Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Privatnike naplata mnogo i ne interesuje, pošto dobijaju paušal po pređenom kilometru, a Grad, inače, odvaja pozamašne količine novca za privatne prevoznike u Beogradu, po nekim podacima i više nego za GSP, s tim što privatnici u manjem procentu učestvuju u javnom prevozu u odnosu na GSP. Ni GSP ne treba mnogo da interesuje naplata, jer pomenuta odavno nema nikakve veze sa firmom, a kao JKP, GSP dobija unapred određenu masu novca na mesečnom nivou, za koju se pokazalo da nije dovoljna za normalno funkcionisanje pomenutog. Nije samo to problem neadekvatnog održavanja vozila, već i komplikovana i spora procedura javnih nabavki, a kako se na tenderima najčešće gleda najpovoljnija ponuda, a pod tim ne mislim na odnos uloženo dobijeno, već na najnižu ponuđenu cenu, neretko se nabave nekvalitetni delovi i oprema. Još kad se zna da samo i jedna žalba može oboriti tender, najčešće se dođe u situaciju u kojoj u magacinima nema ni najobičnijih sijalica. Naravno, ne treba trošiti reči o mogućim malverzacijama i zloupotrebama. Već se uveliko piše na drugoj temi o katastrofalno velikim troškovima održavanja javnog prevoza u Beogradu, a upravo je toliko oslanjanje na autobuski podsistem glavni uzročnik tome. O eventualnom uvođenju besplatnog javnog prevoza u Beogradu, mislim da to u našem slučaju ipak nije ostvarivo, što se u praksi pokazalo i u pojedinim evropskim gradovima. Manji gradovi to mogu podneti, uz dobro razvijenu mrežu linija, kao i uz što veću primenu električnih, što drumskih što šinskih, vozila, a naravno, tu su i druge alternative u vidu ekoloških goriva, poput CNG-a, kombinovanih pogona (hibridi) itd. Reorganizacija i racionalizacija postojećih linija se podrazumeva.
 
Može Beograd da podnese besplatan prevoz kad bi imao privredu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621639#p621639:1jgli8cw je napisao(la):
hiavata » Pet Maj 10, 2019 3:07 pm[/url]":1jgli8cw]Kako privatnici funkcionisu sa ovakvom naplatom?

funkcionisu zato sto godisnje grad gsp-u da 10 milijardi a privatnicima koji drze 30ak posto linija 17 milijardi dinara

gsp bi prodisao kada bi se uklonile te pijavice privatnici, i kad bi se otpustila nepotrebna administracija i povecale plate vozacima i serviserima, tako ne bi bili u manjku
 
S'obzirom kakva je usluga, naročito na nekim prigradskim linijama, treba da budu zadovoljni koliki broj ljudi i plaća prevoz. Na to dodati i činjenicu da su jedne linije privilegovane a druge ne.
 
Ako vam se ne sviđa usluga vi je nemoj koristiti i rešena stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621855#p621855:26475dob je napisao(la):
Dart » Sub Maj 11, 2019 5:48 pm[/url]":26475dob]Ako vam se ne sviđa usluga vi je nemoj koristiti i rešena stvar.
Al si pametan kako si se samo setio?
 
Realno su veci problem su ovi sto stvarno ne koriste, nego insistiraju na kolima, pa zapuse grad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621865#p621865:20dr6q6g je napisao(la):
88miki123 » Sub Maj 11, 2019 7:01 pm[/url]":20dr6q6g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621855#p621855:20dr6q6g je napisao(la):
Dart » Sub Maj 11, 2019 5:48 pm[/url]":20dr6q6g]Ako vam se ne sviđa usluga vi je nemoj koristiti i rešena stvar.
Al si pametan kako si se samo setio?

Sasvim je logično, jer vas niko ne tera da koristite gradski prevoz. To što se nekome ne sviđa, a ipak ga koristi je samo loš izgovor za neplaćanje.
Takvim stavom ne doprinosite da prevoz bude bolji, već će i onako mali budžet za nova vozila preusmeriti na gorivo i plate.

PS hvala na komplimentu...
 
Vidi to sto si napisao je toliko glupo.Prevoz je svakodnevna potreba i vecina ga posteno placa ,a za uzvrat dobija losu uslugu.
Prevoz nije los zbog svercovanja vec zbog trange frange kombinacija sa bus plusom firmom parazitom ,zbog ne sposobnog stranackog kadra u gsp-u koga ima na pretek a vozaca i majstora nigde,zbog ne sposobnih ljudi u grackoj skupstini koji odlucuju o grackom prevozu,zbog kombinacija sa privatnim prevoznicima koji dobijaju previse novca i tako dalje...
 
Kažeš da nije los jer se 50% svercuje, a jeste loš što neka firma parazit uzima 8%. Matematika ti nije jača strana.
Inače nije to nov problem, čak i za vreme ex-YU u ostalim republikama je savršeno radio sistem sa žetonima jedino su ovde ponovo uvodili konduktere...
 
Ne bih se složio s time da prevoz nije loš zbog švercovanja. To je jedan od uzroka. Ali kao i svaka druga usluga, mora svoju cenu da opravda svojim kvalitetom. A s obzirom da u slučaju beogradskog prevoza taj odnos nije pravilan, zbog toga se i mnogi ljudi švercuju. Međutim, ova usluga nije nešto što nije neophodno. Prevoz putnika u velikom gradu je itekako neophodna i "naterani" smo da se tako krećemo. Tako da, reći da nas niko ne tera da ga koristimo je potpuno neodgovorno, i u krajnjoj meri bezobrazno. Kako država ne može da obezbedi svakom radno sposobnom stanovniku posao u blizini mesta življenja, to onda znači da mora da obezbedi prevoz do tog udaljenog radnog mesta. Mnogi nemaju alternativu, umesto gradskog prevoza. I iz tog razloga, ako država ne može da obezbedi kvalitetan prevoz, u smislu da opravdava svoju cenu (pored svega ostalog), onda smatram da je neplaćanje potpuno opravdano. Ali to neplaćanje nije glavni i jedini razlog zbog čega je tako nizak kvalitet, i svaljivati svu krivicu na neplatiše je bezobrazno. Pogotovo zbog toga što u samom prevozniku postoji toliko nivoa i stavki koje mogu da se promene što bi odmah dovelo do poboljšanja finansijskog statusa. Zbog tog bahatog ponašanja u samom preduzeću je upravo bezobrazno reći da "nas niko ne tera da ga koristimo ako nam se ne sviđa, da moramo da ga plaćamo" i da zbog takvih ljudi mi moramo da bacamo pare na ovakav prevoz, kada je glavni problem u samom preduzeću.
 
Nije da sam neki matematicar ,ali nije bas i da nista ne znam.A tebi je losa racunica .
Odakle ti podatak da 50% ljudi ne placa prevoz?
To je ne istina obicna laz.
Postoje i oni koji se svercuju naravno ,ali oni su iskljucivo problev bus blusa zasto se bus blusu ne naplacuju penali za nastale gubitke zbog sverca,na kraju krajeva ako nisu sposobni zasto se ne raskine ugovor sa njima.
Jedan od glavnih problema naseg javnog prevoza je korupcija .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621883#p621883:275xkewm je napisao(la):
Dart » Sub Maj 11, 2019 9:05 pm[/url]":275xkewm]Kažeš da nije los jer se 50% svercuje, a jeste loš što neka firma parazit uzima 8%. Matematika ti nije jača strana.
Inače nije to nov problem, čak i za vreme ex-YU u ostalim republikama je savršeno radio sistem sa žetonima jedino su ovde ponovo uvodili konduktere...
Preteruješ, nije baš 50%. Kao što sam i rekao, kakva je usluga, dobro se i plaća. Koliko je samo linija oštećeno otkad na njima idu samo solo privatnici, a ljudi plaćaju isto koliko i kad su imali zglobne GSP-ove autobuse. Pritom, mnogi privatnici uopšte nemaju ispravne Wi-Fi i klima uređaje, iako su po ugovoru koji su potisali u obavezi da imaju sve to, odnosno to im je jedan od uslova da bi mogli da obavljaju prevoz putnika u Beogradu. O GSP-u i da ne pričam, tu ne postoje nikakvi uslovi pod kojim mogu da prevoze putnike. Treba insistirati na plaćanju karte onda kada svim delovima grada obezbede adekvatan prevoz, a ne da se u jedna naselja šalju najnovija vozila, a u druga najstarija. Kvalitet prevoza se dosta razlikuje od jednog do drugog dela grada, a opet svi plate istu cenu karte. Tako na primer za Jabučki rit idu najlošija vozila, a za Karaburmu poprilično solidna, da ne kažem najbolja. Kada svima obezbede adekvatan prevoz i kada se budu pridržavali određenih pravila, onda mogu da se bune što se karte ne plaćaju.
 
Kvalitetan prevoz je postojao, onda su došli ratovi i krize. Najlakše je bilo ne plaćati prevoz i tako se radilo.
Usled nemanja novca usledio je i veliki pad kvaliteta prevoza. Kulminacija je bila kad su uvedeni privatnici (tad im nije bilo teško da plaćaju) i ubrzo Danicina šapa pada na GSP koji je tada izbacivao par desetina vozila na ulice. Došlo do velikog osipanja vozača i radnika održavanja od kog se GSP do dana današnjeg nije oporavio.
Svi koje se bune i nalaze razna opravdanja nisu ni svesni kako se loše razvijaju stvari za javni prevoz. Vozači, mehaničari masovno odlaze, u zemlji ostaju penzioneri i oni kojima treba sticanje šestomesečnog iskustva.
Maćehinski odnos Beograda (mislim kako na upravu tako i na građane) se nastavlja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621015#p621015:2etgl40m je napisao(la):
Kokili » Уто Мај 07, 2019 7:50 pm[/url]":2etgl40m]Daj molim te soma i za mene. Socijalizam je davno umro.
Какве везе има социјализам са питањем наплате превоза преко редовне уплатнице од стране послодавца директно ГСП-у у фиксном износу од 1000 динара.
Не видим да се ико жали што се од пореза који сви плаћамо граде вртићи, факултети, школе, паркови, путеви и разноразна јавна добра која не користе сви. Ако се од мог новца финансира нека јавна установа (позориште, библиотека, музеј, итд), а ја не користим услуге тих јавних институција, зашто исто тако не би делом од мог новца (1000 динара - 3 пакле цигара месечно) не би финансирали јавно добро које би сви остали користили?
6 милиона евра јесте довољно уз оптимизацију да ГСП функционише без прегломазног и бескорисног система наплате где од уградње свих чинилаца (трафике, ПОС терминали, препродавци, картице, одржавање...) ГСПу остаје мали износ. Остатак новца може град да дотира без много муке.
 
u normalnim zemljama sa normalnim rukovodstvom prevoznika oni razmisljaju ovako: e, usluga nam je sranje, naplata nam je sranje, ako ljudima obecamo za 5 godina bolji prevoz ako budu placali, razmisljace u fazonu "e super nek onaj drugi plati a ja cu da uzivam za 5 godina", i opet nece placati, nego ajmo mi lepo da iskamcimo od grada/drzave kintu da sredimo ovaj vozni park, i da zavrnemo za usi ove poddirektore koji zezaju krizu i placamo ih ni za sta, i kad nam se popravi prevoz ljudi ce mozda i platiti

a postoji i druga opcija da forsiramo ljude da plate tako sto im odbijemo od plate kao i za zdravstveno i onda mozemo da kupujemo autobuse

okreni obrni nama srbima mozes da das 10 milijardi evra dnevno mi cemo sve spiskati na pice i kojesta, kad bi svako ko se zaje*******ava umesto da radi bio krivicno gonjen onda tako ne bi bilo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621965#p621965:209eee0t je napisao(la):
oplatnatehnika » 12 May 2019 01:28 pm[/url]":209eee0t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621015#p621015:209eee0t je napisao(la):
Kokili » Уто Мај 07, 2019 7:50 pm[/url]":209eee0t]Daj molim te soma i za mene. Socijalizam je davno umro.
Какве везе има социјализам са питањем наплате превоза преко редовне уплатнице од стране послодавца директно ГСП-у у фиксном износу од 1000 динара.
Не видим да се ико жали што се од пореза који сви плаћамо граде вртићи, факултети, школе, паркови, путеви и разноразна јавна добра која не користе сви. Ако се од мог новца финансира нека јавна установа (позориште, библиотека, музеј, итд), а ја не користим услуге тих јавних институција, зашто исто тако не би делом од мог новца (1000 динара - 3 пакле цигара месечно) не би финансирали јавно добро које би сви остали користили?
6 милиона евра јесте довољно уз оптимизацију да ГСП функционише без прегломазног и бескорисног система наплате где од уградње свих чинилаца (трафике, ПОС терминали, препродавци, картице, одржавање...) ГСПу остаје мали износ. Остатак новца може град да дотира без много муке.

Ja se zalim, hocu da mi se isplacuje bruto plata, pa da ja upravljam. Sta od gore nabrojanog radi i funkcionise bar pristojno?
Ovim lopovima i neradnicima (sadasnji, prosli i buduci) ne dam ni dinara za prevoz vise od onoga sto koristim. Sto ne bi davali tih 6 miliona za zdravstvo a ne za prevoz? Sto crkva ne placa porez, a popovi se lece o mom trosku? Kakve su bre ovo populisticke parole? Zasto ne placamo 10000 mesecno a da bude saobracaj besplatan u celoj Srbiji?
 
Ja se zalim, hocu da mi se isplacuje bruto plata, pa da ja upravljam. Sta od gore nabrojanog radi i funkcionise bar pristojno?
Ovim lopovima i neradnicima (sadasnji, prosli i buduci) ne dam ni dinara za prevoz vise od onoga sto koristim. Sto ne bi davali tih 6 miliona za zdravstvo a ne za prevoz? Sto crkva ne placa porez, a popovi se lece o mom trosku? Kakve su bre ovo populisticke parole? Zasto ne placamo 10000 mesecno a da bude saobracaj besplatan u celoj Srbiji?
Хоцес да се залис? Хоцес бруто плату? А у којој дрзави је могуце на приход запосленог који је регулисан законом о раду добити све паре на руке а да се дрзави не плати порез(који при том иде самом раднику на конто за мирну пензију, здравство и ситне троскове)? Ти изволи отвори раднју па преко паусала плати минималац (да не би под старе дане кукао како немас за хлеб а ниси радно способан) и нецес морати да дајес 60% на порезе за твоју пензију.

У Немацкој и уредјеној Сведској порези на плате су толики да ко иоле заради више од просека он мора то масно и да плати.
Ста је то ненормално плацати сопственој дрзави сопствену пензију коју сви зелно исцекујемо? Када се срусис на улици јел те покупи хитна помоц да ти додели бајпас који на западу коста као гарсонјера у центру? Када оболис од рака дал те дрзава леци ил те пусти да крепас на улици? О квалитету услуге да не говоримо, то није тема. Колико пунимо будзет толико дрзава има средстава за поболјсанје услуге. Као и у свакој области зивота.

Да се вратим на тему, лјуди би били здравији да се возе ГСП-ом а не колима. Самим тим троскови леценја би били много мањи.
Црква плаца порез на имовину као и свака друга институција у овој дрзави, медјутим постоји проблем онда када дрзава тој истој цркви(без које та иста дрзава не би ни постојала али то је друга тема) ребне порезе на имовину јер се трзисно одредила према том простору који јој је харачлијски одузет пре 80 година на "правди" петокраке. У тој ситуацији дрзава је лицемерна да тој истој цркви од које је та дрзава настала наплацује порез који је одредјен трзисно а не по правди, моралу, праву и историјском наследју. Неки однос дрзаве према "тој" цркви би морао да буде попустлјив ако ниста, барем због те историјске цинјенице да та дрзава не би постојала да те цркве не би било. Не знам да ли то мора да се црта на папир да би се схватило?

Сваки град са градским јавним превозом треба да уведе обавезу свих запослених да дају допринос за одрзаванје градског јавног превоза на добробит свих без обзира на количину предјених километара од стране корисника (или оних који не користе).
То није популизам вец здрав разум, хуманистички однос према градјанима, смислен нацин наплате јер сви у граду негде иду, негде раде, негде зиве, негде купују и тросе новац. Од тог новца се онда пуни будзет и сви смо ми једна заједница у којој треба да имамо узајамну наклоност једни ка другима а не да будемо отудјени сами од себе а онда и од других.

Ако зелите трзисне услове рада гсп-а, онда уведите та правила у вртице, сколе, улице, факултете па нек свако плати услугу коју користи па цете имати леп зивот. Ако цете трзисте, уведите трзисте и за сваку улицу која се асфалтира. Засто мене занима(ако идемо том логиком) да ли је асфалтирана улица у Реснику? Засто да од мог пореза неко добије асфалт у Реснику? Која је разлика измедју асфалтиранја улице у Реснику из будзета и финансиранја градског превоза такодје из заједницког будзета?

Мозе ли ЛОГИЦАН одговор, молио бих.

ПС,
извините на неписмености, али ја овако цитам васе постове, па је ред да се и ви помуците да процитате накарадни неписмени пост без кврзица и српских слова. Толико је теско урадити алт схифт и написати пост писменим писмом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622248#p622248:23rwjwg0 je napisao(la):
oplatnatehnika » 13 May 2019 07:25 pm[/url]":23rwjwg0]
Ja se zalim, hocu da mi se isplacuje bruto plata, pa da ja upravljam. Sta od gore nabrojanog radi i funkcionise bar pristojno?
Ovim lopovima i neradnicima (sadasnji, prosli i buduci) ne dam ni dinara za prevoz vise od onoga sto koristim. Sto ne bi davali tih 6 miliona za zdravstvo a ne za prevoz? Sto crkva ne placa porez, a popovi se lece o mom trosku? Kakve su bre ovo populisticke parole? Zasto ne placamo 10000 mesecno a da bude saobracaj besplatan u celoj Srbiji?
Хоцес да се залис? Хоцес бруто плату? А у којој дрзави је могуце на приход запосленог који је регулисан законом о раду добити све паре на руке а да се дрзави не плати порез(који при том иде самом раднику на конто за мирну пензију, здравство и ситне троскове)? Ти изволи отвори раднју па преко паусала плати минималац (да не би под старе дане кукао како немас за хлеб а ниси радно способан) и нецес морати да дајес 60% на порезе за твоју пензију.

У Немацкој и уредјеној Сведској порези на плате су толики да ко иоле заради више од просека он мора то масно и да плати.
Ста је то ненормално плацати сопственој дрзави сопствену пензију коју сви зелно исцекујемо? Када се срусис на улици јел те покупи хитна помоц да ти додели бајпас који на западу коста као гарсонјера у центру? Када оболис од рака дал те дрзава леци ил те пусти да крепас на улици? О квалитету услуге да не говоримо, то није тема. Колико пунимо будзет толико дрзава има средстава за поболјсанје услуге. Као и у свакој области зивота.

Да се вратим на тему, лјуди би били здравији да се возе ГСП-ом а не колима. Самим тим троскови леценја би били много мањи.
Црква плаца порез на имовину као и свака друга институција у овој дрзави, медјутим постоји проблем онда када дрзава тој истој цркви(без које та иста дрзава не би ни постојала али то је друга тема) ребне порезе на имовину јер се трзисно одредила према том простору који јој је харачлијски одузет пре 80 година на "правди" петокраке. У тој ситуацији дрзава је лицемерна да тој истој цркви од које је та дрзава настала наплацује порез који је одредјен трзисно а не по правди, моралу, праву и историјском наследју. Неки однос дрзаве према "тој" цркви би морао да буде попустлјив ако ниста, барем због те историјске цинјенице да та дрзава не би постојала да те цркве не би било. Не знам да ли то мора да се црта на папир да би се схватило?

Сваки град са градским јавним превозом треба да уведе обавезу свих запослених да дају допринос за одрзаванје градског јавног превоза на добробит свих без обзира на количину предјених километара од стране корисника (или оних који не користе).
То није популизам вец здрав разум, хуманистички однос према градјанима, смислен нацин наплате јер сви у граду негде иду, негде раде, негде зиве, негде купују и тросе новац. Од тог новца се онда пуни будзет и сви смо ми једна заједница у којој треба да имамо узајамну наклоност једни ка другима а не да будемо отудјени сами од себе а онда и од других.

Ако зелите трзисне услове рада гсп-а, онда уведите та правила у вртице, сколе, улице, факултете па нек свако плати услугу коју користи па цете имати леп зивот. Ако цете трзисте, уведите трзисте и за сваку улицу која се асфалтира. Засто мене занима(ако идемо том логиком) да ли је асфалтирана улица у Реснику? Засто да од мог пореза неко добије асфалт у Реснику? Која је разлика измедју асфалтиранја улице у Реснику из будзета и финансиранја градског превоза такодје из заједницког будзета?

Мозе ли ЛОГИЦАН одговор, молио бих.

ПС,
извините на неписмености, али ја овако цитам васе постове, па је ред да се и ви помуците да процитате накарадни неписмени пост без кврзица и српских слова. Толико је теско урадити алт схифт и написати пост писменим писмом.

Trazim ALT SHIFT na telefonu i nema. Da nisu Rusi nesto zaj***?Nisi nepismen nego bezobrazan.
U mnoooooooogim drzavama se dobija bruto plata, pa onda biram ko ce da me digne sa ulice, ili biram da me ne dizu, sta te briga sta ja hocu sa svojim novcem ili necu. Imam pravo da ne uplacujem za penziju izmedju ostalog.


STA FUNKCIONISE IOLE NORMALNO IZ BUDZETA? KOJA OBLAST?
 
Koje su to mnoge države koje isplaćuju bruto platu?
Verovatno mislite na američki sistem gde doprinosi nisu obavezni, ali i oni imaju porez na zarade. Tako da nigde nećete dobiti bruto platu. Konkretno u SAD federalni porez na zaradu je 35% + još lokalne takse i na kraju dobijete oko polovine bruto plate...
 
Trazim ALT SHIFT na telefonu i nema. Da nisu Rusi nesto Zaj****?Nisi nepismen nego bezobrazan.
На телефонима постоји избор српског језика. То није безобразлук него неписменост и тражење разлога за писање осакаћеним писмом које само Србима смета да пишу као што су их учили у основној школи у прва 4 разреда. Не видим да Грцима, Немцима, Холанђанима нити Кинезима смета да пишу и коментаришу на свом језику. Довољно је погледати коментаре на youtube, fb, и осталим мрежама.


U mnoooooooogim drzavama se dobija bruto plata, pa onda biram ko ce da me digne sa ulice, ili biram da me ne dizu, sta te briga sta ja hocu sa svojim novcem ili necu. Imam pravo da ne uplacujem za penziju izmedju ostalog.
Ти братац бирај да ли ће да те дижу и ко ће да те диже, али има оних који нису то у могућности да раде па на крају умиру као пси на улици. Да ли је то начин размишљања хуманисте 21. века? А ако те удари аутоу у 62. години и постанеш инвалид неспособан за рад хоћеш ли да молиш државу да ти удели старатеља и води рачуна о теби? Хоћеш ли да живиш од неке цркавице (ако ниси успео да сакупиш за живота довољно) или ћеш да молиш државу да ти удели за хлеб и павлаку да не крепаш од глади?
Да ли у 21. веку неко има право да буде толико себичан? Да ли је то нормално?

STA FUNKCIONISE IOLE NORMALNO IZ BUDZETA? KOJA OBLAST?
Категорије финансиране из буџета:
- Вртићи, основне школе, средње школе, факултети(релативно бесплатно школовање за оне који су на буџету), студентски домови, полиција, војска, путне службе, саобраћајне службе, градске службе за уређивање паркова, паркинг сервис. Виши, нижи, трговински и апелациони суд. РТС као сервис који са скромним средствима успева да одржи колко толко квалитет програма на коме нема ријалити-а, непотизма, мржње и оргија какве постоје на другим телевизијама. За дивно чудо функционишу и разне службе које се баве лечењем људи. Они који поломе руку, ногу, кук, којима треба операција мозга, онима који доживе саобраћајну несрећу па разлупани добију сву могућу негу. Пушачима којима гласне жице попусте па добију рак једњака па им треба хирург да то одстрани да би преживели. Инспекцијске службе које затварају јавне делатнике који не издају фискалне рачуне(кафиће, ресторане, пекаре, итд). Инспекцијске службе које се баве издавањем дозвола за продају хране, лекова и осталих потребштина. Не дешава се пречесто да неко умре зато што је пио амонијак са чесме. Аутопутеви који обзиром на не превелику задуженост државе у односу на околину, сасвим солидну превозе од тачке а до тачке б. О квалитету тих услуга увек можемо да се расправљамо, нису све сјајне, као и нигде на свету што нису идеалне. Али ипак постоје и како тако функционишу.

Поред тога, у Србији независно од свих проблема којима смо били изложени не увек својом кривицом у последњих 100 година (ослободилачки ратови, светски ратови, погроми, логори, окупације, комунизам, па опет ратови, избеглице, итд) не допуштају баш ситуацију да будемо Швајцарска или нафтом окупана Норвешка. Дакле, немојте тражити идеалне услове за живот које имају државе у европи које нису задесиле овакве катастрофалне непогоде као нас што су задесиле. Нећете помоћи кукањем већ квалитетним предлозима.

Зато нека неко да одговор зашто је 1000 динара много да сваки запослени да у градски буџет за одржавање ГСП-а? Послодавци већ ионако дају 3000 динара за те потребе, па ионако запослени неће да осете разлику.
 
Vrh