Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Sms karte su bile idealne za švercovanje, zbog njih je i osakaćena naplata.
Najgora odluka ikada, jer validatori su LAŽ!! Nikad neću prežaliti BusPlus jer je sa svim svojim manama 100 svetlosnih godina bolji sistem od bilo koje bratske firme SNS-a...
 
ГСП неће бити приватизован, чему онда толика улагања у возни парк и отварање нове гараже, односно премештање погона на Новом Београду.
GSP se ne privatizuje direktno već davanjem linija privatnicima, to jest javno-privatnim partnerstvom. A to je danas Šapić najavio i za tramvaje i trolejbuse pravdajući se kupovinom novih vozila putem javno-privatnog partnerstva. Došli smo do toga da će bukvalno privatizovati centralne gradske linije koje maju najviše putnika i najprofitabilnije su, a obavljaju ih trole i tramvaji.
 
Poslednja izmena:
. ,, .... Došli smo do toga da će bukvalno privatizovati centralne gradske linije koje maju najviše putnika i najprofitabilnije su, a obavljaju ih trole i tramvaji... ,,

Verovatno, od 1. January, za vecinu ovo više nece biti bitna ni pomisao ....
Uvodi se besplatan prevoz
a o profitabilnosti će voditi računa nadleźni za korupciju i mito
tj. -privredni kriminal.

U svakom slucaju nakon deceniskog piskaranja na BBu o rentabilnom besplatnom prevozu
-realizacija-
:)
 
. ,, .... Došli smo do toga da će bukvalno privatizovati centralne gradske linije koje maju najviše putnika i najprofitabilnije su, a obavljaju ih trole i tramvaji... ,,

Verovatno, od 1. January, za vecinu ovo više nece biti bitna ni pomisao ....
Uvodi se besplatan prevoz
a o profitabilnosti će voditi računa nadleźni za korupciju i mito
tj. -privredni kriminal.

U svakom slucaju nakon deceniskog piskaranja na BBu o rentabilnom besplatnom prevozu
-realizacija-
:)
Broj putnika u autobusu nema veze sa profitabilnošću jer je prevoznik plaćen po km, a ne po putniku. Može u autobusu da bude 300 ljudi, isto mu je kao da je 1 putnik.
 
GSP se ne privatizuje direktno već davanjem linija privatnicima, to jest javno-privatnim partnerstvom. A to je danas Šapić najavio i za tramvaje i trolejbuse pravdajući se kupovinom novih vozila putem javno-privatnog partnerstva. Došli smo do toga da će bukvalno privatizovati centralne gradske linije koje maju najviše putnika i najprofitabilnije su, a obavljaju ih trole i tramvaji.
Tramvaj i trolejbus se ne dodeljuju tek tako nigde, nema tu profita bez ogromnih ulaganja, pogotovu kod tramvaja. Nema tu naših privatnih firmi koje bi to radile. Zato pojedini gradovi na Zapadu daju te sisteme u koncesiju, a sa ciljem da se mreža širi. Tu nema ništa od plaćanja po pređenom kilometru. Pitanje je dal je toga i svestan ovaj naš praznoglavi vaterpolista.
 
GSP se ne privatizuje direktno već davanjem linija privatnicima, to jest javno-privatnim partnerstvom. A to je danas Šapić najavio i za tramvaje i trolejbuse pravdajući se kupovinom novih vozila putem javno-privatnog partnerstva. Došli smo do toga da će bukvalno privatizovati centralne gradske linije koje maju najviše putnika i najprofitabilnije su, a obavljaju ih trole i tramvaji.
Мислим да систем трамваја и трола неће имати везе са садашњим приватницима, него ће се набавка вршити кроз неко партнерствно само. Видећемо није био прецизан при исказу.
 
ГСП неће бити приватизован, чему онда толика улагања у возни парк и отварање нове гараже, односно премештање погона на Новом Београду.
Nesto nisam siguran. Ulaganje u to ne garantuje ništa. Pogledaj šta se desilo sa Suboticom, isto tako mogu da daju ceo Gsp u koncesiju sa sve novom garažom i svim ostalim. Opstanak Gsp-a je siguran samo ako padne ova vlast.
 
Nesto nisam siguran. Ulaganje u to ne garantuje ništa. Pogledaj šta se desilo sa Suboticom, isto tako mogu da daju ceo Gsp u koncesiju sa sve novom garažom i svim ostalim. Opstanak Gsp-a je siguran samo ako padne ova vlast.
Како нема може неко дебело да има удела у расподели прихода од пређеног километра или да просто град отлаћује некоме за возила. То може бити и приватна банка. Пад власти ти не гарантује да би гсп био ни у бољем, ни у лошијем стању. За такав закључак мораш да знаш ко ти долази на власт, а тренутно нема ни једне страначке групе озбиљне (као ни кандидата за председника).
 
Nesto nisam siguran. Ulaganje u to ne garantuje ništa. Pogledaj šta se desilo sa Suboticom, isto tako mogu da daju ceo Gsp u koncesiju sa sve novom garažom i svim ostalim. Opstanak Gsp-a je siguran samo ako padne ova vlast.
Znači RIP GSP i Lasta, long live Transdev Srbija (grad) i Strela Obrenovac (prigrad).
 

11 dana je ostalo, hlorisani ne zna ni koliko para će ova njegova odlična ideja koštati, niti ko će to platiti, a ni kako.
 
Jel može neko da ga vrati da igra, a da gradonačelnik bude bilo koji drugi vaterpolista, čisto da se ispoštuje forma? Evo predlažem Mileta Smodlaku. Verujem da bi i on bio bolji za Beograd od ovog nesrećnika.
 
Jel se neko vozio Inturom koji ima najavu? Nije mi jasno kako ostala Strelina vozila imaju najavu, a vozila ka Obrenovcu ne.
 
Došli smo do toga da će bukvalno privatizovati centralne gradske linije koje maju najviše putnika i najprofitabilnije su, a obavljaju ih trole i tramvaji.
Ako moramo birati između dva golema zla, da ukine trolejbuse ili da ih privatizuje, onda je manje zlo i da ih privatizuje. Ako je javno-privatno partnerstvo, grad će lako moći da ih uzme nazad kada mu štetočina sjaše sa grbače.
 
Ako moramo birati između dva golema zla, da ukine trolejbuse ili da ih privatizuje, onda je manje zlo i da ih privatizuje. Ako je javno-privatno partnerstvo, grad će lako moći da ih uzme nazad kada mu štetočina sjaše sa grbače.
I to je bolje od ukidanja sistema. Samo nisam siguran da li je neki privatnik spreman da se bakće sa trolejbusima, pa je zato ideja da privatnik dobije te linije i kupi električna vozila, najverovatnije Otokare kakve imamo na 79, a vidimo kako su se proslavili kad svakodnevno voze stari Mazovi na liniji jer se Otokarima isprazne baterije.
 
Vrh