Dobro, ima onih koji su uzeli personalizovanu, a neće je uvek koristiti. Evo, na primer, moja majka je kupila, ali je izračunala da ovog meseca neće dovoljno koristiti da bi se isplatio mesečni iznos (već će koristiti nepersonalizovanu), dok je u prošlom koristila. Ne kažem da je tipičan slučaj, ali ima i takvih.
Takođe, studenti iz unutrašnjosti koji su ovaj mesec otišli svojim kućama ako su završili sa ispitima na vreme itd.
Nego da prepričam sinoćni doživljaj:
- Ulazim u trolejbus 21 preko puta srednje arhitektonske škole u V.Ilića u smeru ka gradu. Otprilike je 19:45
- Nas petoro koje je ušlo (po vratima 1, 2, 2 od prvih prema zadnjim), svi smo validirali karte na ulazu.
- Sledeću stanicu, opet ulazi 4-5 osoba i sve se validiraju.
- Sa sedišta ustaju 3 osobe od kojih jedna ima validator i kreću da proveravaju kartice nama 10-ak putnika koji smo ušli na poslednje 2 stanice i svi imaju overene karte.
- Sledeću stanicu opet ulazi 4-5 osoba od kojih je jedna starija koja se muči da validira (trljanje karticom u krug), a kontrolori (ovog puta vidljivi pošto su stajali) pomažu i objašnjavaju kako treba ispravno validirati. Ostale osobe takođe validirane do tada.
- Stanica Crveni krst. Jedan mladić ulazi i odmah zauzima prazno sedište. Ostali koji ulaze (vide kontrolu) i svi se validiraju. Kontrola prilazi mladiću i pita za legitimaciju, on ćuti. Posle par pitanja za kartu, kažu mu da siđe na sledećoj stanici. On to zaista i čini.
- Kontrola silazi sa njim, ali koliko mi se čini, krenuo je svako svojim putem. Nije bilo traženja ličnih dokumenata i slično.
- Pošto sam išao do Narodnog pozorišta, pratio sam situaciju praktično do okretnice. Ljudi su se negde do Slavije validirali u 80-90% slučajeva, ne računajući đake GSP škole kojih je ušlo 10-15 (valjda je oko 20h bio i kraj nastave) i nijedan (brojevima 0) se nije validirao.
- Međutim od Slavije, dakle stanice Slavija, Beograđanka, Terazije, validiralo se možda 2 ljudi, a ušlo ih je bar 25-30 za te tri stanice.
Eto, mislim da se svakakvi zaključci mogu izvući odatle.