Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Превоз је дефакто већ бесплатан, јер у данашњем Београду када нешто кошта 50 динара, то је бесплатно. Мојне ми глумите Етиопију из времена Хајла Селасија. Карта у Београду мора да кошта један евро, да би уопште коштала. У бугарским градовима је толико, а све остало је јефтиније него у Србији. Будалаштине писане на овој теми само су допринеле да дух времена повуче већ ионако лудог Гангулу ка овој манијачкој политици, чији је циљ јасан - да уканали онога ко после ових сотона дође на власт (чини ми се да и Велики Респиратор, винар из Јајинаца, можда, иде ка таквој стратегији/тактици на националном нивоу).

Да вам напоменем да би посебно лудачки чин био "укидање наплате карата и контроле" које овде помињете. Ја сам, наравно, као странац, у Талину морао да купим и да валидирам карту, иако је за становнике Талина превоз бесплатан. Хоће ли Београђани да финансирају по Београду и превоз Нишлија, Новосађана, Бањалучана, Подгоричана, становника Франкфурта на Мајни, Стамбола на Босфору, Шангаја на Хуангпуу? Зашто бих ја то финансирао, п... му материна?

(Бојкотујем форум, толико од овог интермеца.)
Apsolutno se slažem, 50 dinara je smejurija i isto je da li plaćaš ili ne, jer tih 50 dinara ne može da isplati 10% troškova za javni prevoz, naročito sad kad su dali milionske ugovore privatnicima.
 
Mislim da niko nije pomenuo možda najbitniji zaključak. Ova mera vodi isključivo ka degradiranju i dodatnom uništavanju javnog prevoza u gradu, što se aktivno dešava već godinama. Umesto da se povećaju porezi i sl. grad može i da smanji izdatke za javni prevoz. Jednostavno, njih stalež koji ide prevozom ne zanima, jer su uglavnom ili deca koja ne mogu da glasaju ili sigurni glasači (penzioneri i sirotinja) ili su sigurno protiv njih (mladi i studenti). Godinama već javni prevoz služi samo da se onima koji u taj prevoz nikad ne ulaze stvori slika da se nešto radi i da se, kao sa ovom merom, bar malo umiri narod koji je besan.
 
Jel realno ovo?
Ako se ovo bude realizovalo, biće to najveća uvaljena koska opoziciji. Biće ili da plaćaju besplatan prevoz iz budžeta grada ili da izazovu bes naroda donošenjem odluke o prestanku besplatnog prevoza kako bi mogli da od para koje imaju u budžetu, popravljaju ono što je pogrešno urađeno i da po nešto novo odrade.​
 
Nakon svih sranja misliš da se kičma opozicije neće slomiti na besplatnom prevozu.
Verujem da jedan-dva ne-nameštena tendera AP, Železnicu ili dragi Expo lagano to sve otplaćuju.


Edit: Kao neko ko jedva da koristi GSP nemam neki benefit od ovoga, samo ću i taj dodatak za prevoz izgubiti.
 
Preporučena literatura za Šapketa pred spavanje:

20241218_125850.jpg


Ko bi rekao, patriota Šapke, pobornik socijalne države blagostanja. Radikalan levičar.


Al bitno da su se ugradili na kupovinu kasa za gradski prevoz koje neće trajati ni 2 godine. 😜😂
 
Poslednja izmena:
Htedoh i to da spomenem. Na stranu suludost odluke sa debelim dugoročnim posledicama, al šta sa ovom novom firmom? Čemu implementacija naplate u ovaj skaranudženi sistem praćenja, kase i ostale propratne opreme. Sumnjam da Šapić ovo radi sad, al ako radi, onda ga treba zasigurno strpati u ustanovu zatvorenog tipa.
 
Ako se ovo bude realizovalo, biće to najveća uvaljena koska opoziciji. Biće ili da plaćaju besplatan prevoz iz budžeta grada ili da izazovu bes naroda donošenjem odluke o prestanku besplatnog prevoza kako bi mogli da od para koje imaju u budžetu, popravljaju ono što je pogrešno urađeno i da po nešto novo odrade.​
Svakako će im javni prevoz biti jedna ogromna koska nakon što završe sve “reforme” i kupe gomilu turskog smeća, zaduze Gsp koliko god mogu i ostave ga na aparatima bez linija i bilo kakvog profita.
Inače, već sam spominjao Skoplje i njihov javni prevoz, ali moram opet jer su i oni imali nešto slično, a rezultat je svima jasan.
 

Prilozi

  • 3C9A2D58-0164-4BFA-BDDD-8F80C62C1780.png
    3C9A2D58-0164-4BFA-BDDD-8F80C62C1780.png
    94,6 KB · Pregleda: 430
Nakon svih sranja misliš da se kičma opozicije neće slomiti na besplatnom prevozu.
Verujem da jedan-dva ne-nameštena tendera AP, Železnicu ili dragi Expo lagano to sve otplaćuju.​
Nisam baš razumeo šta si hteo da kažeš.
Svakako će im javni prevoz biti jedna ogromna koska nakon što završe sve “reforme” i kupe gomilu turskog smeća, zaduze Gsp koliko god mogu i ostave ga na aparatima bez linija i bilo kakvog profita.
Inače, već sam spominjao Skoplje i njihov javni prevoz, ali moram opet jer su i oni imali nešto slično, a rezultat je svima jasan.​
(y)
Inače, već sam spominjao Skoplje i njihov javni prevoz, ali moram opet jer su i oni imali nešto slično, a rezultat je svima jasan.

3c9a2d58-0164-4bfa-bddd-8f80c62c1780-png.223429
U vreme korone smo bili bez gradskog prevoza u potpunosti i kasnije bez gradskog prevoza nakon 18h, pa se niko nije bunio.​
 
Nakon svih sranja misliš da se kičma opozicije neće slomiti na besplatnom prevozu.
Verujem da jedan-dva ne-nameštena tendera AP, Železnicu ili dragi Expo lagano to sve otplaćuju.


Edit: Kao neko ko jedva da koristi GSP nemam neki benefit od ovoga, samo ću i taj dodatak za prevoz izgubiti.
Htedoh reci da ako dodje neko ko manje krade nece biti problem da se nadju pare za gradski prevoz.
 
Populisticka mera za udovoljavanje spicijalnog mira ali sta ce biti sa osobama koje rade na kontroli isprava?
Не брините за њих то су све људи преко везе, добиће неко ново радно место у некој служби бар их имамо превише.
 
Srećan besplatan javni prevoz, jeste da je cena dinamički javni prevoz, privatizacija GSP-a i gašenje trolejbusa. Ovo ne sme da prođe jer je ovo samo način da se dalje uništi GSP. Ne postoji besplatan javni prevoz i sve se plaća iz budžeta, novac ne raste na drveću. Skupština grada Beograda je 25.12. tada uvode formalno "besplatan" javni prevoz.
То је човек и рекао, нормално да се плаћа из буџета. Ал си до сада морао и додтано да га плаћаш карту и да неко то контролише и сад је то укинуто.
 
Sada je već jasno da se ide na privatizaciju GSP-a. Ovo je samo kap koja preliva čašu. Neki dan smo imali izjavu ovog ludaka da se traže partneri za tramvaje i trole, uvode se jedinstvene oznake sa P, bez navođenja prevoznika, tako da mislim da više nema dileme. Samo da vidimo koliko će vremena da prođe pre nego što kažu da ovako ne može da funkcioniše. Da sam neko ko likuje, rekao bih da sam lepo istakao da ona pogubna odluka iz 2016. vodi ka uništavanju GSP-a, ali što bi rekao Deni Glover u Smrtonosnom oružju - I'm too old for this shit.
Какве везе гсп има са каратама?! Такође, то што се траже партнери не значи да се то приватизује него партнери за куповину. 😂
 
Fenomenlna odluka, ovo je praktično skrivena CO2 taksa za sve vozače automobila. Sutra kad sednete u auto ne placate samo svoje vozilo i benzin nego i vozilo gradskog prevoza, pa se vi vozite i lukauzirajte kolima po gradu. Hvala svim budalama koji koriste auto za prevoz po gradu.
 
Pa kako nema? Ako su dobijali sredstva od prodatih karata, a sada će se to nadomestiti kroz poreze. Za neko vreme će da kažu da više nije održivo i da je jedino rešenje u privatizaciji GSP-a.
 
Pa kako nema? Ako su dobijali sredstva od prodatih karata, a sada će se to nadomestiti kroz poreze. Za neko vreme će da kažu da više nije održivo i da je jedino rešenje u privatizaciji GSP-a.
ГСП неће бити приватизован, чему онда толика улагања у возни парк и отварање нове гараже, односно премештање погона на Новом Београду.
 
ГСП неће бити приватизован, чему онда толика улагања у возни парк и отварање нове гараже, односно премештање погона на Новом Београду.
Čemu onda prošle godine onolika ulaganja u novi sistem naplate karata kada će prevoz biti besplatan?

Čemu toliko novih vozila u crvenoj boji kada će ona biti uskoro plava?

Čemu onoliko novih solo autobusa za GSP u 2019. i 2020. kad će oni za par godina već morati na otpad?

Ovde ti se krije odgovor. Nije njima do toga što će potrošiti pare i osakatiti budžet u nekakva ulganja, njima je do toga koliki novac će oprati. Oni već sutra sve to u šta su uložili pare mogu da bace u vodu, oni su pare strpali u svoj džep i bole ih, briga ih što je budžet osakaćen.
 
Znači da sumiramo:

Ukineš BusPlus, baciš tonu love na plaćanje penala ✅
Uvedeš ShitLogic i Comtrade sistem i na njega ode još nekoliko miliona ✅
-------
Ukineš ceo sistem ✅
Ako nešto BusLogic ostaje u funkciji za monitoring i praćenje vozila. Dok će modul za plaćanje ukinuti u narednom periodu. Comtrade ide u zaborav (sms karte su bile blam svakako hvala bogu). Taman kada se bude uvodio naredni sistem naplate sms karte će biti zaboravljene.
 
Čemu onda prošle godine onolika ulaganja u novi sistem naplate karata kada će prevoz biti besplatan?

Čemu toliko novih vozila u crvenoj boji kada će ona biti uskoro plava?

Čemu onoliko novih solo autobusa za GSP u 2019. i 2020. kad će oni za par godina već morati na otpad?

Ovde ti se krije odgovor. Nije njima do toga što će potrošiti pare i osakatiti budžet u nekakva ulganja, njima je do toga koliki novac će oprati. Oni već sutra sve to u šta su uložili pare mogu da bace u vodu, oni su pare strpali u svoj džep i bole ih, briga ih što je budžet osakaćen.
Слажем се такве небулозе може само неко ко нема грама мозга да прави. То код нас није случај јер нису они глупи, само раде наравно и себи у корист.
 
Ako nešto BusLogic ostaje u funkciji za monitoring i praćenje vozila. Dok će modul za plaćanje ukinuti u narednom periodu. Comtrade ide u zaborav (sms karte su bile blam svakako hvala bogu). Taman kada se bude uvodio naredni sistem naplate sms karte će biti zaboravljene.
Sms karte su bile idealne za švercovanje, zbog njih je i osakaćena naplata.
 
Iznudjena, vrlo srećna odluka. Primer kako nekad i od gluposti moze da se desi nesto dobro.
 
Vrh