mekbejn":7do1v7fy je napisao(la):
Meni ova informacija da GSP neće učestvovati u noćnom prevozu, nema nikakve veze sa BusPlus sistemom. Hoću reći, Bus plus nije GSPov sistem, i tehnički može lako da se reši da važi noću a da za to dobijaju sredstva oni koji zaistga i voze dok GSP odmara.
Nisam ni rekao da je BusPlus -GSP-ov sistem (mozda bi bilo bolje da jeste), nego da je BusPlus (pored ostalog) instaliran i u vozilima privatnih prevoznika. E kad ta vozila privatnih prevoznika u kojima je instaliran BusPlus sistem, budu vozila nocu, na nocnim linijama, onda ce u tim vozilima u toku nocnih voznji biti iskljucen BusPlus sistem (tamni ekrani validatora). To sto je tehnicki izvodljivo da se razgranici naplata izmedju nocnih i dnevnih voznji i njihova naplata- boli ih uvo........
Najsladji je Cash koji ubere kondukter (vozac) kada govorimo o privatnicima, a i boli uvo nekog u BusPlus konzorcijumu - da vrsi razgranicenja, podesavanja (cena za nocnu voznju) i odrzavanja sistema 24h/7dana u nedelji. Ovako, evo privatnicima noc i nocni Cash&Carry, a GSP- u garaze, plus jedno 200 rabotenika manje u GSP-u, manje placanja za nocni rad, manje peraca, cistaca, mehanicara, elektricara, dispecera, itd........
Meni je sasvim logicno da su potrebe za nocnim prevozom u BG vec toliko narasle da bi Grad trebao da se ozbiljno - pozabavi time da nocni saobracaj sasvim regularno i po istim cenama kao i dnevni saobracaj - to vrsi i GSP. Ne treba da bude cilj da se GSP stalno smanjuje i da mu se oduzimaju citave funkcije, da se racionalizuje da, ali da se gasi jedno po jedno????. Ajd ukini GSP-u nocne linije, pa ukini mu prodaju i naplatu karata, pa ukini mu dispecere, jer to ce da komanduju druge firme - na bazi broja validiranih putnika u vozilu, te ukini im kontrolore, citaj ukinuce GSP u celini i prepustiti komplet gradski prevoz privatnicima........I dnevni i nocni. Kakav BusPlus, kakvi validatori.......Sve privatnicima, i kondukter sa torbicom, pa ``plati pa klati``, a ne tu neki elektronski sistemi, javna preduzeca sa stotinama linija, hiljadama vozila, hiljadama zaposlenih, garazama, pogonima. Privatnik bre, dva raspala busa, dva vozaca i dva konduktera i to ti je linija gradskog saobracaja. Vracamo se u 90-te definitivno. Da je srece nocni i dnevni prevoz bi bio jedno te isto i po broju polazaka i po cenama i po nacinu naplate..........