Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Bravo Felix na ukazivanju na licemerje forumasa...
Forumasa koji uporno prica o lopovima u narodu i o "besplatnom" prevozu koji se ovde spominje samo kao tema za razmisljanje...

Ja nisam protiv kontorle ili naplate, vec sam protiv ovih cena i ovakvog ukupnog stanja... Ne zato sto MENI ne odgovaraju cene, vec zato sto sam COVEK pa razmisljam i onima koji nemaju da daju te pare, a dokazano je da mnogo para moze da se ustedi, da se cena smanji i uz povecanje naplate stanje cak poboljsa..

Drugo, nafta, autobusi, visak radnika, gume, sve to postoji prvenstveno zbog korisnika, a ne samo zbog sebe, pa tako i prvo treba da se dovodi u red sistem a na kraju korisnik, a ne obrnuto...

Trece, prevoz nije usluga neoliberali, vec zivotna potreba u ovom gradu... Mozda je usluga u gradu od 50 000 stanovnika gde sve moze peske da se obavi, u Beogradu je to zivotna potreba... Takav Beograd nisu pravili korisnici prevoza vec st*** na vlasti koja se ne vozi prevozom.

Na kraju, svi mozemo da nalazimo problematicne sektore naseg drustva, da ukazujemo na nelogicnosti i lopovluk, ali dzaba nam sve ako udaramo po najslabijima medju nama... Narod treba da se okrene zajednistvu, a ne sukobljavanju medju sobom...

Pitanje za moraliste koji se ne voze autobusom: Do kolikog iznosa je vama cena "usluge" normalna? (naravno za druge, ne za vas, vi prevoz ne koristite) Ili vi o ceni uopste nerazmisljate? Neko mora da plati koliko da kosta?
 
Ако крене неко насиље опет, а при томе нису ништа учинили на сузбијању расипништва. Сматрам да је обавеза народа да се удружује и физички демолира и предузеће и паравојске за примену насиља. Ако буде још сцена иживљавања над женама и старцима. Треба сматрати својом дужношћу борбу против тога, свим средствима.
Немој да неко мисли да ће да доводи некога у ред а да није прво довео себе у исти!

Па 10 клинаца са праћкама могу да избаце цео систем из строја а неко би још да чачка мечку. Па ви што бисте терали марву на нешто, изволите само. Ја кажем да је то погрешан приступ. Па погледајте колики је бес већ, стотине радника у превозу буде нападнуто годишње, возача, контролора... неко једва чека да га такви дисциплинују, са ногом на инструмент табли, цигаром у устима, без стајања на свакој станици, претераном платом и бурићима горива у свом дворишту. Јесте, такви ће успешно да траже неки ред, културу...
Нека се град и фирма доведу у ред, за народ (који свакако све то плаћа) нека се не брину, сами ће људи препознати вољу и труд, те прибећи својим обавезама.
 
Šta se trenutno dešava sa celim ovim nazovi sistemom za naplatu?Od histeričnog ubeđivanja i pretnji da se validira zbog brojanja putnika, pretnji o ukidanju nevalidirajućih linija, pa preko naređenja da se ulazi na prednja,zadanja,srednja vrata i kroz prozor,čuvenih sačekuša po stanicama sa četom busplusadžija i batinanja neposlušnih putnika,nalepnica po vratima u svim formatima i bojama,naopako obrnutih ,pa oklopljenih,iščupanih validatora,ko bi se setio svih bisera.Jel lopovski ili nije,jel se ukida ili ne,jel ga kupuje grad ili ne,ima li bilo kakve naznake da se nešto menja u svom ovom haosu prenosa vlasti ili svima odgovara statu qvo?
 
Koliko licemerstvo :-o

Prevoz nije usluga nego potreba?
Zaista?! I narkomanu koji krizira je potreba da se "rokne", ajd da mu damo dop besplatno.
Hrana i voda su najosnovnije potrebe, pa sto se licemeri ne zalazete da oni bez plate ili sa malim platama dobiju besplatno makar po jedan hleb, mleko i jogurt dnevno???
Sram vas bilo , bre, pricate o postenju i moralu i brizi za druge, a u zivotu ste najobicnije 'secikese'.

@Feanor
Imas bebu, jel tako? Koliko ti kosta avio prevoz za bebu, koja niti zauzima sediste, niti bilo kako drugacije utice na teoskove, aerodroma i aviokompanije?
I molim te objasni mi kako to da ti je taj trosak sasvim normalan i prihvatljiv, ali 1200 - 3600 za mesecnu pretplatnu kartu za voznju po celom BGD nije???
Zaista se trudim da shvatim tako nesto.

A ovi koji prete nasiljem jedni drugima, (a bilo je obostranih pretnji) neka se malo zapitaju koji je pravi uzrok njihovih frustracija?
Takodje nek se zapitaju dal ce prebijanjem promeniti okolnosti u kojima zive? Dal ce prebijanje kontrolora( ili putnika od strane kontrolora), spreciti izivljavanje gazde, povecati plate, smanjiti cene nezaposlenost, povecati bezbednost, vratiti zenu, povecati licni i opsti ugled, dici nivo opste kulture? I pre nego napadnete nekog, zapitajte se dal je sa druge strane osoba koja mozda ima identicne probleme koji je tiste i frustiraju. Mozda i ona samo ceka da je neko 'nagazi na zulj'...
A setite se i one:
Ko se maca latio, od maca ce i umreti...

P.S
Inace dodajte na troskove i otplatu kredita za 200 Solarisa...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Da laki ja se zalazem da oni koji nemaju da jedu imaju obezbedjen hleb i osnovne potrepstine... To se zovu narodne kuhinje i vec rade deo tog posla...
Inace droga nije zivotna potreba, u Beogradu prevoz nazalost jeste zivotna potreba...
Ali neka bude da sam ja secikesa... Necu da odgovaram ovog puta na uvredu uvredom...

Da, laki, imam bebu i ne placam nista za bebu u avionu dok ne napuni 2 godine.
Da si ozbiljnije citao i da se nisi skoncetrisao na licemerisanje i vredjanje video bi da sam vise puta rekao da placam prevoz ali da razmisljam o onima koji ne mogu da ga placaju...
Ali eto bitno je da si me uhvatio u "lazi"...
 
laki72

Борчанац је лепо написао. Нека систем прво доведе себе у ред а потом тражи од корисника. Ваљда прво пружиш услугу па је наплатиш?

Зашто је Бусплус систем тако брзо пропао и повећао број шверцера за више десетина процената? Натерао људе који се никада нису шверцовали да се шверцују?

Зато што побољшаваш систем једнострано. Тераш наплату по европским стандардима а истовремено не чиниш ништа да повећаш ниво те услуге. Такав принцип је морао да уруши систем. То је једноставно до те мере бахато и рекеташки да је могло да изазове опште социјалне немире. Зато је Бусплус и постепено "пуштен низ воду" од стране града. Ђилас изгубио изборе и покрцкао све што је урадио са Мостом на Ади. Добро је прошао. Револуције у свету су почињале и са много баналнијим стварима.

И заиста не разумем зашто стално помињеш трошкове? Какв сад кредит за Соларисе? Јел нас ти правиш идиотима овде? Лепо сам рекао да су средства која се добију од маркица готово идентична онима који оду наподиривање непотребне администрације. Па то је као да су сви узели новац од маркица и бацили га у ватру. Апсолутно нема користи за предузеће од тог новца. Стога помињање трошкова постаје небитна ставка и аргумент.

У случају ЈГП-а у Београду, ниво наплате је у потпуности једнак нивоу квалитета пружене услуге.
 
spkyrll.gif


Оно кад у аутобусу чујеш да контролор каже "карте на преглед"
 
"Bus plus" čeka novu vlast
N. VUKIĆ | 26. mart 2014. 21:20 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... novu-vlast

Posle najavljenog formiranja novog javnog preduzeća, situacija nije ništa jasnija. O detaljima ne žele da pričaju ni u Direkciji ni u firmi "Apeks"

KADA bude formirana JKP "Direkcija za javni prevoz", da li će nastaviti da radi i Direkcija za javni prevoz i privatna firma "Apeks"? Koji će sve poslovi biti preuzeti od "Apeksa", odnosno da li će i dalje postojati "Bus plus"? Da li će "Apeks" nastaviti da obavlja deo poslova i ukoliko hoće, koje će poslove obavljati? Da li će "Apeks" i dalje dobijati deo od 8,53 odsto? Da li će novo javno komunalno preduzeće preuzeti i kontrolore i koliko će ljudi raditi u njemu?

Odgovore na ova, kao i mnoga druga tehnička, funkcionalna i pravna pitanja u vezi sa formiranjem još jednog preduzeća na teret gradskog budžeta, javnost će dobiti u naredna tri meseca. To je rok koji je Privremena gradska uprava dala Radnoj grupi na čelu sa Uglješom Mitrovićem, direktorom Direkcije za javni prevoz, a koja će pripremiti sve pravne i ekonomske akte potrebne za osnivanje - JKP "Direkcija za javni prevoz".

- Radna grupa će se u narednih 90 dana baviti, između ostalog, ovim pitanjima i utvrditi sve pojedinosti i tek tada ćemo moći da damo precizne odgovore - kaže Katarina Dragutinović iz Direkcije za javni prevoz, inače jedan od članova novoimenovane Radne grupe.

Privatna firma "Apeks" zasada se ne izjašnjava po pitanju osnivanja još jednog u nizu preduzeća koja će se baviti javnim prevozom u srpskoj prestonici, iako će ono definitivno preuzeti ako ne sav, onda dobar deo posla kojim se do sada bavio ovaj srpsko-turski konzorcijum.
ZA BOLjU NAPLATU, ALI I KONTROLU CILj formiranja JKP "Direkcija za javni prevoz" je efikasnija naplata, kontrola i upravljanje saobraćajem. Privremena gradska uprava vođena dosadašnjim iskustvom utvrdila je da je neophodno da se operativni poslovi koje je postojeća Direkcija za javni prevoz obavljala odvoje od upravnih poslova. Novo preduzeće bi trebalo da preuzme upravljanje saobraćajem, naplatu prevoza, kontrolu putnika...

Međutim, s ozbirom na to da su ugovorom sa "Apeksom" određeni uslovi, kao i isplata sistema u zavisnosti od vremena eksploatacije i preuzimanja od strane grada, nameće se i pitanje kako će pravno biti rešeni odnosi sa ovom privatnom firmom i koliko će grad morati da im plati preuzimanje sistema.

MILIONI EVRA ZA OTKUP SISTEMA?

UGOVOR sa privatnim srpsko-turskim konzorcijumom potpisan je na čitavu deceniju i, prema ovom dokumentu, grad stiče pravo da otkupi sistem posle četiri godine od uvođenja. Cena u petoj godini eksploatacije je 5,6 miliona evra. Ukoliko bi se sistem preuzeo u šestoj, to bi koštalo 4,6 miliona, u sedmoj - 2,4 miliona, a u osmoj - milion evra. Ukupna cena opreme i softvera sa ugradnjom bez PDV iznosila je 12.153.232 evra.
 
Vozila su od kontrole saobracaja 4 lika bleje na slviji da to nije raspanje novca i resursa mojih para od karte i poreza i dotacija
ono sto bi mogao da radi 1 maks 2 radi njih 4 sa dvoje novih kola Pritom spavaju cesto u istima
dsc07149.jpg
 
stf":1y0h6xro je napisao(la):
Слатко си ме насмејао. Кратко памћење имаш пријетељу и потпуно искривљен став о причи коју ми причамо овде. Нису сви шверцери исти, нити се сви шверцују из истих мотива. Када то схватиш, можда ти и допре до свести оно о чему говорим.
Будући даимаш кратко форумашко памћење, подсетићу те да сам се првих пар месеци од увођења Буслпуса залагао за плаћање јер сам искрено веровао да коначно креће на боље. Када сам схватио да систем заправо назадује - престао сам да плаћам из протеста. Нисам бу**** и нећу да ме неко вуче за нос и смеје ми се. Нећу да ме неко рекетира да би подмирио своје курве по канцеларијама.
Од средстава који се добијају од маркица се не одржавају аутобуси, не купује нафта, нне перу возила. Све се то финансира из субвенција. Приход од карата иде некорисној администрацији.
Што се мене тиче - неће моћи.
Понављам, кад се систем доведе у ред, поново ћу плаћати.
Подсетио бих на још нешто. Увођење Бусплуса је повећао наплату првих пар месеци, да би после наплата пала испод оне са папирним картама и наплата и даље пада. Зашто? Па зато што се ништа у систему не побољшава осим наплате.

Дакле, циљ је довести путника и само путнике у ред. Е, па неће моћи
Nisu svi šverceri isti?
Čekaj malo, neko ti ukrade telefon jel tebi važno jel on džeparoš ili lopov, tvog telefona nema pa nema, isto tako i vi uzimate pare iz budžeta (neplaćajući korištenu uslugu) pa sad zvali se šverceri, duhovi ili kako god...

Ostatak tvog posta je upravo iskrivljen stav, kao što rekoh struju plaćaš, porez plaćaš, plaćaš druge komunalne usluge, a siguran sam da nemaš pojma kakva je struktura preduzeća koja naplaćuju tu uslugu, dakle ovo nije tvoj protest, ovo je čist bezobrazluk i bahatost pojedinca.

A da, ti i tebi slični ćete prevoz plaćati onog momenta kad počnu da vas "biju po ušima", kada vam pokaže sistem da ne možete više da se bahatite na grbači drugih. Dok su vas "tukli po prstićima" (dok je bila stalna kontrola), naplata je porasla na nivo naplate karata za vreme konduktera, samo što više nema ko da finansira toliki broj ljudi, što onda tebi i tebi sličnima omogućuje da se vozite za džabe (što i nije toliki problem koliko vaše opravdavanje vašeg sramnog čina).

Борчанац":1y0h6xro je napisao(la):
Ако крене неко насиље опет, а при томе нису ништа учинили на сузбијању расипништва. Сматрам да је обавеза народа да се удружује и физички демолира и предузеће и паравојске за примену насиља. Ако буде још сцена иживљавања над женама и старцима. Треба сматрати својом дужношћу борбу против тога, свим средствима.
Немој да неко мисли да ће да доводи некога у ред а да није прво довео себе у исти!

Па 10 клинаца са праћкама могу да избаце цео систем из строја а неко би још да чачка мечку. Па ви што бисте терали марву на нешто, изволите само. Ја кажем да је то погрешан приступ. Па погледајте колики је бес већ, стотине радника у превозу буде нападнуто годишње, возача, контролора... неко једва чека да га такви дисциплинују, са ногом на инструмент табли, цигаром у устима, без стајања на свакој станици, претераном платом и бурићима горива у свом дворишту. Јесте, такви ће успешно да траже неки ред, културу...
Нека се град и фирма доведу у ред, за народ (који свакако све то плаћа) нека се не брину, сами ће људи препознати вољу и труд, те прибећи својим обавезама.
Samo ti živi u iluziji, ne treba niko da gazi ovaj narod, gazimo mi sebe sami. Nema većeg neprijatelja za Srbina od nas samih, kroz istoriju do danas, najveću patnju i muku sami smo sebi naneli, dakle mani se priče o zajedništvu i kako će narod da ogladni, naročito što si ti taj koji pisao po forumu da imaš godišnju platu sa 6 nula, to je malo licemerno...

stf":1y0h6xro je napisao(la):
У случају ЈГП-а у Београду, ниво наплате је у потпуности једнак нивоу квалитета пружене услуге.
Samo bih te pitao sa kojim pravom ti možeš nekome da sudiš za ponašanje i za kvalitet usluge kad ti prvi neispunjavaš svoju dužnost, lepo si rekao, prvo dovedimo sebe u red pa druge, dakle izvoli, dovedi sebe u red pa onda to traži od sistema!

direktor":1y0h6xro je napisao(la):
Vozila su od kontrole saobracaja 4 lika bleje na slviji da to nije raspanje novca i resursa mojih para od karte i poreza i dotacija
ono sto bi mogao da radi 1 maks 2 radi njih 4 sa dvoje novih kola Pritom spavaju cesto u istima
dsc07149.jpg
Rade oni itekako svoj posao, svako vozilo koje prođe se upisuje i proverava, ovi što spavaju su vozači i asistenti, a referenti su među narodom na stanici, proveravaju validnost oznaka na vozilu, jesu li vozila u turaži, jesu li vozila koja se isključuju validno to prijavila itd itd itd... Ali, svakako nema potrebe da se plaćaju 2 idiota i 2 auta da bi spavali na slaviji, sa tim se u potpunosti slažem.
 
stf":7rwvl0n4 je napisao(la):
Понављам, кад се систем доведе у ред, поново ћу плаћати.

Подсетио бих на још нешто. Увођење Бусплуса је повећао наплату првих пар месеци, да би после наплата пала испод оне са папирним картама и наплата и даље пада. Зашто? Па зато што се ништа у систему не побољшава осим наплате.

Tačno tako, naplata je beležila lep i stabilan rast kada je sistem uveden (februar 2012), pa kada je služba kontrole po normalnom kodeksu ponašanja, radila sasvim korektno i sa dobrim rezultatima 'na dobar dan'. Tada se kontrolisala i validacija tj. svaka kartica je morala da se validira pa da bude ispravna. CIlj takve kontrole bio je da se kod građana 'primi' obaveza validiranja, da bi sistem u svojoj egzaktnosti konstantno davao pouzdane podatke o opterećenju linija, a ne da se bije po ušima opomenama, i polako su stvari i počele da se kreću u tom smeru.

Predikcije Apeksa i operativnog dela Direkcije za javni prevoz o postepenom nastavku uvećanja prihoda Gradu nisu bile dovoljne, i onda je taj isti Grad, identifikujući isključivo visok procenat šverca (koji se avaj tada i smanjivao, al nikoga nije bilo briga jer su u svojoj alavosti vikali JOŠ JOŠ, ne želeći da diraju socijalni mir baveći se problemima u GSP), kao krivca za nivo prihoda, rešio da uvede onu neslavnu tačkastu kontrolu kada su zaustavljana vozila na stanici i na taj način 'iskoreni šverc, udari vakcinu protiv istog, izleči rak ranu' i tome slično (jul 2012.).

Naravno, posledica ovakvog pristupa je moglo samo da bude ogromno razdraživanje građana, pogotovo redovnih putnika i platiša, i dosoljavanje rane koja je tek posle bila još podložnija političkim manipulacijama.

I eto, još jedna u nizu pogrešne procene ljudi na vlasti koji ne slušaju glas struke nego glas svojih marketing pajtaša.

becks89":7rwvl0n4 je napisao(la):
Rade oni itekako svoj posao, svako vozilo koje prođe se upisuje i proverava, ovi što spavaju su vozači i asistenti, a referenti su među narodom na stanici, proveravaju validnost oznaka na vozilu, jesu li vozila u turaži, jesu li vozila koja se isključuju validno to prijavila itd itd itd... Ali, svakako nema potrebe da se plaćaju 2 idiota i 2 auta da bi spavali na slaviji, sa tim se u potpunosti slažem.

Da dodam da ti što spavaju na Slaviji redovno ne gase motor dok su parkirani tamo satima, verovatno da im ne bude hladno u dremežu. Pa stavite u tu računicu i gorivo koje ode na to da oni imaju miran san.
 
Ja mislim da je svercovanje jedna velika greska. Ali ne iz razloga koji prvo pada na pamet...

Vidite, STF i ekipa su u pravu. Iz godine u godinu javni prevoz u gradu stagnira i to ljudi primecuju. To je jasno strucnjacima, ljubiteljima javnog prevoza, jasno je postalo vec i laicima. Vidi se da ne postoji dobra volja da se nesto promeni, da se javasluk ukorenio duboko, da sto bi se narodski reklo vlast zabole ku*ac za javni prevoz i da ce tako ostati.

I ljudi su besni...

Taj bes mora da nadje svoj izlaz. I umesto da se ljudi pobune pojavi se ideja - sverc. Sverc resava sve probleme: ako njih zabole da prevoz bude dobar, mene bole da ga placam... usput mi fino, ustedim koju kintu. Sa druge strane jos bolje: celave gume - sverceri, izgoreo autobus - sverceri, pao sneg u februaru - sverceri pokrali so! Samo se o svercu prica...

... a ne prica se o tome sta je zapravo potrebno a to je zahtevanje promena. Da li je i jedna stranka u silnom predizbornom laprdanju SPOMENUO GSP prevoz (ne metro)? NE. Da li postoji iko sem 99% da se buni za poboljsanje javnog prevoza? NE. Da li iko zeli da se iscima? NE.

Muka mi je zato sto je zateceno stanje status quo, prirodno se tezi ka 'nit vuk sit, ni ovce na broju' posto je li niko nece da se dogovori. Jbg, to je dominantna strategija.

I konacno sta bi bila poenta? Pa da se za pocetak stisaju strasti? Da se smisli neka akcija (ovde ima foruma akcijasa). Posto ova satromiga diskusija ne vodi nikuda.

Mada, izgursmo 280 strana mlacenja prazne slame, mozemo barem jos 3 puta toliko.
 
becks89":1w5e3aif je napisao(la):
Nisu svi šverceri isti?
Не, нису. Тешко је то појединцима (нарочито "поштенима") схватити. Сетимо се само на овој теми колико је било изјава форумаша који су увек плаћали карту да престају из протеста (током тог средњевековног јула 2012).

Свакако да има и клинаца са добрим телефонима, Црногораца и Босанаца који користе рупе. Има доста бахатих шверцера, али, нису сви исти

becks89":1w5e3aif je napisao(la):
Ostatak tvog posta je upravo iskrivljen stav, kao što rekoh struju plaćaš, porez plaćaš, plaćaš druge komunalne usluge, a siguran sam da nemaš pojma kakva je struktura preduzeća koja naplaćuju tu uslugu, dakle ovo nije tvoj protest, ovo je čist bezobrazluk i bahatost pojedinca.

Искривљен став имаш ти, што си небројено пута доказао правдајући разноране јавашлуке шофера. Први ти немаш морално право да тражиш наплату ноге на инструмент табли и сличних будалаштина. Нећу то да плаћам па се ти чеши.

И грешиш да плаћам остале комуналне услуге. Не плаћам оне које раде противзаконито. ТВ претплату нисам плаћао јер је чист рекет (на крају су је и укинули). Воду не плаћам јер се рачуни раде одокативно а не реално, па испада да ја имам 2 базена у дворишту или да барем имам 14 сестара које се туширају 3 пута дневно. Неће моћи Смеће не плаћам, јер услуга не постоји. Контејнера нема, канти нема, ништа се не чисти. Неће моћи

Остало плаћам јер за новац који долази добијам и услугу достојну тог новца.

becks89":1w5e3aif je napisao(la):
A da, ti i tebi slični ćete prevoz plaćati onog momenta kad počnu da vas "biju po ušima",
"Ми и мени слични" чемо почети да плаћамо онда када ти и теби слични престанете да оправдавате јавашлуке колега.

Ја ћу почети да плаћам онда када систем упоредо са повећањем нивоа наплате буде и повећавао квалитет услуге.

Да, током средњевековних бокада друмова је повећана наплата али и тензија и физички сукоби. Шта мислиш, зашто се одустало од свега тога? Народ је на ивици пуцања, и били смо на граници избијања општих немира. Знају политичари кад да се повуку.
 
becks89":324dsr7r je napisao(la):
Борчанац":324dsr7r je napisao(la):
Ако крене неко насиље опет, а при томе нису ништа учинили на сузбијању расипништва. Сматрам да је обавеза народа да се удружује и физички демолира и предузеће и паравојске за примену насиља. Ако буде још сцена иживљавања над женама и старцима. Треба сматрати својом дужношћу борбу против тога, свим средствима.
Немој да неко мисли да ће да доводи некога у ред а да није прво довео себе у исти!

Па 10 клинаца са праћкама могу да избаце цео систем из строја а неко би још да чачка мечку. Па ви што бисте терали марву на нешто, изволите само. Ја кажем да је то погрешан приступ. Па погледајте колики је бес већ, стотине радника у превозу буде нападнуто годишње, возача, контролора... неко једва чека да га такви дисциплинују, са ногом на инструмент табли, цигаром у устима, без стајања на свакој станици, претераном платом и бурићима горива у свом дворишту. Јесте, такви ће успешно да траже неки ред, културу...
Нека се град и фирма доведу у ред, за народ (који свакако све то плаћа) нека се не брину, сами ће људи препознати вољу и труд, те прибећи својим обавезама.
Samo ti živi u iluziji, ne treba niko da gazi ovaj narod, gazimo mi sebe sami. Nema većeg neprijatelja za Srbina od nas samih, kroz istoriju do danas, najveću patnju i muku sami smo sebi naneli, dakle mani se priče o zajedništvu i kako će narod da ogladni, naročito što si ti taj koji pisao po forumu da imaš godišnju platu sa 6 nula, to je malo licemerno...
Не видим ама баш никакву вези између онога што си цитирао и онога што си написао али добро.
Заједништво код нас Срба је готово природна ствар, небројено пута доказана. Патњу и те ствари наносе лицемери, они којима је до реда само када им је у користи то. При таквим испадима за своју буљу, ни мало их не занима туђа невоља. То што се ти препознајеш као такав немој да рефлектујеш на нас. Ми такви нисмо, али је чињеница да и нас Срба има свакаквих. И хвала Богу, да нисмо у калуп. Само неке своје недостатке морате да поправите или остајете вечито незадовољни, без помака.

Ово не разумем, шта народ да огладни? То нема у цитираном исто. Не разумем контекст питања, јесам ли негде другде нешто на ту тему писао или си се ти само нешто пребацио по обичају?
Не знам шта ти је код мене лицемерно, ако ја хоћу да ја више плаћам да они који немају, не буду шиканирани!
Плата од 7 цифара не треба да те сврби. Као и за остало, треба да се промениш, уложиш у себе, уложиш труд...па ни теби неће бити толико далеко. Ако останеш у свести шофера нерадника - ништа од тога, можеш само да сањаш. Колико год галамио, а галамићеш више и више и ширити дефетизам и незадовољство сопственим народом...јер сви су криви, сем вас асова успешних и паметних :violina:

Хајде да дрвимо до бесконачног, али не цеди се сува дреновина од незапосленог кадра. То просто не иде а и Марко недостаје...
 
stf":1lq5ooum je napisao(la):
И грешиш да плаћам остале комуналне услуге. Не плаћам оне које раде противзаконито. ТВ претплату нисам плаћао јер је чист рекет (на крају су је и укинули). Воду не плаћам јер се рачуни раде одокативно а не реално, па испада да ја имам 2 базена у дворишту или да барем имам 14 сестара које се туширају 3 пута дневно. Неће моћи Смеће не плаћам, јер услуга не постоји. Контејнера нема, канти нема, ништа се не чисти. Неће моћи

Остало плаћам јер за новац који долази добијам и услугу достојну тог новца.

Ја ћу почети да плаћам онда када систем упоредо са повећањем нивоа наплате буде и повећавао квалитет услуге.

Izvini, ali pokušavam da razmišljam linijom tvoje logike, pa ne mogu nikako da razumem reč 'uporedo' kako si naveo. Malo mi nema smisla. Očekuješ da se kvalitet usluge povećava UPOREDO sa povećanjem nivoa naplate. Znači da će to inicijalno povećanje nivoa naplate morati da se 'povuče' od preobraćenih švercera koji nisu TI? Tu verovatno misliš na preobraćanje "klinaca sa dobrim telefonima, Crnogoraca, Bosanaca i onih bahatih švercera", pošto nisu svi isti. Oni da plaćaju, pa da se poveća kvalitet usluge, pa onda nastupaš ti sa svojim dinarom.
Mislim, ne zameri mi, ovde polazim od tvojih pretpostavki.
 
Pocetak reforme moze da bude usteda 12 miliona evra koji danas idu na lezilebovice i smanjenje cene karte...
 
autonomy":2tj0mptx je napisao(la):
stf":2tj0mptx je napisao(la):
И грешиш да плаћам остале комуналне услуге. Не плаћам оне које раде противзаконито. ТВ претплату нисам плаћао јер је чист рекет (на крају су је и укинули). Воду не плаћам јер се рачуни раде одокативно а не реално, па испада да ја имам 2 базена у дворишту или да барем имам 14 сестара које се туширају 3 пута дневно. Неће моћи Смеће не плаћам, јер услуга не постоји. Контејнера нема, канти нема, ништа се не чисти. Неће моћи

Остало плаћам јер за новац који долази добијам и услугу достојну тог новца.

Ја ћу почети да плаћам онда када систем упоредо са повећањем нивоа наплате буде и повећавао квалитет услуге.

Izvini, ali pokušavam da razmišljam linijom tvoje logike, pa ne mogu nikako da razumem reč 'uporedo' kako si naveo. Malo mi nema smisla. Očekuješ da se kvalitet usluge povećava UPOREDO sa povećanjem nivoa naplate. Znači da će to inicijalno povećanje nivoa naplate morati da se 'povuče' od preobraćenih švercera koji nisu TI? Tu verovatno misliš na preobraćanje "klinaca sa dobrim telefonima, Crnogoraca, Bosanaca i onih bahatih švercera", pošto nisu svi isti. Oni da plaćaju, pa da se poveća kvalitet usluge, pa onda nastupaš ti sa svojim dinarom.
Mislim, ne zameri mi, ovde polazim od tvojih pretpostavki.

Pa kako ne razumes?
To ti je klasicna srpska verzija "ja sam za promene".
Samo svi drugi treba da se menjaju, osim mene.
Vidjeno vec bezbroj puta.

Feanor":2tj0mptx je napisao(la):
Pocetak reforme moze da bude usteda 12 miliona evra koji danas idu na lezilebovice i smanjenje cene karte...

Pocetak moze da bude sa racionalizacijom i otpustanjem viska ljudi u administraciji, koji nisu potrebni, ali i vecwm angazovanju na odrzavanju.
Uporedo sa tim mora se raditi na povecanju procenta naplate, a tek nakon rezultata tih mera moze se pricati o eventualnom prostoru za smanjenje cena karata.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ja stvarno ne razumem kako ti je tesko da shvatis da je sadasnja cena bolesno visoka za veliki deo populacije...
Naravno da ima onih kojima cena nije visoka ali oni uglavnom ne koriste JGP.

To nije cena od 1100 ili 3200 vec najcesce 5000 za mesecnu ili 73 u jednoj voznji...
I opet pitam, zanima me da procenite vi koji JGP ne koristite, koliko to treba da kosta karta? Odakle vam da je ova cena ok? Da li je ok neka veca cena? Zasto manja cena nije ok?
 
autonomy":90byvomf je napisao(la):
Očekuješ da se kvalitet usluge povećava UPOREDO sa povećanjem nivoa naplate. Znači da će to inicijalno povećanje nivoa naplate morati da se 'povuče' od preobraćenih švercera koji nisu TI?

Не. Подсетићу још једном да сам био редован платиша од кад је уведен Бусплус јер сам очекивао да он испуни своја очекивања. Иако се систем наплате побољшао, квалитет услуге је остао исти. Дао сам им пар месеци, али се квалитет услуге - погоршао (средњевековне блокаде друмова, насиље над путницима).
Шта је проблем. Систем није ни покушао да промени себе, али је такав труо, истовремено очекивао да се путници и само путници доведу у ред.

Дакле, чим се поново крене са озбиљном покушајем уређењасистема, плаћаћу опет. Ако се систем и даље буде једнострано мењао, опет ћу престати.

laki72":90byvomf je napisao(la):
Pa kako ne razumes?
To ti je klasicna srpska verzija "ja sam za promene".
Samo svi drugi treba da se menjaju, osim mene.
Vidjeno vec bezbroj puta.

Управо се о тој филозофији и ради Лаки, само се ради о супротној страни. Ја не размишљам тако, већ ДЈП и ГСП. Они су хтели да повећају наплату а да притом не побољшају квалитет услуге, не учине ништа у реорганизацији система, одржавању, па ни прању, решавању вишка запослених ...

... да су барем покушали, него ЈОК.
 
stf":2fokl31k je napisao(la):
Не. Подсетићу још једном да сам био редован платиша од кад је уведен Бусплус јер сам очекивао да он испуни своја очекивања. Иако се систем наплате побољшао, квалитет услуге је остао исти.
Svoja ili tvoja ocekivanja? Ja mislim da si ti ocekivao da ispuni tvoja nerealna ocekivanja?

Ok, uzmimo za primer bus plus, on vrsi samo naplatu, to mu je uloga. Ako nema busa, nije kriv, ako ti nemas kartu, policija ti napise prijavu, u roku od 7 dana ako ne platis po kratkom postupku 7 dana zatvora racimo. Da li bi tada bus plus ispunio tvoja ocekivanja...to trazis, da se radi i postuje sve.

Kazes ne placas kartu, voznju...ok..razumem, ali kad te uhvati kontrola, da li si ti iskoristio prevoz, da li si stigao sa jednog odredista na drugo, koje si prvobitno isplanirao, dakle jesi, u cemu je onda poenta, zato ne platis?

Razumeo bi da si napisao, ima polazak neke linije u 08h, ne pojavi se, ja sedam u onaj u 08.15h i ok, nemoj da platis, ali kad dobijes uslugu koju si trazio, onda budi covek od svoje reci, pa za taj pravac plati kartu.
 
Feanor":wxpju5tp je napisao(la):
Ja stvarno ne razumem kako ti je tesko da shvatis da je sadasnja cena bolesno visoka za veliki deo populacije...
Naravno da ima onih kojima cena nije visoka ali oni uglavnom ne koriste JGP.

To nije cena od 1100 ili 3200 vec najcesce 5000 za mesecnu ili 73 u jednoj voznji...
I opet pitam, zanima me da procenite vi koji JGP ne koristite, koliko to treba da kosta karta? Odakle vam da je ova cena ok? Da li je ok neka veca cena? Zasto manja cena nije ok?
Pa jeste visoka kad se deli i sakom i kapom bespaltan prevoz polovini korisnika, a onaj preostali deo 50% njega ne placa, ostaje da samo mali broj treba da plati cenu za sve ostale.
Da je uvesti da svi plate kartu, tad bi se moglo komotno razmisljati o smanjenju cena. Ona nekadasnja racunica jasno pokazuje kada bi svaki korisnik javnog prevoza u Beogradu platio po svakoj voznji 10din, na kraju meseca bi se dobila sadasnja kolicina naplate.
 
Man rijetko kad idem u Grorcku , isao sam prosili cetvtak dolazim na stajaliste u 12i15h bus treba da ide u 12i19h stoji narod na stanici , odlaze svi ostali busevi redom 302 stoji parkirana preko puta gledamo je vrijeme 12i25 znaci kasni 6 minuta gledamo bus i vozaca u vozilu .Odlazim do otpravnika i pitam gdje je bus u 12 i 19 h kaze otisao je ja kazem nije sigurno on ni pet ni sest niste ga vidjeli , onda sam mu trazio sluzbeni broj cisto da vidi 5 %manju platu posto ja eto nevdim , sve to na drzak i bezobrazan nacin kao sta ja imam njega da pitam , da bi se kanta preprkirala i krenula u 12i31 vec je prestov bus ulazijo u stanicu. Pritom kanta fap 123 cini mi se .Pitam ljude sto se nebune nezale kaze navikli smo .Gdje je nesto jedan polazak zasto nije obavljen , Je li to usluga ,da bus je bio izmazan uljem da se vidi da mehanicar nesto rade.
 
b_tuta":1yieo0rq je napisao(la):
Ja mislim da je svercovanje jedna velika greska. Ali ne iz razloga koji prvo pada na pamet...

Vidite, STF i ekipa su u pravu. Iz godine u godinu javni prevoz u gradu stagnira i to ljudi primecuju. To je jasno strucnjacima, ljubiteljima javnog prevoza, jasno je postalo vec i laicima. Vidi se da ne postoji dobra volja da se nesto promeni, da se javasluk ukorenio duboko, da sto bi se narodski reklo vlast zabole ku*ac za javni prevoz i da ce tako ostati.

I ljudi su besni...

Taj bes mora da nadje svoj izlaz. I umesto da se ljudi pobune pojavi se ideja - sverc. Sverc resava sve probleme: ako njih zabole da prevoz bude dobar, mene bole da ga placam... usput mi fino, ustedim koju kintu. Sa druge strane jos bolje: celave gume - sverceri, izgoreo autobus - sverceri, pao sneg u februaru - sverceri pokrali so! Samo se o svercu prica...

... a ne prica se o tome sta je zapravo potrebno a to je zahtevanje promena. Da li je i jedna stranka u silnom predizbornom laprdanju SPOMENUO GSP prevoz (ne metro)? NE. Da li postoji iko sem 99% da se buni za poboljsanje javnog prevoza? NE. Da li iko zeli da se iscima? NE.

Muka mi je zato sto je zateceno stanje status quo, prirodno se tezi ka 'nit vuk sit, ni ovce na broju' posto je li niko nece da se dogovori. Jbg, to je dominantna strategija.

I konacno sta bi bila poenta? Pa da se za pocetak stisaju strasti? Da se smisli neka akcija (ovde ima foruma akcijasa). Posto ova satromiga diskusija ne vodi nikuda.

Mada, izgursmo 280 strana mlacenja prazne slame, mozemo barem jos 3 puta toliko.
U čemu je STF u pravu da se treba švercovatI? Prevoz stagnira jer je taj GSP godinama samo sredstvo za pranje novca i skupljanje jeftinih političkih poena, autobuse koje dobijamo su "izborni", uglavnom nedovršeni, sam sistem naplate besmislen, ali sve to ne opravdava činjenicu da vi ne plaćate uslugu koju koristite.

Ljudi su besni zbog samog načina na koji je sistem došao, što je opravdano, ali pljačkaju vas i na drugim stranama pa nešto ne vidim neke buntove i štrajkove, ovo je samo jedan vanserijski bezobrazluk, naročito opravdavanje vašeg stava... A sad vrhunac "99%", vrhunac koliko je naš narod zaslepljen i zatupljen. Za šta se dotični bore? Za "besplatan prevoz", koji to grad preko 50.000 stanovnika može da priušti sebi besplatan javni prevoz? U svetu sa besplatnim javnim prevozom imaš gradova da ih nabrojiš na prste jedne ruke, a svi zajedno imaju stanovnika manje nego pojedina beogradska naselja... I oni pravdaju neplaćanje karte raznim stvarima, baš kao što i vi to radite, a isti ti misle da se ne zna ko stoji iza njih i ko finansira tu zaje*******anciju...

Nema šta da se dogovara, za naplatu treba stvoriti nov sistem (ili modifikovati postojeći), naplatu vratiti prevoznicima, a ne privatnoj firmi, zašto bi imali posrednike u naplati zarađenog? Naplatu srediti tako da koliko radiš toliko dobijaš, kao kod privatnika, dakle da bude svima jednako, potom uvesti sprovođenje naplate po sistemu stalne kontrole/konduktera da sve to ima smisla i da naplata bude na visokom nivou, ove besposličare iz kancelarija isterati na ulicu u kontrolu karata i da vidiš kako bi procvetalo, a ovakve probirače kao stf, što bi da biraju šta hoće a šta neće da plate, odmah policija da legitimiše i da se piše prijava ne na 5.000, nego na 15.000, da vidiš kako bi znao sledeći put jel mora da se plati karta.

stf":1yieo0rq je napisao(la):
becks89":1yieo0rq je napisao(la):
Nisu svi šverceri isti?
Не, нису. Тешко је то појединцима (нарочито "поштенима") схватити. Сетимо се само на овој теми колико је било изјава форумаша који су увек плаћали карту да престају из протеста (током тог средњевековног јула 2012).
Свакако да има и клинаца са добрим телефонима, Црногораца и Босанаца који користе рупе. Има доста бахатих шверцера, али, нису сви исти
becks89":1yieo0rq je napisao(la):
Ostatak tvog posta je upravo iskrivljen stav, kao što rekoh struju plaćaš, porez plaćaš, plaćaš druge komunalne usluge, a siguran sam da nemaš pojma kakva je struktura preduzeća koja naplaćuju tu uslugu, dakle ovo nije tvoj protest, ovo je čist bezobrazluk i bahatost pojedinca.
Искривљен став имаш ти, што си небројено пута доказао правдајући разноране јавашлуке шофера. Први ти немаш морално право да тражиш наплату ноге на инструмент табли и сличних будалаштина. Нећу то да плаћам па се ти чеши.
И грешиш да плаћам остале комуналне услуге. Не плаћам оне које раде противзаконито. ТВ претплату нисам плаћао јер је чист рекет (на крају су је и укинули). Воду не плаћам јер се рачуни раде одокативно а не реално, па испада да ја имам 2 базена у дворишту или да барем имам 14 сестара које се туширају 3 пута дневно. Неће моћи Смеће не плаћам, јер услуга не постоји. Контејнера нема, канти нема, ништа се не чисти. Неће моћи
Остало плаћам јер за новац који долази добијам и услугу достојну тог новца.
becks89":1yieo0rq je napisao(la):
A da, ti i tebi slični ćete prevoz plaćati onog momenta kad počnu da vas "biju po ušima",
"Ми и мени слични" чемо почети да плаћамо онда када ти и теби слични престанете да оправдавате јавашлуке колега.
Ја ћу почети да плаћам онда када систем упоредо са повећањем нивоа наплате буде и повећавао квалитет услуге.
Да, током средњевековних бокада друмова је повећана наплата али и тензија и физички сукоби. Шта мислиш, зашто се одустало од свега тога? Народ је на ивици пуцања, и били смо на граници избијања општих немира. Знају политичари кад да се повуку.
To što si ti jedan od tih ne znači da niste svi isti, da jeste, svi jednako kradete iz tog budžeta. Pred zakonom ste isti, to što se vi međusobno delite na ove ili one, to je vaš problem.
Ne znam kakve veze imaju šoferi sa ovim tvojim iskrivljenim stavom, licemerno je optuživati da ja nešto radim, a da ti upravo radiš isto što sam ja ranije. Opravdavaš svoj bezobrazan postupak, raznim glupostima i raznim praznim pričama za dizanje mase, uz poznate uzrečice lopovi, ološ ovi oni i slično, ostavi te priče za nekog drugog. Ti se pozivaš na neki moral, koje je tvoje moralno pravo da ti uređuješ neki sistem koji pritom bojkotuješ? Pa takve vrlo brzo disciplinuju čim proture nos van granice, te što se kurobecaju kako ne plaćaju ništa i jer im se može. Ti si pretpostavljam validan da ocenjuješ koja je i kakva je usluga, troši vodu i ne valja mu usluga, baca smeće i ne valja mu usluga, pa druže moj u Evropi se plaća po kući smeće, izbacivao ga ti na ulicu ili ga jeo, njima je svejedno, proturi nos tu u okruženje pa ćeš videti, koristi prevoz ne valja mu pa ga ne plaća.
Jel možeš u pekaru da uđeš, uzmeš burek i kažeš meni se ne sviđa kako je pečen, neću da ga platim? Možeš, al' juče.

I naravno u nedostatku argumenata počinješ da obrćeš priču na nešto što uopšte sada nema veze sa tim, moj "kolege" kako kažeš su itekako moralnije osobe i sigurno manje licemerne od tebe, a ti nikad nećeš plaćati prevoz, nema to veze sa buntom to je stvar ljudskosti i ljudskih principa. Mene bi bilo sramota da me neko izbacuje, da se svađam sa nekim za 3000 dinara mesečno, toliko košta boks cigara...

Борчанац":1yieo0rq je napisao(la):
becks89":1yieo0rq je napisao(la):
Борчанац":1yieo0rq je napisao(la):
Ако крене неко насиље опет, а при томе нису ништа учинили на сузбијању расипништва. Сматрам да је обавеза народа да се удружује и физички демолира и предузеће и паравојске за примену насиља. Ако буде још сцена иживљавања над женама и старцима. Треба сматрати својом дужношћу борбу против тога, свим средствима.
Немој да неко мисли да ће да доводи некога у ред а да није прво довео себе у исти!

Па 10 клинаца са праћкама могу да избаце цео систем из строја а неко би још да чачка мечку. Па ви што бисте терали марву на нешто, изволите само. Ја кажем да је то погрешан приступ. Па погледајте колики је бес већ, стотине радника у превозу буде нападнуто годишње, возача, контролора... неко једва чека да га такви дисциплинују, са ногом на инструмент табли, цигаром у устима, без стајања на свакој станици, претераном платом и бурићима горива у свом дворишту. Јесте, такви ће успешно да траже неки ред, културу...
Нека се град и фирма доведу у ред, за народ (који свакако све то плаћа) нека се не брину, сами ће људи препознати вољу и труд, те прибећи својим обавезама.
Samo ti živi u iluziji, ne treba niko da gazi ovaj narod, gazimo mi sebe sami. Nema većeg neprijatelja za Srbina od nas samih, kroz istoriju do danas, najveću patnju i muku sami smo sebi naneli, dakle mani se priče o zajedništvu i kako će narod da ogladni, naročito što si ti taj koji pisao po forumu da imaš godišnju platu sa 6 nula, to je malo licemerno...
Не видим ама баш никакву вези између онога што си цитирао и онога што си написао али добро.
Заједништво код нас Срба је готово природна ствар, небројено пута доказана. Патњу и те ствари наносе лицемери, они којима је до реда само када им је у користи то. При таквим испадима за своју буљу, ни мало их не занима туђа невоља. То што се ти препознајеш као такав немој да рефлектујеш на нас. Ми такви нисмо, али је чињеница да и нас Срба има свакаквих. И хвала Богу, да нисмо у калуп. Само неке своје недостатке морате да поправите или остајете вечито незадовољни, без помака.

Ово не разумем, шта народ да огладни? То нема у цитираном исто. Не разумем контекст питања, јесам ли негде другде нешто на ту тему писао или си се ти само нешто пребацио по обичају?
Не знам шта ти је код мене лицемерно, ако ја хоћу да ја више плаћам да они који немају, не буду шиканирани!
Плата од 7 цифара не треба да те сврби. Као и за остало, треба да се промениш, уложиш у себе, уложиш труд...па ни теби неће бити толико далеко. Ако останеш у свести шофера нерадника - ништа од тога, можеш само да сањаш. Колико год галамио, а галамићеш више и више и ширити дефетизам и незадовољство сопственим народом...јер сви су криви, сем вас асова успешних и паметних :violina:

Хајде да дрвимо до бесконачног, али не цеди се сува дреновина од незапосленог кадра. То просто не иде а и Марко недостаје...
Zajedništvo kod Srba? Jel to postoji još neki narod sa istim nazivom ili me zezaš? Kad su se to Srbi složili oko bilo čega? Pa sve ovo oko čega mi pričamo velikom broju njih odgovara, sav ovaj sistem. Jedni profitiraju, drugima je dozvoljeno da se švercuju i eto ti, što bi menjali to?

Da ti pojasnim, da bi ovaj narod nešto sam uradio, treba još dosta da ogladni. Ogladni u smislu da oseti još veću nemaštinu i nepravdu, da ih još više ugnjetavaju i gaze razni političari, da nas još više kradu razni Đilasi, Čovići, Dinkići i ekipa, da bi Srbima doprlo do mozga da nešto treba da menjaju.

Licemerno je da ti koji si u više navrata pisao da retko koristiš prevoz, koji se javno hvališ svojom zaradom, ovde pravdaš neplaćanje usluga time što je cena nerealna i time što ti to kao već plaćaš preko subvencija.

Mene tvoja plata ne svrbi, nisam te ja pitao, nego si ti verovatno u nedostatku svojih argumenata tokom svoje diskusije, da bi se uzdigao iznad mene izjavio da imaš platu sa dosta nula, meni je iskreno drago da i takvi postoje u Srbiji, da je bar nekome u ovoj zemlji lepo. Iskreno ne žudim za tim da se takmičim sa nekim ko će više nula da ima, meni su neke druge životne vrednosti mnogo važnije, a da šofer neradnik, ne znam zašto njih sada pominješ, verovatno opet nedostatak argumenata...
Mi "asovi" bar ispunjavamo svoje građanske i moralne dužnosti, plaćamo svoje obaveze, za razliku od licemerne gospode, i veruj mi da među tim šoferskim "ološem" ima mnogo manje licemera nego što je na ovom forumu...

Feanor":1yieo0rq je napisao(la):
Ja stvarno ne razumem kako ti je tesko da shvatis da je sadasnja cena bolesno visoka za veliki deo populacije...
Naravno da ima onih kojima cena nije visoka ali oni uglavnom ne koriste JGP.

To nije cena od 1100 ili 3200 vec najcesce 5000 za mesecnu ili 73 u jednoj voznji...
I opet pitam, zanima me da procenite vi koji JGP ne koristite, koliko to treba da kosta karta? Odakle vam da je ova cena ok? Da li je ok neka veca cena? Zasto manja cena nije ok?
Objasni mi kako mesečna od 3200 može da preraste u 5000? Za 3200 možeš da se voziš 18 sati dnevno, ceo mesec, na svim linijama, što je sasvim povoljno znajući cenu goriva i ostalih troškova, cilj sistema je da natera što više ljudi da uplate mesečnu povlasticu, a da jednu vožnju koriste samo turisti, odnosno oni koji su tu na par dana....
 
Dodao bi da nije 3200, to je samo za zaposlene, svi ostali su 1100din..nesto tako. Svi koji bune se su upravo iz te pomenute grupe od 1100din, ali svi imaju dnevno 200din za cigarete, flasicu koka kole 0.5 od 70-80din na trafici i telefon od 200e.
Ja bi lakse razumeo da neko kaze, svercujem se zato sto se svi svercuju, i na taj nacin pokusavam da dovedem do toga da neko napokon ozbiljno shvati to, i pozabavi se pitanjem sverca, ali sverc jer mi eto ne odgovara to to i to...to je bez veze.

Direktore, ne kazem ja nista protiv toga sto si ti naveo, ali zasto ne sednes u svoj auto, pa probas da sa njim ides umesto sto cekas bus? Pitas li se, da za tu cenu, koliko se placa, ovo je i vise nego odlican prevoz? Da li je neko rekao, neka karta bude 300din, mesecna 10.000din i da na svakoj liniji budu solarisi tacni u minut? Ja bi pre rekao da bi svi do jednog rekli, neka ovako kako je sad, a da ostane ova cena - Kompromis (mada, u ovom slucaju, slazem se da to moze biti bolje, sto zavisi od ljudi koji upravljaju prevozom).
 
Vrh