Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Javno komunalno preduzeće "Naplata prevozne usluge Beograd" izabralo je firmu "Alma quattro" za informisanje korisnika javnog prevoza na stajalištima, piše Nova ekonomija.
Usluge koje će firma "Alma quattro" da pruža novom beogradskom preduzeću obuhvataju oglašavanje na mreži sitilajta u okviru autobuskih stajališta javnog gradskog prevoza, na samostojećim sitilajtima, kao i na zaštitnim staklenim površinama na stajalištima javnog prevoza u Beogradu.
 
Izgleda da na b92 više nema pismenih novinara, otišao sam na portal javnih nabavki gde se nigde ne pominje informisanje putnika o lokaciji autobusa, već je tender bio namenjen za usluge štampe ovih banera po stanicama koje imamo prilike da vidimo ovih dana...
edit: cena prava sitnica, 55 milki
 
B92 je odavno V92 (jedno bar 3 godine) a od nedavnog početka protesta protiv režima pretvorili su se u Deformer. I Politika isto. Sad su sve to srozani partijski septički izlivnici.

P.S.
I Blic je postao partijski septički kolektor. Do skora su se držali po strani ali sa početkom protesta su stali na stranu režima.

Generalno, novinarska profesija je danas prostitucija. Tek poneki pojedinci ostanu novinari, 95% ostalih su smradine i ološi.
 
Данас, у аутобусу на линији 25 П. Показује станице регуларно... Луда кућа.
Bus plus validator u autobusu 25 P.JPG
 
Izgleda da na b92 više nema pismenih novinara, otišao sam na portal javnih nabavki gde se nigde ne pominje informisanje putnika o lokaciji autobusa, već je tender bio namenjen za usluge štampe ovih banera po stanicama koje imamo prilike da vidimo ovih dana...
edit: cena prava sitnica, 55 milki
Pošto su mnogi mediji preneli vest od reći do reći, mislim da tekst nije sa B92. Nebitno, suština je jasna - nema ko da pročačka i pozove na odgovornost, već samo prenose servirane tekstove.
Npr, niko da se zapita: zašto bi grad plaćao 55 miliona evra za - plakate za sva stajališta na kojima će da pišu informacije koje već mogu da se nađu i na web sajtu?
 
Danas Nova prenosi da su im rekli da do septembra neće kažnjavati Beli već će samo kontrolisati, verovatno to znači i da ovi neće do tad da osposobe ceo sistem.

Danas sam čekao 33 nekih 25 minuta kod Pionira i batalio i otišao pešaka do Slavije, usput u narednih 15 min je prošao jedan bus sa 48, a ovo je bilo oko 16h i to 2 stanice od početne a nije bilo gužve u smeru ka Slaviji.
 
Danas Nova prenosi da su im rekli da do septembra neće kažnjavati Beli već će samo kontrolisati, verovatno to znači i da ovi neće do tad da osposobe ceo sistem.

Danas sam čekao 33 nekih 25 minuta kod Pionira i batalio i otišao pešaka do Slavije, usput u narednih 15 min je prošao jedan bus sa 48, a ovo je bilo oko 16h i to 2 stanice od početne a nije bilo gužve u smeru ka Slaviji.
Majka večeras čekala 74 iz pravca BK preko puta Merkatora 65 minuta, jer nije mogla da se vozi sa 17 i 70 do Steka, pa uzbrdo Gučevskom, jer je bila umorna.
 
Preko infostana počelo "bombardovanje" sa obaveštenjima o novom sistemu naplate u gradskom prevozu. Kada sam izvadio iz sandučeta kovertu koja je bila podebela, zapitao sam se šta se to sad dešava, a kada sam otvorio, imao sam šta i da vidim. Četri letka su ubacili uz račun.​
 
Kako validatori rade, ostaće zauvek misterija.

Šanse nema da Kentkart iz dobre volje održava sistem operativnim.
 
Šta mislite, jel će ovaj da sistem da ostane u neko dogledno vreme ili je ovo samo Šapićeva fora do narednih BG izbora da se predstavlja da je zbog njega pojeftinio gradski prevoz ?

Da li će konvertirati 300-400 kontrolora u BELI kontrolore ili će ovako ostati bez kontrole i kažnjavanja švercovanja ?
 
Одједном смо обасути гомилом “ бесплатних” услуга. Питам се зашто?!
 
juce nije bio nijedan nocni 37 cekao od 00:00 do 01:40 nijedan nije prosao.Posle sam tih par stanica dosao pesaka pa nisam kasnije obracao paznju.
 
Kako validatori rade, ostaće zauvek misterija.

Šanse nema da Kentkart iz dobre volje održava sistem operativnim.
Нема мистерије. Хардвер је у власништву града и вероватно неки делови система још нису размонтирани и онда тако раде "у празно". Кенткарт је вероватно одавно напустио опслуживање хардвера, Град му са друге стране нема потпуни приступ тако да је само питање времена када ће се и ти последњи остаци деактивирати и размонтирати. Једноставно никога више није брига.
 
Danas 3297 (solo BMC) na 17. Gužva je bila i u 13h kad sam se vozio njime, mogu misliti kasnije. Ne znam dokle će da nas terorišu tim solo kantama na jakim linijama.
 
U koje vreme se dešavaju te stvari?

Od 16 do 18 je to “normalna” situacija :(
Nema nekih pravila, kao što se da videti iz pisanja da se "rupe" na linijama dešavaju u različitim delovima dana. Konkretno, ovo sa 18 je bilo između 18h - 19h. Možda je ranije bilo isdpada, ali ne pamtim da je ovakvo stanje bilo redovno pre ukidanja Bus plusa. Evo danas opet nije realizovan polazak na 36 u 18h, đto je treći ili četvrti put za manje od mesec dana da sam konstsatovao, dok je za vreme GPS - a i Kenkarta samo jednom bio neki kvar (sve ostalo su bile vanredne situacije). Ne pamtim ni da se meni ili nekom drugom desilo da čeka 74 1h, do juče.​
 
Poslednja izmena:
Nema nekih pravila, kao što se da videti iz pisanja da se "rupe" na linijama dešavaju u različitim delovima dana. Konkretno, ovo sa 18 je bilo između 18h - 19h. Možda je ranije bilo isdpada, ali ne pamtim da je ovakvo stanje bilo redovno pre ukidanja Bus plusa. Evo danas opet nije realizovan polazak na 36 u 18h, đto je treći ili četvrti put za manje od mesec dana da sam konstsatovao, dok je za vreme GPS - a i Kenkarta samo jednom bio neki kvar (sve ostalo su bile vanredne situacije). Ne pamtim ni da se meni ili nekom drugom desilo da čeka 74 1h, do juče.​
Moje iskustvo sa 43 pre par dana: autobus koji kreće u 21:05h iz Koteža je krenuo u 21:00h, a autobus koji kreće u 21:15h je krenuo u 21:20h. Sledeći u 21:25h se nije ni pojavio ili je možda čak taj što kreće u 21;25h krenuo ranije, a onaj u 21:15h se nije pojavio.
Što se 18 tiče, nju koristim do posla i siguran sam da se osim ispadanja na njoj zakida određeni broj vozila. Isto važi i za 15, 16, 17, 23, 31 itd.
Možda nisam upućen dobro, ali mi ovo izgleda kao da sada svako može da krene kad hoće ili da ne krene uopšte.
 
Ja sam sinoć oko 8 čekao 28 ili 40 u smeru ka zvezdari na početku cvijićeve 20 minuta. U suprotnom smeru prošlo 3 40ice za 20 minuta? kako je moguće ako je interval tipa 15 minuta... a to je na 5-10 miunuta od početne stanice.
 
Vrh