TheOnlyLuka
Higher intermediate
Iskreno ne znam da li su moje silne prijave urodile plodom, ali na 46 ne viđam autobuse više uveče na liniji kada su u garaži.
Iskreno ne znam da li su moje silne prijave urodile plodom, ali na 46 ne viđam autobuse više uveče na liniji kada su u garaži.
Kao i na svim ostalim stajalistima. Tj popravili su celu trasu.Mislim da se BeoBuild čita u BusLogicu ili BgNaplati.
Ispravili su stajalište za 18 i 39 na Darvinovoj.
Pogledajte prilog 171032
Ja sam dan pre puštanja u rad sistema kupio kartu i dobio broj 255Vidim da je sada u SMS porukama ID karte niz od 10 brojeva.
Da podsetim zapoceli su sa kombinacijom brojeva i malih i velikis slova. Potom su bili brojevi i velika slova a sad a samo brojevi sto je jedino jednoznacno. Recimo slovo O i broj 0 su isti, bilo je tu jos slicnosti koje su otezavale kontrolu.
Pre neku noc oko 5 do 12 kod crkve sv marka pdem na aplikaciju da vidim ide li nesto nigde tramvaja. Reko proso poslednji, krenem peske posle 2 min prodje sedmica pored mene ... i sta covek da radi i misli..
2023 god.
OVakva aplikacija bi trebalo da radi 24h i da prikazuje sve i nocne buseve. Ne valja to nista.
Donekle i očekivano. Oni misle da će pukim snižavanjem cena da smanje švercovanje. Međutim problem je što je kvalitet prevoza ostao isti ili čak gori. Razumem te ljude, jer vozači i dalje ne kreću po redu vožnje, ne pale aparate i onda ih nema u sistemu i aplikaciji. Takođe još uvek čekamo na glasovnu najavu stajališta... Toliko nedostataka u odnosu na prethodni sistem.Каже ЦЛС, приход од наплате карата се преполовио у односу на прошлу годину.