Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Somi303":161pzq6a je napisao(la):
Допуне нису одложене јер је жене пре него што сам ја сликао апарат уплатила око 500 динара на неперсонализовану картицу :)

уплатио сам и ја када сам куповао неперсонализовану. од када сам поручио картицу, док је нисам добио прошло је цео минут, а продавачица је морала да исече целофан у ком је била упакована картица. цео процес уплате траје неких 30так секунди, нема шта ни да се уходавају
 
Mogu da se uplate nepersonalizovane,uradih malopre dok personalizovane(markice) mogu tek od 27 ili 29tog.
 
Jao diiivno,tako mi je drago što ovim bus plus sistemom postajemo moderna evropska prestonica i polako prihvatamo te evropske standarde zbog kojih nam se posle godina ratova,bede i nemaštine vraća osmeh na lice :)
 
Meni je rekla na trafici da studenti i đaci mogu od 27-mog zbog promena u cenama, a da ostale mesečne dopune mogu da se obave. Inače, kupio sam i nepersonalizovanu, nije morala ni da prinosi aparatu, ni da je vadi iz celofana pri dopuni, i aparat ne izgleda kao onaj sa Šomijeve slike
 
„Felix55“; post 997 na strani 40.:
“- kad naiđe kontrolor SA pratnjom komunalne policije, dajte mu karticu radi kontrole…”

Ne dajem je nikome u ruke jer sam sigurno sposobna da je sama prinesem, prislonim, provučem gde već treba.

P.S.: Da li je propisano za koliko vremena treba da je pronađem? Zimska odeća, puno džepova, velika, a puna torba…, to baš može da potraje…, ovo – ono… :cool:
 
Nije, to je tvoja stvar koliko će buseva propustiti dok ne izvadiš karticu, jer ćeš nadalje proces vađanje morati na stajlištu da obavljaš, a ne u busu. :p :p :p
 
„Momenat ... Trenutak ... Samo malo... Sa`ću ja... Pa majka mu stara – sada mi je bila tu ... E, pa stvarno nisam pametna gde može da bude ... Izvinite, baš mi je neprijatno ... Samo još malo strpljenja, molim vas ... Ahaa – evo je!
 
Dobro na ovoj odstampanoj kazni prikazanoj u jednom postu na prethodnoj strani spominje se Odluka objavljena u Sl.list Grada Clan taj i taj, u kome stoji da je putnik duzan da preda kontroloru kartu radi kontrole itd, itd.....
Ako je neko citao tu celu Odluku, dal se u nekom Clanu pominje sta se desava ako putnik uzme kontroloru taj uredjaj za kontrolu i baci ga kroz prozor dok je vozilo u pokretu? Mislim jesu li u Odluci navedene neke kaznene mere za taj slucaj, kao sto su navedene kaznene odredbe za slucaj da recimo putnik nece da pokaze kartu i sl.
Ovo pitam zato sto su kad sam ja bio klinac, kontrolori GSP u BG nosili crvene sluzbene kape koje su duzili u firmi i bez njih se nisu smeli vracati u direkciju. Tad su sverceri (naravno korpulentniji i dobre misicne gradje) obicno u slucajevima kontrole skidali (nasilno) kontrolorima te kape i bacali ih kroz prozor vozila, a kontrolori su morali da silaze na prvoj sledecoj stanici ili da mole majstora da odma stane da bi izasli i uvatili izbacenu im kapu, ili ako je ne nadju vrednost kape bi im se odbijala od plate itd........
Ako komunalna ne bude pratila kontrolore u svakoj akciji, gledacu da ne vozim auto uporedo sa vozilima gradskog prevoza, bojim se da bi mogao da popijem kontrolorski Hi-Tec aparat u soferku (a i u glavu). :shok:
 
Интересантно, али ме буни једна ствар. Наиме, министар Влаховић је 1963. годиште, а овај Вељко 1981., што би значило да је министар био несташан и са 18 година направио синчића. :D

Зна ли неко 100% да ли је тај Вељко заиста син Александра Влаховића?
 
Матеја Бељан":i7l8lksq je napisao(la):
Meni je rekla na trafici da studenti i đaci mogu od 27-mog zbog promena u cenama, a da ostale mesečne dopune mogu da se obave. Inače, kupio sam i nepersonalizovanu, nije morala ni da prinosi aparatu, ni da je vadi iz celofana pri dopuni, i aparat ne izgleda kao onaj sa Šomijeve slike
Čekaj, kakva sad promena cena? Rekli su da za đake, studente, penzionere i nezaposlene i zaposlene valjda cene ostaju iste?
 
Pa u ITS2 se radi slična fora sa ukidanjem zona, ali samo za studente, nezaposlene i možda još neku kategoriju putnika.
 
Nova naplata i kontrola treba da donse b r ž u , jednostavniju i lakše sa naplatom i kontrolom
ispade da zbog validiranja produžava se vreme prevoza na relaciji tačke A - B

Konkretno ja imam više od 15 stajališta na tom putu , a produžavanje od samo 30 -60 sekundi
umesto dosadašnjih 35 min. putovanja (zbog validiranja i mesečnih karica)
po novom, tajace od 42 do 50 min u r e d o v n o m stanju , (15*30 sek+35 min ili 15*60 sek +35 min)
da ne pominjem vanredne situacije i uslove u saobracaju. . . . .

to nije ni brže ni jednostavnije ni lakše
za mene to je korak unazad :rant:

još ako nj. kontrola bude uticala da brzinu pređenog puta kako bi postigla da pregleda sve putnike između dve stanice
bojim se da nece ostati ni jedan ceo validator u BGDu
bez obzira na moj stav protiv vandalizma
 
По правилу, свако возило са оштећеним валидатором ће морати да буде искључено из саобраћаја. :D

Ево синоћ је 1321 чекао полицију због сломљеног валидатора и настао је хаос на последњим поласцима линије 18. :rolleyes:
 
Ne može toliko duggo da traje validacija, problem koji može da nastane je sa komunikacijama. Nije mi jasno zašto podaci o kreditu nisu sačuvani u memoriji kartice, nego su centralizovani. To može stvoriti probleme, a da ne pričam da nema prenosa Internetom bez makar sekunde kašnjenja
 
@1111
Pa šta , kao oni mogu drže u strahu sve Beograđane

Imali smo isključen kompletan vozni park GSBa pre dosta godina
i to je trajalo par dana pa se regulisalo , pa i ovo ce da se reguliše

BGD ume da trpi dosta , ali kad prelije, prelilo je . . . .

Ne rešava se problem strahovladom nego najoptimalnijim rešenjem :grand:

@Матеја Бељан
I ja se nadam da ce ipak sve dobro funkcionisati i da nece se putovanje znacajno produžiti
bice to dobro samo malo da se narod pivikne i da ukinu glupu validaciju mesečnih kartica
 
Ма слажем се да је бесмислено. А и кампања им је жешћа. Све сама упозорења, казне и репресија. :rolleyes:

Јуче је искључен један аутобус, али ако оштећење валидатора постане свакодневица, питање колико ће да се одржи овај систем. :/ Замислите 50 оштећених валидатора у једном дану и исто толико искључених возила. Хаос. Још кад трамваје почну да искључују због тога. :rolleyes:

Неко решење мора да се нађе.
 
Joj ala ce ovaj sistem da puca po savovima. Postavili su sebi nedostizne ciljeve. Umesto da su ga lagano uvodili, oni represivnim silama zaplasuju ljude.

Nagradno pitanje za sve: Sta mislite koliko ce vremena proci pre nego sto prvi put padne ceo sistem ???

Ja tipujem da ce pasti vec u prvih nedelju dana rada.
 
A ovih 250 dinara za svaku karticu, koji ne idu Gradu su interesantni. Neka bude pola miliona personalizovanih i u prvih par meseci jos toliko nepersonalizovanih = 250 miliona dinara, tj vrednost 25 novih autobusa ili jednog nobog tramvaja. Dakle, da smo sami organizovali naplatu takav neki harač bi mogao da dođe kao samodoprinos, a ovako odlazi nekome u džep. Za te pare može se pokrenuti gradski prevoz u većin gradova Srbije:D
 
Definitivno nece puci sistem, jedino sto moze da se desi jeste da kazu: OK svi korisnici personalizovanih kartica nece morati da validiraju svoje kartice, a autobusi sa jednim ostecenim aparatom se nece iskljucivati iz saobracaja. A ne bi me cudilo da sistem uspe, ipak mislim da za celu ovu atmosferu su krivi pojedini mediji koji prave od cele ove price teoriju zavere. Ljudi hajde realno da razmisljamo, nije busplus bauk :/
 
pa neka pada sistem koliko hoce, putnici sa tim nemaju nikakve veze. Prevoznike, ukljucujuci i GSP vise ne zanima koliko ljudi placa kartu, koliko se svercuje i da li sverceri placaju kazne, oni jednostavno imaju ZAGARANTOVANU uplatu od Apex-a po svakom predjenom km svakog vozila. Ako recimo padne sistem tako da ljudi pocnu masovno da se svercuju tu ce na gubitku biti samo Apex, i jedini nacin da to srede je da se sami pozabave samom tehnologijom koju koriste i strucnjacima koje angazuju. A da se sve moglo lepo projektovati, izvesti i implementirati - moglo je, svi kapaciteti su im bili dostupni, od armije nezaposlenih IT strucnjaka, preko komunikacione mreze koju ce im kao "velikom i primarnom korisniku" obezbediti mobilni operater u najkracem roku do tursko-kineskih terminala koji su mogli i drugacije da se osmisle/zastite.
 
Tragač, kako misliš da ima zagarantovanu uplatu od Apexa po predjenom kilometru. Naravno da nema, on dobija sve što Apex uspe da naplati osim provizije i poreza!
Drugo, svaki kvar po ugovoru povlači isključenje vozila.
 
Vrh