2012":3r7iw32b je napisao(la):Belgrey,jeste ali taj sistem je uveden u svim velikim evropskim gradovima..pa sad ako tamo rade isto jbg..
milanobelgrade":lvjak301 je napisao(la):А што ти батице ,ако ти сметају и студенти и пензионери и вероватно многи други грађани Београда којима је ЈГП једина опција ,не идеш таксијем па да ти нико не смета и да ти не краде твој крваво плаћени простор у аутобусу :bash:
Danga":1ivgfc39 je napisao(la):А шта то у овој земљи у првом, или већ после само два-три корака не пређе у сферу политике? Oвo што си написао има јасне обрисе политичке платформе, па не бих полемисала, мада ме од неких твојих ставова подилази језа :| . Не знам има ли овде пензионера који би ти очас посла, са лакоћом "узели меру“ због неких твојих речи иако живе као бубрези у лоју (опет „бубрези“ ). Студената сигурно има, чак и оних који не живе у домовима (како ти кажеш) и не верујем да су одушевљени твојом идејом да им „скратиш ланац“ (кућа - пос`o) мада је и студентски стандард такав, претпостављам, да не може бити бољи :/.
Ниси поменуо још неке повлашћене групе, па нећу ни ја. Таман посла!
Дакле, пробај да продаш ове своје идеје неким актерима на политичкој сцени.
Што да не? Искрено, најискреније, ја лично не бих на то дала неке веће паре, ако ме разумеш ?
Са друге стране, ја (тебе) разумем да је свеопшта и обавезна валидација решење свих проблема ЈГП-а!
Ako je to jedini član koji se bavi time, onda isti može dvojako da se tumači. Ta uputstva mogu da znače da putnik treba da ode u centralu (gde će se već ubuduće plaćati kazne) i plati 1.500 din kako bi odblokirao karticu, a mogu da znače i to da je dovoljno otići u najbližu trafiku i za dž je odblokirati. E sad...terminal za BusPlus kartice na trafikama koliko sam video nema nikakvu dugmad, a sumnjam da blokada može da se otkloni preko onog qpay terminala preko kojeg vrše dopunu kartice.AcaDorcol":34uo642o je napisao(la):„Члан 36а.
Путник је дужан да возну исправу која гласи на име ва-
лидира при уласку у возило и исту на захтав овлашћеног
лица уступи ради провере.
Ако се у поступку провере утврди да није извршена вали-
дација возне исправе из става 1. овог члана контролор ће возну
исправу блокирати и дати путнику упутства у погледу начина
деблокаде, након чега путник може да заврши започету вожњу.
У случају да у возилу током контроле контролор затекне
путника са блокираном возном исправом из става 1. овог
члана наложиће путнику да се удаљи из возила на првом
наредном стајалишту.”.
Dragan77":1cwtya8j je napisao(la):@HCMF
Grad nije sam uveo ovaj sistem zato sto ne moze da sprovede naplatu karata i to je to. Da je ovo drzavno, opet bi bilo po starom, ovako je nekom data motivacija da se bori za novac, veca naplata, veci procenat. N
Pa dobro, ako te baš interesuje, evo odgovora. Penzioneri čine sve veći deo populacije, tradicionalno su neskloni promenama, najredovnije su platiše svih dažbina, ubedljvo najmasovniji glasači. Treba li još koji razlog?Dragan77":21tycf24 je napisao(la):Jel vi kapirate da ja njih ne kinjim, nego lepo pitam zasto su beogradski penzioneri u odnosu na sveobuhvatnu situaciju u zemlji prakticno mnogo vise podrzani od npr. dece? Novca ima malo i mora se bolje rasporediti.
djordje*******g":2z5a1g0p je napisao(la):Ne znam kako vi ali meni dodje da placem kada odem u postu da platim racune u vreme kada pristignu penzije. Kada vidim one stare ljude kako cekaju nekoliko hiljada dinara od kojih treba preziveti sledecih 15 dana.
Tuga bozija koliko smo siromasni i ako su nam oni najveci problem javnog saobracaja nek ide sve u...
"shady.lady"":ca1fwbfm je napisao(la):"gently"":ca1fwbfm je napisao(la):Redovnu kontrolu karata obavlja 200 kontrolora
Uporno se po medijima provlači ta cifra od-200-kontrolora, koja uopšte nije tačna ni merodavna.
Apex trenutno raspolaže sa nas 140 kontrola.
Takođe bih prokomentarisala i najnoviji tekst iz Blica:
Milion očitavanja, nijedna kazna
G.S. | 06. 03. 2012. - 13:21h |
Posle šest dana od starta kažnjavanja nije napisana nijedna kazna putnicima u gradskom prevozu. BusPlus sistem je u jučerašnjem danu zabeležio više od milion i trideset hiljada overa na aparatima za očitavanje kartica.
Toliko očitavanja ostvareno je sa 379.343 Bus Plus kartica. Ti podaci ukazuju da se građani u velikom broju privikavaju na nov sistem otkucavanja karata za gradsku vožnju.
- Više smo nego zadovoljni prvim danima kontrole. Građani pokazuju veliku kooperativnost ali i odgovornost, zbog čega i posle 6 dana kontrole ni jedna kazna nije izdata. Ovom prilikom se zahvaljujem građanima što uredno kupuju i očitavaju svoje BusPlus kartice, čime nam pomažu da se sistem dovede do pune funkcionalnosti - kaže Darko Maksić, direktor sektora kontrole BusPlusa."
Sa posebnim osvrtom na ovo: "Posle šest dana od starta kažnjavanja nije napisana nijedna kazna putnicima u gradskom prevozu.", što ne znači da su građani postali fini i pošteni, da više nema šverca, i da svi uredno plaćaju prevoz.
Upravo naprotiv. Mogu vam garantovati da je sada stanje u prevozu znatno gore, nego što je bilo ranije.
Slobodno ću izneti naredbu dotičnog direktora sektora kontrole BusPlusa, koji nam je rekao da se i ovoga meseca ne kucaju kazne, kako bi se pokazalo da ovaj sistem nije greška, već ispravna stvar.
Naravno, to nije on smislio, već neko daleko, daleko iznad njega.
Drugom prilikom vam mogu preneti način rada i organizaciju kontrole na terenu, kao i u prevozu.
Ja postujem nasu proslost i postujem starije ljude daleko vise nego sto oni postuju mene i druge mlade ljude. Sa druge strane, mnogi njihovi vrsnjaci su odmah po dobijanju resenja o penziji zapalili iz grada jer znaju da u njemu nemaju vise sta da traze. Mnogi koji imaju neku kucu na periferiji ili u unutrasnjosti su odlucili da nastave zivot tamo. Oni ce doci u grad kada im bude zatrebao lekar, posta ili banka da podignu penziju, neka nabavka, poseta deci i sl. znaci 4-5 puta mesecno ce biti u gradu. Oni uzivaju u zivotu na selu i u prirodi, bas kao sto u drugim zemljama, npr u USA bogatiji penzosi idu na Floridu, u Rusiji vecina ide na periferiju a u svom stanu boravi samo tokom najjace zime. Samo kod nas gomila penzionera dokono putuje prevozima iz raznih razloga, recimo, jer je u njima toplo, pa ne moraju da trose mnogo struje ili drva da zagreju kucu. ZNA SE koja je namena javnog prevoza i on svakako ne sluzi kao PRINUDNI SMESTAJ ZA SOCIJALNO UGROZENE. Vec sam spomenuo jednom i beskucnike koji "stanuju" u tramvajima na liniji 2 i oko sebe sire nesnosan smrad. Cak i da imaju uredne putne isprave (a nemaju) oni ugrozavaju zdravlje drugih putnika i kao takvi ne bi trebali da imaju pristup javnom prevozu dok se ne operu. Da skratim, Direkcija nije sposobna ni da odrzava osnovno funkcionisanje javnog prevoza u kontinuitetu a kamo li da u vozilima pruza utociste ugrozenima. To treba da rade druge sluzbe.HCMF":318fk4h3 je napisao(la):Nije mi jasno zašto neko sa jednom dozom netrpeljivosti govori o penzionerima i studentima. Slažem se da među penzionerima ima bahatih, hoštaplera i štakora ali istih takvih ima i među političarima, studentima pa i među svima koji redovno plaćaju markicu svaki mesec. Ne možemo zbog pojedinaca osuditi čitavu grupu ljudi i reći: šta oni traže u prevozu?? Ti isti penzioneri su se rodili mnogo pre nas i radili i zaradili i izgradili zemlju (kakvu kod da je ali naša je) i grad. Mnogi su išli i u ratove i borili se za nas koji dolazimo. Kada jednog dana vi koji sada kritikujete penzose budete , a daće bog, penzioneri, kako bi vama bilo da vas omladina mrko gleda, da imate osećaj da im smetate, a radili ste, mučiliste se. Mnogi od tih penzosa su ostali i bez supružnika i možda im jedino zadovoljstvo predstavlja da se voze tim gsp-om i da obilze groblja, supermarkete, domove zdravlja, i klubove penzionera. Ako mi koji smo sada mladi i radno sposobni i sa životom pred nama možemo da im na neki način subvencionišemo prevoz i barem tako na neki način pomognemo, što da ne, pomoćićemo pre svega nama jer ćemo se osećati kao bolji ljudi, ljudi koji cene i poštuju svoju prošlost ali i koji gledaju u budućnost. A budućnost su svakako studenti koji moraju imati sve moguće privilegije kako bi se što bolje razvili u normalne i razumne ljude koji će sutra voditi dalje ovu zemlju nadam se mnogo bolje nego ovi hoštapleri danas.
Nemojte zameriti na off topicu
Danga":2295vvjv je napisao(la):djordje*******g":2295vvjv je napisao(la):Ne znam kako vi ali meni dodje da placem kada odem u postu da platim racune u vreme kada pristignu penzije. Kada vidim one stare ljude kako cekaju nekoliko hiljada dinara od kojih treba preziveti sledecih 15 dana.
Tuga bozija koliko smo siromasni i ako su nam oni najveci problem javnog saobracaja nek ide sve u...
Nisam baš laka na suzi, ali si sa par reči rekao tako mnogo!
Znam mnoge koji nemaju ni za sve lekove , ali većina ćutke, dostojanstveno nosi svoj krst. Takođe znam mnoge koji se vozikaju (!) ne bi li čuvanjem unučadi potpomogli budžet svoje dece koja nemaju para za obdaništa...
A i ovoj studentariji višestruko treba uvećati cenu prevoza jer se osim do fakulteta prevoze i do raznih mesta gde obavljaju "skupo plaćene poslove" preko studentskih i omladinskih zadruga, ne bi li dali doprinos kućnim budžetima, a pare ušteđene na ceni markice troškare "za izlazak u život" gde neretko naruče jedno piće i dve slamke. Pogledajte i redove pred bibliotekama (do kojih se neretko prevoze umesto da idu pešice) gde strpljivo čekaju u redu za slobodno mesto jer tu im je barem suvo i toplo, a preko glave im je gazdaricino zvocanje kada uključe TA peć ili bojler.
Priči kraja nema... Tuga i čemer :/
Barkley: "...А они који нас пујдају да је решење проблема једне социјалне групе у томе да се узме другој, задовољно трљају руке." +10!