- Učlanjen(a)
- 10.01.2007.
- Poruke
- 19.616
- Pohvaljen
- 41.851
Postove u vezi biciklista su prebačeni u postojeću temu na sledećem linku viewtopic.php?f=16&t=312&start=2950
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572452#p572452:3onnym9g je napisao(la):oplatnatehnika » Pet Okt 05, 2018 10:40 pm[/url]":3onnym9g]Па те проклете климе уништише еко систем града.1500 аутобуса поједе 30% више бензина да би охладио аутобус.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573451#p573451:21kqdt6h je napisao(la):sveta2013 » Sre Okt 10, 2018 12:14 am[/url]":21kqdt6h][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572452#p572452:21kqdt6h je napisao(la):oplatnatehnika » Pet Okt 05, 2018 10:40 pm[/url]":21kqdt6h]Па те проклете климе уништише еко систем града.1500 аутобуса поједе 30% више бензина да би охладио аутобус.
Pa?
Smatraš li da je zdravo boraviti dugo na 30+ stepeni i dehidrirati od znojenja ?
Osim toga ne smatram da se potrošnja goriva toliko poveća zbog klime... na tim kubikažama, potrošnja goriva zbog uključene klime trebala bi biti minimalna... vozio sam auto i sa 1000 kubika i sa 2000kubika... na 1000 kubika klima se itekako oseti i u vožnji i potrošnji, na 2000kubika skoro i da nema razlike...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574374#p574374:mxf414sz je napisao(la):sveta2013 » Sub Okt 13, 2018 8:31 pm[/url]":mxf414sz]@Žika
Pa ne znam, moj dizelaš od 2.0 nešto ne pravi razliku radila klima ili ne....
To je cena koja se plaća, jbg. Mislim kao i sve u inženjerstvu, fizici, ekonomiji, pa i društvu... ni ovde nema nekog benefita bez nekih cena odnosno odricanja. Savršeni sistem ne postoji.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574474#p574474:337hcuac je napisao(la):roger34 » Ned Okt 14, 2018 3:14 pm[/url]":337hcuac]
Mnogo veci problem je sto klime podrazumevaju zatvaranje svih prozora, a ljudi ulaze vec oznojeni. A klimatizovanom busu cesto smrdi neuporedivo vise nego u neklimatizovanom sa otvorenom prozorima.
Jovanović (SZS): Gde se odliva novac iz budžeta namenjen za gradski prevoz?
Odbornička grupa ”Savez za Srbiju” nezadovoljna je i zabrinuta zbog stanja gradskog prevoza u Beogradu i izražava sumnju da se kroz politiku subvencija javnog prevoza izvlače pare iz gradskog budžeta, na štetu Beograđana i GSP-a, navodi se u njihovom saopštenju.
Kako ističe zamenik šefa ove odborničke grupe i potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović, Grad Beograd u svom budžetu za sistem javnog gradskog prevoza izdvaja više od 27 milijardi dinara godišnje, što je više od četvrtine gradskog budžeta.
Od toga, GSP dobija oko deset milijardi dinara, dok privatnici dobijaju oko 17 milijardi dinara godišnje!
Imajući u vidu da GSP obavlja gotovo dve trećine javnog prevoza u gradu, dok privatnici obavljaju nešto više od jedne trećine, uputili su pitanja „istinskom“ gradonačelniku Beograda Goranu Vesiću:
Kako je moguće da privatnici koštaju grad mnogo više od GSP-a, iako prevoze mnogo manje putnika i pokrivaju mnogo manje linija?
Zašto se privatnim prevoznicima iz budžeta grada godišnje isplaćuje gotovo 100 miliona evra više nego 2012. godine, i sve to bez vidljivog unapređenja gradskog prevoza?
Zašto se, gde i kako odliva toliki novac iz gradskog budžeta namenjen za gradski prevoz?
Kroz beogradski gradski prevoz prošle godine prošlo je 828,5 miliona putnika! Da su svi platili kartu, gde bi nam kraj bio
Prosečno je u saobraćaju bilo 1.398 vozila
Prema najnovijim podacima Sektora statistike Grada Beograda, prošle godine je autobusima, trolejbusima, tramvajima i vozovima u gradu prevezeno blizu 828.5 miliona putnika!
GSP ima 248 tramvaja, a u saobraćaju je prosečno svega 106, potom 123 trolejbusa (prosečno u saobraćaju 78) dok je ukupan broj gradskih autobusa svih prevoznika 1.718, a u saobraćaju je 1.218.
Na rapsolaganju putnicima je i 11 kompozicija BG voza.
Da su svi prevezeni putnici imali i overeni busplus, GSP bi uz ove brojke zasigurno procvetao... Do tada, nastavlja se tiha borba između švercera i kontrolora, švercera i platiša, kao i neizvesnost između opstanka i kraha najvećeg gradskog prevoznika.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576249#p576249:1q3h67cc je napisao(la):oplatnatehnika » Pon Okt 22, 2018 8:54 pm[/url]":1q3h67cc]Замислите где би ГСП био када би свако запослен платио 1000 динара месечно.
ГСП је јавно добро. Зато се зове јавни превоз.
Зато онај ко је запослен нек плати 1000 динара. Сви остали ништа.
Туристичка такса за улаз у град 10евра.
Ето финансирања.