Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Само 1.100? За средњошколца? :D А јел треба и неки број да им кажем или да провучем картицу кроз нешто (као кредитну)? :)
 
U prodavnici na ćošku danas sam video BusPlus nalepnicu na vratima i unutra postavljen sistem za dopunu (neugledan siv uređaj), reče mi prodavačica da kreće od 25.
 
Само 5 дана за допуну. Баш безобразно. Редови ће бити сумануто велики. Требали су да пусте барем од 20. у месецу.
 
Dopune ce biti od 25tog u mesecu pa do sledeceg 25tog.Mozes dopuniti i tokom tog meseca,nije problem.

Ne verujem da ce biti guzve jer je ovo ipak 800 mesta u odnosu na ranijih 10tak gde su se kupovale markice.
 
a sta bi sa online/gps pracenje svih autobusa i linija? kako vidim nigde se to ne pominje na sajtu gps.rs ili busplus.rs (a govorili su da ce to biti aktivirano kad i ceo sistem)
 
vucko":y0szlhh4 je napisao(la):
Dopune ce biti od 25tog u mesecu pa do sledeceg 25tog.Mozes dopuniti i tokom tog meseca,nije problem.

Ne verujem da ce biti guzve jer je ovo ipak 800 mesta u odnosu na ranijih 10tak gde su se kupovale markice.
Мислиш да ће и месечне да се допуњују на трафици? У том случају, нема никаквих проблема.
 
Na trafikama.. A dajte ljudi, pročitajte onaj jadni sajt Bus Plusa, da se ne zagušujemo tim proceduralnim pitanjima ovde, već da kritikujemo
 
Da na trafikama se nalazi nesretni flajer
u kome doslovno piše sa dve **(zvezdice)
,,Ulaz je moguć samo na prednjim i zadnjim vtaima koja su označena za ulaz..
činjenično stanje na terenuje validatori se nalaze i na srednjim vratima
vrlo šašavo :laugh:
 
Да, нажалост налазе се и на средњим. Кажем нажалост, јер то је била добра прилика да се наши грађани мало дисциплинују и да усвоје једну у суштини јако добру праксу, а то је да се на предња и задња врата само улази, а на средња само излази. Тако би проток путника кроз возила био без непотребних сударања и гомилања на вратима возила. Не би више било оног чувеног: „`АЈМО СРЕДИНА МААЛЛОО!!!“ :kafa:
 
Kažu stariji od mene, mada ni ja baš nisam u cvetu mladosti, da je u Beogradu nekada ulaz u vozila tako i funkcionisao, bar tamo gde je bilo troje vrata. Naravno, uvek ima izuzetaka, kao i divljaka uostalom.
 
Astrotrain":3kgps7mj je napisao(la):
Да, нажалост налазе се и на средњим. Кажем нажалост, јер то је била добра прилика да се наши грађани мало дисциплинују и да усвоје једну у суштини јако добру праксу, а то је да се на предња и задња врата само улази, а на средња само излази. Тако би проток путника кроз возила био без непотребних сударања и гомилања на вратима возила. Не би више било оног чувеног: „`АЈМО СРЕДИНА МААЛЛОО!!!“ :kafa:

strip-v.jpg

:D
 
sta sa zglobnim autobusima i tramvajima? gde je tu sredina? :kafa:
 
Somi303 wrote:
,,. . . . . . добра прилика да се наши грађани мало дисциплинују. . . . . . ,,

Mi kao građani jesmo vrlo discipinovani u odnosu na date okolnosti i kako nas tretiraju,
zato molim da nas više niko ne disciplinuje,
nego nek se zahvali na poverenju pa nek ode da disciplinuje negde drugde ko ih hoce,
ako im MI nismo dovoljno disciplinovani :rant:

Zar davalac usluge uz traženu-dobijenu nadoknadu , ne treba da bude disciplinovan ?
Da p o š t u j u kapacitet vozila , vozni red, tehničku i estetsku ispravnost
kažu imajte razumevanja
a mi vrlo disciplinovano podnosima
sve muke gužve, štroku, ne ispravnost i koje šta još
napisano i uslikano na temi BB Održavanje vozila 1/17 - http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1603&p=17

Ovi građani (3 miliona) jesu vrlo disciplinovani
i ako nisu iz GSPa tj. Bus plusa , sposobni da ispoštuju naš novac uložen u
u ulice kojima se vozila krecu
u vozila kojima prevoze
u kartu koju naplacuju
neka idu da rade i zarađuju , u neki drugi grad :grand:
 
boca-ica":3twsqh1v je napisao(la):
Somi303 wrote:
,,. . . . . . добра прилика да се наши грађани мало дисциплинују. . . . . . ,,

Mi kao građani jesmo vrlo discipinovani u odnosu na date okolnosti i kako nas tretiraju,
zato molim da nas više niko ne disciplinuje,
nego nek se zahvali na poverenju pa nek ode da disciplinuje negde drugde ko ih hoce,
ako im MI nismo dovoljno disciplinovani :rant:

Оно што сам написао, написао сам као нешто што би по мом мишљењу било у интересу самих нас, јер и ја се возим ГСП-ом, док чисто сумњам да то чине било они из БусПлуса, било људи из Градске управе. Значи не дисциплиновање, већ самодисциплиновање.
 
,,. . . Значи не дисциплиновање, већ самодисциплиновање.,,
Beogradizacija :kk:

Još par dana pa ce se pokazati pravo stanje,
a u BG ne prolazi sila, koja može lako da ih potopi . . . .
zato se nadam, da ce u početku biti vrlo blagi i pažljivi prema putnicima :)
 
zale se na b92 blogu radnici u gradskoj upravi kako po novom sistemu ne dobijaju markice na ruke koje su preprodavali vec im poslodavac(grad) uplacuje odmah gsp povlastice!

I kao to im je problem jer voze kola a nece da se voze GSP-om.

Najzad jedna gradska odluka sa kojom se 100% slazem!Ako radis u gradskoj upravi dobijas povlasticu za GSP i cao!Ako hoces da se vozis kolima to placaj iz svog dzepa.
 
Pa ne bih se saglasio da je to uskladu sa preovlađujućim liberalnim načelima. Svako ima pravo na nadoknadu za prevoz i ona je u iznosu cene mesečne markice. Svako bi trebalo i da te pare uzme u gotovini, ako mu to više odgovara. Neko ide peške na posao, neko taxijem, neko minibusom, neko svojim automobilom i njegova je stvar kako će da troši novac.
 
O kakvim liberalnim nacelima govoris?Pogledaj orijetnaciju vladajuce partije u nas pa ces videti da oni nemaju ni L sa liberalima.

Drago mi je da se makar oko jedne stavke ponasaju po nacelima koja im stoje u programu.
 
Матеја Бељан":52gkppdd je napisao(la):
Pa ne bih se saglasio da je to uskladu sa preovlađujućim liberalnim načelima. Svako ima pravo na nadoknadu za prevoz i ona je u iznosu cene mesečne markice. Svako bi trebalo i da te pare uzme u gotovini, ako mu to više odgovara. Neko ide peške na posao, neko taxijem, neko minibusom, neko svojim automobilom i njegova je stvar kako će da troši novac.

Ту си у праву али не за случај запослених у јавној управи. Ако ти радиш у фирми Икс и та фирма ти да маркицу од 2000 дин, то ту фирму кошта 2000 дин (осим ако добију некакав попуст на количину и сл). У том случају, наравно да је боље да ти дају у готовини. Зато већина фирми ”Икс” и даје новац у готовини.

Међутим, у случају радника у јавној управи, или чак општије у јавном сектору, ако теби Град да маркицу од 2000 дин, то град не кошта ама баш ништа - градски превоз је роба коју Град ионако обезбеђује а инкрементални трошак тога што ћеш ти као радник да се возиш је практично нула (пошто градске управе нема ”баш толико”). Са друге стране, ово значајно мења економску рачуницу за тебе да ли ћеш се возити превозом. Та маркица коју је теби Град дао (а која Град не кошта ништа) теби ипак потенцијално вреди 2000 дин. Ако хоћеш да је бациш у ђубре и возиш се колима, фино. (Граду ни из џепа ни у џеп.) Али у том случају си поред свих трошкова возикања колима у суштини још додатно у минусу 2000 дин. Хоћеш да се кладиш да ли ће ово натерати макар неке од радника да промене своје понашање? А ако за 0 дин трошка склониш 200 или 2000 аутомобила са улице, то је добра ствар.

Да окренемо ствар наопачке и размотримо садашњу ситуацију у којој је радницима Градске управе дозвољено да своју маркицу продају. Рецимо да они за своју маркицу од 2000 дин на црном тржишту добију 1800 дин. Биланс овога је да је запослени у градској управи зарадио 1800 дин, али је то Град коштало 2000 дин, јер би тај који је купио маркицу на црно иначе ту маркицу морао да купи од Града. То је сада очајна рачуница за Град, још гора него за привредни субјект - Град троши 2000 дин а запослени остварује 1800 дин добити. Такав систем толико нема смисла да је чињеница да је до сада функционисао споменик неефикасности сваког државног органа.

(Или, посматрано на трећи начин, ако возикање колима на посао кошта 5000 дин а ти си раније могао да продаш маркицу за 1800 дин, твој трошак вожње колима је заиста био 3200 дин. Без могућности препродаје маркице твој трошак ће бити 5000 дин. Елементарна ствар је да ће по вишој цени бити мања ”потражња”... осим ако се запослени не организују па преко својих шефова просто испослују повећање плате од 2000 дин, пошто се ионако уграђују како хоће.)

Да, није либерално. Али цео јавни сектор није либералан. Ако си либерално настројен, онда треба да настојиш да тај сектор смањиш на најмању могућу меру а затим њиме управљаш у складу са његовом природом (а не као са тржишним субјектом). Колико видим у Србији нема ни једна странке која би озбиљно сасекла јавни сектор; сви се само гурају да убаце своје лезилебовиће.
 
а што ови генијалци нису ставили да картице важе и у ноћном саобраћају?
 
Vrh