Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Takođe, u vozilima u kojima je najava dobro radila, sada su pokvarili... Ili više uopšte nema glasa već samo na displeju ili najavi svaku desetu i preskače...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
proradiće vrlo brzo opet, sad verovatno ispravljaju bagove u zvučnoj najavi kao što ovde neko reče. Ja sam po tom pitanju optimističan
 
Poslednja izmena:
"Ispravljaju bagove" i "nameštaju da radi" od nekad oktobra ako me sećanje dobro služi, uz "do kraja godine u svim vozilima". Kraj aprila je. U 2024. godini ne mogu da povežu mp3 plejer na GPS. Zaista, od svih problema, njima je najteža najbejzik stvar. Mogu da zamislim kako ostatak ove buslogic šklopocije radi kad ono što putnici vide izgleda ovako.
 
Ulazi neki Rus u 11cu, ja sam jedini putnik u njoj nigde nikoga.
I onako uznemireno Rus počne da paniči, jer ne zna da kupi kartu.
Nema naš broj telefona, a POS terminal je u kvaru. (Surpise, surpise)

Videvši situaciju slegoh ramenima i rekoh "Nobody pays ticket in 22pm on Sundays, Beli controlors is resting and watch porns in home, so just relax".
jbg, kvarim ljude, ali nije da ima izbora.
 
Otprilike tako, mada je bio malo na "gasu", pa mu je bilo smešno.

Tek je došao, upoznaje se, ništa mu nije jasno, ali snalazi se..🙂
 
I treba da tuže. On ima dokaze da je Kentkart unazadio sistem, a svakodnevna praksa pokazuje koliko su ti njegovi dokazi ništavni. Za koliko im se povećala naplata kad može da pokrije ovako socijalne cene. Ni jedan validni podatak nije izneo. Javni prevoz nezadrživo ide napred od njegovih reformi uz pomoć nižih cena, i još kvalitetnijeg praćenja vozila po sistemu dva se vide, pa jedno ne. Čovek je stvarno komičan, taman koliko i ceo ovaj sistem naplate.
 
Kod Kentkarta jedina mana vezana za sistem informisanja putnika je bila to što validatori nisu bili sinhronizovani i uvek se pravio onaj "eho" odnosno zvučalo je kao odjek kad krene najava stajališta. Svaki validator za sebe, a vidim da 12 godina koliko je trajao bus plus nisu mogli to da isprave. Ali svakako današnji informacioni sistem je čista 0. Najavu stajališta komplentu ne očekujem sve do kraja leta, možda i kasnije...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Kentkart je lako mogao da unapredi sistem da je Grad to želeo, imaju u svom portfoliju gomilu opcija koje u Bg nikada nisu implementirane, a na kraju će nas sve ovo koštati neuporedivo više i nećemo verovatno završiti 2024. sa kompletiranim sistemom. Garantujem da je naplata karata u slobodnom padu od raskida sa Kentkartom i da je na najnižem nivou, pritom nije samo ni do putnika već npr. ja za sve ovo vreme od raskida sa Kentkartom nisam sreo kontrolora u prevozu, bukvalno jedan nije ušao u prevoz kada sam ga koristio.
 
Kod Kentkarta jedina mana vezana za sistem informisanja putnika je bila to što validatori nisu bili sinhronizovani i uvek se pravio onaj "eho" odnosno zvučalo je kao odjek kad krene najava stajališta. Svaki validator za sebe, a vidim da 12 godina koliko je trajao bus plus nisu mogli to da isprave. Ali svakako današnji informacioni sistem je čista 0. Najavu stajališta komplentu ne očekujem sve do kraja leta, možda i kasnije...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
ja mislim da će kompletna najava stanica proraditi do izbora
 
Danas sam bio na Banovom brdu (i geografsom i investitorskom). Vozio se u Solarisu na liniji 88 i tamo je samo displej sa nazivom stajališta radio, do je u Higeru na 57 radio i displej i zvučna najava.​
 
Ooo, pa ovo ima i dodatne funkcije..

Screenshot_20240428_130501_Instagram.jpg
 
Ali opet kur*obolja da se pruže kvalitetne informacije. Imaš toliki displej i ti lupiš font 50 i napišeš jednu rečenicu.

Mada bolje i to, nego kao juče za vreme maratona, gde ispisuje regularno kad dolazi autobus.

Uzgred, pre neki dan u Solarisu na 43, unutrašnji displej zakucao na "Trg Republike".
 
Lepo sam ja pisao ovde da su ti uređaji kompletno otključani, možeš apsolutno sve da pustiš na njima.

E sad tu dolazimo da realnog i izuzetno ozbiljnog problema:

Ne postoji ništa što sprečava nekoga da instalira zaraženu aplikaciju za kupovinu karata, pokrene je i za samo jednu smenu dođe do ozbiljno velike količine podataka o platnim karticama.

Ili još jednostavnije, napravi klon aplikaciju za kupovinu karata, gde će sva novčana sredstva završavati na nekom njegovom računu.
 
Vrh