^^^Informacija je veoma dobro skrivena, što imajući u vidu potrebu za što jednostavnijim prikazom praktično obesmišljava aplikaciju. Čikago je još pre 10 god imao tzv. "tracker", ali
samo na sajtu. Evo na 9 Ashland se malopre napravio ogroman razmak između 1427 i 8000 northbound i 8096 i 8016 southbound, pa je na alert uzvičniku u gornjem desnom ćošku pisalo da je 9 "affected". Mapa bolje prikazuje gustinu polazaka na istoj liniji kao i aktuelne promene koje je lakše vizuelizovati i samim tim brzo doneti odluku o promeni puta u nastavku putovanja.
Ovi se naši kao i uvek suočavaju sa nekim imaginarnim preprekama, iako je u stvarnosti dolazak do kompromisa lakši nego što može da se zamisli. Tako bi filter linija znatno olakšao korišćenje na mestima poput Požeške gde bi onda bilo moguće prikazati vozila na mapi. Jednostavnim odabirom prikaza najvažnijih linija ili samo najbližih vozila zasićenost vozilima bi bila izbegnuta. Plus ako koristiš jednu liniju treba da imaš opciju za odabir linija iz padajućeg menija, posebno pogodno u slučaju mogućnosti iznalaženja alternative u slučaju proređivanja polazaka (napravila se gužva bila prošle nedelje na Mostaru in no time zato što su 17 i 18 samo prilazile za garažu, a onda se poređali solo tj. dve 46-ice i jedna krcata 55-ica, i tako svaki bogovetni dan pa ko ne zna bolje i da ne čeka).
Posebna pogodnost je eliminacija zablude na semaforima u krivini ili pri dolasku iza leđa (Mostar ka sajmu ili ka gradu). Aplikacija prikazuje vreme nailaska koje se povećava u slučaju stajanja na semaforu, iako udaljenost vozila van vidokruga može biti svega par stotina metara. Sto puta sam tako ušao u krcat 37 u Požeškoj pored praznog CAF-a na 12, a dole je kod Ade iza krivine u Paštrovićevoj još i gore. Retko kad se ne za*ebeš. Mostar i Autokomandu da ne pominjem. Ako upadne u neki zastoj tek kad uđeš nagrabusio si jer možeš izgubiti i po pola sata. Bezbroj puta mi se to desilo, a takve bi frustracije samo realtime mapa eliminisala.
Prethodnih dana načekao sam se kao luda Nasta, a prekjuče mi je na Mostaru naišao #195 koji nije ni bio na aplikaciji. Sa druge strane tamo gde je nekad bilo najrizičnije za presedanje postalo je mačji kašalj. U V. Tomanovića (70) je BMC kasnio 3 min, ali je na aplikaciji bio prikazan na semaforu (video sam vozilo). Izgleda stara vozila nisu priključili. Nema ih, a onda se iznenada pojave.