Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

Predlog ti je zanimljiv.
Onda bi trebalo na sve mostove preko reke Save vršiti naplatu u gradu jer bi došlo do neravnomernog opterećenja saobraćajnica i mostova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384167#p384167:lu903gnk je napisao(la):
radashin » 03 May 2016 16:22[/url]":lu903gnk]Obrenovac, Lazarevac i Stepojevac nemaju autoput, te je glupo porediti ih sa Umčarima, recimo.
Po meni je zaista nebulozno da grad Mladenovac nije samostalan, već pripada BG-u.
Nijedno rešenje ne može zadovoljiti sve Beograđane, ali je najrealnije bilo pomeranje naplatne rampe iza Umčara, a ne Vrčina. Postavljaš je na geografskom/katastarskom obodu grada, a ne u gradskom području. Da sutra i 5 autoputeva prolazi kroz BG, svima bi naplatne rampe trebalo da budu postavljene na ulazu/izlazu u/iz geografskog gradskog područja (te bi ih onda trebalo postaviti i iza Obrenovca, Lazarevca, Stepojevca).

Podržavam da Mladenovac postane svoj grad izvan nadležnosti Beograda.
 
A sto bi vi odlucivali za druge neka raspisu referendum nek se mladenovcani izjasne
Svi bi da se priljepe uz bg a vi bi da rastjerujete ja sam negdje davno pisao kako je i zasto i kad prikaceno bg imate negdje na forumu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384173#p384173:2hlbhm36 je napisao(la):
Mair » 03 May 2016 02:45 pm[/url]":2hlbhm36]Predlog ti je zanimljiv.
Onda bi trebalo na sve mostove preko reke Save vršiti naplatu u gradu jer bi došlo do neravnomernog opterećenja saobraćajnica i mostova.


Не би. Газела и аутопут са ограничењем од 80 км/х и без укрштања у нивоу би у том случају били експресна и луксузна варијанта, и тај луксуз би се оправдано плаћао. Улазак аутомобилом у круг двојке би такође могао да се наплаћује. Све је то већ примењено у више градова света.
 
@direktor
Stao sam dobronamerno uz njih, nikoga neisterujem iz Beograda. Realno oni imaju kapaciteta da budu nezavisini.

@Pantograf
Naplatiš ulazak u centar i preko Gazele, a pustiš Most na Adi, tačnije UMP kada se izgradi da bude besplatan. Zanimljivo.
Elektronska naplata se ostvaruje do brzine 50km/h, što je kod nas samo za vreme špica na mostu "Gazela". Tako da može da se ostvari, ali potreban je i razmak između vozila da bi ih kamera i senzor uhvatio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384176#p384176:274d44a8 je napisao(la):
Пантограф » 03 Мај 2016 03:01 pm[/url]":274d44a8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384173#p384173:274d44a8 je napisao(la):
Mair » 03 May 2016 02:45 pm[/url]":274d44a8]Predlog ti je zanimljiv.
Onda bi trebalo na sve mostove preko reke Save vršiti naplatu u gradu jer bi došlo do neravnomernog opterećenja saobraćajnica i mostova.


Не би. Газела и аутопут са ограничењем од 80 км/х и без укрштања у нивоу би у том случају били експресна и луксузна варијанта, и тај луксуз би се оправдано плаћао. Улазак аутомобилом у круг двојке би такође могао да се наплаћује. Све је то већ примењено у више градова света.

Сиротиња смо ми још увек за такве акробације. Масовна је појава код нас годинама да се избегава путарина на аутопуту и користе околни локални путеви који се онда брже хабају због преоптерећења.

До пре неку годину су чак и бугарски и турски камиони користили Смедеревски пут уместо аутопута. У последње време их не виђам, не бих знао који је разлог. Сигурно није наша ефикаснија саобраћајна полиција.
 
Obrenovac još nema autoput ali će ga uskoro imati. I tamo bi takođe bilo logično da naplatna rampa bude posle, a ne pre Obrenovca. Mada se bojim da će po ovoj slici biti kod Jakova. Što se tiče Lazarevca (i Stepojevca koji nije opština) problem je što autoput posle Obrenovca izlazi iz teritorije grada Beograda i ulazi u opštine Ub i Lajkovac, pa se opet vraća na teritoriju Bg-a u opštini Lazarevac. To u slučaju Mladenovca nije slučaj jer je autoput sve vreme na teritoriji grada Beograda. I dalje ne vidim razlog što naplatna rampa nije pomerena iza Malog Požarevca.

Povodom ove druge teme o samostalnosti Mladenovca, Beograd ne bi trebao biti lud da odbacuje svoje resurse i teritorije. Mladenovac je dobar poljoprivredni i posebno voćarski kraj, a Bg ima korist da sam sebe hrani. Zašto bi se Bg odrekao svoje najveće planine Kosmaja (626m) i prelepog krajolika :pob: ? Slično kao što su žitnice Palilule, Surčina i Zemuna, lazarevački ugalj i obrenovačka termoeletrana resursna (rudna i industrijska) prigradska bogatstva Beograda. Ili vinčansko Belo Brdo kao jedno od najstarijih neolitskih naselja u Evropi, a koje pripada takođe prigradskoj opštini Grocka. Ima ih još mnogo i to su sve bogatstva Beograda kojih se ne treba odricati. Naprotiv, Beograd treba težiti da se spaja sa Pančevom i Pazovom, umesto da se sužava.
 
Uh, kako ti to lepo rezonujes...
Beograd treba ovo, Beograd treba ono...
Sto bi se Beograd odrekao ovoga, a sto onoga...
Kad procitam ovakav post onda razumem antagonizme koje mnogi gradjani Srbije osecaju prema prestonici.
Interesantno je da si naveo samo korist koju sam grad moze da ima od perifernih opstina, ali niti jednu koju bi te periferne opstine imale od grada.
Zato nam ti delovi u 21.veku kubure sa vodosnadbevanjem, sa elektro i IT mrezom, zato imaju stotine km neasfaltiranih puteva, zato voz cesce ide za NS nego za Mladenovac, a gro putnika se na toj relaciji vozi autobusima umesto prigradskom zeleznicom...
Super je i voce iz Grocke, samo bi ti vocari isto voleli da se istusiraju posle napornog letnjeg dana.

Lepo je i sto bi rampu na A2 pomerio tako da obrenovcani mogu bez putarine da idu , samo je problem gde da idu! U Dobanovce?
Nego, sta cemo sa pepelistem u Obrenovcu?
Ma J***s pepeliste, bitno da je po statistici "Beograd" veliki proizvodjac struje, pepeo i tako udisu obrenovcani (doduse i macvani i sremci, takvi su vetrovi), al ko im je kriv kad su 'gradjani drugog reda'.

E moj @Earthmoving, lepo ti to rezonujes, samo ne ide to tako.
Ne mozes jednima samo da dajes, a drugima samo da uzimas. Ne ide. Pre ili kasnije ovima drugima ce da 'padne klapna' i da kazu da nece vise tako.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Earthmoving":pcc17b4k je napisao(la):
vinčansko Belo Brdo kao jedno od najstarijih neolitskih naselja u Evropi, a koje pripada takođe prigradskoj opštini Grocka.

Гроцка је градска општина ;)

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Još nisu napravili autoput, a već se pominju naplatne rampe sa tačnim lokacijama. Kada bi moglo nešto da ne postoji, a da se naplaćuje, to bi im najviše odgovaralo...

Ne mogu da verujem koliki je problem da se jedna naplatna rampa pomeri. Nemoj da se i jedan od vas usudi da kaze da nema para za to, pošto ima. Ne samo za to, nego i za mnoge druge stvari koje se ne rade, nego se o njima mozda samo priča. Od svih dazbina i slično koje plaćamo, neka su 50% rashodi drzave(koji još mogu da se smanje ( ne mislim na smanjivanje penzija, plata drzavnim službenicima i slično, znate dobro na šta mislim)), a manje su...50% ostaje svakog meseca. Ničemu se više ne divim od sposobnosti drzave kao institucije da potroši taj ostatak novca, a da se ne vidi na šta je potrosila, mada se zna.
 
Laki mešaš 2 stvari: 1. unutarbeogradske stvari o kojima ja pričam (kao i naplatne rampe unutar grada) i 2. odnose Beograda i ostatka Srbije koje ti pominješ (animozitet). Kako koji je interes prigradskih, pa mnogi ljudi rade u gradskim opštinama i zarađuju kod nas plate kojim hrane porodice (imaju super izbor da rade ili u svojim ili u bliskim gradskim opštinama, opciju koje mi iz gradskih gotovo da nemamo u suprotnom smeru, imao sam frizerke iz Obrenovca, al dal si video frizera sa Dorćola u Obrenovcu da šiša?), razne usluge, bolnice, fakulteti, tržište za plasman svojih poljoprivrednih i drugih proizvoda... su im na raspolaganju. Pogledaj kako se razvio Nbg zahvaljujući blizini Beograda (nije u Deliblatskoj peščari ili negde drugde slučajno), industrijske zone u Zemunu, Pazovi, Inđiji, Pančevu (ranije) zato što su upravo u blizini Beograda. Očigledno da su mnogi imali koristi zbog blizine velikog beogradskog tržišta. Svake nedelje na pijaci kupujem hranu od ljudi iz prigradskih naselja, kako nemaju korist? Pa Obrenovac dobija autoput jer je blizu Bg-a, da nije, put bi možda išao kraćim putem preko Šapca i Valjeva ko zna... I što se tiče vode, verujem da se na tome radi. pre par godina je puštena i pumpa za navodnjavanje poljoprivrede iz Dunava ka delovima Grocke mislim. Bez putarine bi se iz Obrenovca išlo ka Bg obilaznici i Nbgu (spajanje sa Vojvođanskom).
Dakle uopšte nije u pitanju uzimanje ima i podjednakog i davanja, u pitanju je sinergija koja ceo Beograd zajedno čini jačim i samodovoljnijim. A kad si jači lakše ćeš isfinansirati i izgraditi i put i kanalizaciju i vodovod... nego ako si sam.
Somi ne znam da li si ozbiljan ili se šališ da je Grocka gradska opština, a ne prigradska pa evo slicice
 
To ti je nešto staro, od Đilasa je ovako:
e1b83c8daea1299c35ad2e9e2b5ae946.jpg
 
Da, Đilas je to uveo. Koliko se sećam, da bi grad mogao da radi neke stvari za koje nije imao prinadležnosti pre toga (tipa - asfaltiranje ulice do groblja i sl.). Tako nešto, nisam siguran. Uglavnom, sve opštine grada su izjednačene (bar na papiru).
 
ја бих наплатну рампу ставио тачно на улазу у административно подручје Града Београда, дакле између Колара и Умчара
 
A ja bi` ukinuo sve naplatne rampe, pohapsio lopove i uveo vinjete !!
 
Vinjete su ti dobre kada ti je država mala (100 - 150km) kao Slovenija ili Makedonija. Ovde kod nas Sever - Jug ima 400 - 500km. To ne bi pokrilo toškove održavanja ili bi bilo veoma neracionalno ići autoputem od Vranja do Niša, odnosno Subotica - Novi Sad zbog visoke cene vinjete, što stvarno ne bi bilo dobro.
 
Jadan ovaj narod sto zivi pored... pa da li je njih neko nesto pitao pri planiranju i projektovanju... auto buka i izduvni gasovi sa naplatnih rampi, katastrofa. Mi smo bili i ostajemo banana-drzava, bez zakona i razumnog sistema. Dok sistem najzad nedodje.
 
A toliko je bilo mogućnosti da se postavi na neko prikladnije mesto, po više aspekata, zaista ne razumem...
 
Daleko prikladnije je bilo da se postavi sa druge strane brda...mesta koliko hoces...
Ovako ce se desavati da kada se stvori velika guzva u smeru ka Beogradu, da ce deo kolone biti na Begaljickom brdu (krivina + nizbrdica = katastrofa!).
Do pre pola godine u projektu uopste nije bilo bukobrana, niti je tada bila odradjena studija o stetnom uticaju buke i vibracija na okolinu. Ne znam dokle se stiglo sa time...?

Jel zna neko kada je javni uvid ovog projekta ili gde mogu online da pratim termine uvida?
 
Sa Kosmajčevih slika čini mi se da će biti tačno na ovom mestu (oko 1,6 km posle petlje za Vrčin), tj. preciznije rečeno tu sada kopaju a kopaće još bar 500m sigurno ka Vrčinu ili begaljičkom brdu za proširenja traka pre/posle rapme/rampi. Ove kuće se vide na slici.
 
IZVOR: B92 PETAK, 20.05.2016. | 09:41
Govoreći o izmeštanju naplatne rampe "Bubanj potok", Mihajlovićeva je rekla da se radovi odvijaju u skladu s rokom, koji predviđa da nova rampa počne da radi 15. oktobra.
“Trenutno je ovde do 50 radnika, kada radovi u punom obimu počnu za mesec dana biće ih više od 100. Nije to samo izmeštanje rampe, ima tu i izmeštanja optičkih kablova i drugog posla, ali očekujem da će sve biti na vreme i Putevi Srbije su dužni da 15. oktobra ovde počnu naplatu”, navela je ona.
Mihajlovićeva je rekla da su radovi vredni dve milijarde dinara a nova naplatna rampa "Vrčin" imaće 23 trake, odnosno osam mesta više za naplatu od postojeće rampe "Bubanj potok".
 
Lepo kažem da je naplatnu rampu trebalo postaviti iza skretanja za Mladenovac.

(KURIR TV) LEPO VREME IZAZVALO HAOS: Kilometarske kolone na isključenju za Mladenovac
3:31, 22.05.2016.
BEOGRAD - Lepo vreme i konačno vikend bez kiše stvorili su i ogromnne gužve u saobraćaju. Kolona duga više od dva kilometra stvorila se kod isključenja za Mladenovac. Na ovom delu koji se nalazi na 30-ak kilometara od Beograda, ogromne gužve izazvale su potpuni zastoj u saobraćaju.
https://www.youtube.com/watch?v=VdvVCKkQEnQ
 
OFF TOPIC
Znam da moj problem nije u skadu sa ovom temom ali pošto smo u ovoj temi već pričali o tome, pitanje ću postaviti ovde.

ENP TAG uređaj sam kupio 24.7.2015. godine i platio sam ga 1380 RSD što mi se činilo prihvatljivo.
Na garantnom listu piše da je garancija na uređaj 5 godina i u uslovima garancije piše da će TAG uređaj biti zamenjen besplatno u slučaju kvara dok je u garanciji.

Od 22.1.2016. godine su počeli problemi sa očitavanjem TAG uređaja i bili su sve češći.
27.4.2016. godine sam poslao TAG uređaj na servis.
Putevi Srbije su mi uvažili garanciju ali sada od mene zahtevaju doplatu od 642 RSD za zamenu TAG uređaja.
Obrazloženje je da starih uređaja više nema, a da je novi uređaj skuplji, cena 2022 RSD.
Novi uređaj ima 2 godine garancije.

Po meni cena od preko 2000 RSD je neprihvatljiva samo za uređaj.
Smanjivanje garancije sa 5 na 2 godine je isto vrlo loša po korisnike jer ako vam se TAG uređaj pokvari po isteku garancije vi morate da kupite novi po punoj ceni da bi mogli da koristite uslugu i dalje i da bi mogli da iskoristite kredit koji ste uplatili, pošto se za fizička lica radi o pripejd sistemu naplate.

Da li je normalno da se uređaj u garanciji koji se pokvari i koji je u međuvremenu poskupeo doplaćuje da bi mogla da se iskoristi garancija?
 
Vrh