Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ima jedna zanimljivost koju sam primetio u novoj verziji softvera busplus. Naime kada se autobus priblizi stanici na ekranu pise, trenutno stajaliste i sledece stajaliste. Kada autobus krene posle 100 metara na ekranu se pojavi samo oznaka sledece stajaliste.

Vrlo lako je moguce da dokle pise trenutno stajaliste da ce tada moci da se otkuca karta, a da kada se to iskljuci automatski se onemogucava validacija karte.

Takodje u tramvaju savrseno rade uredjaji, i odmah cim krene najavi sledecu stanicu, i pre nego sto otvori vrata jos jednom najavi stanicu. Dok u 25ici nije sve radilo kako treba. Naime nista nije radilo, najavljivao je dve stanice u nazad pa jednu u napred pa se ponovo vrati dve unazad.
 
Prilog u BG hronici......
pored ostalog (da su validatori propricali) - receno - deblokada nevalidirane personalizovane karte 1500 dinara s tim da ce kontrolori tolerisati nevalidiranje prvih 15 dana od pocetka primene.
Kako ce biti po isteku tih 15 dana videcemo.
 
I grupna karta uglavnom više ne postoji kao opcija, video sam samo na jednom validatoru (na ostalim u istom vozilu nije stajala ta mogućnost).

Za celu ovu, po putnike nepovoljnu situaciju, ne bi trebalo kriviti Apex, oni su privatna firma i normalno je da im je cilj što veći profit. Ovo je posao od javnog značaja i trebalo bi se zapitati zašto Beograd nije potpisao povoljniji ugvor, za šta je, siguran sam, bio u mogućnosti. Isplatilo bi se nekome i džaba da deli kartice (bez kredita) i da uzima 3, a ne 8,56%... A ako baš nije mogao da se napravi povoljniji ugovor, nije trebalo nikakav. Velika je cena svega ovoga, veća od javnog interesa i koristi koje donosi
 
Zvao me je prijatelj koji radi na kiosku,rece da dobise dodatnu instrukciju od busplusa,sutra ce na radnom mestu(kiosku sa aparatom za dopune busplusa) da mi objasni oko cega se radi.Pretpostavljam da je oko otkljucavanja zakljucanih markica.
 
I u Liaz-u veceras busplus koji prica, ali ne i stanice na ekranu. Naravno da se jedva cuje, osim ako niste bas pored njega, ali najavljuje sledecu stanicu cim podje sa trenutne. U duploj katici na liniji 6 nije jos proradila najava.
 
U punoj 47 sa mladim skolarkama koje nisu zatvarale usta se sasvim pristojno cula najava stanica.

busplus: "sledeca stanica je franse de perea"
"mudra" skolarka: u jbt ovo prica, uplasi me u pm #@$#@
druga skolarka: a sta je to?
"mudra" : a pa to je novi sistem, od sada ce da radi na kartice
druga: auuu, pa jel sad moramo da kupujemo nove karte
"mudra" : mi cemo opet imati markice, ali digitalne, i bice kao do sad - samo ih pokazes ako udje kontrola
druga : u super, ja sam nesto cula da cu morati da svaki put kucam kartu
"mudra" : ma ne, sto bi kucala kad si kupila mesecnu

I klinke znaju sta je logicno i normalno...
 
Kao što neko reče, u nekim trolama glasovi validatora nisu sihronizovani, pa najava stanice izgleda ovako "Be-be-beogradjanka-ka-ka" "Te-te-terazije-je-je" :p

U jednom busu večeras svi validatori ugašeni, u drugom rade ali su na ekranima i dalje samo reklame za BusPlus, u trećem pokazuju stanice ali ništa ne govore, u četvrtom isto ćute ali je većina ekrana prelepljeno nalepnicama pa se i ne vidi šta piše na njima... pravo šarenilo :D
 
Felix55":116k8in4 je napisao(la):
Kao što neko reče, u nekim trolama glasovi validatora nisu sihronizovani, pa najava stanice izgleda ovako "Be-be-beogradjanka-ka-ka" "Te-te-terazije-je-je" :p

To je rezultat kašnjenja usled propagacije :lol: Pošto je sve radi na IP sistemu, prvi validator prvi dobije paket sa informacijom da treba da počne sa najavom od centra kod vozača, ostalima paketi zakasne malo jer su validatori fizički dalje i kasnije počinju sa reprodukcijom.
 
Sa GSP foruma.

Cisto da ne ispadne da su samo koriscnici osteceni od strane apexa

"c.s.i."":27txmau8 je napisao(la):
Apex nece da ugrađuje validatore i uopšte svoj sistem u rezervna vozila privatnih prevoznika !
Da bi ovaj sistem, bez kog vozilo ne sme da saobraća, bio ugrađen u njih neophodno je da privatnici daju Apexu 8000 EVRA za ugradnju po rezervnom vozilu !!!
Za samo jednu kontrolnu jedinicu (preko koje prevoznik može da prati položaj svojih vozila) traže 6000 evra. Svaki prevoznik je dobio po 1-2 ove jedinice besplatno, ali oni tvrde da im je potrebno više.

Inače redi najava stanica i u ponekim busevima, jaaaako je tiha, jedva se cuje.
 
јао, чуо сам најаву станица у 18ици.... ај што је тихо, него је глас гори од оног у Кафовима
 
Sad će Cuburac da zove :kum: da proveri dimenzije displeja na prvoj sledećoj stanici :kafa:
 
kad budu kupovali nova vozila, nadam se da će ih kupiti sa zvučnicima i kompatibilnim displejima
 
Ako je dijagonala pravugaonika 7'' koje su dimenzije stranice?
(ne zezam se, zaista mi treba, imao sam keca iz mate) :( :bash:
 
BadMan":1bk5bjhm je napisao(la):
Ako je dijagonala pravugaonika 7'' koje su dimenzije stranice?
(ne zezam se, zaista mi treba, imao sam keca iz mate) :( :bash:

Ni da si diplomirani matematicar ne bi mogao da znas dimenzije stranice pravougaonika ako znas samo dijagonalu :)
 
Doooobro, de.

Tako je bilo i kad su pričali da je zemlja okrugla... :lol:
 
astrodule":3npf5c08 je napisao(la):
BadMan":3npf5c08 je napisao(la):
Ako je dijagonala pravugaonika 7'' koje su dimenzije stranice?
(ne zezam se, zaista mi treba, imao sam keca iz mate) :( :bash:

Ni da si diplomirani matematicar ne bi mogao da znas dimenzije stranice pravougaonika ako znas samo dijagonalu :)

It's funny because it's true!!! :lol:
 
Neki ljudi organizuju protest u nedelju da gradski prevoz bude besplatan.Malo nemaju osecaj za realnost ali nema veze,ako malo dokace busplus bice lepo
 
Od prijatelja sa FB-a. "ako je izračunati ali moraš da znaš odnos stranica, recimo dal' je displej 16:9 ili 16:10 ili 4:3 (to je onaj matori standard koji više niko ne koristi) - ako je nov uređaj onda je najverovatnije 16:9 pa je jednačina sledeća: (16X)x(16X)+(9X)x(9X)=7x7, kada to dalje izvedeš dobićeš 256XxX+81XxX=49 t.j. 337XxX=49 pa XxX=49:337 i XxX=0,145 a X=0,38 pa su dimenzije 16X:9X t.j. 6,08''x3,42''
 
Vrh