Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

I u becu su bile karte za 24 sata voznje bese 5.5 ili 7.5 eura pre neku godinu.Samo je kupis,ne moras da je kucas i gotovo.
 
Ja sam prošlog leta kupio 48h kartu, mislim da je bila 10 evra, prvi put kad sam ušao morao sam da je učukam u onaj aparatić da bi ispisalo vreme na njoj.
 
Ja uopste nisam pratio ovu temu, ali sam od juce duboko razocaran saznanjem da ce firma bus plus (privatna), verovatno povezana sa samim vrhom gradske vlasti uzimati po 600 - 700.000 e mesecno, da pritom nece nista raditi osim sto ce skidati kajmak, a ima vrlo mali broj radnika. Auuu pa idu izbori, ovo ce im vise stete naneti nego sto im je most doneo koristi. I oni su jos mislili da je narod lud. Ne bi me cudilo da uskoro vidim sve validatore polomljene. Inace od juce sam prestao da cekiram kartu
 
prostorni planer":39vmuqsb je napisao(la):
Ja uopste nisam pratio ovu temu, ali sam od juce duboko razocaran saznanjem da ce firma bus plus (privatna), verovatno povezana sa samim vrhom gradske vlasti uzimati po 600 - 700.000 e mesecno, da pritom nece nista raditi osim sto ce skidati kajmak, a ima vrlo mali broj radnika. Auuu pa idu izbori, ovo ce im vise stete naneti nego sto im je most doneo koristi. I oni su jos mislili da je narod lud. Ne bi me cudilo da uskoro vidim sve validatore polomljene. Inace od juce sam prestao da cekiram kartu


A kako znas da je povezano sa vrhom vlasti? :)
 
Ma tek tako su dali nekome da uvodi sistem, firmi koja je imala jednog zaposlenog i osnivacki kapital od 500 e. Sto nisu dali tebi i meni?
 
prostorni planer":1lysrgpv je napisao(la):
Ma tek tako su dali nekome da uvodi sistem, firmi koja je imala jednog zaposlenog i osnivacki kapital od 500 e. Sto nisu dali tebi i meni?

Izgleda da ipak nisi pratio temu. Posao je dobila firma turska firma Kent Kart na tenderu, i nema veze sa vrhom vlasti. Ako je tebi stotine zaposlenih malo, onda su ti očekivanja prilično visoka.
 
Danas je u svim vozilima funkcinisao BusPlus, ono što sam primetio jeste da su vozači počeli da sabotiraju zvučne najave lepljeći nalepnice na zvučnike i žvakaće gume :rolleyes:
 
@GOJE
Da li ti stvarno mislis da su ljudi id*** pa da prodajes te price o fantomskim firmama koje su dobile posao. Neki ljudi kao da zive u zemlji dembiliji ili imaju koristi od vlasti pa je brane.
To je kao kada je marija raseta (bila je neka ministraka ranije) uzela kredit pa otvorila nocni klub ili sta vec, posle je novinarima pricala kako je to njena majka od 70 godina otvorila a ne ona.
Al dok ima ovaca bice i vune, ponekad pomislim da i treba da nas kradu kada smo ravnodusni na sve
 
@jedan od nas Niko nista ne spori niti brani vlast samo ako izneses neku tvrdnju onda je moras i argumentovati ;) Kod nas je sve zivo teorija zavere pa neka je to i nabavka jedne tastature za skolu! Jos se secam kada je otac od mog najboljeg drugara postao direktor jedne firme a vazio je za jako postenog coveka u Loznici i kaze on meni: '' Pazi kada ce za par meseci da pocnu da pricaju kako sam lopov postao, kako me pozicija pokvarila.... cim si direktor ti si odmah i prevarant i lopuza''. I gle cuda upravo se to i dogodilo, odjednom krece ceo grad da prica kako je postao prevarant i kako je namestio tenderde za nabavku racunara za srednje skole.... a ja sam upoznat sa svime i tender je 100% protekao kako je trebalo da bude, bez namestaljke ali dzaba..... namestio ne namestio ti si prevarant, ogradio si se i slicno. Ne kazem da su ovi na vlasti posteni! DALEKO OD TOGA! Lopova ima koliko hoces i kod zutih gmazova i kod plavih i crvenih gmazova! I to nije karakterisitka nase drzave vec svake druge u vecoj ili manjoj meri! Pa pogledaj Italiju samo sta se radi, od namestaljki utakmica u kojoj je pola vlasti upleteno do namestanja tendera..... Sto se tice busplus sistema zaista ne znam da li se tu neko i koliko ugradio ali mi se sam sistem dopada, za mene je porazavajuce kupovati one markice i pisati olovkom broj... to nema nigd eu svetu najmanje deceniju.... svuda postoji slican sistem kao kod nas, a ove price kako to samo kod nas ima i nigde vise su price za malu decu, svako ko je bar jednom izasao iz zemlje i provozao se gradskim prevozom video bi da ne isti ali slicni sistemi postoje i funkcionisu. Juce mi prica zena koja je dosla iz Svedske i kaze da kod njih postoji ovaj sistem vec godina i da jako lepo funkcionise, da su se svi navikli da ga koriste i da i tamo postoje guzve u spicu kada ljudi idu na posao... Tako da samo nama u Srbiji stalno nesto smeta tj nikada ne mozemo da se naviknemo na nesto sto je novo i modernije....
 
Pa svako ko ima dokaze se proglasava za ludaka i onoga ko vraca u proslost da ne kaze, devedesete, jer naravno pravo na vlast imaju samo oni koji su na vlasti. Kao da im je dedovina.
Evo ti jedan primer pa ti shvati da li je dokaz ili ne..
Pricali su gradimo pijace trgove, onda se samo rekonstruise pijaca. Posle toga svi lokali idu ispocetka na dodelu, pri cemu prednost imaju stari zakupci. Daju se "kao" zatvorene ponude za mesecnu cenui zakupa. I onda iako neko ponudi 10.000 pojavi se 50 ljudi clanova ds i gej 17 koji nikada nisu videli pijace , i odnesu pobedu sa jedinstvenom ponudom od 2.000 dinara. Ako je to legalno onda sam ja ataturk, i vlasnik sam te cuvene turske firme koja uvodi bus plus. Ajmo dalje republika. Popis 2011. popisivaci mogu bilti osobe koje nisu u radnom odnosu. Meni zvoni devojka iz kraja, clan ds u 22h, kaze popis. Ja je pitam otkud tak okasno. Pa radim u toku dana a uvece popisujem, kaze ona. Sigurno je legalno dobila da radi, kao i ovaj bus plus. Kada se tako namesta na sitnicama, zamisli sta se radi na krupnom nivou, pa to su pare zbog kojih metak moze da se dobije a ti pricas kako nema dokaza.
A kada budemo imali plate kao u svedskoj onda cu da kucam i ja kartice i da glumim gospodina.
 
Ovde se vecina ljudi, kao i ja, zali na obavezu validacije mesecnih karata. Niko iz busplus-a nije objasnio (a imali su vremena, da objasne,isto kao sto mi imali vremena da izvadimo karte) koje su konkretne koristi od toga. Osim floskula, koje su ponavljali iz meseca u mesec, nista nisu rekli, Kampanja im je katastrofa, a menjaju sistem koji direktno utice na vise stotina hiljada ljudi svakog dana. Nametnuti su nam dodadni troskovi (nadao sam se da uz kupovinu nepersonalizovane karte dobijete i kredit u tom iznosu,kao kod pripejd kartice za mobilni,ali zapravo placam samo parce plastike ilii papira, pa plus dopuna , trosak vise u odnosu na ranije) i obaveze (validiranje mesecnih karata pri svakom ulasku, pa pa jos samo dok vozilo stoji, pravice zastoj i guzve), a NISTA od koristi za to nismo dobili, i normalno je da ljudi budu nezadovoljni. Kada se na to doda njihova arogantnost i bezobrazno drzanje i izbegavanje odgovora na sasvim konkretna pitanja, normalno da je nezadovoljstvo jos vece.
A taj argument, da cemo se navici...paaa, hocemo. Svojevremeno smo se navikli i na restrikcije struje, nestasice svega i svacega, pa ne znaci da je to dobro. I u Kini jedu pse, zar ne?

Koju korist ja dobijam od sve te silne modernizacije, ako duze putujem nego do sad zbog validacije mesecnih karata? Konkretno pitanje, na koje niko da odgovori.
 
Kako da "otkucam" kartu za 2 ili vise osoba?

Pre neki dan sam video da na uredjaju stoji zeleni kvadrat za grupno "otkucavanje", ali danas nisam video nista. Pipkao sam ekran, ali nista se nije promenilo na njemu.

Meni se svidja da tako ostane jer se skoro uvek vozim u paru, a koliko znam sistem ne moze da otkuca jednu kartu dvaput.
 
Kao prvo standard koji ima Svedska u Srbiji nece biti nikada! Mi smo milijarde eura do sada izgubili za potpuno besmislene ratove a za to iskreno vise ne znam ni koga da krivom.... Ne treba da postoji standard u jednoj drzavi pa da se ljudi ponasaju kulturno!! Kultura nije povezana za materijalnim sredstvima vec se uci ;) A od necega mora da se krene, kako mislis da postoji gradski prevoz ako neces da ga platis?? Izgovor je zato sto nemas platu kao u Svedskoj?? Ma daj molim te! Ni cena nije kao tamo za prevoz da se ne lazemo.... Ne ide autobus na vazduh pa da se svi vozimo besplatno. Plata mojih roditelja koji su lekari je u neku ruku smesna ali ja sam vaspitan tako da uvek kupim kartu, to smatram svojom obavezom i kulturom i da se svi tako ponasamo mozda bi dostigli i tu Svedsku koju toliko pominjemo.... Sto se tice ovog sto si naveo... necu da sporim da to nije istina ali to je opet rekla kazala sem ovoga sto si rekao da aktivistkinja ds ide i popisuje kako bi uzela kintu...... :) I kazi mi sta to da glasam a da nece raditi isto sto i sada radi vladajuca koalicija?? SNS?? Daj molim te pa ako je to opcija koja ce da nas usmeri na pravi put onda sam ja vlasnik tog famoznog busplus ;) Na vlasti su kriminalci i lopuze, slazem se, opozicija je mozda jos gora.... I koja nam je opcija?
 
astrodule":bv0oqsdt je napisao(la):
Kako da "otkucam" kartu za 2 ili vise osoba?

Pre neki dan sam video da na uredjaju stoji zeleni kvadrat za grupno "otkucavanje", ali danas nisam video nista. Pipkao sam ekran, ali nista se nije promenilo na njemu.

Meni se svidja da tako ostane jer se skoro uvek vozim u paru, a koliko znam sistem ne moze da otkuca jednu kartu dvaput.

Do sada sam primetio taj zeleni kvadrat za grupnu kartu samo na validatoru na prednjim vratima buseva.
 
gosha":4fm90sht je napisao(la):
Ovde se vecina ljudi, kao i ja, zali na obavezu validacije mesecnih karata. Niko iz busplus-a nije objasnio (a imali su vremena, da objasne,isto kao sto mi imali vremena da izvadimo karte) koje su konkretne koristi od toga. Osim floskula, koje su ponavljali iz meseca u mesec, nista nisu rekli, Kampanja im je katastrofa, a menjaju sistem koji direktno utice na vise stotina hiljada ljudi svakog dana. Nametnuti su nam dodadni troskovi (nadao sam se da uz kupovinu nepersonalizovane karte dobijete i kredit u tom iznosu,kao kod pripejd kartice za mobilni,ali zapravo placam samo parce plastike ilii papira, pa plus dopuna , trosak vise u odnosu na ranije) i obaveze (validiranje mesecnih karata pri svakom ulasku, pa pa jos samo dok vozilo stoji, pravice zastoj i guzve), a NISTA od koristi za to nismo dobili, i normalno je da ljudi budu nezadovoljni. Kada se na to doda njihova arogantnost i bezobrazno drzanje i izbegavanje odgovora na sasvim konkretna pitanja, normalno da je nezadovoljstvo jos vece.
A taj argument, da cemo se navici...paaa, hocemo. Svojevremeno smo se navikli i na restrikcije struje, nestasice svega i svacega, pa ne znaci da je to dobro. I u Kini jedu pse, zar ne?

Koju korist ja dobijam od sve te silne modernizacije, ako duze putujem nego do sad zbog validacije mesecnih karata? Konkretno pitanje, na koje niko da odgovori.


Meni na primer nije problem da se validiram svaki put kada udjem.... ali mi je problem zasto to moram da ucinim samo dok vozilo stoji??? E to je nesto sto ce MORATI da ukinu inace ce biti katastrofa! Daj da svi udjemo na stanici a onda jedan po jedan neka provuce i tu kartu ako ce to pomoci da se unapredi citav sistem gradskog prevoza a na to mislim da ce uvek imati uvid koliko ljudi se nalazi u kom busu i da se moze na vreme odredjena linija pojacati odnosno skinuti odredjeni broj autobusa sa linije ukoliko je prazan i slicno.....
 
dandan":3c14tqrq je napisao(la):
astrodule":3c14tqrq je napisao(la):
Kako da "otkucam" kartu za 2 ili vise osoba?

Pre neki dan sam video da na uredjaju stoji zeleni kvadrat za grupno "otkucavanje", ali danas nisam video nista. Pipkao sam ekran, ali nista se nije promenilo na njemu.

Meni se svidja da tako ostane jer se skoro uvek vozim u paru, a koliko znam sistem ne moze da otkuca jednu kartu dvaput.

Do sada sam primetio taj zeleni kvadrat za grupnu kartu samo na validatoru na prednjim vratima buseva.


Da, i ja sam to video na 56 da se samo na prednjem validatoru nalazi ikonica za ponistavanje grupne karte.
 
nova":16oloevr je napisao(la):
vucko":16oloevr je napisao(la):
Bus plus fijasko...

Nego,mozete li pitati kontrolore apexa kada ih budete videli kako radi onaj sistem sa zakljucavanjem povlastica ako se ne otkucaju?NIko ga sada ne pominje,ali cisto da znamo sta ce biti kada prodje ovaj probni period.Da ponovim,otkljucavanje povlastica ne postoji kao opcija na aparatima na kioscima.Sto jedino moze znaciti:
1.Da se otkljucavanje povlastica vrsi u Bus Plusu posle placanja kazne
2.Da uopste ne postoji zakljucavanje povlastica i da je to pominjano kao nacin da se gradjani uplase i nateraju da validiraju personalizovane kartice.

Pitah danas.
Ne blokiraju karticu kontrolori, nema te opcije u njihovim aparatima, i ne znaju kada će je imati. Oni vide da kartica (mesečna) nije overena, što znači, kako mi rekoše, isto kao da nije uplaćena :bash: Dakle, blokiraju samo validatore, i onda kad provere kartice, izbacuju kazne kao fiskalni račun. Nema blokade kartica.

Dakle, ja svoju nisam overila, ali mi je u onoj providnoj plastici stajao račun uplate, pa su mi lepo objasnili kako da je prislonim, tj pitali li su me da li mogu da overe, čisto da vide da li radi :)

Dakle da im je pokazem iz ruke,a ako traze da provuku kroz aparat da im pokazem racun.To cu i raditi,samo preko mene mrvog ce moci da mi uzmu novac za nevalidiranu povlasticu.
 
Hm, sad kad premotam film i ja sam video ikonicu za grupno "otkucavanje" na prednjim vratima.

Eto meni prilike da izbegnem placanje dve karte.

PS: nisam od onih koji hoce da se svercuje, ali takodje nisam ni od onih koji ce da se gura kroz autobus do prvog ispravnog automata.
 
Pa u svim autobuisima je samo napred. Nije to loše, jer se ljudi i ovako dovoljno zbunjuju, posebno kad pored toga stoji i opcija za zone. A ovo je napred, pa ako se neko i zbuni može da pita vozača. Posebno je komplikovano odabrati istovremeno i zonu 1 + 2 i broj osoba
 
Матеја Бељан":2c8weo4m je napisao(la):
Pa u svim autobuisima je samo napred. Nije to loše, jer se ljudi i ovako dovoljno zbunjuju, posebno kad pored toga stoji i opcija za zone. A ovo je napred, pa ako se neko i zbuni može da pita vozača. Posebno je komplikovano odabrati istovremeno i zonu 1 + 2 i broj osoba

Slazem se da je to super, ali da li ja to moram da znam jer to nigde ne pise?
 
@ GOJE - Ja uopste nisam pricao o turskoj firmi, vec o nasoj fantomskoj firmu Bus Plus. Kentkard je prodao sistem, tj validatore i oni su zavrsili posao. A sta je sa firmom BusPlus? O njoj sam pricao, koliko ima zaposlenih, cija je to firma, sta je taj Dj. i kako ce ona sada da uzima mesecno 600 - 700.000 e i za sta ce da uzima? Koliki ce profit ostati zvanicnom i nezvanicnom vlasniku mesecno?
 
jedan od nas":392d44m3 je napisao(la):
@GOJE
Da li ti stvarno mislis da su ljudi id*** pa da prodajes te price o fantomskim firmama koje su dobile posao. Neki ljudi kao da zive u zemlji dembiliji ili imaju koristi od vlasti pa je brane.
...
Al dok ima ovaca bice i vune, ponekad pomislim da i treba da nas kradu kada smo ravnodusni na sve
Dakle,

Ovakva diskusija me najviše iritira. Ali da odgovorim na pitanja:

Mislim da su ljudi id*** (doslovan prevod je oni koji ne razumeju politiku)
Ne prodajem nikakve priče, nego se trudim da se u borbi protiv BusPlusa koriste pametni argumenti.
Neki ljudi zaista žive u zemlji dembiliji, a i neki imaju koristi od vlasti. Ja niti imam koristi niti branim vlast.

Već sam puno puta ovde napisao da se korišćenjem netačnih informacija i hejtovanjem slabo šta postiže.
 
prostorni planer":39ke2o15 je napisao(la):
@ GOJE - Ja uopste nisam pricao o turskoj firmi, vec o nasoj fantomskoj firmu Bus Plus. Kentkard je prodao sistem, tj validatore i oni su zavrsili posao. A sta je sa firmom BusPlus? O njoj sam pricao, koliko ima zaposlenih, cija je to firma, sta je taj Dj. i kako ce ona sada da uzima mesecno 600 - 700.000 e i za sta ce da uzima? Koliki ce profit ostati zvanicnom i nezvanicnom vlasniku mesecno?
Ako je Kentkart prodao sistem - objasni ko je kupio sistem?
Od čega se sastoji kompletan sistem?
Ako pominješ broj zaposlenih na dan 31.12.2010. onda pomeni i prihode za završenu finansijsku 2010. a ne projekciju za naredne mecese u 2012!!!!
 
Vrh