Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kazem ti, zato je i ostavljena mogucnost, da odluci drugacije. Ako je usao, i video da putnik trazi kartu, logicno je da ce da pusti takvog.
Mada, mnogi uzmu kuliraju ..pa kad dodje kontrola tad traze...traze...pa na kraju nadju, pa odu da validiraju pa kao cek, kao nece, pa dodje kontrolor, pa kaze nemate dovoljno kredita, i onda, putnik kaze, a jbg-a, idem samo jednu stanicu, na sledecoj izlazim (toga se naslusam 100-tinu puta dnevno) a vozi se vec 10-20 stanica, i to tako prodje. Zbog takvih je to smisljeno, a na kontroloru je da proceni da li ga farbas ili si iskren :D
 
Danas nova moda kontrolora prekrivaju ime papirm na sluzbenoj legitimaciji i jos me ubjedjuje da to tako treba
 
direktor":4miecgf4 je napisao(la):
Danas nova moda kontrolora prekrivaju ime papirm na sluzbenoj legitimaciji i jos me ubjedjuje da to tako treba

Somi303":4miecgf4 je napisao(la):
Пукнеш шамар, кажеш тако треба :mrgreen:

A onda pozovu policiju i sprovedu te u najbližu stanicu , zbog nasilnog ponašanja , i kažu ti tako i treba kad se praviš pametan. :lol:
 
A meni svojevremeno hteli da pišu kaznu što sam držao uplatnicu preko slike... O državo među šljivama...
Najjednostavnije, neće da se legitimiše, nećete ni vi da mu pokažete kartu.
 
Iskreno direktore, koliko ludaka seta ulicama ja taj posao ne bih radio ni da sam u zastitnom skafanderu, a kamoli ime da mi vide. Jos samo adresu da ispisu ispod imena pa da ih pojedinci sacekuju ispred prebivalista...

Preterujem i banalizujem, znam :) ali zaista pretpostavljam da je razlog za prekrivanje upravo ovakve prirode.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pre nego što mi tražiš dokumenta, dužan si da se legitimišeš, da ja znam ko si i šta si i na koga da se žalim ukoliko nešto ne radiš kako treba. Dakle, ovo je kršenje propisa, čak i po njihovom pravilniku kontrolor je dužan da se legitimiše na zahtev putnika. Kao i što policajac pre nego što ti traži dokumenta kaže ko je i pokaže značku na zahtev, tako i ovi moraju da pokažu svoju legitimaciju, da se zna ko te i zbog čega pregleda.
 
Da, samo sto kod polis ofisera pise broj na znacki, pa ti prijavis po broju, ne znajuci ko je ta osoba na primer. Sad imaju i plocice sa prezimenima, ali tako treba i u kontroli, jasno vidljiv sluzbeni broj i to ti je dovoljno. :)
 
Pa službeni broj se i vidi na njihovoj služb.legitimaciji tj.kartici.
I kad se izdaju doplatna karta i opomena, na isečku istih se isto ispisuje ID kontrolora.
 
Umesto Apeksa - javno preduzeće

Subota 22.3.2014 | 09:37 | Izvor: Novosti

Beograd -- Privremeni organ Beograda oformio radnu grupu za formiranje JKP "Direkcija za javni prevoz", pišu Novosti.

Sistem javnog prevoza u Beogradu jedna je od najznačajnijih komunalnih funkcija grada i od posebnog je značaja za građane, zato će osim Sekretarijata za saobraćaj, Direkcije za javni prevoz i GSP "Beograd", brigu o njemu voditi i novo javno-komunalno preduzeće, navodi list.
Cilj formiranja još jedne firme koje će se finansirati iz budžeta je efikasnija naplata, kontrola i upravljanje saobraćajem. Privremeni organ grada doneo je rešenje kojim se obrazuje radna grupa na čelu sa Uglješom Mitrovićem, direktorom Direkcije za javni prevoz, koja je zadužena za formiranje JKP "Direkcija za javni prevoz". Njen zadatak je da u roku od 90 dana pripremi sve pravne i ekonomske akte koji su potrebni za osnivanje novog javnog preduzeća.
Privremena gradska uprava vođena dosadašnjim iskustvom utvrdila je da je neophodno da se operativni poslovi koje je postojeća Direkcija za javni prevoz obavljala, odvoje od upravnih poslova.

Novo preduzeće bi trebalo da preuzme upravljanje saobraćajem, naplatu prevoza, kontrolu putnika...

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
Vrh, to je ono sto nam treba, jos jedno javno preduzece :roll:
 
Bas, pogotovo sto ce se finansirati iz budzeta za koji tvrde da se smanjio ove godine, a i jos govore da je Grad u dugovima.
 
Ako sam dobro razumeo sada će JKP DJP da naplaćuje karte , a DJP da određuje gde će da idu linije? pa tek ovo ima da totalno sludi i zbuni građane , a možda to i jeste cilj.
 
Polako da li je ovo ima za cilj da sadasnja direkcija preraaste u jkp djp samim tim naziv je sulud .Dvije institucije za isti posao
 
Da li je u redu da mi kontrolor oduzme kartu (plasticnu) na kojoj nisam imala dovoljno para da otkucam voznju i s njom izadje na sledecoj stanici s namerom da mi je ne vrati, naravno gde silazim i ja zbog neotkucane karte, i da li je u redu da se nakon pet minuta agonije pojavljuje neka zena koju kontrolor predstavlja glavnom da mi se pretecim tonom obraca i govori kako ce pozvati policiju da me privede ukoliko im ne dam licnu kartu?
Da se razumemo, ja sam krivac zbog nedostatka kredita na kartici, i moje je pravo da ne dam licnu kartu, ali cemu oduzimanje bus plus karte i pretnje?
Da li je neko imao ovakvo iskustvo? I da li oni mogu tako?
 
Nemaju praov da ti prete sledeci put ,ni da ti oduzimaju tvoju imovinu ,kartica je kupljena , sledeci put trazi broj i ime kontrolara ,i tog sefa ,i nemoj da im dajes licnu kartu niposto ,posto nisu sluzbena lica , zali se centali bus pluca
 
Dobrodosla na forum! :)
Evo prvo za pretnje i zvanje policije. Nemaju nikakvo pravo da povisuju ton i prete, pre svega jer bi trebalo da su obuceni za komunikaciju sa ljudima. Mogla si da zahtevas od njih da ti pokazu legitimaciju i da zapises sluzbeni broj i prijavis ih. Policija ne moze da te privede zato sto nisi htela da kontrolorima das licnu kartu, oni mogu da te privedu samo ako njima ne pokazes l.k.
Sto se tice oduzimanja kartice, za to ne znam. Po nekoj logici ne bi smeli da oduzimaju kartice, nego samo da pisu kaznu ili izbace iz vozila, jer ukoliko ima nesto kredita na kartici to izgleda kao krivicno delo.
Verujem da ce neko strucniji moci bolje da odgovori na pitanja.
 
Krivično gonjenje se može preduzeti isključivo na osnovu privatne tužbe ako je delo izvršeno na štetu imovine građana, što znači da ovaku vrstu gubitka do 15,000,00 dinara u našoj imovini moramo prijaviti nadležnim organima sami.

Da je učinilac išao za tim da pribavi malu imovinsku korist, što znači da je neko isao sa namerom da bas pribavi protivpravnu imovinsku korist do tog iznosa.

Dakle, po svemu sudeci i ako ima kredista, nije namera da sebi pribavis sa time korist, tako da nije krivicno delo.
Ma lepo ti kazu, prijavis ih bus plusu, i ja uvek kad napravim neki prekrsaj u saobracaju, prijavim policiju sto mi je htela pisati prijavu za ucinjen prekrsaj :D
 
Hvala na odgovrima. Imacu u vidu ove podatke, i nadam se da ce se ovaj zivotinjski sistem promeniti, jer znam da nisam jedina kojoj se dogodila ova neprijatnost.
 
1966815_426054527496999_1563615958_n.jpg

https://www.facebook.com/beogradskitramvaji
 
neodlucna":l1l7uk97 je napisao(la):
Hvala na odgovrima. Imacu u vidu ove podatke, i nadam se da ce se ovaj zivotinjski sistem promeniti, jer znam da nisam jedina kojoj se dogodila ova neprijatnost.

Проблем је у људима, не у систему. То почиње од кућног васпитања, па онда образовања. У људима је потребно разбијати капацитете за љубазност, пожртвованост итд., па таман то требало у њих силом усађивати. Да су маме своју сецу извела на прави пут, пре него што су свет препустила њима на милост и немилост, ви не бисте имали ружно искуство сусрета са таквим особама.
 
:'(
Ma rasplakah se...

Sledeci put otkucaj kartu pri ulasku u bus. ;-) :-D :-D

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Meni je stvarno žao što nemam razumevanja za ovakve slučajeve.

Po meni je stvar vrlo čista, ko se svesno vozi sa karticom na kojoj nema dovoljno para da se otkuca, neka bude spreman i da istrpi posledice (izlazak iz vozila, doplatna karta, opomena). Ta petominutna agonija je pretpostavljam imala veze sa natezanjem oko (ne)ustupanja lične karte za pisanje opomene. I verovatno da je putnik u tom natezanju pobedio, i izbegao opomenu na 5.000 din. A kakva je žrtva prineta toj velikoj moralnoj pobedi i isterivanju pravde: ispražnjena BusPlus kartica koja je ostala u rukama kontrolora. Strašno!!

Svaka druga racionalizacija pretpostavlja da je pravo večito ispred obaveze, a to je malko bezveze.
 
Mislim da uzrok neprijatnosti nije bilo izbacivanje i oduzimanje karte, nego ponasanje kontrolora koji moraju da budu u svakoj situaciji smireni i da se ponasaju kako dolikuje. To je njihov posao, a ne dranje, vikanje i pretnje, bez obzira da li putnik prvi napada i vredja. Zamislite situaciju da se u skoli tako ponasaju profesori.
 
Vrh