547056:3bis10s4 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jun 24, 2018 8:52 pm[/url]":3bis10s4]Дакле, немој да завлачиш, буди прецизан!

Моје мишљење је: Немам мишљење, нека раде шта и како раде.

Питао си зашто људи протествују, када је ово сасвим добро? Добио си одговор са више него довољно јасних детаља шта они који протестују не желе да изгубе (једна од подваријанти прихватљива за оне који протестују).
Imam svoje misljenje koje sam izneo i jedva cekam da se ova prica zavrsi za nekoliko dana.
 
Онда би могли и да га изнесете, мада не морате. То није наређење, можете увек да га сачувате за себе. За сада сам само климате главом, на све што се ради, макар на овом форуму.
 
Beograd je talac projekta BNV i tu za mene nema nikakve dileme. GZS je samo jedna od prepreka koju je trebalo ukloniti i zadovoljiti rokove i nove planove.
 
:kafa:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547067#p547067:3iknoef0 je napisao(la):
Igor » Ned Jun 24, 2018 10:13 pm[/url]":3iknoef0]Beograd je talac projekta BNV i tu za mene nema nikakve dileme. GZS je samo jedna od prepreka koju je trebalo ukloniti i zadovoljiti rokove i nove planove.
Ne vidim nista sporno u tome.
 
Ja vidim.
No nemocan sam, kao bar 200-300.000 beogradjana.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Karlo, konačno konkretni predlozi. Imam par pitanja.

Linija 3 Kako Ledine pa Bežanijska Kosa? Znači da ne ide po postojećoj pruzi. Zar nije jednostavnije preko stanice Zemun?
Čini mi se da je kratko rastojanje između stanica Omladinskih brigada i Tošin Bunar. Bolje da bude jedna stanica.

Da li je 40 kompozicija dovoljno za 4 linije i taj takt? Nisam saobraćajni inženjer već ekonomista, pa nemam pojma.

Koliko bi bar okvirno bila cena za kompletiranje ovih projekata?

Čini mi se da su ovakvi predlozi mnogo bolja solucija nego lamentiranje nad stanicom. Slati svaki dan Železnici ili nadležnima u Bg ili ministarstvima. Odmah da se potpiše peticija, hoćemo nove linije. Ne samo tri kraja spaja, već Bg voz volim skroz.
 
Зашто Бежанија, па Ледине? А не на Земун? Ако би желели неки озбиљан превоз (читај фреквентан), потребни су нам додатни колосеци између линије саобраћајнице Т6 и центра Београда. Сада имамо слободу да релативно јефтино и једноставно искористомо трасу од Савског трга, преко Старог железничког до Новог Београда. Кроз БНВ може плитак тунел, преко кога би ишао неки линијски парк, рецимо, тако нешто. Од Новог Београда до близу Тошиног бунара је могуће направити потпорни зид за додатни колосек на насипу. Од Тошиног бунара до Аеродрома би у свим комбинацијама имали релативно скупу трасу. Аеродромском терминалу можемо прићи са северне стране обилазећи писту (нови план), тунел попречно на стару и нову писту (стари план), или са југа без тунела (што предлажем). Прва и друга варијанта подразумевају нови Бежанијски тунел, а по мојем предлогу се иде на стубовима (естакади) изнад Николе Добровића. Од Т6 (Бежанијско гробље) иде по површини између зоне насеља и зоне писте. На једноколосечној прузи је могућ интервал 15 минута, са укрштавањем на НБГ и близу Ледина (краћа

Добро сте проценили, за цео тај систем би требало 36 композиција, скоро 40. Само композиције, уколико се купују нове, би стајале 150-200 милиона евра, али је могуће и са неким већим контигентом половних проћи доста јефтнијије. Само за аеродромску линију, радови на доњем строју би износили 30 милиона евра, а на горњем 15 милиона евра (ред цене). Тек у некој другој фази ко зна када би се кренуло са другим колосеком, али чиме би повећали интервал, и увели линије типа Нови Сад - Пазова - Аеродром - НБГ - Прокоп - Раковица - Јагодина на сваких сат, или слично. Такође, за тренутак градње другог колосека треба сачувати трасу на северном ободу Сурчина за гранање линије. Тада би имали, рецимо, аеродромски воз сваких 15 минута + Сурчински исто. Али би морали направити двоколосечни мост преко Саве на месту старог. И требамо размишљати о БГ:ВОЗ тунелу Савски трг, Трг републике, Дунав станица.

Обреновачка линија је посебна тема, коју сада нисам спомињао само из разлога што су линије за Железник, Ресник и Аеродром већ у оном СНС метро плану. Ако желите, можемо за демонстрације припремити јавну презентацију оваквих предлога. Доказ да нисмо традиционалисти (премда има и тих осећања), него прагматичари! Да не демонстрирамо зато што волимо или мрзимо Вучића, већ зато што знамо да нешто не ваља у друштву.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547067#p547067:3bc6qlbd je napisao(la):
Igor » 24 Jun 2018 10:13 pm[/url]":3bc6qlbd]Beograd je talac projekta BNV i tu za mene nema nikakve dileme. GZS je samo jedna od prepreka koju je trebalo ukloniti i zadovoljiti rokove i nove planove.

Веома ретко се не слажем са администратором :mrgreen: али то не значи да треба ћутати :wink:

Дакле моје становиште је да је Београд већ цео век талац ГЖС и прилазне пруге (као и оне око Калемегдана). Ово коначно уклањање несрећно лоцираних колосека на самој обали река једино могу упоредити са раскидањем окова. Коначно слобода!! :gobb:
Да, да коначно ће Београђани својим духом да додирну и осете моћ и лепоту велике воде, схвате где су и шта имају и промене се на боље наравно :vops:

А што се тиче шинског система у граду чиниће га: метро, трамваји и овај изванредни потпуно денивелисани железнички чвор који имамо! :grand:

Хвала на пажњи!
 
Konačno da doživimo dan nam "dizelke" idu kroz Vračarski tunel. :sesir:
 
Zasto ljudi kolosjek oko kalisa vide kao nekakve okove lance umjesto sanse za novu brzu vezu panc mosta dorcola SRC MGM kule nebojsa beton hale brankovog mosta bgh2o rodilo se valja ga ljuljati sajma ade ciganlije...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547067#p547067:1ula48d5 je napisao(la):
Igor » Sun Jun 24, 2018 11:13 pm[/url]":1ula48d5]Beograd je talac projekta BNV i tu za mene nema nikakve dileme. GZS je samo jedna od prepreka koju je trebalo ukloniti i zadovoljiti rokove i nove planove.

Apsolutno se slažem, svi infrastrukturni projekti finansirani od strane grada, i trenutni, i budući, su u potpunosti u službi maksimiziranja profita privatnog investitora projekta BnV. Planirani razvoj saobraćajne infrastrukture, pre svega šinske - železničke, tramvajske i buduće metro, je takođe u službi maksimiziranja profita privatnog investitora BnV. Generalno, velika većina odluka gradske vlasti se donosi u cilju maksimiziranja profita privatnog investitora BnV a na direktnu štetu svih građana Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547148#p547148:uwdy99gv je napisao(la):
direktor » 25 Jun 2018 12:40 pm[/url]":uwdy99gv]Zasto ljudi kolosjek oko kalisa vide kao nekakve okove lance umjesto sanse za novu brzu vezu ...

Чекај, ти онда прављење метроа сматраш глупошћу кад то ионако може да шиба по површини и то брзо :roll:
Сад ћеш да причаш о трамвају, а овде је реч о класичним возовима који на сву срећу коначно лете са обале... :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547148#p547148:rmyiekx1 je napisao(la):
direktor » Пон Јун 25, 2018 12:40 pm[/url]":rmyiekx1]Zasto ljudi kolosjek oko kalisa vide kao nekakve okove lance umjesto sanse za novu brzu vezu panc mosta dorcola SRC MGM kule nebojsa beton hale brankovog mosta bgh2o rodilo se valja ga ljuljati sajma ade ciganlije...

Meни су као пешаку много већи окови и ланци петље Радничка, Мостар, Аутокоманда и обе код Арене него што ми је пруга од ГЖС до Дорћола икада била. Од Бранковог до Бетон хале сам могао и увек сам је прелазио где год сам хтео, од Бетон хале до Куле Небојше је пруга делом на зидинама а делом и сам булевар Војводе Бојовића без икаквог тротоара са леве стране, ближе реци, од Куле Небојше ту је стадион ФК Полет као препрека, па онда иду оне бараке иза њега све до Дунавске, а у Дунавској сам увек без проблема прелазио све колосеке. Толико о оковима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547165#p547165:113do98b je napisao(la):
Дошљак » 25 Jun 2018 01:31 pm[/url]":113do98b]

а у Дунавској сам увек без проблема прелазио све колосеке. Толико о оковима.

Кад говорите о бенефитима онда помињете "брзу везу" тј. брзи воз тим коридором, ту нема шетње по колосецима. А и ово што си до сада прелазио је против свих правила, једино због распаднутости пруге и брзине од 10 кмх је било могуће.
Мени једино није јасно како толико људи не уме да замисли квалитативни скок за Београд када од савске до дунавске аде буде на својим рекама!! То једноставно неће да буде исти град, а ни исти људи!
 
:gobb:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547171#p547171:qejgvu9b je napisao(la):
Veliki Vracar » Pon Jun 25, 2018 1:46 pm[/url]":qejgvu9b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547165#p547165:qejgvu9b je napisao(la):
Дошљак » 25 Jun 2018 01:31 pm[/url]":qejgvu9b]

а у Дунавској сам увек без проблема прелазио све колосеке. Толико о оковима.

Кад говорите о бенефитима онда помињете "брзу везу" тј. брзи воз тим коридором, ту нема шетње по колосецима. А и ово што си до сада прелазио је против свих правила, једино због распаднутости пруге и брзине од 10 кмх је било могуће.
Мени једино није јасно како толико људи не уме да замисли квалитативни скок за Београд када од савске до дунавске аде буде на својим рекама!! То једноставно неће да буде исти град, а ни исти људи!
Pa ne vide trenutno ali ce progledati i sve ovo isto hvaliti kad ON ode , jer od njega ne vide nista nazalost.
 
Пази, пруга одлази, али остају друмске соабраћајнице као препреке за силазак града на реку. Од Савске до Дунавске аде (Хује) остају и даље као границе силаска, од Саве ка Дунаву прво петља Радничка (генерално и цело Баново брдо и Чукаричка и немају неки леп прилаз Ади Циганлији, 3 пешачка прелаза преко најпрометније саобраћајнице у центар кроз коју се ка центру слива гомила западних насеља), онда Војводе Мишића са једним пешачким прелазом код Руске и једним подземним пролазом код Сајма, а и сам Сајам је нека врста препреке, мада верујем да се може отворити према Сави и лепо уклопити са обалом, док са друге стране ка булевару Војводе Мишића имамо технички део сајма, паркинг за теретна возила. Онда после, од фабрике хартије па све до Дурмиторске имамо Мостар петљу која није баш наклоњена пешацима и силаску на реку. Даље ће већ бити прилике за "силазак града на реку", природним продужетком Дурмиторске, Вишеградске и Милоша Поцерца преко Савске ка обали, али су ту могућност планери БнВ буквално силовали, извлачењем само продужетка само Вишеградске и то не на реку већ на "нови симбог града", кулу. Поред те једне саобраћајнице за силазак Београда на реку у БнВ имамо две беспотребне дијагоналне саобраћајнице, кула-стара ложионица, и кула-пошта у Савској, које ни не излазе на Савску, већ на нову паралелну саобраћајницу, нити циљају везу са саобраћајном матрицом Савског венца. Те нове саобраћајнице су ту првенствено као неке унутарблоковске саобраћајнице за нове зграде које планирају, а не за силазак града на реку. Даље, иза ГЖС има још једна исто да кажем ван главних токова кретања саобраћајница ка приобаљу, и онда од Савског моста у Савамали имамо само Херцеговачку и Травничку. Тај део у Савамали и дуж Карађорђеве од Бранковог до Бетон хале захтева само уређење већ постојећих "дивљих" веза, и прописно премошћавање Карађорђеве. Од Бетонхале имамо булевар Војводе Бојовића који је чиста друмска саобраћајница без тротоара са стране ка реци, али са два пешачка прелаза код Куле Небојша где је стари приступ приобаљу кроз зидине. Значи јасно се види да је ту железница најмања препрека за спајање Доњег града и обале Саве. У делу код Видин капије фали по мом мишљењу уређење пешачког прелаза код раскрснице са Дунавском, као и генерално уређење Дунавске целом дужином. Ту код "лакта" Дунавске поред фудбалског терена би само требало порушити оне бараке и направити прелаз преко пруге и добила би се веома брза и лепа веза СРЦ 25. мај и Доњег града у дужини од 200 метара. Нажалост, ту су , између СРЦ, пруге и кеја угурани тениски терени Новака Ђоковића, и та правина која је у наставку преко пруге могла поред СРЦ право до реке да избије је преграђена (још један оков). Даље, спајање уличне матрице старог Доњег Дорћола и социјалистичких блокова на Дорћолском кеју није избодиво осим код старе електране, где би могла да се закриви Дубровачка и избије на ивицу приобалних блокова право на Дунав. Даље имамо као непремостиве границе топлану, па луку, па сав онај хаос око Панчевачког моста дуж Дунавске и дивљину до Аде Хује дуж Вишњичке. И ту никад није сметала пруга да град највећим делом сиђе на највећу реку и то са Карабурмом.

Ето, толико о силаску града на реке и оковима који то спречавају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547141#p547141:3d1mtocn je napisao(la):
solecar » Pon Jun 25, 2018 1:30 pm[/url]":3d1mtocn]Konačno da doživimo dan nam "dizelke" idu kroz Vračarski tunel. :sesir:

Idu i kroz druge tunele, koji nemaju sistem ventilacije za razliku od vračarskog. Problem s dizelkama nije povezan sa tunelom nego sa protivpožarnim sistemom u stanici Vukov spomenik.
 
Vrh