Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ne samo da nemaju obrasce za odjavu benefita
nego nemaju ni program za produžavanje roka važnosti (po isteku 6 meseci) kartica za ne zaposlene
obrazloženje: još ga nisu nabavili . . . . . . :laugh: :lool: :laugh:
 
2012":3r7iw32b je napisao(la):
Belgrey,jeste ali taj sistem je uveden u svim velikim evropskim gradovima..pa sad ako tamo rade isto jbg.. ;)

Ja govorim o jednom A4 word šablonu. Posao od 5 minuta. Otvori se tekst procesor, importuje memo firme, unese se naslov i tri reda teksta i sačuva se kao šablon, a potom se pošalje svim šalterima da mogu da ga po potrebi popune i odštampaju za svoje "cenjene klijente".

Nisam to izdvojio kao najveći nedostatak ovog sistema, samo nabrajam sve njegove nedostatke hronološki, onako kako ih kao potrošač (korisnik) otkrivam.

Ajde da započnemo konkurs: Ko navede samo jedan jedini primer da je novi bus plus sistem karata za putnika bolji od prethodnog dobiće :pob: Uz izuzetak činjenice da se više ne čeka u velikim redovima za kupovinu markice, pošto je to posledica otvaranja mnogo novih prodajnih mesta. Pod putnikom mislim osobu koja redovno kupuje mesečnu markicu ili uredno plaća prevoz. Izvolite, da vidimo šta nam je to bolje sada?
 
ih . . . . pa kako bi se babe trljale o validator da nisu uvedeni :laugh: :lool: :laugh:
 
OT: Beograd, događaj iz javnog prevoza... (nije moj, prenosim sa facebook-a) Oprostićete zbog offtopic-a, ali moram. :laugh:
Autobus broj 16, šest sati popodne, špic, svi se vraćaju kući, ludnica. Jedan od putnika koji udobno sede je crnac, neodređenih godina. Autobus staje na stajalištu, ulazi žena, trudna je, što se lako vidi, nosi pune torbe, jedna baba i još nekoliko ljudi. Crnac, videvši trudnu ženu: - "Izvolite, sedite." ljubazno joj, na solidnom srpskom, nudi mesto i ustaje. U tom trenutku autobus kreće, a ona baba, videvši u magnovenju slobodno mesto, jurnu na isto, odgurnu trudnu ženu i brzo uskoči u stolicu. I sedi tako ona, sva srećna što je „osvojila“ prazno mesto, kad joj crnac ljubazno reče: - "Oprostite, ali ja sam ustupio mesto ovoj gospođi jer je trudna i izgledala je umorno. Mislim da se vama ništa loše neće dogoditi ako još malo budete stajali, a nju pustite da sedne." Na to baba odgovara: - "Ne znam iz kojeg ste plemena mladiću, ali ovde, u ovoj civilizovanoj zemlji ustupa se mesto starim i bolesnim ženama, a ne mladim i zdravim!" Crnca je očigledno naljutila ova rasistička primedba pa je lepo i izrazito "ljubazno" odgovorio staroj gospođi: "Ne znam iz kojeg ste sela vi gospođo, ali u mom se selu takve stare i zajedljive babe jedu za večeru!" Kažu da je reakcija u autobusu bila neopisiva...
 
milanobelgrade":lvjak301 je napisao(la):
А што ти батице ,ако ти сметају и студенти и пензионери и вероватно многи други грађани Београда којима је ЈГП једина опција ,не идеш таксијем па да ти нико не смета и да ти не краде твој крваво плаћени простор у аутобусу :bash:

Ko je rekao da mi smetaju, smeta mi princip da se voze na moj racun. Postoji mera, ali ne previse, nigde subvencije nisu kao u Srbiji, a zaposleni bas i ne mogu da se pohvale da su toliko bogatiji od tih istih penzionera. Studentima treba da poskupi markica, a oni koji primaju kredit dobice povecanje za isto, tako da ih ne subvencionise grad nego drzava.
 
Danga":1ivgfc39 je napisao(la):
А шта то у овој земљи у првом, или већ после само два-три корака не пређе у сферу политике? Oвo што си написао има јасне обрисе политичке платформе, па не бих полемисала, мада ме од неких твојих ставова подилази језа :| . Не знам има ли овде пензионера који би ти очас посла, са лакоћом "узели меру“ због неких твојих речи иако живе као бубрези у лоју (опет „бубрези“ :p). Студената сигурно има, чак и оних који не живе у домовима (како ти кажеш) и не верујем да су одушевљени твојом идејом да им „скратиш ланац“ (кућа - пос`o) мада је и студентски стандард такав, претпостављам, да не може бити бољи :/.
Ниси поменуо још неке повлашћене групе, па нећу ни ја. Таман посла!
Дакле, пробај да продаш ове своје идеје неким актерима на политичкој сцени.
Што да не? Искрено, најискреније, ја лично не бих на то дала неке веће паре, ако ме разумеш :cool: ?

Са друге стране, ја (тебе) разумем да је свеопшта и обавезна валидација решење свих проблема ЈГП-а!

Politicki je to sto ti neopravdano branis penzionere.

http://www.njuz.net/penzioner-usao-u-minus-na-busplus-kartici/

Nigde u svetu penzioneri nemaju toliko veliku povlasticu, nisu oni u gorem polozaju od onih koji su zaposleni u ovoj zemlji. Mi smo peuzeli turski sitem, tako npr. penzioneri imaju beneficiju da im je godisnja karta 80evra i broj mesecnih voznji je ogranicen na 60. U Cacku su se odmah politicki prislonili Beogradu i uveli besplatno za penzionere. Par dana posle pitaju ih kako im je:
-Do sada sam isla samo gde treba jer moram da platim, sad odem kod Mike, pa na drugi kraj grada kod Jele, pa ne znam gde bih sve isla!
Posle mesec dana usled pobune gradjana grad Cacak povlaci odluku o besplatnom prevozu za penzionere starije od 65 godina. Politicko je bilo uvodjenje te odluke takve kakva jeste, moglo je da se ogranici na one najsiromasnije koji dobijaju i pomoc i sl. ali ne sve. Ili je jos bolje da su za nezaposlene uveli besplatan prevoz umesto penzionera jer brdo njih rinta za sitne pare da bi prehranilo dete, a penziju nece ni doziveti jer nece imati uslov. Za studente sam rekao da je neprihvatljiva razlika u odnosu na zaposlene, nikad nije bila tako velika.

Ne moze se pricati idealisticki, i ne znam odakle ovde bilo kome ideja da je BusPlus uveden za dobrobit gradjana, to je uvedeno za dobrobit povecanja prihoda radi poboljsanja prevoza. I neko daje neke predloge o dnevnoj, nedeljnoj karti, pa to su rekli pre pola godine da ce vremenom uvesti, to nije nista novo i neobicno.
 
Mene je kad sam imao 15, 16. god dok sam putovao skolu u autobusu fizicki napao gospodin od preko 60 god. jer je poceo da se buni kako mu smetaju putnici okolo (bila je velika guzva, u to doba autobus 59 je isao u proseku na 30 min. u rano-popodnevnom spicu), ja sam se nesto pobunio - ne uvredljivo i nista mu licno nisam rekao koliko se secam, on me je samo sa dve ruke naglo odgurnuo i izasao na stanici na kojoj se bus tad zatekao. Verujem da je jos ljudi u gradu imalo ovakva iskustva sa nasim starijim sugradjanima. Mislim da nije u redu da penzioneri imaju pravo na "flat rate" za prevoz, jer se zna da su oni populacija sa najmanjom potrebom za kretnjom po gradu. Kada se tome doda ekstremna netolerancija prema svim ostalim putnicima, ukljucujuci i trudnice i majke sa malom decom, dodje mi da se zapitam da li im mozda potpuno treba ukinuti povlastice ili uvesti posebne linije za njih. Ionako imaju previse privilegija gledajuci srazmerno prema ostalim kategorijama gradjana, posebno prema mladima.
 
Najbolje su mi babe i dede, kada sediš nećeš da ustaneš, a oni dodju bukvalno u krilo ti već sedaju samo da ih primetiš da bi ustao....
 
AcaDorcol":34uo642o je napisao(la):
„Члан 36а.

Путник је дужан да возну исправу која гласи на име ва-
лидира при уласку у возило и исту на захтав овлашћеног
лица уступи ради провере.
Ако се у поступку провере утврди да није извршена вали-
дација возне исправе из става 1. овог члана контролор ће возну
исправу блокирати и дати путнику упутства у погледу начина
деблокаде, након чега путник може да заврши започету вожњу.
У случају да у возилу током контроле контролор затекне
путника са блокираном возном исправом из става 1. овог
члана наложиће путнику да се удаљи из возила на првом
наредном стајалишту.”.
Ako je to jedini član koji se bavi time, onda isti može dvojako da se tumači. Ta uputstva mogu da znače da putnik treba da ode u centralu (gde će se već ubuduće plaćati kazne) i plati 1.500 din kako bi odblokirao karticu, a mogu da znače i to da je dovoljno otići u najbližu trafiku i za dž je odblokirati. E sad...terminal za BusPlus kartice na trafikama koliko sam video nema nikakvu dugmad, a sumnjam da blokada može da se otkloni preko onog qpay terminala preko kojeg vrše dopunu kartice.
 
Kada sam pre 2 dana napisao post o bubrezima,nije da nisam očekivao ovakve reakcije branitelja validacije.Prvo ,u samom naslovu sam i naveo naučnu fantastiku.To braniteljima i ne smeta,verovatno nisu ni videli.Korist za JGP bi se videla kada bi i na izlazu postojala bezkontaktna validacija.Kako objasniti opterećenost linije 89 ili 88 kad se bus napuni kod sajma a isprazni kod SC.Po validatorima bus je pun do zadnje stanice,a u stvari treba uvesti neku kružnu liniju Sajam -SC.Dalje,ujutru u 5 sati se validira 1 % putnika.To znači da je bus prazan,i da taj polazak treba ukinuti zbog neiskorišćenosti?
Kada sam u oktobru vadio personalizovanu u Erste banci,nije bilo nikakvog govora o nekakvim benefit programima,ili o odjavi.Poslušao sam nečiji komentar o besplatnoj odjavi sms reklama i to mi je uredno naplaćeno 15 din +pdv.Po meni nije problem da li će me neko pratiti zbog bubrega ili ne (rekao sam da je to fantastika ) nego zbog toga što ništa od onog što su proklamovali ne stoji,osim praćenja vozila.
Neko reče,to je u drugim gradovima tako.Pa što mi onda ne uvedemo kazne za ljubljenje na javnim mestima,kazne za hranjenje golubova,stavimo pse ma jelovnik... jer to se tamo negde radi.To se tamo negde radi ,ali to je drugi mentalitet,tamo su društva drugačijeg uredjenja.Ovde niko ne gleda potrošača,nego svoju zaradu,niko ne kaže raširiću posao i povećaću zaradu,nego kaže biće mi veći porez...A država neće da ulaže u proizvodnju,neće da sprovodi zakone,a imamo ih,neće ovo neće ono...a rade se samo stvari koje malom krugu ljudi trpaju pare u džep...al ja odoh od prevoza u politiku,sory.A kakve su koristi putnika?
 
@belgrej Ту причу сам добио мејлом још пре годину дана, на енглеском, опис ситуације у неком енглеском граду, вероватно је урбана легенда, али је стварно супер. :kk:

@dejajankovic Да ли знаш како почињу гласине? Неко прочита до пола неку вест или пост, разуме погрешно и прича оде у погрешном смеру. Наведено је доста добрих аргумената против валидације, нема потребе да прича иде у ирационалним правцима. Друго, не видим разлог да оне који су ти одговорили одмах прозиваш као ''бранитеље валидације''. Ево, ја нисам бранитељ а првом ми је засметао твој пост. Већ је пар пута апеловано да не стварамо два крда која ће да се пљују међусобно, затворени за причу оних који имају друго мишљење.

@dragan77 Није наш проблем у томе то пензионери имају ''превише'' него што запослени имају премало, од плата па на даље. У таквој ситуацији сви постајемо кивни једни на друге зато што једна група има ''веће парче корице хлеба''. А они који нас пујдају да је решење проблема једне социјалне групе у томе да се узме другој, задовољно трљају руке.

@ronche Тај члан ништа не говори о деблокади, тако да може да се тумачи како год ко хоће. Ако нема другог члана који уређује деблокаду, као што ти рече, онда ме баш занима која то упутства може да да контрола, односно чиме су прописана та упутства. Тиме би и деблокада била ван прописа.

@Barkley, ниси нормалан. :laugh:
 
Nije mi jasno zašto grad Beograd koji ulaže ogromne pare u infrastrukturu ( npr. Most na Adi), rekonstrukciju bulevara, parkova, škola, domova zdravlja, nije onda uložio i u novi sistem naplate karata u gradskom prevozu nego je to bez problema dopustio privatnim firmama. Pa ko će da poveruje da grad nije imao 12, 15 ili 50 milki za novi sistem naplate ( sam gradonačelnik se hvali kako se banke nude gradu Beogradu sa primamljivim kreditima)? Kako je moguće da grad nema para za sistem a imaće para da ga otkupi ako se sistem pokaže kao dobar? Iz ovoga zaključujem jedno, a to su dve stvari :laugh:

1. Da je grad obavio detaljnu analizu i skapirao da nov i moderan sistem u ovom trenutku ne bi zaživeo i da bi to bila propala investicija pa je taj veliki rizik prepustio nekim privatnim firmama. Što znači da se mi sad maltretiramo sa unapred propalim sistemom u koga nema poverenja ni sam grad :bash:

2. Da je grad obavio detaljnu analizu i skapirao da nov i moderan sistem donosi ekstra zaradu pa su politički moćnici to iskoristili da naprave privatne firme koje će da skupljaju kajmak koji bi inače išao u gradsku kasu plus će se konstantno povećevati cena karata i maltretiranje građana sa validacijom u cilju što većeg bogaćena a građani će psovati turke umesto domaće tajkune.
 
Nije mi jasno zašto neko sa jednom dozom netrpeljivosti govori o penzionerima i studentima. Slažem se da među penzionerima ima bahatih, hoštaplera i štakora ali istih takvih ima i među političarima, studentima pa i među svima koji redovno plaćaju markicu svaki mesec. Ne možemo zbog pojedinaca osuditi čitavu grupu ljudi i reći: šta oni traže u prevozu?? Ti isti penzioneri su se rodili mnogo pre nas i radili i zaradili i izgradili zemlju (kakvu kod da je ali naša je) i grad. Mnogi su išli i u ratove i borili se za nas koji dolazimo. Kada jednog dana vi koji sada kritikujete penzose budete , a daće bog, penzioneri, kako bi vama bilo da vas omladina mrko gleda, da imate osećaj da im smetate, a radili ste, mučiliste se. Mnogi od tih penzosa su ostali i bez supružnika i možda im jedino zadovoljstvo predstavlja da se voze tim gsp-om i da obilze groblja, supermarkete, domove zdravlja, i klubove penzionera. Ako mi koji smo sada mladi i radno sposobni i sa životom pred nama možemo da im na neki način subvencionišemo prevoz i barem tako na neki način pomognemo, što da ne, pomoćićemo pre svega nama jer ćemo se osećati kao bolji ljudi, ljudi koji cene i poštuju svoju prošlost ali i koji gledaju u budućnost. A budućnost su svakako studenti koji moraju imati sve moguće privilegije kako bi se što bolje razvili u normalne i razumne ljude koji će sutra voditi dalje ovu zemlju nadam se mnogo bolje nego ovi hoštapleri danas.

Nemojte zameriti na off topicu
 
@HCMF

Grad nije sam uveo ovaj sistem zato sto ne moze da sprovede naplatu karata i to je to. Da je ovo drzavno, opet bi bilo po starom, ovako je nekom data motivacija da se bori za novac, veca naplata, veci procenat. Nema nijednog drugog razloga. Grad je prosto shvatio da ne postoji niko u drzavnoj firmi ko ce da se bori za svoju zaradu. Imaju svoju platu i briga ih jer su vezani sa budzetom.

Zasto izvrces reci, ko je pomenuo netrpeljivost, zasto sve zelite da okrenete pricu u suprotno?
Rekao sam da u odnosu na ostale penzionere sveta i celokupnu situaciju imaju najvece privilegije beogradski penzioneri. Zasto je doslo do toga? Zasto se pare ne daju za lecenje one jadne dece po Srbiji, da sve vestacke oplodnje budu besplatne? Ima toliko vaznijih i znacajnijih stvari u ovom trenutku od toga da beogradski penzioner ima od grada najvece beneficije na svetu. Jel vi kapirate da ja njih ne kinjim, nego lepo pitam zasto su beogradski penzioneri u odnosu na sveobuhvatnu situaciju u zemlji prakticno mnogo vise podrzani od npr. dece? Novca ima malo i mora se bolje rasporediti.
 
Dragan77":1cwtya8j je napisao(la):
@HCMF

Grad nije sam uveo ovaj sistem zato sto ne moze da sprovede naplatu karata i to je to. Da je ovo drzavno, opet bi bilo po starom, ovako je nekom data motivacija da se bori za novac, veca naplata, veci procenat. N


A sto grad ne rascisti sa nesposobnim, lenjim, neobrazovanim,nekompetentnim i ostalim u svojim redovima prvo? Ovima koji ne rade, ne mogu da nplate, koji samo sede i piju kafe i vinjak? Toliko mogu.

Kazes data nekom motivacija da se bori za novac?! Nekom je dat,ustupljen, poklonjen MONOPOL za koji GARANTUJE grad u slucaju propasti!! Ulozim 500 evra, (velika)para sama kaplje,a usluga ista,... a ako ipak ne bude to bas kako treba, tu je drzava (grad) iza da uskoci i vadi iz....
KV kuvarica bi mogla tako da vodi biznis i da se bori za novac...
 
Dragan77":21tycf24 je napisao(la):
Jel vi kapirate da ja njih ne kinjim, nego lepo pitam zasto su beogradski penzioneri u odnosu na sveobuhvatnu situaciju u zemlji prakticno mnogo vise podrzani od npr. dece? Novca ima malo i mora se bolje rasporediti.
Pa dobro, ako te baš interesuje, evo odgovora. Penzioneri čine sve veći deo populacije, tradicionalno su neskloni promenama, najredovnije su platiše svih dažbina, ubedljvo najmasovniji glasači. Treba li još koji razlog?
 
Ne znam kako vi ali meni dodje da placem kada odem u postu da platim racune u vreme kada pristignu penzije. Kada vidim one stare ljude kako cekaju nekoliko hiljada dinara od kojih treba preziveti sledecih 15 dana.
Tuga bozija koliko smo siromasni i ako su nam oni najveci problem javnog saobracaja nek ide sve u...
 
djordje*******g":2z5a1g0p je napisao(la):
Ne znam kako vi ali meni dodje da placem kada odem u postu da platim racune u vreme kada pristignu penzije. Kada vidim one stare ljude kako cekaju nekoliko hiljada dinara od kojih treba preziveti sledecih 15 dana.
Tuga bozija koliko smo siromasni i ako su nam oni najveci problem javnog saobracaja nek ide sve u...

Nisam baš laka na suzi, ali si sa par reči rekao tako mnogo!

Znam mnoge koji nemaju ni za sve lekove :( , ali većina ćutke, dostojanstveno nosi svoj krst. Takođe znam mnoge koji se vozikaju (!) ne bi li čuvanjem unučadi potpomogli budžet svoje dece koja nemaju para za obdaništa...

A i ovoj studentariji višestruko treba uvećati cenu prevoza :( jer se osim do fakulteta prevoze i do raznih mesta gde obavljaju "skupo plaćene poslove" preko studentskih i omladinskih zadruga, ne bi li dali doprinos kućnim budžetima, a pare ušteđene na ceni markice troškare "za izlazak u život" gde neretko naruče jedno piće i dve slamke. Pogledajte i redove pred bibliotekama (do kojih se neretko prevoze umesto da idu pešice) gde strpljivo čekaju u redu za slobodno mesto jer tu im je barem suvo i toplo, a preko glave im je gazdaricino zvocanje kada uključe TA peć ili bojler.

Priči kraja nema... Tuga i čemer :/

Barkley: "...А они који нас пујдају да је решење проблема једне социјалне групе у томе да се узме другој, задовољно трљају руке." +10!
 
Evo sta kontrolorka bus plusa kaze,preneto sa gsp foruma


"shady.lady"":ca1fwbfm je napisao(la):
"gently"":ca1fwbfm je napisao(la):
Redovnu kontrolu karata obavlja 200 kontrolora

Uporno se po medijima provlači ta cifra od-200-kontrolora, koja uopšte nije tačna ni merodavna.
Apex trenutno raspolaže sa nas 140 kontrola.

Takođe bih prokomentarisala i najnoviji tekst iz Blica:
Milion očitavanja, nijedna kazna

G.S. | 06. 03. 2012. - 13:21h |
Posle šest dana od starta kažnjavanja nije napisana nijedna kazna putnicima u gradskom prevozu. BusPlus sistem je u jučerašnjem danu zabeležio više od milion i trideset hiljada overa na aparatima za očitavanje kartica.



Toliko očitavanja ostvareno je sa 379.343 Bus Plus kartica. Ti podaci ukazuju da se građani u velikom broju privikavaju na nov sistem otkucavanja karata za gradsku vožnju.

- Više smo nego zadovoljni prvim danima kontrole. Građani pokazuju veliku kooperativnost ali i odgovornost, zbog čega i posle 6 dana kontrole ni jedna kazna nije izdata. Ovom prilikom se zahvaljujem građanima što uredno kupuju i očitavaju svoje BusPlus kartice, čime nam pomažu da se sistem dovede do pune funkcionalnosti - kaže Darko Maksić, direktor sektora kontrole BusPlusa."

Sa posebnim osvrtom na ovo: "Posle šest dana od starta kažnjavanja nije napisana nijedna kazna putnicima u gradskom prevozu.", što ne znači da su građani postali fini i pošteni, da više nema šverca, i da svi uredno plaćaju prevoz.
Upravo naprotiv. Mogu vam garantovati da je sada stanje u prevozu znatno gore, nego što je bilo ranije.

Slobodno ću izneti naredbu dotičnog direktora sektora kontrole BusPlusa, koji nam je rekao da se i ovoga meseca ne kucaju kazne, kako bi se pokazalo da ovaj sistem nije greška, već ispravna stvar.
Naravno, to nije on smislio, već neko daleko, daleko iznad njega.


Drugom prilikom vam mogu preneti način rada i organizaciju kontrole na terenu, kao i u prevozu.
 
^Bravo Gently :)

Tačno tako, mogli bi malo i mi naše snage da usmerimo na pravu adresu - Direkciju, pošto su postavili BusPlus da prima paljbu, a oni su odgovorni.
 
HCMF":318fk4h3 je napisao(la):
Nije mi jasno zašto neko sa jednom dozom netrpeljivosti govori o penzionerima i studentima. Slažem se da među penzionerima ima bahatih, hoštaplera i štakora ali istih takvih ima i među političarima, studentima pa i među svima koji redovno plaćaju markicu svaki mesec. Ne možemo zbog pojedinaca osuditi čitavu grupu ljudi i reći: šta oni traže u prevozu?? Ti isti penzioneri su se rodili mnogo pre nas i radili i zaradili i izgradili zemlju (kakvu kod da je ali naša je) i grad. Mnogi su išli i u ratove i borili se za nas koji dolazimo. Kada jednog dana vi koji sada kritikujete penzose budete , a daće bog, penzioneri, kako bi vama bilo da vas omladina mrko gleda, da imate osećaj da im smetate, a radili ste, mučiliste se. Mnogi od tih penzosa su ostali i bez supružnika i možda im jedino zadovoljstvo predstavlja da se voze tim gsp-om i da obilze groblja, supermarkete, domove zdravlja, i klubove penzionera. Ako mi koji smo sada mladi i radno sposobni i sa životom pred nama možemo da im na neki način subvencionišemo prevoz i barem tako na neki način pomognemo, što da ne, pomoćićemo pre svega nama jer ćemo se osećati kao bolji ljudi, ljudi koji cene i poštuju svoju prošlost ali i koji gledaju u budućnost. A budućnost su svakako studenti koji moraju imati sve moguće privilegije kako bi se što bolje razvili u normalne i razumne ljude koji će sutra voditi dalje ovu zemlju nadam se mnogo bolje nego ovi hoštapleri danas.

Nemojte zameriti na off topicu
Ja postujem nasu proslost i postujem starije ljude daleko vise nego sto oni postuju mene i druge mlade ljude. Sa druge strane, mnogi njihovi vrsnjaci su odmah po dobijanju resenja o penziji zapalili iz grada jer znaju da u njemu nemaju vise sta da traze. Mnogi koji imaju neku kucu na periferiji ili u unutrasnjosti su odlucili da nastave zivot tamo. Oni ce doci u grad kada im bude zatrebao lekar, posta ili banka da podignu penziju, neka nabavka, poseta deci i sl. znaci 4-5 puta mesecno ce biti u gradu. Oni uzivaju u zivotu na selu i u prirodi, bas kao sto u drugim zemljama, npr u USA bogatiji penzosi idu na Floridu, u Rusiji vecina ide na periferiju a u svom stanu boravi samo tokom najjace zime. Samo kod nas gomila penzionera dokono putuje prevozima iz raznih razloga, recimo, jer je u njima toplo, pa ne moraju da trose mnogo struje ili drva da zagreju kucu. ZNA SE koja je namena javnog prevoza i on svakako ne sluzi kao PRINUDNI SMESTAJ ZA SOCIJALNO UGROZENE. Vec sam spomenuo jednom i beskucnike koji "stanuju" u tramvajima na liniji 2 i oko sebe sire nesnosan smrad. Cak i da imaju uredne putne isprave (a nemaju) oni ugrozavaju zdravlje drugih putnika i kao takvi ne bi trebali da imaju pristup javnom prevozu dok se ne operu. Da skratim, Direkcija nije sposobna ni da odrzava osnovno funkcionisanje javnog prevoza u kontinuitetu a kamo li da u vozilima pruza utociste ugrozenima. To treba da rade druge sluzbe.

I ja se izvinjavam za OT.
 
Danga":2295vvjv je napisao(la):
djordje*******g":2295vvjv je napisao(la):
Ne znam kako vi ali meni dodje da placem kada odem u postu da platim racune u vreme kada pristignu penzije. Kada vidim one stare ljude kako cekaju nekoliko hiljada dinara od kojih treba preziveti sledecih 15 dana.
Tuga bozija koliko smo siromasni i ako su nam oni najveci problem javnog saobracaja nek ide sve u...

Nisam baš laka na suzi, ali si sa par reči rekao tako mnogo!

Znam mnoge koji nemaju ni za sve lekove :( , ali većina ćutke, dostojanstveno nosi svoj krst. Takođe znam mnoge koji se vozikaju (!) ne bi li čuvanjem unučadi potpomogli budžet svoje dece koja nemaju para za obdaništa...

A i ovoj studentariji višestruko treba uvećati cenu prevoza :( jer se osim do fakulteta prevoze i do raznih mesta gde obavljaju "skupo plaćene poslove" preko studentskih i omladinskih zadruga, ne bi li dali doprinos kućnim budžetima, a pare ušteđene na ceni markice troškare "za izlazak u život" gde neretko naruče jedno piće i dve slamke. Pogledajte i redove pred bibliotekama (do kojih se neretko prevoze umesto da idu pešice) gde strpljivo čekaju u redu za slobodno mesto jer tu im je barem suvo i toplo, a preko glave im je gazdaricino zvocanje kada uključe TA peć ili bojler.

Priči kraja nema... Tuga i čemer :/

Barkley: "...А они који нас пујдају да је решење проблема једне социјалне групе у томе да се узме другој, задовољно трљају руке." +10!

Ja ne znam ko jos ide u Postu da placa racune i zasto?
Do sada su i vrapci naucili da postoje banke u kojima je provizija duplo niza nego tamo...
Ja opet znam drugu pricu, ulazim u Postu nesto da posaljem, naravno van termina kad se dele penzije i placaju racuni, zaposlena prica sa prijateljicom kako su ih penzioneri prozivali u upravi sto ne dodju malo ranije na posao, oni formirali redove od 7:15, a Posta se otvara u 8:00. Kaze skoro svi penzioneri kod njih vojni, dosli u 7:15, niko ne prima manje od 50.000, podizu pare i prebacuju na stedni racun! Kaze, pa da li su normalni, sto su za prebacivanje dosli pre otvaranja poste?
Ima i siromasnih i bogatih u svim kategorijama, i medju penzionerima, i medju studentima, i medju zaposlenima. Sve vreme govorim o nepravednom odnosu, a ti opet teras vodenicu na nesto drugo. Bolje je da se penzionerima da da mogu da odu do unuka da ih cuvaju i nazad, a za ostatak da se plate lekovi ovoj bolesnoj deci koja non stop po televizijama mole za pomoc, nego da od unuka krene do Ideje, pa onda u Tempo, pa do Kalisa, pa do Cice, Mice, itd. Ja sam zato da ne ide sav novac njima, previse su privilegovani od ostalih.

Studenti, ako uce, i to ne da se razbijaju, samo da su redovni, imaju besplatno skolovanje, dom, menzu, i prevoz sve placeno od strane drzave kroz kredit, sto bi moja majka rekla, jeftinije nego kad mi se muva po kuci. I ja sam bio dzabolebaros jedno vreme, kad sam obnovio godinu, platio, izgubio povlastice, moja greska, isao sam previse da delim slamcice sa drustvom...
Redovnim studentima drzava placa povlasticu kroz kredit, oni cak mogu i da izvuku neke povlastice tipa da im markica kosta 2.000, a da budu jedina kategorija kojima bi karta vazila neograniceno i danju i nocu i sl. Nemoj samo populisticki kako su ovi jadni, oni jadni, svi su u ovoj drzavi jadni, govorimo o ravnomernoj raspodeli, a ne da PUPS prakticno ucenama upravlja Beogradom sto je mnogo njih i reklo.
 
Канда је ова прича залутала...
Не могу да верујем колико се хејта овде просипа...не личи на овај форум...
Али добро...надам се да ћете сви дочекати пензију и да вам нико неће устајати у јавном превозу...
шта више нека вас протерају одмах из Београда на село...
 
Ma stvarno mnogo "hejta" na sve, a tu ima dosta članova u ovoj priči koji su došli na forum samo u ovoj temi da"hejtuju" sve..
 
Vrh