stf":3jb8dvgn je napisao(la):
laki72":3jb8dvgn je napisao(la):
Znas li uopste makar dnevnu potrosnju nafte u GSP-u?
Не знам, али знам човека који свако вече из Карабурме однесе буре нафте. Такође знам и да радници Космаја точе свако јутро расходоване аутобусе. Знам и да се ниво нафте у резервоарима мери брезовим гранама. Знам и да се упркос правилу нигде не гасе аутобуси на терминусима.
И све те јавашлуке ми плаћамо кроз субвенције, и онда додатни рекет кроз карте.
laki72":3jb8dvgn je napisao(la):
Znas li cenu nekog dela autobusa???
Не тачно, али знам да их у магацинима нема. Од толико милиона субвенција, њима су магацини празни а аутобуси се поправљају са два тима. Први се интерно зове "селотејп и чекић"
laki72":3jb8dvgn je napisao(la):
Jel ti jasno da se zimi vozimo u busevima sa celavim gumama
Pitas li se zasto?
Да знам, гуме се већ неко време репарирају а било је небројено удеса управо због ћелавих гума.
Да, питам се зашто? А питаш ли се ти? Или су можда криви шверцери, којих процене кажу има 10% од 15% финансирања на тај начин. То је мизерни губитак у поређењу са било којим другим губитком које ГСП остварује на месечном нивоу.
Према томе, ако си желео да кажеш да нам је јавни превоз ту где је због шверцера ... ајде размисли опет ... и опет ... и опет ... све док не схватиш одакле систем трули.
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
[/quote]
Sistem truli jer svi su za promene tako da se drugi menjaju a oni da zadrze svoje (lose) navike :idea:
Pa bi neki od vozaca i dalje da mazne neki litar nafte, administracija i dalje da prima platu za nerad, a svercer da se svercuje.
E PA NEK ISTRULI SISTEM. A oce, i nek sve stane. E onda ces i ti shvatiti, ali bojim se da ce biti kasno.
A za ilustraciju evo ti samo par parametara:
50.000.000 EUR godisnje za naftu. Oces slovima? Pedeset miliona evra.
vise od
2 miliona EUR godisnje treba treba samo za gume i to pod uslovom da se kupi najlosija ruska guma i to jednom godisnje!!! treba li da ti napomenem da je potrebno minimalno 2 puta godisnje ih zameniti, ali i da protektovanje nije puno jeftinije?
vise od
1,25 miliona EUR za motorno ulje pod uslovom da se ne doliva ni kap.
preko
250.000EUR samo sa filtere ulja, vazduha i goriva!!!
100.000EUR za menjacko ulje.
Minimum isto toliko, 100.000EUR za antifriz.
vise od 500.000EUR samo za registraciju !!!
Ovo nisu ni svi najosnovniji troskovi, cak i da su sva vozila potpuno nova, savrsena...
E sad se ti raspitaj za ostale `sitnice` u koje spada gomila delova koji svakodnevno propadaju, creva, kaisevi, tipa spone, kugle, rukavci, servo pumpe, glave upravljaca, turbine (...) pa uradi analizu troskova, naravno otpusti visak zaposlenih gde ga ima, jer to je trosak koji niko nije negirao.
I kad to sve sracunas, predji na objasnjavanje odakle ces da uzmes tu nedostajucu sumu?
Opet iz budzeta? OK, samo de reci kome ces da smanjis ili totalno ukines davanja ???
I onda kada podjes u muzej a on u derutnom stanju ili zatvoren, kad ti prokisne skola u koju ides ti ili tvoje dete, kad vozeci kola ili bajs iskrivis tocak, kad ti nestane vode u kuci ili vikendici na periferiji, kada se opet urusi deo pancevackog mosta pa putujes 5 sati do posla i nazad (...) to progutaj knedlu, izbroj do deset u sebi i budi ponosan jer si dokazao da jedan veliki, ali siromasan grad u jos siromasnijoj Srbiji moze da ima `besplatan` prevoz !