Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ne samo to, nego na prvim krilima ne sme biti nikakve nalenice, jer zaklanja pogled vozaču!

278188_4160278522710_383632288_o.jpg


Uzgred, zar lepljenje na staklenim površina nije zabanjeno?
 
Vozio sam se danas u ovom bus-u, usao na crvena, a izasao na zelena vrata, tako mi bilo prakticno :p

Ajde sto mozda meni deluje previse napadno kao da sam debil, stvar ukusa, nekom se mozda i dopada. Po meni je mana sto su komplena vrata zamaskirana, mogla je neka manja dobro vidljiva nalepnica, a iz razloga sto mi se cini da je preglednost vozaca o tome da li neko izlazi ili ulazi prillicno smanjena. Nisu trebali ovako da zatamne kompletna vrata.
 
Овај систем пада у воду због огромних гужви, да оне не постоје измена путника би била бржа и попуњеност аутобуса би била равномернија.
Проблем ће да буде зими када возачи намерно не отварају предња врата јер се и са тим неотварањем смрзавају.

А ово затамњење предњих врата гледам и не верујем који је бисер тако нешто смислио, довољно је било написати УЛАЗ изнад врата и то је то.
http://screencast.com/t/iwBVlci6ckW

Овакво возило не би смело да прође технички преглед!
 
Александар":2blu1ao8 je napisao(la):
Ne samo to, nego na prvim krilima ne sme biti nikakve nalenice, jer zaklanja pogled vozaču!

278188_4160278522710_383632288_o.jpg


Uzgred, zar lepljenje na staklenim površina nije zabanjeno?

smiley_hail_.gif


Genijalno. Genijalno. Kada su rekli da će nalepnicama obeležiti vrata za ulaz i izlaz, očekivao sam diskretan ali uočljiv natpis iznad samih vrata. Ovo je bukvalno prevazišlo sva moja očekivanja :D

I baš super što smo utvrdili da je najveći problem javnog prevoza to što ljudi u Beogradu ulaze i izlaze na pogrešna vrata. Sada kada su nam "napravili navigaciju", autobusi će verovatno biti brži, komforniji, čistiji i tačniji. Zar ne? Naravno da ne!

Nemam ja ništa protiv "uvođenja reda" u prevoz i daleko sam od onog "anarhičnog" dela javnosti koji smatra da život u zajednici podrazumeva samo prava, ali ne i obaveze. Redovno plaćam mesečnu kartu, a i validiram se kada mogu - simpatičan mi zvuk pri overi kartice. Ali ovaj ulaz/izlaz fazon mi je već maltretiranje.
 
Deset razloga zašto nećemo "na srednja vrata"


Nova Bus Plus pravila, prema kojima bi putnici u vozila trebalo da ulaze na prva i zadnja, a izlaze na srednja vrata, izazvala su buru reakcija. S jedne strane su one koje osuđuju pomenute mere i doživljavaju ih kao iživljavanje, a sa druge su one prema kojima je u redu dovoditi stvari u red.

Šta reći? Red je super, ali i kod uvođenja reda postoji redosled. Ne naređuješ putnicima na koja vrata treba da izlaze ako im istovremeno preti opasnost da propadnu kroz rupu u podu ili se živi ispeku u trolama sa pokvarenim klima-sistemima. Ne naređuješ im na koja vrata treba da izlaze ako vozni red ispoštuješ 29. februara svake prestupne godine i držiš zaposlene "kadrove" koji tuku one koji pokušavaju da stvari učine boljim (čitaj: Slučaj Filip Vukša).

A zbog čega je pravilo "srednjih vrata" neprimereno u ovom trenutku?

1. Zato što je tokom špica nemoguće od prvih ili zadnjih vrata doći do srednjih. Radije ćeš gledati kako da izdržiš stajanje na jednoj nozi do svoje stanice;
2. Zato što se ne baviš stavljanjem pločice sa imenom na vrata kuće na kojoj su prozori polupani a kvaka ne radi, već prvo popravljaš važnije stvari;
3. Zato što ta mera ima smisla u civilizovanim zemljama, gde se u autobusima gradskog prevoza SEDI (pošto ih ima dovoljno), ali ne i u Srbiji gde građani u prevozu jedni drugima sede na glavi;
4. Zato što Beogradu treba još nekoliko stotina autobusa da bi ih bilo dovoljno;
5. Zato što njih svakako ne možeš kupiti ako poboljšaš naplatu karata za nekoliko procenata, pa makar podigao njihovu cenu i dvostruko;
6. Zato što je suludo maltretirati trudnice, žene sa malom decom, starije ljude i invalide samo zato što je neko umislio da kozmetička pravila mogu da promene lošu suštinu. Ne mogu!;
7. Zato što će zapošljavanjem novih kontrolora biti anulirana sredstva koja oni prikupe, a verovatno će biti i minusa;
8. Zato što je nedavno rečeno da je naplata karata preko 80 odsto, a onda je ta cifra neposredno pre donošenja mere o srednjim vratima odjednom spuštena na 50 odsto. Da li iko veruje u to?
9. Zato što i dalje nije objavljeno ko je stvarni vlasnik firmi Lanus i Apex Solutions, koje upravljaju sistemom Bus Plus;
10. Zato što se građanima preti kaznama u iznosu do 75.000 dinara, većim nego što bi platili kada bi napravili ozbiljne saobraćajne prekršaje.

http://ombrero.blogspot.co.uk/2012/07/deset-razloga-zasto-necemo-na-srednja.html
 
Pazi im slogan
Bus plus
Beograd u plusu

pre bih rekao bus plus u busu 30+
 
OK, bitno je uočiti da se ovaj semaforski dizajn autobusa odnosi na vozila obeležena sa "Stalna kontrola". Uostalom, sa stalnim kontrolorima ta šema Ulaz/Izlaz definitivno može da funkcioniše, oni mogu da usmeravaju (pa čak i pakuju) putnike po vozilu u zavisnosti od toga gde ko silazi - i tako nešto postoji kod Japanaca, pa zašto ne i kod nas u japanskim autobusima...

Problem je samo u tome što će prestankom stalne kontrole odmah prestati i poštovanje čuvene ulaz/izlaz šeme. Samo što se neko lepo ugradio za brendiranje/semaforizovanje vrata. A možemo da pokrenemo internu opkladu ko će prvi da ugleda primer da je održavanje GSP-a na nekom vozilu prilikom krpljenja pomešalo krila od automatskih vrata i stvorilo ulaz/izlaz kombinaciju...
 
@BadMan
Znam ja ko placa, samo jos da vidimo kome je nabacen ovaj posao i ko sve trlja ruke od stampanja.
Ovo me podseca na situacije kao kad primitivni balvan, heroj tranzicije, kupi skup auto, obuce skupo odelo (misleci da je samim tim pripadnik visokog drustva), a vidis da je primitivac samo po nacinu na koji hoda. A tek kad progovori... ali dzabe takvima objasnjavati...
 
Александар":tim4d9y0 je napisao(la):
Ovako:
336344_4160280002747_1308711062_o.jpg


Sa fejzbuka.

Pitam se koja nam je to draga filma angažovana za posao štampanja i lepljenja ovih nalepnica, te koliko nas to košta!
Kada bi montipajtonovci dosli u Srbistan ne bi morali da koriste mozak,samo bi od nje pravili skeceve,ovo je jedan od tih primera.

Jedva cekam da krene sistem represije 15tog jula.
 
Ljudi, ovo je uradjeno ovako debilno samo iz razloga pljacke na stampama. Pa koliko kosta m2 u koloru rupicaste atmosferski otporne stampe? a? A?

Znaci, strateski nabacen posao, logika kaže: Maselu.

Ne trebaju nam primeri iz prakticno celog sveta, bilo je, ukoliko se ne varam diskretno obelezeno i na GSP voyilima, sedamdesetih ili osamdesetih. Ispravite me ako gresim.
 
Trebalo je iznad da dodaju 'Bestätigung macht frei!'
Nego, sta cemo kad su otvorena vrata, onda se ne vidi, pa moze doci do zabune, neko kome se zuri, istrci iza coska i sl :D

@Vucko
Kad pomenu pajtonovce, skoro sam opet gledao Top Listu Nadrealista...nije mi vise smesno, danas ovo sto nam se desava je zapravo gore od te satire na ljudsku glupost tada.
 
Meni ovaj autobus uopšte nije poznat, tako da predpostavljam da nije nijedan autobus iz Beograda.
Verovatno je neki u Rusiji
 
Vrh