U CAF-u na liniji 12 sam se iznenadio pre neki dan kada sam čuo najavu stajališta, ali naprasno proradi tek kod palate pravde, i onda dalje redovno ide najava stajališta. Do tada tišina, mada sam se odvikao od toga, ali je bila korisna opcija svakako.Zna li neko neku informaciju jel će uskoro da se uvede najava stajališta u prevozu? Dokle se stiglo sa tom idejom?
Zato što CAF ima integrisanu najavu stajališta, koja je radila nezavisno od BusPlusa. To se primeti po tome što je glas drugačiji, i što se uz naziv nekih stajališta najavljuju i presedanja.U CAF-u na liniji 12 sam se iznenadio pre neki dan kada sam čuo najavu stajališta, ali naprasno proradi tek kod palate pravde, i onda dalje redovno ide najava stajališta. Do tada tišina, mada sam se odvikao od toga, ali je bila korisna opcija svakako.
Od jednog čoveka ne, od vece mase daDakle, stiskanje preko društvenih mreža ipak ne funkcioniše.
Nije placao KentKart nista niti to funkcionise na takav nacin. Jednostavno na Google Transit platformi pravni subjekt koji se bavi tim poslom na teritoriji odredjenog grada treba da napravi nalog i da dostavi podatke u vidu obicnih tekst fajlova koji sadrze linije, stanice i red voznje. Ovo je GTFS Static. Postoji i GTFS Realtime gde bi se dostavljale i pozicije svakog vozila. Ono sto je potrebno je da se ovi fajlovi ili dostavljaju Google-u redovno ili da Google ima lokaciju sa koje moze da vrsi azuriranje, s obzirom da su iz BusPlusa pre ovo radili i dostavljali te podatke, a sada ne rade Google je verovatno uklonio sve informacije jer smatra da su zastarele ili su jednostavno ugasili nalog (BusPlus). Verujem da se ovo moze vratiti u roku od par sati samo da neko u Gradu zeli time da se bavi. Nadam se da ce ovaj put i Realtime uraditi kad se vec Sapic hvali da je ovaj GPS mnogo bolji .Nisam znao da je na ovo uticao Kent Kart mislio sam da to Google samostalno radi, a nisam ni znao da ne radi i proverio sam ne radi. Sve su pokvarili.
Pogledajte prilog 169023Pogledajte prilog 169024