Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

bg-autobus_620x0.jpg

Мене је просто срамота да уђем у овакав аутобус, обележен је као за најгоре дебиле.. :rolleyes:
 
Rešili da nam kao laboratorijskim miševima, trasiraju put kuda ćemo i kako da idemo. Hoće u red da nas dovedu, pa to ti je, da budemo po evropskim standardima. :laugh: :laugh: :laugh:

Vrištao sam od smeha kad videh ovako izlepljen bus... :blah: :blah: :blah:
 
[box]Odluka o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji Beograda će biti promenjena na jednoj od narednih sednica Skupštine grada zbog svoje nepreciznosti, jer izaziva nedoumice[/box]
kaže Ožegović za Kurir. Koja je to po redu Odluka o izmeni izmene izmenjene Odluke o javnom linijskom prevozu. Čuj zbog nedoumice i nepreciznosti. Ima u Odluci još podosta nepreciznosti i manjkavosti kao što su odredbe vezano za održavanje vozila, autobuskih stajališta, reklamiranja i dr. Sebe su zaštitili što se tiče obaveza pa udri po putnicima. Putnici ne mogu ovo, moraju ono..., zabranjeno im je to i to, a Direkcija i društvo iz Bus Plusa samo da ubiru prihode. Odgovorni nisu nego neko treći kome je povereno ovo i ono, a nisu ni oni odgovorni jer mogu da rade to i to samo po nalogu opet ovih i tako u krug.
 
Kaže "Ož" za svoj stranački bilten koji im je, gle čuda, "na to skrenuo pažnju" :lol:

Ova bakica je carica i izašla je na "zelena vrata", kako i dolikuje.
Kako se ovakvo "nezamišljeno ponašanje" (skoro - divljanje) ne bi dešavalo i ubuduće, valjalo bi na unutrašnjoj strani "spolja zelenih vrata" nalepiti crvenu foliju. Naravno (i shodno tome) na unutrašnjosti "spolja crvenih vrata" treba nalepiti zelenu foliju.
Na taj način znaćemo (i kada smo van autobusa i kada smo u njemu) - "da je zamišljeno" da idemo samo na zeleno :cool:
Problem sa daltonitistima treba rešavati nekim narednim izmenama Odluke :p
Dok ne skapiramo šemu, u tome će nam pomagati "koordinatori, usmerivači, stjuardi, vodiči, sve sami volonteri..."

Lele, kakav cirkus :bash:
 
Pa mora busplus da opravda svoje postojanje. Uzmu 8.53% svakog meseca, istampaju par nalepnica za ulaz i izlaz, polepe ih po autobusima i kazu da nesto rade. Sve je vise polomljenih validatora, ali to ih valjda ne interesuje, jer ce verovatno da im grad da onih par miliona evra da otkupi firmu.
 
`ajd za momenat, da zanemarimo bezobrazluk, aroganciju i lopovluk doticnog preduzeca i direkcije. Zanima me kako bi ovo u teoriji trebalo da funkcionise sa sadasnjim stanjem u Beogradu? Ova kako oni kazu, `stalna kontrola` je nista drugo nego sistam konduktera (razlika je sto kondukter prodaje karte), ali sustina je ista. Ali opet, dzaba sve to kad njihovi zaposleni ne rade svoj posao, tj, ne naplacuju kazne. Da budem iskren, zaista mi nije jasno sta zele ovim da postignu. Ne vidim `nered` prilikom ulaska izlaska, pa da je neophodno `uvodjenje reda` medju putnicima, sta vise ovo bi samo pogorsalo stvari kada stanu 2-3 autobusa jedan iza drugog.
 
A meni najviše bode oči ono "stalna kontrola". Znači da šverceri ne ulaze u taj nego da udju u drugi prevoz gde nema stalne. Možda uvedu i one sa povremenom kontrolom, kontrola "ad hoc", vikend kontrola, noćna kontrola i.......
Ali mora da vam je lakše zbog onih 75.000 dinara.
Lele, kakav cirkus što reče Danga :bash:
 
gosha":eezxgca7 je napisao(la):
Da budem iskren, zaista mi nije jasno sta zele ovim da postignu. Ne vidim `nered` prilikom ulaska izlaska, pa da je neophodno `uvodjenje reda` medju putnicima

Šta žele da postignu? Ma ništa, samo žele sami sebe da ubede da su preduzeli suštinske i vidljive mere za poboljšanje naplate u prevozu. Odnosno, pošto je poskupljenje karata i inače nepopularna mera (a još je nepopularnija i nezgodnija kada su različite političke garniture na različitim nivoima vlasti), pred poskupljenje žele da se operu kako je sve pokušano, ali eto, mentalitet nas malih neposlušnih ljudi onemogućava da se društvo izbori za opstanak niske cene prevoza.

Dakle, sve je ovo samo jedan šareni, medijski stunt, marketinška dimna bomba, koja treba da demonstrira da je poskupljenje kojim treba da se finansira % za sistem BusPlus sušta neminovnost zato što pučanstvo sabotira svaki napor nadležnih da se uvede red. Ne bavim se pisanjem političkih pamfleta, ali upravo razmišljanje o besmislu svega ovoga ukazuje na smisao koji zaudara na domen političkih interesa.
 
Mene plasi sto su se BusPlus-ovci vec odavno smorili, danas sam ih posmatrao na Banovom Brdu, sedeli su u hladu, totalno baldisali, nije bilo sanse da se pridignu do autobusa, sta ce tek da rade 15.-tog....

Naravno, i dalje se vozim za DZ.
 
Bivis":2helee3z je napisao(la):
Bakica je izgleda pravi buntovnik....

527887_319389631488797_459989064_n.jpg


Born to be wild. :laugh:

Sad ce da je identifikuju preko foto robota i naplate joj 75 000 denara
 
Da li ovo znaci da ce stalne kontrole biti samo u japancima, posto su to jedina vozila po gradu koja su debilizovana (16, 23, 95)?
 
Sad sam nasao spisak kako ih zovu "brendirane linije" :laugh:

- U zoni ITS1 putnike će stalno kontrolisati u vozilima na najfrekventnijim pravcima - kažu u "Bus plusu". - Obeležje da se u njima nalazi stalna kontrola dobiće autobusi i trolejbusi koji saobraćaju na 11 linija - "16", "17", "23", "29", "40", "41", "47", "73", "88", "95" i "511".

Ovi sa Banjice naj****. Brendirali su im obe linije :lol:

Izgleda da su provalili gde se najvise svercuju.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd...belezavanje-vrata-za-ulaz-i-izlaz-iz-autobusa
 
Ako već ulazak na određena vrata nije neophodan zbog prodaje/kontrole karata (a kontrola koja produžuje stajanje na stajalištima je nepoželjna), mislim da onda ne treba određivati koja vrata su za ulaz ili izlaz (ili da to bude samo neobavezujuća preporuka). U velikoj gužvi je neizvodljivo i besmisleno ići na određena vrata, a kad nema gužve i ovako se brzo ulazi i izlazi. To je pre svega pitanje kulture i obzirnosti prema drugima, teranje ljudi da koriste određena vrata može samo da dovede do novih manifestacija bahatosti. Ako se smanji broj validatora, to može samo da uspori ulazak, a i pri trenutnom stanju mislim da bi bilo problematično kad bi odjednom svi počeli da se validiraju (pogotovo ako je to moguće samo na stajalištu), sad se ipak u gužvi 50% ne validira. Bilo kakva nepotrebna usporenja su nedopustiva, želimo da prevoz bude brži i efikasniji, da vozila JGP imaju prioritet prolaska, a ne da se nepotrebno zadržavaju. Ovakvo pravilo otežava korišćenje prevoza teže pokretnim ljudima kojima je svaki ulazak i izlazak iz autobusa rizičan poduhvat, barem dok nemamo isključivo 100% niskopodna vozila sa prostranim prolazima i bez gužve. Priče o kaznama 2500 - 75000 su bile totalno apsrurdne, valjda je normalno da se vožnja bez karte strože sankcioniše nego korišćenje pogrešnih vrata.

Ovo jeste bilo odavno najavljivano, ali kada su jednom postavljeni validatori na svim vratima, niko nije više pomišljao da će ipak biti uvedeno. Validatori najavljuju sledeće stajalište i zato su potrebni upravo na izlazu. Neću valjda u bučnom autobusu da stojim pored ulaznih vrata i gledam u validator da vidim kada treba da siđem, a onda da se brzo probijam ka izlaznim vratima.

Ako je cilj zaista bio povećanje naplate, nikakav BusPlus nije bio potreban, bilo je dovoljno da kontrola uvek ide sa komunalnom policijom (koja inače ništa ne radi) kao što je to bilo prošle jeseni. Da se narod nauči da je prevoz usluga koja se mora platiti jer ne funkcioniše sam od sebe i vozila nisu neograničenog kapaciteta, pa nek ljudi biraju da li će mesečne ili pojedinačne karte, a ko voli da se kocka ili proceni da mu se to isplati može da plaća doplatne karte (a većini to ne bi trebalo da bude isplativo). Jedina stvarno bitna stvar za korisnike koju je uveo BusPlus je mogućnost praćenja vozila, ali ona uopšte nije direktno vezana za sistem naplate i mogla se ostvariti i drukčijom opremom. Inače, u poslednje vreme sam primetio da je ovaj sistem dosta nepouzdan i nekad u razmaku od nekoliko sekundi daje potpuno različite i besmislene podatke.

Ovo je još jedno "uvođenje reda" tamo gde nema problema i gde je "uvođenje reda" kroz nova pravila nepoželjno, dok tamo gde je red potreban sve ostaje po starom (i ko pokuša nešto da preduzme može očekivati da će biti fizički napadnut). U ovom slučaju izgleda da su shvatili koliko je sprovođenje ovog pravila besmisleno i da to nikome neće doneti korist, pa će kazne biti ukinute i polako će se na to zaboraviti. Čak i da je korišćenje pogrešnih vrata i dalje kažnjivo, verovatno bi ubrzo ovo pravilo postojalo samo na papiru.
 
Ljudi, meni stvarno smetaju ove folije na prozorima sve mi bude muka kad se vozim, a moram da gledam kroz njih napolje.
 
Vrh