Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ovo može da kaže i misli samo neko ko ne razume osnovne principe javnog masovnog prevoza. Povlašćene karte za prevoz zaposlenih su ono što osigurava i pomaže da svi ne sednu u automobilčine i ne blokiraju grad od Batajnice sve do Vrčina. JGP i njegove povlašćene kategorije su ono što omogućava gradovima poput Beograda da funkcionišu.
Žao mi je ali u poređenju sa gorivom, normalne cene su itekako povlašćene. Dodatno povlašćivanje samo za noćni nema nikakvog smisla, nije to da ne razumem osnovne principe javnog masovnog prevoza...

Pa 3-4 hiljada je i dalje ozbiljan budžet za izlazak na jednu noć, koji ja, na primer, nemam.
Jeste dosta ali kad gledaš da se cimaš mesec dana da sklopiš za tu jednu noć vidiš da nismo bogati i da nam svaki dinar znači :D

Noćni prevoz zaista ne treba da bude nikakav luksuz. Ne treba ni da bude besplatan, al ni da se zasebno tarifira. Mnogo je gradova po Evropi, veličine Beograda, čiji noćni prevoz ima daleko ozbiljnije intervale, čije linije ne polaze skoro sve sa jednog centralnog terminusa, kao da smo kakva palanka od 60000 ljudi, već mnoge dnevne nastavljaju da rade normalno i noću, samo malo proređene. Ovde su nas navikli na jedan vrlo loš sistem organizacije noćnog prevoza, a mi diskutujemo dal treba da se plaća nekoliko desetina autobusa na ulici u tih četiri sata, a u gradu od nešto preko milion i po stanovnika. Troškovi, globalni, celokupnog sistema javnog gradskog prevoza su astronomski. Na sve to, ovaj naš palanački noćni prevoz je kap u moru. Svejedno je dal se plaća na kraju ili ne. A u velikom gradu treba da imamo slobodu i izlaska, i provoda, i na kraju samo šetnje do, na primer, jedan ujutru ako nam se tako hoće. To apsolutno ne treba da bude ništa što mi svom gradu treba posebno da nadoknadimo. Kako nas voze danju, treba da nas voze i noću, naravno ni izbliza često, a ne ni svim linijama, al vala ne i ovako na sat vremena sa jedne jedine pozicije u gradu, plus možda još sa Slavije i od opštine Novi Beograd.
Apsolutno se slažem :D

@Bender Rodriguez stvarno ne znam čemu toliko mržnje prema mladim ljudima, kojih ima dosta i na ovom forumu i koji jednom u mesec ili dva pokušaju da se malo opuste ili odmore od učenja/posla i izađu na neki nastup, koncert ili na splav... Svakako je većina nas bezbednija nego ljudi od 40+ koji odu kolima na samo "par" rakija i na kraju završe u urgentnom...
 
Jeste dosta ali kad gledaš da se cimaš mesec dana da sklopiš za tu jednu noć vidiš da nismo bogati i da nam svaki dinar znači :D

Ma jasno mi je sve, sličnih smo godina, mislio sam da ti to svakog vikenda, ako je 1/2. mesečno to je i OK! (Mada opet je meni žao da potrošim tolku svotu za jednu noć xD)

Mogao bi noćni prevoz biti bolji, ali za to treba jaka logistika koju prevoznici sada nemaju ili barem to pretpostavljam.
Sa ovim dobroćinstvom gradonačelnika oko cena po meni se postiže status "Dali smo vam besplatni prevoz, a vi hoćete još, e pa ne može".

Što se tiče linija prevoza tu se može svašta osmisliti, bio sam se iznenadio u Amsterdamu kada sam saznao da ispred zgrade mog oca staje neki vid noćnog gradskog autobusa koji ima svega tri polaska u terminima između 4 & 5, s obzirom da ide ka aerodromu dobro mi je ležao za rane letove KLM-a, a za nekih 30 minuta je prelazio relaciju.
Sve u svemu može se biti kreativan, ali dok preduzeća nemaju kapacitete, vozače itd... po meni je to neizvodljivo, a da treba bolji noćni prevoz treba.
 
Poslednja izmena:
Za juli i avgust smo dobijali polumesečne karte u prosveti (prva polovina jula i druga polovina avgusta).
Sada dobijamo za ceo mesec jer vrv nisu napravili sistem za naplatu pola meseca.
 
To je kada je poslodavac država. Većina privatnika ne uplaćuje mesečne karte zaposlenima već isplate naknadu za prevoz, a kada si na odmoru, dobiješ proporcionalno manje, prema ceni mesečne karte naravno, ne ulaze u to koliko je pojedinačna karta itd (mada sad i nije velika razlika). Možda se vremenom više poslodavaca odluči na taj korak jer je mesečna 2000 i 3000 dinara umesto 2200 i 3300, pa na većem broju ljudi mogu primetno da uštede. Sa druge strane, nekima više odgovara isplaćena naknada za prevoz koliko god bila, ako uglavnom ne putuju javnim prevozom, te mogu da kupe gorivo ili šta god drugo za taj novac.
 
Moja gospođa radi u međunarodnoj firmi. Traže da dostavi dokaz o kupljenoj mesečnoj karti za prethodni mesec. Dakle moraš da kupiš mesečnu kartu, jer naravno ne priznaju pojedinačne.
Ipak uredno umanje iznos za dane odmora.
Ali dobro, to je cena.
 
Taj baš i nije upućen pa lupeta. Tu je sad i aplikacija pa može se kupiti karta platnom karticom (malo otežano za strance jer uglavnom nije prevedena na engleski), a i zar nisu papirne u prodaji na 318 kioska od 12. jula? Oni valjda rade i nedeljom.
 
Ja liniju 44 ne vidim nigde na aplikaciji, tj, nema je na stanicama na kojima treba da se prikaže. Jel može još neko pogelda da li je samo kod mene problem?
 
Tramvaj 14 ide cik cak po bulevaru
Nije baš cik-cak, nego su rute snimali sa gps-om uređaja koji nije baš bio skroz precizan i tako ih sačuvali u aplikaciji. Nije to samo za 14-icu, već i za ostale buseve/tramvaje, gde se vidi da ruta nije ucrtana, nego pušteno gps da iscrta.

Valjalo bi to da osveže čim bude prilike sa manje gubljenja gps signala ili većom preciznošću.
 
ili je pao server ili je blokirao api.
Ne radi opet ona nezvanicna stranica za proveru.Zeleo bi ako neko iz buslogica cita.Pustite to da radi koriste vam to ljudi koji nemaju google servise na telefonima.Uskratili ste im jedinu mogucnost koja radi za njih.
 
Do kad je bila moguća refundacija kartica bus plus posto su to ukinuli
Nigdje nije bilo obaveštenje
Drugar pokušao na dorcolu svojevremeno nisu hteli da mu prebace za mesečnu uz doplatu
 
Pominjalo se na samom pocetku nekih 30 dana ako se dobro sećam, što nisam uzela za ozbiljno jer je sumanuto kratak rok. Ako su stvarno ukinuli, znaci da imam bar 700 dinara bačenih. 🤬 Lopovi!
Nego, zna li se šta hoće li biti provere buseva putem SMS-a? Imam gomilu penzionera koji me pitaju isto pitanje jer nemaju pametni telefon. A iskreno i meni je to zgodnije, neću da prelazim na veći paket jer je kradonačelnik to tako zamislio.
 
Pominjalo se na samom pocetku nekih 30 dana ako se dobro sećam, što nisam uzela za ozbiljno jer je sumanuto kratak rok. Ako su stvarno ukinuli, znaci da imam bar 700 dinara bačenih. 🤬 Lopovi!
Nego, zna li se šta hoće li biti provere buseva putem SMS-a? Imam gomilu penzionera koji me pitaju isto pitanje jer nemaju pametni telefon. A iskreno i meni je to zgodnije, neću da prelazim na veći paket jer je kradonačelnik to tako zamislio.
I meni je onda propalo oko 250din.Treba to proveriti.A da je bio kratak rok bio je.Takve su bile guzve da ne bih ni stigao da zamenim za 1 dan sigurno.
 
Drugar pokušao na dorcolu svojevremeno nisu hteli da mu prebace za mesečnu uz doplatu

I meni je onda propalo oko 250din.Treba to proveriti.A da je bio kratak rok bio je.Takve su bile guzve da ne bih ni stigao da zamenim za 1 dan sigurno.
Koliko mi je poznato, opcija doplate ne postoji, nego se dobije adekvatna zamenska karta (jedna ili više), u zavisnosti od kredita koji se ima na Bus plus.

Pominjalo se na samom pocetku nekih 30 dana ako se dobro sećam, što nisam uzela za ozbiljno jer je sumanuto kratak rok. Ako su stvarno ukinuli, znaci da imam bar 700 dinara bačenih. 🤬 Lopovi!
Za vremenski rok ne znam, ali ništa ne košta da se ode i proveri. Sada se za 5 minuta obavi posao u Skender Begovoj.

Nego, zna li se šta hoće li biti provere buseva putem SMS-a? Imam gomilu penzionera koji me pitaju isto pitanje jer nemaju pametni telefon. A iskreno i meni je to zgodnije, neću da prelazim na veći paket jer je kradonačelnik to tako zamislio.
Za početak da se sva vozila ubace u sistem, a ne da se neka vozila vide, a neka ne. Nakon toga će se poštovati i red vožnje, odnosno neće biti ovoliki javašluk i kretanje kada se hoće, preskakanje polazaka i sl. , pošto je to maltene na svakoj liniji postao standard. Nakon toga će SMS sistem provere imati smisla.​
 
Poslednja izmena:
I meni je onda propalo oko 250din.Treba to proveriti.A da je bio kratak rok bio je.Takve su bile guzve da ne bih ni stigao da zamenim za 1 dan sigurno.
Da li uopste postoji nacin da se proveri stanje na karticima? to treba traziti od kentkarta.

Bas zbog ovakvih situacija je firmu lako otvoriti ali procedura zatvaranja je nekoliko meseci. A kentkart nek se ganja sa gradom zbog raskida ugovora.
 
Vrh