Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ti se istovaruješ po ljudima koji odbijaju da daju pare drugoj strani koja se godinama ne pridržava svojih obaveza. Pa istovariću se onda i ja po tebi.

И то смо апсолвирали по хиљадити пут. Не плаћају карте јер им се може. Јер кад је превоз био много гори, плаћали су, или се још нису родили.
 
Фирме по уплаћеном месечном превозу добијају и pdf потврду о возној карти за сваког запосленог појединачно тако да слободно можеш да тражиш да ти одштампају кад уплате.
To znam, jer sam ja to pročitala na njihovom sajtu, kao i to da ako nemaš mobilni, opet možeš da dobiješ potvrdu da je plaćen prevoz. Uveli su nedavno ovu mogućnost. Ali, i dalje postoji gomila ljudi po drugim školama koju teraju da ispisuju mobilni i da im prete da neće imati prevoz. I u mojoj školi mi i dalje govore da neću imati prevoz. Čekam da neko pročita iz uprave ovo gore i da se okane represije prema zaposlenima.
 
Jeсам ли ја тема овде или карте?
Tema je ispunjavanje odnosno neispunjavanje ugovorom propisanih obaveza, u čemu ti zvučiš kao đavolji advokat jedne strane očekujući da ona ne radi ništa i ne pridržava se ničega, a da druga strana poštuje sve do najmanjeg detalja.
Не знам да ли си 90-их чекао аутобус ГСП...
Jesam. Od kad postojim, vucaram se po nečovečnom Beogradskom javnom prevozu. A plaćao sam kartu od 12. ili 13. do 32. godine. I šta s tim? Hoćeš da za 3.200 odnosno 2.200 mesečno (mada biće opet 3.200 već posle izbora ) treba da budemo srećni što nije kao 90ih???
 
Tema je ispunjavanje odnosno neispunjavanje ugovorom propisanih obaveza

Не, тема је Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

u čemu ti zvučiš kao đavolji advokat jedne strane očekujući da ona ne radi ništa i ne pridržava se ničega, a da druga strana poštuje sve do najmanjeg detalja.

Ajде сад ти мени реци када сам хвалио или бранио јавни превоз у Београду? То је само једна од твојих конструкција, да би имао материјал да се свађаш овде са пола форума. О јавном превозу у Београду мислим све најгоре. Не користим га често, али сваки пут платим карту.

Hoćeš da za 3.200 odnosno 2.200 mesečno (mada biće opet 3.200 već posle izbora ) treba da budemo srećni što nije kao 90ih???

Не. Нећу то да кажем. Али ћеш ти свакако конструисати у својој глави да ја то хоћу да кажем.
 
Ajде сад ти мени реци када сам хвалио или бранио јавни превоз у Београду?
Svski put.
Не. Нећу то да кажем. Али ћеш ти свакако конструисати у својој глави да ја то хоћу да кажем.
Ne moraš eksplicitno da kažeš, to se vidi iz tvojih postova. Čim si potegao argument "znaš li ti kako je bilo 90ih" to je svakome dovoljan znak i dokaz zašto si ovde, koji ti je cilj i koga zastupaš.

Pritom si ti po svemu sudeći još jedan automobilista na forumu, a vi kao takvi nemate nikakvo pravo ni kredibilitet da komentarišete javni prevoz, a još manje dugogodišnji spor između prevoznika i DJP na jednoj strani i putnika na drugoj. Pošto veze s vezom nemate, što se i pokazuje iznova i iznova.
 
Ниједном!

Ne moraš eksplicitno da kažeš, to se vidi iz tvojih postova. Čim si potegao argument "znaš li ti kako je bilo 90ih" to je svakome dovoljan znak i dokaz zašto si ovde, koji ti je cilj i koga zastupaš.

Ајде просветли ме. Зашто сам овде и кога заступам?

Pritom si ti po svemu sudeći još jedan automobilista na forumu, a vi kao takvi nemate nikakvo pravo ni kredibilitet da komentarišete javni prevoz, a još manje dugogodišnji spor između prevoznika i DJP na jednoj strani i putnika na drugoj. Pošto veze s vezom nemate, što se i pokazuje iznova i iznova.

Ево га, опед се јавља свевишњи командант који одређује ко за шта има право на овом форуму и када се чује неко мишљење другачије од командантовог, одмах крећу личне увреде, оптужбе и некултурно понашање. Богами, ти си себи за право дао превише.

Аутомобил користим 90% за путовања ван Београда. Док сам у Београду, углавном ми стоји у гаражи. По Београду га користим само за даља путовања која не укључују паркирање у центру, најчешће кад треба нешто кабастије да пренесем. Време шпицева и гужви избегавам. По граду се углавном крећем пешке јер већина кретања су ми 3-4 станице где ми се не исплати да гледам у пасуљ кад ће доћи превоз, него знам поуздано колико ми треба пешке.
 
Аутомобил користим 90% за путовања ван Београда. Док сам у Београду, углавном ми стоји у гаражи. По Београду га користим само за даља путовања која не укључују паркирање у центру, најчешће кад треба нешто кабастије да пренесем. Време шпицева и гужви избегавам. По граду се углавном крећем пешке јер већина кретања су ми 3-4 станице где ми се не исплати да гледам у пасуљ кад ће доћи превоз, него знам поуздано колико ми треба пешке.
Овако отприлике свако паметан користи аутомобил и понаша се у градском саобраћају.

(Не видим то на шта одговараш, нека зелена слова и прекрижено, и лепши ми је живот због тога.)
 
(Не видим то на шта одговараш, нека зелена слова и прекрижено, и лепши ми је живот због тога.)
lenarr-young-heartache.gif

Ајде просветли ме. Зашто сам овде и кога заступам?
Za početak sistem javnog prevoza i sve koji u njemu rade i koji su za njega nadležni.
Аутомобил користим 90% за путовања ван Београда. Док сам у Београду, углавном ми стоји у гаражи. По Београду га користим само за даља путовања која не укључују паркирање у центру, најчешће кад треба нешто кабастије да пренесем. Време шпицева и гужви избегавам. По граду се углавном крећем пешке јер већина кретања су ми 3-4 станице где ми се не исплати да гледам у пасуљ кад ће доћи превоз, него знам поуздано колико ми треба пешке.
Epa to, hvala ti na potvrdi da se u tematiku i problematiku razumeš ko Marica u ...
 
Дај још теорија завере молим те
1) Javni prevoz u Beogradu je bio qrton i kad je naplata bila bolja, samo je bio nešto blaži qrton

2) Problem qrton-stanja javnog prevoza u Beogradu većinski počiva na opštem lopovluku unutar prevoznika i DJP a ne na slaboj naplati karata

3) Najgrlatiji a najgluplji i najnestručniji moralisti i Kenija-tori o javnom prevozu i plaćanju karata su oni koji se njime uopšte ni ne voze

4) Epstein se nije ubio

5) RZS i država lažu o iznosu prosečne plate u Srbiji
 
2) Problem qrton-stanja javnog prevoza u Beogradu većinski počiva na opštem lopovluku unutar prevoznika i DJP a ne na slaboj naplati karata
Ovo, ovo i samo ovo.

Povećanjem naplate će samo uvećati količinu lopovluka. Sve dok se ne sredi stanje u državi i dok neko ne razbuca celu organizaciju i zavede sve muljaže unutar DJP i prevoznika neće nam biti bolje. Svi moraju da odgovaraju i to za sve živo što su uradili, od nabavke vozila spornih proizvođača iz blisko i dalekoistočnih zemalja, krađe goriva, zapaljenih vozila, odvaljenih točkova... Bukvalno za najmanji šraf koji neko nije pritegao treba da se nađe odgovorni koji nije vršio kvalitetan nadzor, a za isti prima siguran sam finu platu...
 
Videla sam naa sajtu bgnaplate kako izgleda papirna potvrda za zaposlene A4 formata. Ima i QR kod. JMBG je poluskriven, ime i prezime zaposlenog itd.. Zanima me kako će kontrolisati ovakvu SF kartu za prevoz. Kakav napredni 'napredak' u odnosu na busplus!
 
Ovo, ovo i samo ovo.

Povećanjem naplate će samo uvećati količinu lopovluka. Sve dok se ne sredi stanje u državi i dok neko ne razbuca celu organizaciju i zavede sve muljaže unutar DJP i prevoznika neće nam biti bolje. Svi moraju da odgovaraju i to za sve živo što su uradili, od nabavke vozila spornih proizvođača iz blisko i dalekoistočnih zemalja, krađe goriva, zapaljenih vozila, odvaljenih točkova... Bukvalno za najmanji šraf koji neko nije pritegao treba da se nađe odgovorni koji nije vršio kvalitetan nadzor, a za isti prima siguran sam finu platu...
Upravo tako. Kao što rekoh, prevoznici i DJP su crne rupe. Ti u crne rupe možeš da sipaš sve pare sveta, one će to samo progutati, narasti i početi da uvlače još jače.

Nema govora ni o kakvim reformama i boljitku dok se korov i trulež u temelju sistema ne likvidira. Mora da se izvrši temeljna čistka i sprovođenje pravde.

Trulež u prevoznicima, DJP, Gradu i uopšte režimu ima sreće što ne postoji neko zajedničko udruženje svih žrtava ili porodica (poginulih žrtava) da se udruže i da ih zapljusnu kolektivnim tužbama pa i protestima, pa da se podigne prašina o tome i počnu da padaju otkazi. Ali ko zna, kako SNS ređa i množi svoje neprijatelje, tako će verovatno i prevoznici i Grad nakupiti dovoljno neprijatelja i besa.

Ja da sam na mestu porodice nekog od brojnih ljudi nastradalih zbog nesavesnog rukovanja javnim prevozom, i da nemam više šta da izgubim, napravio bih svojevrsnu opsadu direktorima prevoznika i/ili nadležnima u Gradu i ne bi mogli da napuste radna mesta bez razgovora sa mnom ili davanja ostavke, zavisno od slučaja i od stepena odgovornosti. Toliko bi ih proganjao i opsedao da bi me noću sanjali. G..na jedna bez obraza.
 
Moja koleginica je trajno povredila kičmu, kad je bus naglo zakočio, leđima je udarila o aparat za dezinfekciju ruku. Pršljen se raspao u paramparčad. Nisu mogli da je operišu, već je mesecima ležala. Vratila se nakon godinu dana na posao i od tada samo sedi u busu. Ne sme da stoji.
Nije uspeo da je sredi opasan virus, već mere protiv virusa.
 
Moja koleginica je trajno povredila kičmu, kad je bus naglo zakočio, leđima je udarila o aparat za dezinfekciju ruku. Pršljen se raspao u paramparčad. Nisu mogli da je operišu, već je mesecima ležala. Vratila se nakon godinu dana na posao i od tada samo sedi u busu. Ne sme da stoji.
Nije uspeo da je sredi opasan virus, već mere protiv virusa.
A prevoznik i nadležni u fazonu:

Nemamo saznanja™

ili

Jbg, povredili ste se sami jer se prilikom ulaska niste vezali sa 3 pojasa i uhvatili za 3 šipke (treća glavom ili nogom). A aparat za dezinfekciju je stavljen da bi spasao planetu od pomora usled gripa. Planeta je, kao što se može videti, još živa. Stoga sledi zaključak da su aparati delotvorni i da su oni spasili planetu (kao što je onomad ukidanje prevoza od 18:00 do 6:00 spasilo planetu). Tako da vi ste prihvatljiva kolateralna šteta i najslabija karika, i sami ste krivi što ne očekujete takvu izbočinu na zidu vozila. Doviđenja.
 
I to nju baš da zadesi koja je jedna pametna žena, prof biologije, i koja je odmah znala da je sve to prevara sa virusom.
Btw, do korone sam mislila da su matematičari najpametniji ljudi, ali sam se prevarila.
 
Poslednja izmena:
Nažalost, automobil je i dalje najudobnije, a često i najefikasnije prevozno sredstvo u Beogradu. Pisao sam već o semaforima, koji su postali neizdrživi, naročito ako autobus ide sporednim ulicama ili ima dosta levih skretanja. I automobil ima semafore, ali se lakše uhvati zeleni talas jer nema stanice, a i lepo sediš, slušaš muziku, emisiju na radiju ili šta god. Samo izbrojte semafore ili nekad štopujte vreme koliko se na njima gubi. Pominjao sam liniju 71 koja na trasi ima 25 semafora na nepunih 11km što je apsolutni idiotizam. I kako očekivati da to bude pouzdan prevoz. Izvinjavam se za delimični off.
 
Pa i u autobusu možeš da sediš i da slušaš muziku. Ali za razliku od kola, ne moraš da tražiš parking mesto po dolasku na destinaciju. A i na pojedinim pravcima vremenski ti isto dođe dal išao kolima ili gradskim prevozom. Lično se uverio više puta.​
 
Jutros prva bela kontrola. Izdiktirao im onaj kod iz sms poruke, oni uneli u njihov aparat i kliknuli provera. Ispisalo da je karta validna i onda kliknuli na pošalji kod za proveru. Nakon toga meni stigla ne jedna već 3 sms poruke sa istim kodom. SMS j stigao isto sa 9011 broja, da napomenem da sam isključio VAS poruke čim sam poslao poruku za mesečnu kartu, dakle radi provera iako su mi VAS poruke isključene.
b0906.jpg
 
Dragi Bendere. Sramotno je i neukusno vaše komentarisanje o kovidu na ovoj temi. Sahrani jednog vršnjaka i poznanika (šta bi to bilo tada, 36 ili 37) nisam mogao ni da prisustvujem zbog mera, prošlog proleća smo u trenutku kada su svi već zaboravili kovid prisustvovao sahrani kolege iz firme od 29 godina.

Niko nije od njih imao ni sidu ni leukemiju niti bilo šta od čega bi mlad čovek umro od gripa, prehlade ili čak upale pluća.

PS. Za sve u vezi GSP katastrofe se naravno slažem sa Vama.
 
Moji stavovi o Kovidu i pogotovu o merama primenjenim protiv njega od početka 2021 (dakle posle godinu dana od izbijanja) pa nadalje se neće promeniti.

Ali u svakom slučaju nema opravdanja za ono što su prevoznici i DJP uradili jeseni i zime (na kraju 2021, 18 meseci od izbijanja pandemije) da ukinu sav saobraćaj od 18:00 do 6:00 a da i dalje naplaćuju usluge u punom iznosu. Kao da su svi ostali aspekti prevoza funkcionisali besprekorno i 100% korektno, i kao da smo se pre toga vozili kao gospoda, pa da im se oprosti. A u stvari su i tada zakidali i varali na 100 načina a putnike tretirali ne čak ni kao stokuu nego kao krompir, kao mrtav nebitan teret. Pa ako i ispadne neki i razbije se, nema veze, ko ga šiša. Ako pokisne, nema veze. Ako ostane zaglavljen i zaboravljen na nekom terminusu usled ućarenog neostvarenog polaska, nema veze. Ako neki završi pod točkovima, nema veze. Sve je nema veze™ i nemamo saznanja™.
 
Poslednja izmena:
Pritom si ti po svemu sudeći još jedan automobilista na forumu, a vi kao takvi nemate nikakvo pravo ni kredibilitet da komentarišete javni prevoz, a još manje dugogodišnji spor između prevoznika i DJP na jednoj strani i putnika na drugoj. Pošto veze s vezom nemate, što se i pokazuje iznova i iznova.
Bez mesanja u ostatak vase rasprave apsolutno svako ima pravo da komentarise javni prevoz prevashodno jer ga placa kroz porez.
 
Vrh