prostorni planer":39vmuqsb je napisao(la):Ja uopste nisam pratio ovu temu, ali sam od juce duboko razocaran saznanjem da ce firma bus plus (privatna), verovatno povezana sa samim vrhom gradske vlasti uzimati po 600 - 700.000 e mesecno, da pritom nece nista raditi osim sto ce skidati kajmak, a ima vrlo mali broj radnika. Auuu pa idu izbori, ovo ce im vise stete naneti nego sto im je most doneo koristi. I oni su jos mislili da je narod lud. Ne bi me cudilo da uskoro vidim sve validatore polomljene. Inace od juce sam prestao da cekiram kartu
prostorni planer":1lysrgpv je napisao(la):Ma tek tako su dali nekome da uvodi sistem, firmi koja je imala jednog zaposlenog i osnivacki kapital od 500 e. Sto nisu dali tebi i meni?
astrodule":bv0oqsdt je napisao(la):Kako da "otkucam" kartu za 2 ili vise osoba?
Pre neki dan sam video da na uredjaju stoji zeleni kvadrat za grupno "otkucavanje", ali danas nisam video nista. Pipkao sam ekran, ali nista se nije promenilo na njemu.
Meni se svidja da tako ostane jer se skoro uvek vozim u paru, a koliko znam sistem ne moze da otkuca jednu kartu dvaput.
gosha":4fm90sht je napisao(la):Ovde se vecina ljudi, kao i ja, zali na obavezu validacije mesecnih karata. Niko iz busplus-a nije objasnio (a imali su vremena, da objasne,isto kao sto mi imali vremena da izvadimo karte) koje su konkretne koristi od toga. Osim floskula, koje su ponavljali iz meseca u mesec, nista nisu rekli, Kampanja im je katastrofa, a menjaju sistem koji direktno utice na vise stotina hiljada ljudi svakog dana. Nametnuti su nam dodadni troskovi (nadao sam se da uz kupovinu nepersonalizovane karte dobijete i kredit u tom iznosu,kao kod pripejd kartice za mobilni,ali zapravo placam samo parce plastike ilii papira, pa plus dopuna , trosak vise u odnosu na ranije) i obaveze (validiranje mesecnih karata pri svakom ulasku, pa pa jos samo dok vozilo stoji, pravice zastoj i guzve), a NISTA od koristi za to nismo dobili, i normalno je da ljudi budu nezadovoljni. Kada se na to doda njihova arogantnost i bezobrazno drzanje i izbegavanje odgovora na sasvim konkretna pitanja, normalno da je nezadovoljstvo jos vece.
A taj argument, da cemo se navici...paaa, hocemo. Svojevremeno smo se navikli i na restrikcije struje, nestasice svega i svacega, pa ne znaci da je to dobro. I u Kini jedu pse, zar ne?
Koju korist ja dobijam od sve te silne modernizacije, ako duze putujem nego do sad zbog validacije mesecnih karata? Konkretno pitanje, na koje niko da odgovori.
dandan":3c14tqrq je napisao(la):astrodule":3c14tqrq je napisao(la):Kako da "otkucam" kartu za 2 ili vise osoba?
Pre neki dan sam video da na uredjaju stoji zeleni kvadrat za grupno "otkucavanje", ali danas nisam video nista. Pipkao sam ekran, ali nista se nije promenilo na njemu.
Meni se svidja da tako ostane jer se skoro uvek vozim u paru, a koliko znam sistem ne moze da otkuca jednu kartu dvaput.
Do sada sam primetio taj zeleni kvadrat za grupnu kartu samo na validatoru na prednjim vratima buseva.
nova":16oloevr je napisao(la):vucko":16oloevr je napisao(la):Bus plus fijasko...
Nego,mozete li pitati kontrolore apexa kada ih budete videli kako radi onaj sistem sa zakljucavanjem povlastica ako se ne otkucaju?NIko ga sada ne pominje,ali cisto da znamo sta ce biti kada prodje ovaj probni period.Da ponovim,otkljucavanje povlastica ne postoji kao opcija na aparatima na kioscima.Sto jedino moze znaciti:
1.Da se otkljucavanje povlastica vrsi u Bus Plusu posle placanja kazne
2.Da uopste ne postoji zakljucavanje povlastica i da je to pominjano kao nacin da se gradjani uplase i nateraju da validiraju personalizovane kartice.
Pitah danas.
Ne blokiraju karticu kontrolori, nema te opcije u njihovim aparatima, i ne znaju kada će je imati. Oni vide da kartica (mesečna) nije overena, što znači, kako mi rekoše, isto kao da nije uplaćena :bash: Dakle, blokiraju samo validatore, i onda kad provere kartice, izbacuju kazne kao fiskalni račun. Nema blokade kartica.
Dakle, ja svoju nisam overila, ali mi je u onoj providnoj plastici stajao račun uplate, pa su mi lepo objasnili kako da je prislonim, tj pitali li su me da li mogu da overe, čisto da vide da li radi
Матеја Бељан":2c8weo4m je napisao(la):Pa u svim autobuisima je samo napred. Nije to loše, jer se ljudi i ovako dovoljno zbunjuju, posebno kad pored toga stoji i opcija za zone. A ovo je napred, pa ako se neko i zbuni može da pita vozača. Posebno je komplikovano odabrati istovremeno i zonu 1 + 2 i broj osoba
Dakle,jedan od nas":392d44m3 je napisao(la):@GOJE
Da li ti stvarno mislis da su ljudi id*** pa da prodajes te price o fantomskim firmama koje su dobile posao. Neki ljudi kao da zive u zemlji dembiliji ili imaju koristi od vlasti pa je brane.
...
Al dok ima ovaca bice i vune, ponekad pomislim da i treba da nas kradu kada smo ravnodusni na sve
Ako je Kentkart prodao sistem - objasni ko je kupio sistem?prostorni planer":39ke2o15 je napisao(la):@ GOJE - Ja uopste nisam pricao o turskoj firmi, vec o nasoj fantomskoj firmu Bus Plus. Kentkard je prodao sistem, tj validatore i oni su zavrsili posao. A sta je sa firmom BusPlus? O njoj sam pricao, koliko ima zaposlenih, cija je to firma, sta je taj Dj. i kako ce ona sada da uzima mesecno 600 - 700.000 e i za sta ce da uzima? Koliki ce profit ostati zvanicnom i nezvanicnom vlasniku mesecno?