Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

колико знам само се пластичне могу допуњавати више пута а папирне само први пут
 
Pa tako sam se ja juče zeznuo, uplatim 100 dinara za vremensku, čekiram na aparatu, kada se javlja teta iz aparata koja me obaveštava da nemam dovoljno kredita.

A vezano za papirne, to izbegavajte da kupujete, meni je tako na više njih propalo po pedeset dinara u proseku zato
što sam prešao limit, i onda uzeh plastičnu i barem oko toga više ne brinem.
 
Да али нпр. заборавиш пластичну и хоћеш да урадиш елементарну ствар а то је да купиш карту на киоску или још горе дођеш у БГ а немаш стрпљења да проучиш сајт бусплуса и додатно 100 страна на форуму да сазнаш ствари које нису написали.
То се мени десило имам пластичну а ову папирну коју сам једанпут купио и данас сам хтео да је искористим да ми не пропадне.
Једноставно пластичне треба да буду на располагању онима који користе чешће превоз и упознати су са тарифама, а папирне да буду једнократне без замајавања са кредитом.

Био би интересантан податак колико је остало неискоришћено новца на папирним картама перфидним поскупљењем од 1 дин.
 
Sistem je namerno tako napravljen :-D
Papirna treba da bude za jednu voznju, vremenska, dnevna i sedmicna.
Nema dopunjavanja i nema promene cene!!! Platis kartu za jednu voznju 2013, uslugu si vec platio po vazecem cenovniku, BusPlus, grad i prevoznik vec podelili tvoju lovu, a onda udjes u bus 2014. i nisi u mogucnosti da se prevezes???? Pljacka...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Možeš dopuniti i papirnu kartu. Pdv je povećan i samim tim cena karte je otišla za 1 dinar.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Poenta je da je neko ko je recimo u decembru uredno platio 300 dinara za 3 vremenske karte tada platio i pdv, zar ne?
Zasto bi sada ta osoba ponovo imala dodatni trosak? Zar nije dovoljno sto se njegovim novcem na ovaj ili onaj nacin koriste prevoznik, Apex, grad i drzava?
 
orion":33tfigu2 je napisao(la):
колико знам само се пластичне могу допуњавати више пута а папирне само први пут
Netačno. Možeš je dopunjavati koliko hoćeš, sve do ostvarenog limita, koji je 720 ili 730 dinara, ne znam da li su ga korigovali.
 
laki72":9qc1q6ue je napisao(la):
Poenta je da je neko ko je recimo u decembru uredno platio 300 dinara za 3 vremenske karte tada platio i pdv, zar ne?
Zasto bi sada ta osoba ponovo imala dodatni trosak? Zar nije dovoljno sto se njegovim novcem na ovaj ili onaj nacin koriste prevoznik, Apex, grad i drzava?

uplatiš još 3 ili 104 dinara, i imaš za 3 ili 4 vremenske karte
 
dal se neko ovde pravi blesav, ili zaista ne razumete?
Kada apeks placa PDV? kada uplatite dopunu, a ne onda kada realizujete voznju, zar ne? :grand:

Kad uplatite neki namestaj i cekate na isporuku, pa proizvodjac u medjuvremenu podigne cenu, ocete pristati da doplatite razliku?

Korisnik je PDV platio i on je obracunat bio tada kada je placena karta

svaka naknadna korekcija vec placene usluge nije ispravna.
 
^ Trenutak realizacije (koriscenja usluge) je kad se karta overi. Do tad formalno niko nije raspolagao kreditom.

Analogija sa pripejd mobilnom telefonijom: neko uplati kredit za 30min razgovora, promeni se PDV i u trenutku kada ostvaruje uslugu on nema na raspolaganju sredstva za 30min, već manje.

Nije da opravdavam, vec mislim da se racuna trenutak aktiviranja usluge, bez obzira koliko je kredita uplaceno. Za razliku od ranijih papirnih karata koje su vazile skoro mesec dana posle promene cene, a kasnije one neiskoriscene mogle da se zamene uz doplatu za nove (sto takodje nije fer).

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
četvrtak 27.02.2014. | 08:40
Mali: Nema više Bus plusa
Izvor: Novosti

Beograd -- Prodaja markica za javni gradski prevoz i kontrola preći će pod okrilje grada, a sistem se više neće zvati Bus plus, kaže Siniša Mali.

"Sistem Bus plusa nije se pokazao operativnim zbog toga što se naplata karata poslednjih godinu dana drastično smanjila, a grad je samo prošle godine na ime subvencija isplatio GSP 7,5 milijardi dinara", kaže predsednik Privremenog organa Beograda.

"Naša ideja je da strani partner obezbedi uređaje koji su neophodni za njegovo funkcionisanje, a da prodaja markica ili kontrola pređu pod okrilje grada. I ne verujem da će se sistem više zvati Bus plus", navodi on.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=817214 (ceo tekst)
 
primetio sam da aplikacija ne pokazuje autobuse na liniji 95 koji su s one strane pancevackog mosta, dok sve ostale pokazuje. cim predje most, pojavi se i 95. ne kapiram u cemu je stos.
 
aj da procitate prvo kako funkcionise PDV (porez na dodatu vrednost)....

No nije ni bitno
 
gosha":ejskhb1p je napisao(la):
primetio sam da aplikacija ne pokazuje autobuse na liniji 95 koji su s one strane pancevackog mosta, dok sve ostale pokazuje. cim predje most, pojavi se i 95. ne kapiram u cemu je stos.


Дал` ти стварно ниси знао да је са друге стране Бермудски троугао. Све нестаје, ничег нема :)
 
@laki, očigledno jeste bitno, jer bi Poverenik ili Zaštitnik prava građana ili potrošačke organizacije reagovale, a oni su svi ažurni.

Primer: današnji naslov:
Poverenik poništio rešenje o tajnosti ugovora s Etihadom
http://blic.rs/i/446209

Sent from my Blade using Tapatalk 2
 
@owim
Ne, zato sto to nije "krupna" tema. Time se ne stice popularnost u masama. Takodje kao i mediji, bitno je da je tema 'bombasticna' inace prolazi nezapazeno, a ako je nezapazeno, zasto se baviti time.
Vec uobicajena pojava

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Борчанац":2vfqzgli je napisao(la):
Дал` ти стварно ниси знао да је са друге стране Бермудски троугао. Све нестаје, ничег нема :)

Naneo me put par puta tamo, ono jes malo ko drugi univerzum (bila neka karikatura koja predstavlja pancevacki most kao crvotocinu izmedju dva univerzuma :D ) Znam da su ovi u aplikaciji promenili da vise ne prikazuje sva vozila na trasi, vec samo do odredjene udaljenosti, al ne prikazije 95 uopste,bice da nije imuna na `anomalije u trouglu` :) ume da bude nezgodno kad cekam poslednju uvece, pa ne znam ni da li je krenula uopste.
 
Danas ulazi kontrola u 16, traži karte, ja predajem svoju, sve je OK, međutim devojka koja je sedela pored mene vadi neki izveštaj lekara specijaliste, kontrolorka bacila pogled i pustila je. O čemu se tu radi?
 
Raspitao sam se malo, kako stvari stoje, ili je bila trudna u tom slučaju ih puštaju, ili je kao što ti kažeš malo ku, ku u glavi.

Sa mentalno labilnim osobama koje imaju ''sertifikat'' kontrolori nisu baš voljni da se raspravljaju. :D

Iskreno se nadam da je bilo ovo prvo u pitanju.
 
Па труднице имају повластице, ваљда...
Жао ми је ако сам те разочарао, изгледа да смо све више ку, ку...
 
Izvod iz intervjua Siniše Malog objavljen u današnjem broju lista Danas:

Kako će biti rešen sistem naplate gradskog prevoza, budući da ste najavili da više neće biti Bus-plusa?

- Nisam najavio da neće biti Bus-plusa, već da neće biti Bus-plusa u ovom obliku. Postoji trend smanjenja naplate karata i Grad mora da sve više novca daje za subvencije. Ideja nam je da Grad preuzme prodaju, naplatu i kontrolu karata, da kontrolori nose značku sa oznakom Grada, a ne Apeksa, kako bi građani znali da to pripada Beogradu. Cilj nam je da unapredimo sistem, a da turskom partneru ostavimo pravljenje softvera i hardvera, jer su dobri u tome.

http://www.danas.rs/danasrs/politik...n.56.html?news_id=277723#sthash.KwkBgDiB.dpuf

O kakvim on to značkama priča? :p
 
Скоро је у Мелбурну уведен систем електронских саобраћајних карти (које скенирате при уласку и изласку из аутобуса или воза, и на које можете додати новац), што је проузроковало прави хаос. Бројни проблеми у технологији су вишеструко повећали првобитну цену пројекта, што се одразило и на цене карата.

Зато с овим трева поступати опрезно и за то је потребна одговорна влада. Сумњам да ми имамо једну такву владу, па је боље бити крајње опрезан при променама.

(Нисам читао све коментаре изнад, па ово наводим успут)
 
Vrh