Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Treba traziti da se naplata nocnog prevoza vrati u okvir mesecne karte.
 
Aпсолутно, то уопште није више неки луксуз, већ потреба људи који раде ноћу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862880#p862880:2t0t4cze je napisao(la):
Bender Rodriguez » 07 Jul 2021 01:44 pm[/url]":2t0t4cze]Nista ne razumem ovaj tekst o novoj kartici i "nema vise BusPlusa"
Čak su izjavili da su "ispunili obećanje o ukidanju busplusa" :lool: posle koliko, 9 godina vlasti? A nisu ga ni ukinuli, samo je promenio naziv :kafa:
 
Pošto sam bot koji podržava plaćanje prevoza evo gi.
 

Prilozi

  • kartica.jpg
    kartica.jpg
    88,9 KB · Pregleda: 1.966
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862946#p862946:2jbjiqbr je napisao(la):
marrecar » 07 Јул 2021 04:15 pm[/url]":2jbjiqbr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862880#p862880:2jbjiqbr je napisao(la):
Bender Rodriguez » 07 Jul 2021 01:44 pm[/url]":2jbjiqbr]Nista ne razumem ovaj tekst o novoj kartici i "nema vise BusPlusa"
Čak su izjavili da su "ispunili obećanje o ukidanju busplusa" :lool: posle koliko, 9 godina vlasti? A nisu ga ni ukinuli, samo je promenio naziv :kafa:

Pa koliko znam sad taj posao direktno obavlja KentKart bez posrednika (BusPlus).

A sto se same kartice tice.. to je samo drugi dizajn, treba tu mnogo vise poboljsanja i sto se tice usluge prevoza i same kartice (npr. kome jos treba ista pored telefona s NFC-om).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862971#p862971:hzed6miw je napisao(la):
vucko » Sre Jul 07, 2021 7:47 pm[/url]":hzed6miw]Pošto sam bot koji podržava plaćanje prevoza evo gi.
file.php

Резиденс, споменик Стефану Немањи и Кула се пробили у први ред тик уз Храм.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862973#p862973:1d4jxku9 je napisao(la):
wexy » 07 Jul 2021 07:56 pm[/url]":1d4jxku9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862946#p862946:1d4jxku9 je napisao(la):
marrecar » 07 Јул 2021 04:15 pm[/url]":1d4jxku9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862880#p862880:1d4jxku9 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 07 Jul 2021 01:44 pm[/url]":1d4jxku9]Nista ne razumem ovaj tekst o novoj kartici i "nema vise BusPlusa"
Čak su izjavili da su "ispunili obećanje o ukidanju busplusa" :lool: posle koliko, 9 godina vlasti? A nisu ga ni ukinuli, samo je promenio naziv :kafa:

Pa koliko znam sad taj posao direktno obavlja KentKart bez posrednika (BusPlus).

A sto se same kartice tice.. to je samo drugi dizajn, treba tu mnogo vise poboljsanja i sto se tice usluge prevoza i same kartice (npr. kome jos treba ista pored telefona s NFC-om).
Ako se ne varam, traženo je i obećano potpuno ukidanje busplus sistema i vraćanje naplate u kontrolu grada ili koga god, a ne privatnika. Sada nema tog privatnog posrednika, nego direktna veza privatnika i grada, a grad ništa ne radi. Dakle, u suštini nije šija nego vrat. Nije urađeno obećano, sistem menja ime (ako uopšte menja), sve ostaje isto, samo sa jednom plastičnom (izuzetno ekološkom) karticom. Cene iste, kvalitet isti. Super posao.
 
Od tog Đilasovog mosta i predcednikovih kula i spomenika ne može da se živi. Svuda ih trpaju kao da ništa drugo u gradu ne postoji.
Koja je razlika između Bus plus kartice i te beogradske opozicioniono - pozicione kartice?
 
Форсирани симболи града. Од тврђаве само скромно зидић, кула и победник. Нигде црква Светог Марка, нигде скупштина, нигде палата Албанија, нигде Народни музеј, нигде дворови. Београд има толико лепих купола, они ставе само једну. Битно је да је ту Резидентс.
 
I novinari i DJP pa čak i pojedini članovi su se nabrbljali o svemu, samo nisu rekli ono najbitnije - da li treba sad svi koji imamo personalizovane BusPluseve da menjamo i vadimo nove kartice ili ove stare još uvek važe?


Inače, i tekst u Kuriru, i u Blicu, i na B92, koji je zapravo jedan te isti samo copy paste... se 90% sastoji od marketinških samopromovišućih bljuvotina, kako Vesića, tako Kljovice, pa onda Kentkarta i još povrh svega - direktora SC Tašmajdan. 90% gluposti, 10% priče o kartici, i u tih 10% opet izostavljene i slike, i objašnjenje i odgovor da li se sad vade nove kartice ili mogu i stare.

JBT...

Pajseri.jpg
 
Botovi rade prekovremeno

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Nije dobro iskomunicirano niti ima sajta niti objašnjenja šta se dešava sa karticama bus plusa, evo juče je drug kupio ovu običnu bus plus karticu i to tek na 7 ili kom kiosku verovatno jer ih povlače zbog Beogradske kartice. Regularno je dopunio kredit i koristio prevoz na ovoj bus plus kartici.
 

Prilozi

  • viber_image_2021-07-07_16-12-34-332.jpg
    viber_image_2021-07-07_16-12-34-332.jpg
    232,7 KB · Pregleda: 1.606
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862845#p862845:3k7rglmk je napisao(la):
Bender Rodriguez » 07 Jul 2021 11:31 am[/url]":3k7rglmk]Država polazi od pretpostavke da svako domaćinstvo ima televizor (osim ako ne dokaže to na sudu) i stoga protivustavno naplaćuje smrdljivu RTS pretplatu
To je tako već dugo :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TiXnHW0oFEw[/youtube]
 
Voleo bi da vidim istraživanje o tome koliko onih koji ne plaćaju prevoz u BG-u izbegavaju i plaćanje TV pretplate. Sve veliki revolucionari kojima nije recimo smetalo da finansiraju Studio B ili druge problematične medije, ali pošto ne postoji priznanica za njih već su direktno budžetirani alokacijama budžeta nisu to dovodili u pitanje. Takva percepcija javnosti i jeste razlog zašto se više ljudi buni što će kontrolori imati pratnju obezbeđenja nego što se bunilo kada je sklopljen novi ugovor na 13 godina.
 
Народ се води логиком да избегне оно што може да избегне. ТВ претплата је упакована са струјом и ту врдања нема. Кроз јавни превоз и може да се прође без плаћања. Не оправдавам али објашњавам.
 
Ja sam trenutno mali revolucionar koji masta da jednog dana postane veliki kao Vucko the white.
 
Fala bogu što imamo brata Dejana Aleksića, koji je prvi seo i lepo objasnio sve oko novih kartica. Ovim putem ga ujedno i pozdravljam i zahvaljujem se.

„Београдска картица” преузима штафету од „бусплуса”

„Београдска картица”, нова легитимација за јавни градски и приградски превоз, од јуче је званично у продаји. Београђане који имају важеће персонализоване и неперсонализоване „бусплус” картице њено појављивање на продајним местима не треба да плаши. Сви они који имају старе легитимације за превоз, којима није истекао рок, неће морати да стоје у редовима и да трпе додатни трошак за нову картицу јер ће, док стари „бусплусеви” не истекну, њих моћи да користе паралелно са новоуведеним „београдским картицама”.

Нова картица ће као и досадашњи „бусплус” бити и персонализована и неперсонализована. Када је реч о разликама, осим што другачије изгледа од досадашње „бусплус”, „београдска” ће имати и другачију функцију. Како је и најављено, функционисаће по принципу два новчаника – у једном ће бити уплата за месечну карту за превоз, а у другом новац којим ће моћи да се плаћа коришћење јавних бицикала, паркинга и другог. Погодности са новом картицом, на којој је уплаћена редовна месечна допуна, путници у јавном превозу ће, како је јуче најављено, моћи да остварују од понедељка. Тако ће са њом за 350 уместо за 550 динара грађани моћи да једном месечно посете Зоо-врт, а уз њу ће за само динар моћи да искористе термине на затвореним базенима „Милан Гале Мушкатировић”, „11. април”, „Ташмајдан”, „Бањица” и „Врачар”.

План је, како је истакнуто, да се са „београдском картицом” убудуће остварују попусти и за улазнице за позоришта, биоскопе, музеје, за плаћање „Инфостана”, рачуна у угоститељским објектима и продавницама.

Како је нагласио Јовица Васиљевић, секретар за јавни превоз, попусти и погодности који сада важе уз персонализовану „београдску картицу” важиће и уз старе персонализоване „бусплус” картице на којима је уплаћена месечна допуна.

Цена нових картица биће иста као и цена старих (250 динара) и, како је јуче наведено, ако је код појединих грађана дошло време за замену старих картица новим, њима ће са досадашњих „бусплус” средства бити пребачена на „београдске картице”.

http://www.politika.rs/scc/clanak/48292 ... d-busplusa
 
Mislim da idemo ka tome da počnu svi građani na nivou grada da plaćaju prevoz koristili ga ili ne i da se to plaća kao komunalna usluga jer ovako ne ide.

Ne može da se ide ka tome jer ne možeš nikome naplatiti uslugu koju ne koristi. Struju i vodu koriste svi, gsp ne. Bolje da prečešljaju svoje kadrove, fiktivno zaposlene u administraciji itd nego da se narodu kače na kičmu. Eto ti teme, koliko gsp ima zaposlenih a da nisu vozači i majstori, koliko njih dolazi na posao, šta na tom poslu rade i da li su njihova radna mesta svrsishodna ili parazitiraju na račun građana?
Što se tiče plaćanja, pošto svako leto smanje vozni park, redukuju red vožnje, iživljavaju se novim glupostima nad mučenicima koji goriste njihove usluge, zašto cena karte nije 20% manja tj proporcionalno manja kvalitetu usluge koju pružaju?
 
Ne može da se ide ka tome jer ne možeš nikome naplatiti uslugu koju ne koristi.
Pa dobro sad... :mrgreen: Nekoliko državnih preduzeća i službi se ne bi složilo s ovim. :mrgreen:

- Toplane u nekoliko gradova naplaćuju svojim potrošacima uslugu non stop, čak i kada u prelaznim periodima temperature padnu ispod proseka a grejna sezona je ''gotova''. Pa čak i kada se ljudi odjave sa njihove usluge, naplaćuju im to što se ''toplota prenosi kroz zidove''. To je kao kada bi Kolarac naplaćivao prolaznicima slušanje muzike zato što zvuk izađe iz zgrade u kojoj se svira...

- Repriziramo Tri Serije takođe naplaćuju svoju uslugu i ljudima koji je ne koriste

- Gradsko stambeno i radi to i ne radi, zavisi kako se uzme. Pošto su poznati po tome da fušare i hvataju krivine za sve što mogu

Ima tu još primera, pun je srpski državni aparat takvih parazita.
 
Nemaju svi televizor i ne gledaju svi RTS, pa opet se došlo do toga da svi plaćaju pretplatu za taj isti RTS. I tako za još mnogo stvari.
 
Sledeći logiku srpske države, bukvalno ispada da je gledanje Repriziramo Tri Serije nasušna potreba i ključan element za funkcionisanje društva, a javni prevoz nije.
 
прејако ми је што сад ово гурају као неки невероватан потез, као да су измислили телепорт, а не да су буквално само нацртали нови дизајн на картици, и гурнули неко ново бућаво softversko resenje, уз мамце типа frei базен да се људи зезну и плате бусминус

а фала Богу оно најваћније нису у радили, наплата карата је у рукама стране приватне фирме

@11030 не смањују цену карте зато што 1. ионако минорни проценат зараде ГСПа није од карата него из буџета, 2. ухљебе које ценим да су барем 60% запослених морају да имају исту плату да би исто гласали, 3. чак ако ГСП некако успе да смањи расходе, сав вишак новца ће појести privatni prevoznici, који су ионако већи паразити од ових 60% ухљеба
 
Vrh