[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577426#p577426:11fcu7vo je napisao(la):
operic » Нед Окт 28, 2018 10:56 am[/url]":11fcu7vo]zašto bi zaposleni koji uopšte ne koriste javni prevoz želeli da odvajaju od svoje zarađene plate 1000 din za sve, pa i za one koji ne žele da se zaposle?
sem toga, mislim da je neko ovde spomenuo da se ogromne pare od svih nas već slivaju u sistem javnog prevoza.
По тој логици, зашто бих плаћао порез да се од тог пореза издражавају државни факултети, болнице, железница, јавна расвета, вртићи, школе, позоришта, итд кад ништа од тога не користим?
Кроз порез се већ финансира 70% ГСП-а (јавна информација) и ако би град одлучио да формализује прерасподелу, дошли би до магичних 1000 динара по запосленом са којим би град могао да одржава гсп.
Што се тиче опреме, валидатора, картица, итд, оне могу да остану као средство за бројање путника, контролу саобраћаја, итд.
Валидирање може постати обавеза, али само ради побољшања услова а не и ради наплате.
То што су увели наплату картицама где је цена карте већа за 10 динара је срамотна. А додатно је и то што од сваке трансакције стране банке, страни валидатори тих картица и цео пос систем наплате иде преко страних фирми. Дакле Срби се возе, Срби плаћају, паре иду ван Србије. Дакле : НЕПОДНОШЉИВО бахато! На исти начин су приморали домаже фирме, са домаћим капиталом да плате исплаћују преко страних банака где стране банке купе кајмак сваког месеца. Дакле, не мора тако браћо!
Разумно би било да цена једне вожње буде 25 динара, кад већ мора да се плаћа или да се плаћа по броју пређених километара.
Један енглез у просеку може да купи за своју просечну плату 30 месечних претплата за превоз. Један Београђанин за просечну плату може да купи 10так. Плата ГСП возача је 5 пута мања у Београду у односу на Лондон. Чему онда такве цифре?
700 хиљада запослених = 6 милиона евра. Мало ли је за ГСП?
То што ти возиш кола, не значи да не треба да платиш за јавно добру једну симболичну суму. Немојмо бити себични до даске.