Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

87 početna stanica, kasni, ulazimo i kaže da ne ide 🤣
 
Sta su uradili ovo na Banovom brdu 🤣🤣🤣🤣 Autobusu za Vidikovac idu u pravcu ka gradu 🤣🤣🤣 Nigde obavestenje nikakvo, bus plus naravno ne radi vise 🤣🤣🤣🤣 Ne dam ni 50, ni 20 dinara koje sam predlagao.

Petak, 18h!

Сад ме подсети, има једна занимљива станица на НБГ у блоку 42 на коју стају 85 и 95, обе линије имају исту окретницу у Борчи, ако уђеш у 85 одвешће те у Борчу на ту окретницу,
међутим ако на истој станици у истом смеру уђеш у 95 одвешће те у блок 45.
исто тако станица 45 и 15 лод Земунске болнице које имају исту окретницу у Земуну, али на истој станици једна линија те води на ту окретницу, а друга у блок44.
 
@Agbi Не разумем што ти толики проблем представља то са бројем телефона и генерално картом генерисаном на телефону? Видим да то потенцираш стално..
Нисам се сусрео са белим у аутобусу до сад ал капирам да гледа тај смс из твоје руке и да ти сигурно неће чепркати по телефону (нит га занима нит има времена).
 
Validatori i dalje stoje upaljeni na Železničkom stajalištu Tošin bunar, evo i par sličica :D

Validator 1.jpeg
Validator 2.jpeg


Ušao sam u opcije za biranje zone i video da su cene svih karata na validatoru promenjene u 0 rsd, nakon toga sam pokušao da se validiram Mastercardom (pošto BusPlus/Beogradsku nisam imao sa sobom) i izbacuje poruku "Nemate dovoljno kredita" evo i video ako nekog zanima:

Kentkart je zamenio svoje sajtove https://www.beogradska.rs/index.php i https://www2.busplus.rs/lt/pocetna porukama da nisu dostupni usled jednostrano raskinutog ugovora, ali sistem i dalje radi jer kao što možemo videti validatori prikazuju sve informacije normalno (ali kao što se vidi u videu sistem za kartično plaćanje više ne funkcioniše), aparati kod vozača i dalje rade (u onim autobusima u kojima su upaljeni, danas sam su radili u svim busevima sa kojima sam se vozio) i portal za pravna lica koje je uvezan direktno u sistem je i dalje u funkciji: https://www.busplus.rs/frontoffice2/2.0/login.php
 
Niko nije obavezan da posjeduje telefon
Ово важи и за плаћање паркинга па опет у том случају нико не прави проблем као око плаћања превоза. Тачно је, нико није обавезан да поседује телефон, али је чињеница да га практично сви поседују.
 
Нико није обавезан да поседује новац
Porez se u državi Srbiji naplaćuje kroz novac, i osim novca, ne prihvata se nijedan drugi metod plaćanja. Samim tim, država Srbija očekuje, i obavezuje svoje građane da funkcionišu putem novca i poseduju ga. Dok sa telefonima to nije slučaj.

Tako da više sreće sledeći put sa drugim primerom i poređenjem.
 
Validatori i dalje stoje upaljeni na Železničkom stajalištu Tošin bunar, evo i par sličica :D

Pogledajte prilog 164140Pogledajte prilog 164141

Ušao sam u opcije za biranje zone i video da su cene svih karata na validatoru promenjene u 0 rsd, nakon toga sam pokušao da se validiram Mastercardom (pošto BusPlus/Beogradsku nisam imao sa sobom) i izbacuje poruku "Nemate dovoljno kredita" evo i video ako nekog zanima:

Kentkart je zamenio svoje sajtove https://www.beogradska.rs/index.php i https://www2.busplus.rs/lt/pocetna porukama da nisu dostupni usled jednostrano raskinutog ugovora, ali sistem i dalje radi jer kao što možemo videti validatori prikazuju sve informacije normalno (ali kao što se vidi u videu sistem za kartično plaćanje više ne funkcioniše), aparati kod vozača i dalje rade (u onim autobusima u kojima su upaljeni, danas sam su radili u svim busevima sa kojima sam se vozio) i portal za pravna lica koje je uvezan direktno u sistem je i dalje u funkciji: https://www.busplus.rs/frontoffice2/2.0/login.php
Ovo definitivno znači da je sistem kompletno operativan i da se 90% mogao iskoristiti, samo je neko stručan trebalo da se pozabavi time i vidi šta i kako sa sistemom plaćanja, pošto po ovome, očigledno da je platni sistem išao preko Kentkarta, i to je jedino i isključeno.

Čak i da platni sistem nije mogao da se reši (u šta iskreno sumnjam), uređaje je trebalo ostaviti, ako ništa makar da prikazuju informacije o izmenama, stajalištima, vremenu...

Ali pošto ovim gradom vladaju kompletni id*oti™ i sirovine operisane od bilo kakvog racionalnog razmišljanja, zadojene patološkom mržnjom prema bilo kakvom dijalogu sa nekim stručnijim od njih samih, dobićemo to što ćemo dobiti...
 
Porez se u državi Srbiji naplaćuje kroz novac, i osim novca, ne prihvata se nijedan drugi metod plaćanja. Samim tim, država Srbija očekuje, i obavezuje svoje građane da funkcionišu putem novca i poseduju ga. Dok sa telefonima to nije slučaj.

Tako da više sreće sledeći put sa drugim primerom i poređenjem.

Уколико не поседујеш ништа, што је легално у држави Србији, не плаћаш порез, самим тим ти новац није потребан.

Ја не поседујем новац исто као што пола форума не поседује мобилни телефон.

Пошто су вам расправе бесмислене, решио сам и да ја дам допринос томе.
 
Ovo definitivno znači da je sistem kompletno operativan i da se 90% mogao iskoristiti, samo je neko stručan trebalo da se pozabavi time i vidi šta i kako sa sistemom plaćanja, pošto po ovome, očigledno da je platni sistem išao preko Kentkarta, i to je jedino i isključeno.

Čak i da platni sistem nije mogao da se reši (u šta iskreno sumnjam), uređaje je trebalo ostaviti, ako ništa makar da prikazuju informacije o izmenama, stajalištima, vremenu...

Ali pošto ovim gradom vladaju kompletni id*oti™ i sirovine operisane od bilo kakvog racionalnog razmišljanja, zadojene patološkom mržnjom prema bilo kakvom dijalogu sa nekim stručnijim od njih samih, dobićemo to što ćemo dobiti...
Sve ide preko kentkarta, i sav softver je njihov (serveri, softver za aparate, platni promet itd, kartice, dopuna kartica, gps). Za platni sistem sam mislio za platne kartice (koju sam i pokušao da iskoristim) i tu je verovatno prekinut ugovor sa Aik bankom. Sistem funkcioniše samo zato što to kentkart dozvoljava, a to znači da ipak imaju neku vrstu dogovora sa gradom (da bi grad mogao da prati sva vozila dok se ne ugradi buslogic oprema) ili ono što je manje verovatno je da su samo lenji da sve pogase (što gotovo sigurno nije jer je to trošak...).
 
Уколико не поседујеш ништа, што је легално у држави Србији, не плаћаш порез, самим тим ти новац није потребан.

Ја не поседујем новац исто као што пола форума не поседује мобилни телефон.

Пошто су вам расправе бесмислене, решио сам и да ја дам допринос томе.
Hau jes no, bla bla truć.
Nego, jel si pitao prevoznike i DJP kada će oni da počnu da se pridržavaju svojih ugovorom propisanih obaveza?

Uradi nekad i nešto korisno, umesto što kontriraš i truješ ovde non stop.
 
@Agbi Не разумем што ти толики проблем представља то са бројем телефона и генерално картом генерисаном на телефону? Видим да то потенцираш стално..
Нисам се сусрео са белим у аутобусу до сад ал капирам да гледа тај смс из твоје руке и да ти сигурно неће чепркати по телефону (нит га занима нит има времена).
Zato što radim za državu i što ona traži da za dolazak i odlazak sa posla posedujem mobilni koji sam ja platila, a ne ona.
I kad mi upadne u WC ili u more, ja bih iz svog dzepa morala da platim za novi mobilni-koji se tretira kao jedini nosilac prevozne karte. Uostalom, i tokom korone su nas na svašta primoravali i sve sam listom odbijala i bunila se. I sad sam jedina u pobuni. Hoću karticu kakvu smo imali dosad i tačka.
Inače, kad sam na godišnjem i kada nemam plaćen prevoz, nemam ništa protiv da plaćam preko sms-a. Ali tad obično nisam u Beogradu.
 
Фирме по уплаћеном месечном превозу добијају и pdf потврду о возној карти за сваког запосленог појединачно тако да слободно можеш да тражиш да ти одштампају кад уплате.
 
Hau jes no, bla bla truć.
Nego, jel si pitao prevoznike i DJP kada će oni da počnu da se pridržavaju svojih ugovorom propisanih obaveza?

Бла бла трућ на бла бла трућ. Нисам. Немам телефон да их контактирам. Јеси ли их ти можда питао?
 
Jesam ali nemaju muda da mi odgovore. Isto kao i masa sisiica, lasica i đavoljih advokata na ovom forumu. Ćutolozi par ekselans.

Odgovorili su mi isto što su odgovorili i kada su im autobusi uletali u objekte, kada su im otpadali točkovi, kada su vukli dečake prikolicama, kada su im goreli autobusi, kada je struja udarala ljude u njihovim trolejbusima, kada im je nestao tovar goriva iz garaže, kada im je nestao čitav autobus iz garaže... rekoše mi da "nemaju saznanja" ™.
 
Poslednja izmena:
Ако си их већ питао, шта онда мене и оне које сматраш сисицама, ласицама и ђавољим адвокатима на овом форуму смараш? Шта си ти овде, неки командант? Ајде доведи се у ред већ једном и престани да вређаш људе које не мисле као ти овде одреда.
 
Samo vam vraćam istom merom. Samo bez vaše lažne suptilnosti i podlih prikrivenih uvreda i licemerština. Nego ja to otvoreno i direktno.

Ti se istovaruješ po ljudima koji odbijaju da daju pare drugoj strani koja se godinama ne pridržava svojih ugovornih obaveza a uz to se ponaša krajnje neljudski. Pa onda i ti očekuj isti odgovor, isto to što ti radiš drugima, samo u kontra smeru. Akcija i reakcija.

Nisam ja plaćao 20 godina taj po'rani prevoz a moja porodica ukupno još 10 puta toliko da bih se ponovo vozio u neljudskim uslovima a još na sve to rizikovao i svpj život (čak i kad sam VAN vozila) usled neispravnosti vozila i da bi mi gori od mene govorili da sam ja kriv što su prevoznici i DJP leglo lopova, bitangi i neodgovornih ološa koji ne haju ni za šta pa ni za ljudske živote.
 
Poslednja izmena:
Vrh