Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Iskreno ne znam da li su moje silne prijave urodile plodom, ali na 46 ne viđam autobuse više uveče na liniji kada su u garaži.
 
Iskreno ne znam da li su moje silne prijave urodile plodom, ali na 46 ne viđam autobuse više uveče na liniji kada su u garaži.

Baš sam pre neko veče u Južnom čekao bus i svi su mi bili "online" do 00:00. Doslovno, kada se osvežila stranica u ponoć nisam mogao više nijedan bus da vidim.
 
Možda su onda ubacili da se s promenom dana sva vozila izloguju iz sistema? Ali ja svakako ovo pričam svoje za tipa 21 ili 22h.

Zna li neko kada će uvesti povlašćene karte na aplikaciju?
 
Vidim da je sada u SMS porukama ID karte niz od 10 brojeva.
Da podsetim zapoceli su sa kombinacijom brojeva i malih i velikis slova. Potom su bili brojevi i velika slova a sad a samo brojevi sto je jedino jednoznacno. Recimo slovo O i broj 0 su isti, bilo je tu jos slicnosti koje su otezavale kontrolu.
 
Vidim da je sada u SMS porukama ID karte niz od 10 brojeva.
Da podsetim zapoceli su sa kombinacijom brojeva i malih i velikis slova. Potom su bili brojevi i velika slova a sad a samo brojevi sto je jedino jednoznacno. Recimo slovo O i broj 0 su isti, bilo je tu jos slicnosti koje su otezavale kontrolu.
Ja sam dan pre puštanja u rad sistema kupio kartu i dobio broj 255 🙂
 

Kakvi sad kontrolori
 
Pre neku noc oko 5 do 12 kod crkve sv marka pdem na aplikaciju da vidim ide li nesto nigde tramvaja. Reko proso poslednji, krenem peske posle 2 min prodje sedmica pored mene ... i sta covek da radi i misli..
2023 god.
OVakva aplikacija bi trebalo da radi 24h i da prikazuje sve i nocne buseve. Ne valja to nista.
 
Biće ipak 140 običnih kontrolora + vrv poneki BELI da plaši malo putnike.
 
Pre neku noc oko 5 do 12 kod crkve sv marka pdem na aplikaciju da vidim ide li nesto nigde tramvaja. Reko proso poslednji, krenem peske posle 2 min prodje sedmica pored mene ... i sta covek da radi i misli..
2023 god.
OVakva aplikacija bi trebalo da radi 24h i da prikazuje sve i nocne buseve. Ne valja to nista.

Trebalo bi, ali džabe, za sada je aplikacija prilično beskorisna. Ja Lastu za Barajevo, kao ni na lokalnoj liniji, skoro i da nisam viđao na aplikaciji, čekam i uglavnom naiđe u očekivano vreme, a na aplikaciji je nema. Vidim kod vozača da stoje oni novi aparati, ali kao da ih ni ne koriste, i to izgleda niko ne kontroliše. Desilo mi se par puta da nema ni tramvaja na aplikaciji, a ipak se stvori.
 
Prvo treba tražiti od kretenskog preduzeća da aplikacija pokriva i nocne buseve
Drugo da im je*******eni aparati rade tj da budu uključeni vozač prijavljen od prvog do zadnjeg polaska kad kupi putnike
Ako uz ove ne budu išli beli tj jedan kontrolor jedan beli onda od kazni nema nista
I nzm zašto su ih zaposlili kad ima toliko beluga
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
InShot_20230828_070002638.jpg
U većim grupama od ranog jutra, raštrkani po celom gradu, ima ih kao žutih mrava... plavih u ovom slučaju...
InShot_20230828_070002638.jpg
InShot_20230828_070407627.jpg
InShot_20230828_070242144.jpg
 
Znaci kombinacija kontrolor plus komunalac
Imaju li kontrolori bilo kakvu legitimaciju osim majce
 
Juce kod Pirandelove su izveli neku devojku da joj naplate kaznu, dva kontrolora i jedan komunalac je bio sa njima
 
Ideja za slanje primedbi na korišćenje aplikacije, ali od strane vozača:
- da aparat kod vozača nije uopšte uključen i da se vozilo na trasi ne vidi u sistemu
- da se vozilo vidi kako na stanicu dolazi iz suprotnog smera
Dakle, ne samo klima, čistoća i sl, već neke stvari koje mogu da se odmah isprave tako što bi se nakon provere poslala poruka vozaču.
 
Kontrola karata u trolejbusu 28, idu dva obična kontrolora koja rade za JKP Naplatu prevozne usluge zajedno sa dvoje komunalnih milicajaca. Veći deo putnika je imao karte.


IMG_20230831_065744228.jpg
 
Каже ЦЛС, приход од наплате карата се преполовио у односу на прошлу годину.
Donekle i očekivano. Oni misle da će pukim snižavanjem cena da smanje švercovanje. Međutim problem je što je kvalitet prevoza ostao isti ili čak gori. Razumem te ljude, jer vozači i dalje ne kreću po redu vožnje, ne pale aparate i onda ih nema u sistemu i aplikaciji. Takođe još uvek čekamo na glasovnu najavu stajališta... Toliko nedostataka u odnosu na prethodni sistem.
 
Iste njuške ostale, a bila puna usta bila edukacije, novo preduzece, uniforme, nivo ... Broj komunalaca ce se vremenom smanjivati a povecavati na nasoj grbaci broj ovih drugih ne znam kako da ih nazovem. Ovi sa slike se nisu okupali nedelju dana minimum.
 
Vrh