Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Мораће да се наплаћују. ТП млати озбиљне паре на Е2 и Е9 а поготово Е2.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Новина на апликацији, сада може ред вожње и ту да се види.
1000006607.jpg
 
Мислим да нису још увели динамички ред вожње јер нису најавили тачан датум од када ће то почети као што је то конкретно са бесплатним јавним превозом. Редови вожње на сајту СЈП су и даље по старом.
 
Neće ni ukidati red vožnje, on po zakonu mora da postoji. Ono što će da urade je da za vreme špica (kad se svakako ne poštuje red vožnje) gledati da operativno rasporede ravnomerno vozila. Dakle svi polasci će se realizovati, ali neće biti bitno da li je sa +5 min kašnjenja, +7 min itd, tj. žrtvovaće tačnost realizacije reda vožnje radi ravnomernosti. Što stvarno može da funkcioniše dobro na linijama i<=10 min
 
Kako će tačno biti realizovani svi polasci ako zbog kašnjenja ne bude moguće da se ispoštuje propisani broj polazaka?​
Evo primer, linija 17 sa terminusa Konjarnik u smeru A u jutarnjem vršnom periodu ima inteval od 5.5 minuta (5, 6, 5, 6,...)
Dakle, planirali polasci su npr.:
7:00, 7:05, 7:11, 7:16, 7:22, 7:27, 7:33,...
Nek je predviđeno vreme terminiranja 10 min (5 min je minimum)
Dolasci na terminus Konjarnik iz smera B su u:
6:58, 7:01, 7:09, 7:12, 7:15, 7:24
(nasumični događaji)

Softver računa i izbaci sledeće polaske (koji se izbacuju vozaču na displeju)
7:03 (+3 min)
7:08 (+3 min)
7:15 (+4 min)
7:19 (+3 min)
7:25 (+3 min)
7:30 (+3 min)

Koji su ravnomerniji od onako kako sada funcioniše jer sada može da se desi da jedan polazak se realizuje sa velikim zakašnjenjem, a onaj posle njega bez zakašnjenja i da idu u "konvoju"
i u takvim slučajevima je maksimalno čekanje 2i (ili 11 min u slučaju 17), dok bi to kod ovog novog modela bilo i', sto je jednako intervalu linije sa 1 manje vozilom (To/(N-1))
Iz mog proračuna je to 21 vozilo vs 22 vozila što mu izađe na 5.7 min.
Zaključak je da je to čekanje od 5.7 min vs 11 min što je svakako povoljnije. Suština je da se to kašnjenje rasporedi na veliki broj polazaka pa interval bude pomeren za samo malo.

Ps. Čak i ako izađe manje vozila, opet se ti ukupni minuti čekanja dele na sve polaske, a ne da ispaštaju korisnici tog polaska koji moraju da čekaju 2 intervala.

Nadam se da sam bio dovoljno jasan, ako ima neko pitanje slobodno
 
A kako bi taj novi sistem rešavao slučaj koji mi se desio pre neki dan? Krenuo na vreme polazak na 36, i zaglavio se na Autokomandi. Kada sam stigao kod Narodne banke, minut kasnije je stigao drugi autobus sa 36, koji je takođe krenuo po redu vožnje, tako da su išli kao konvoj Nemanjinom, Savskom i preko Mostara.​
 
A kako bi taj novi sistem rešavao slučaj koji mi se desio pre neki dan? Krenuo na vreme polazak na 36, i zaglavio se na Autokomandi. Kada sam stigao kod Narodne banke, minut kasnije je stigao drugi autobus sa 36, koji je takođe krenuo po redu vožnje, tako da su išli kao konvoj Nemanjinom, Savskom i preko Mostara.​
Nikako, taj problem je nemoguće rešiti jer ne možeš da zadržiš vozilo na trasi.
Ali se u planiranje reda vožnje ulazi sa pretpostavkom da je uticaj ostalog dinamičkog saobraćaja homogen, tj. da isto utiče na sve polaske realizovane u istom periodu stacionarnosti.
Realno 90% slučajeva je to.
Mi možemo da kontrolišemo polaske na terminusu, kad se realizuje polazak gotovo je, nemamo kontrolu.
 
Kako su predvideli da rade refundaciju sredstava sa aplikacije, recimo meni je ostalo zarobljeno 680 din?
Pisi Gradu oni moraju da to odgovore a mislim da im se moze i upititi upozorenje pred tuzbu ne bi me cudilo da krenu da se sa racuna grada radi prinudna naplata zbog pvoga kako su organizovani.
 
И сад ће уклањати те телефончиће (предлажем расписање тендера и за то😂)
Ја бих на те телефончиће ставио информације типа линија, претходно, тренутно и следеће стајалиште нешто попут оног Кенткартовог где су се валидирале картице. Недостаје ми госпођа из Кенткартовог валидатора.
 
Ја бих на те телефончиће ставио информације типа линија, претходно, тренутно и следеће стајалиште нешто попут оног Кенткартовог где су се валидирале картице. Недостаје ми госпођа из Кенткартовог валидатора.
Сумњам да имају капацитета за такво нешто
 
I zašto na fiskalne kase pobogu, ogroman broj buseva ima po 4+ ekrana na kojima se vrte SAMO REKLAME. Ti displeji trebaju na jednoj polovini da prikazuju informacije o liniji, stajalištima, presedanjima i terminusu. Takoðe i odreðeni busevi imaju ugraðene ekrane koji ne služe ničemu. Ali nesposobni smo mi za to očigledno...
 
Da smo normalan narod u normalnoj zemlji, prvo bi zamenili "scrolling text dot-matrix" Novatronike s uglavnom pogrešnim informacijama novim, današnjim standardnim trakastim (LED backlight) LCD, mada moram priznati da sam više puta i sam pomislio kako ti reklamni imaju dovoljno prostora da u gornjem delu prikažu nešto podrobnije informacije.
 
Vrh