Представљена нова мултифункционална картица за јавни превоз – „београдска картица”
Нова картица за јавни превоз – „београдска картица” је од данас у продаји, изјавио је секретар за јавни превоз Јовица Васиљевић на данашњој конференцији за новинаре одржаној у Старом двору.
Он је прецизирао да је требало да ова картица буде реализована у року од шест месеци од потписивања уговора, али приватни партнер „Кенткарт” је ишао корак унапред, те се већ данас почело са продајом нових „београдских картица”.
– „Београдска картица” садржи нека важна обележја Града Београда. Картица ће вероватно сваке године имати мало другачије издање и о томе ћемо се договарати са приватним партнером, а сугестије грађана су увек добродошле за неке од картица које ћемо дизајнирати у будућности. Уколико грађани буду заинтересовани да доставе своје предлоге, они ће бити размотрени – рекао је Васиљевић.
Нагласио је да су Београд и градска власт у протекле четири године уложили знатна средства за унапређење система јавног превоза путника, како обнављањем возног парка Градског саобраћајног предузећа „Београд” тако и повећањем плата возача у том предузећу.
– Секретаријат за јавни превоз је подигао ниво рада у смислу контроле превозника. Реализацију реда вожње градског саобраћајног превоза подигли су са 89 одсто на 96 одсто, што није забележено у последњих 20 година. „Београдска картица” је мултифункционална и обезбедиће значајне олакшице грађанима Београда. У наредном периоду ћемо се трудити да лепезу олакшица проширимо како би грађани били заинтересовани да користе ове услуге. Поставили смо и рецикломате за скупљане отпада за рециклажу, који ће такође омогућити допуну превозних картица. Жеља нам је да и у наредном периоду уводимо нове савремене технологије и побољшавамо квалитет услуга како би грађани били безбеднији, сигурнији и задовољнији – рекао је Васиљевић.
Он је нагласио да је веома важно да грађани плаћају превоз.
– Када се повећа плаћање превоза, моћи ћемо да купимо значајан број нових аутобуса на годишњем нивоу и имаћемо возни парк који неће бити старији од просечно три, четири или пет година. Све је у узрочно-последичној вези. Колико будемо успели да наплатимо превоза, толико ће нам бити квалитетнији превоз. Град Београд је уложио доста и наставиће са улагањем, али позивам грађане да плаћају превоз, јер ниједна услуга у граду, држави и свету се не може користити а да се не плати – казао је Васиљевић.
Директор СРЦ „Ташмајдан” Милан Нововић је истакао да је СЦ „Ташмајдан” заједно са спортским центрима „Милан Гале Мушкатировић”, „Врачар”, „Бањица” и „11. април” ушао у овај систем.
– Видите како изгледа када локална самоуправа брине о својим грађанима попут Града Београда, који на добар начин покушава да обезбеди одређене олакшице за своје грађане. Отворени смо да подржимо оно што наш град жели да уради за суграђане, јер на тај начин индиректно побољшавамо и ниво пружених услуга. Куповином месечне карте за превоз по једном ћете моћи да користите сваки од пет базена, а то суштински значи да имате укупно пет улазака на различите градске базене. Ако узмете да је просечна цена карте око 300 динара, схватате да то уопште није мала олакшица. Важно је истаћи да је ово сигурно само први корак јер ово нису једини садржаји које можемо да понудимо, као што се надам да ће се и значајан број других организација од септембра укључити у овако лепу причу – рекао је Нововић.
Представник турске компаније „Кенткарт” Волкан Шен изјавио је да у Београду, као мањински партнер, послују од 2010. године.
– С обзиром на искуство и чињеницу да смо претходних година били присутни у Београду као мањински партнер, препознали смо управљање јавним превозом у Београду као стратешки важан посао за развој наше компаније у региону. У претходне две године започели смо пројекте и у Крагујевцу, Сарајеву, као и Мишколцу у Мађарској. У Београду имамо намеру да запослимо још инжењера, да део производње пребацимо у Србију и да наставимо ширење на комплетно тржиште Југоисточне Европе – рекао је Шен.
izvor: bgprevoz.rs
Нова картица за јавни превоз – „београдска картица” је од данас у продаји, изјавио је секретар за јавни превоз Јовица Васиљевић на данашњој конференцији за новинаре одржаној у Старом двору.
Он је прецизирао да је требало да ова картица буде реализована у року од шест месеци од потписивања уговора, али приватни партнер „Кенткарт” је ишао корак унапред, те се већ данас почело са продајом нових „београдских картица”.
– „Београдска картица” садржи нека важна обележја Града Београда. Картица ће вероватно сваке године имати мало другачије издање и о томе ћемо се договарати са приватним партнером, а сугестије грађана су увек добродошле за неке од картица које ћемо дизајнирати у будућности. Уколико грађани буду заинтересовани да доставе своје предлоге, они ће бити размотрени – рекао је Васиљевић.
Нагласио је да су Београд и градска власт у протекле четири године уложили знатна средства за унапређење система јавног превоза путника, како обнављањем возног парка Градског саобраћајног предузећа „Београд” тако и повећањем плата возача у том предузећу.
– Секретаријат за јавни превоз је подигао ниво рада у смислу контроле превозника. Реализацију реда вожње градског саобраћајног превоза подигли су са 89 одсто на 96 одсто, што није забележено у последњих 20 година. „Београдска картица” је мултифункционална и обезбедиће значајне олакшице грађанима Београда. У наредном периоду ћемо се трудити да лепезу олакшица проширимо како би грађани били заинтересовани да користе ове услуге. Поставили смо и рецикломате за скупљане отпада за рециклажу, који ће такође омогућити допуну превозних картица. Жеља нам је да и у наредном периоду уводимо нове савремене технологије и побољшавамо квалитет услуга како би грађани били безбеднији, сигурнији и задовољнији – рекао је Васиљевић.
Он је нагласио да је веома важно да грађани плаћају превоз.
– Када се повећа плаћање превоза, моћи ћемо да купимо значајан број нових аутобуса на годишњем нивоу и имаћемо возни парк који неће бити старији од просечно три, четири или пет година. Све је у узрочно-последичној вези. Колико будемо успели да наплатимо превоза, толико ће нам бити квалитетнији превоз. Град Београд је уложио доста и наставиће са улагањем, али позивам грађане да плаћају превоз, јер ниједна услуга у граду, држави и свету се не може користити а да се не плати – казао је Васиљевић.
Директор СРЦ „Ташмајдан” Милан Нововић је истакао да је СЦ „Ташмајдан” заједно са спортским центрима „Милан Гале Мушкатировић”, „Врачар”, „Бањица” и „11. април” ушао у овај систем.
– Видите како изгледа када локална самоуправа брине о својим грађанима попут Града Београда, који на добар начин покушава да обезбеди одређене олакшице за своје грађане. Отворени смо да подржимо оно што наш град жели да уради за суграђане, јер на тај начин индиректно побољшавамо и ниво пружених услуга. Куповином месечне карте за превоз по једном ћете моћи да користите сваки од пет базена, а то суштински значи да имате укупно пет улазака на различите градске базене. Ако узмете да је просечна цена карте око 300 динара, схватате да то уопште није мала олакшица. Важно је истаћи да је ово сигурно само први корак јер ово нису једини садржаји које можемо да понудимо, као што се надам да ће се и значајан број других организација од септембра укључити у овако лепу причу – рекао је Нововић.
Представник турске компаније „Кенткарт” Волкан Шен изјавио је да у Београду, као мањински партнер, послују од 2010. године.
– С обзиром на искуство и чињеницу да смо претходних година били присутни у Београду као мањински партнер, препознали смо управљање јавним превозом у Београду као стратешки важан посао за развој наше компаније у региону. У претходне две године започели смо пројекте и у Крагујевцу, Сарајеву, као и Мишколцу у Мађарској. У Београду имамо намеру да запослимо још инжењера, да део производње пребацимо у Србију и да наставимо ширење на комплетно тржиште Југоисточне Европе – рекао је Шен.
izvor: bgprevoz.rs