Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Jasno je da njaviše napada i otpora za Bus plus sistem,dolazi od oni koji bi posle izbora odmah postavili svoju šurnjaju za direktora tog sistema.. ;)
Sistem koji se koristi u Evropi je tu pa eto osećajte se kao u Evropi,a oni koji bi ga ukinuli neka pogledaju da se isti koristi i u Moskvi za koji imaju samo reči hvale.. :kafa:
Konačno imamo sistem koji nadzire sva vozila,korupcija sa otpravnicima će biti isključena,kao i mahinacije privatnih prevoznika+znaćemo gde je i kada dolazi tramvaj,baš kao u svetu..
 
Ja sam za to da svako svoj novac koji mu sleduje iskoristi na šta želi. Ako treba da kupi bicikl od tih para. Da plati taksi ili benzin. Drugo bi bilo kada bi se doneo zakon koji za sve važi, što kaže Zidar... to bi već imalo smisla, i to zakon za sve u Srbiji. Svako ima prava na besplatan, tj. plaćen prevoz - preduzetnik se na to obavezuje isto kao što uplaćuje zdravstveno i socijalno. A ko neće da koristi, taj isti novac koristiće svima ostalima.
 
Da budemo iskreni,svi koji žive i rade u Beogradu koriste javni prevoz više ili manje,tako da logika ja vozim autom ili taksijem ,malo koristim prevoz nije opravdana i dobra za sve.
E sad ima i drugih modela,pa može i tako ali bi uveo taksu na registraciju auta isključivo za Bg taj novac bi išao za razvoj javnog prevoza,ili svima koji žive i rade u Bg,studiraju ili su iz regiona taksu za Metro tako bi se građani ravnopravno opteretili za razvoj i opstanak jednog od najvažnijeg sistema za funkcionisanje grada ali i shvatili da imaju obaveze a ne samo prava da traže..recimo da bi građani prigradskih opština plaćali taksu za razvoj Bgvoza..
 
To je veliki napredak..tek ćemo osetiti,posebno kada se posle 22h čeka prevoz. :kafa:
A predlažem Bus Plusu da što pre instalira barem dva tri pokazna displeja..dok se ne raspiše konkurs za nabavku istih..
 
[box]Ne znam, meni je logično da svi koji rade u gradskim službama dobijaju markice za prevoz (ondnosno, u ovom slučaju uplatu za Busplus) i time favorizuju vožnju gradskim prevozom i popunjavanje budžeta (tj. njegovo manje pražnjenje[/box]

Slažem se ja društvo da svi zaposleni treba da imaju markice (kartice) .
Ali čudna je jedna stvar, kako do sada nisu poslodavci kupovali direktno markice od GSP. Markice koje su ekvivalent sadašnjim personalizovanim karticama postojale su godinama. Kako nikada nije organizovana ovako velika medijska kampanja za kupovinu markica u GSP kao što je sada za Bus Plus pa da se popuni budžet. Sad treba kad je formirano privatno preduzeće. I ovde se ne radi toliko o validatorima kao tehnološkoj opremi koliko o načinu naplate.
Pa u Beogradu radi brdo državnih činovnika. Pa valjda i oni treba da pune budžet i doprinose razvoju GSP. Kako to da državni službenici koji rade u republičkim organima (vlada, agencije, direkcije i sl.) i dalje primaju novac, a ne bus plus kartice, pa biraju. Ali gradonačelnik nije njihov poslodavac i nije imao uticaja .
 
Hmm,U GSP su se pokazali kao nesposobni da uvode i primenjuju nove tehnologije bez spoljne inicijative,ko im je kriv što sami nisu predložili uvođenje istog.Jednotavno državne jasle,razvoj ih ne interesuje,zna se da su zaposleni sami preprodavali markice i novac stavljali u svoj džep.Pa su zaposlili svoju rodbinu kao kontrolore,i sad ne žele da pređu pod istim uslovima rada za novu firmu.Ovaj sistem je na korist građanima a ne neradnicima u Gsp,mnogima smeta što će vozila biti praćena iz operativnog centra,pa neće biti uranilovke,ili korupcije na okretnicama sa p.prevoznicima zato su i otpori ..
 
i ja kažem Hmm.
A da li studenti moraju baš da uzmu personalizovane kartice ili mogu da kupe i nepersonalizovanu. Sigurno da je personalizovana povoljnija posebno za one koji menjaju veći broj prevoznih sredstava, pa izlasci, ali ostavljena im je i mogućnost da biraju pa ako procene koliko im je isplativno da kupe i nepersonalizovanu.
Za zaposlene u upravama i službama čiji je osnivač grad Beograd bez obzira koliko se oni vozili ili ne, nema izbora. Najlakše je uzeti od svojih i to prinudom . Kakva je situacija u GSP ne znam ali ponovo pitam šta je sa državnim republičkim činovnicima zaposlenim po silnim vladinim ministarstvima. Znači oni i dalje mogu da stavljaju pare u svoj džep. Jel tamo sede sve radnici, udarnici. Jel misle oni na razvoj dok se voze autobusom.
 
Treba ih sve lupiti bus pljusom :D ili taksom za Metro.. :kafa:
 
Матеја Бељан":15no656p je napisao(la):
Pa u svim autobuisima je samo napred. Nije to loše, jer se ljudi i ovako dovoljno zbunjuju, posebno kad pored toga stoji i opcija za zone. A ovo je napred, pa ako se neko i zbuni može da pita vozača. Posebno je komplikovano odabrati istovremeno i zonu 1 + 2 i broj osoba

Sinoc u 73. ni na jednom validatoru nisam mogao da izaberem opciju grupne karte (a ni zone). Bas me zanima da li se to podesava iz "centrale" ili je vozac duzan da to uradi.
 
Juče i danas sam se vozio tri puta Bg-vozom i na sva tri mesta gde sam sedeo je aparat za ,,validaciju" bio otkinut i verovatno odnesen kao suvenir :D
 
E pa to je u suprotnosti sa Odlukom o javnom linijskom prevozu jer za aparate koji nisu u funkciji ili ih nema u vozilu, predviđena je kazna za prevoznika u iznosu od 5.000 do 500.000 dinara. E da vidim ko će da ih kazni. Inspektori koji primaju platu od iste te uprave, pa brobaj brale. A da li je neko zadužen da čuva te validatore.
 
Danas u autobusu na liniji 9, pri stizanju na stanicu validator je ispuštao odredjen ton pa najavi stanicu :) (kao u raznim metroima što prvo ide zvuk pa najava)
 
Kladim se da su gilipteri već počeli da se takmiče ko će da skupi više aparata u narodu poznatijih kao ,,validatori" u svoju kolekciju :) Neka,neka se igraju deca :-D
 
Када је тај валидатор толико „модеран", не верујем да би његову цену много увећало дда је сваки имао и камерицу на себи. То не би спречавало никога да га развали ко год да пожели, али би свако ипак размислио. Друго, тиме би се једним трошком по грађане побољшала и безбедност у возилима уопште.
 
Tu decu treba isamarati a zatim im dati lopate u ruke da bes koji poseduju izbace kroz rad!!!
 
Пост 1.482; Матеја Бељан:
„...боље је да дате контрааргументе...


Па што их ти не дајеш?
Не читаш, можда, редовно своју тему или немаш одговоре на питања у постовима 1.186; 1.274 и 1.437?

Када сам већ овде, ево још једног питања - да ли је исто време потребно за валидацију 136 и за 1.000 картица? Ако није – како та разлика може да се одрази на ред вожње и на (не)расположење (најблаже речено) путника који нису „бескрајно стишљив флуид“? Ваљда је јасно откуд баш ове бројке?

Ај’ сад! :kafa:
 
Немој да се понављаш / спамујеш Данга. Ја сам своје мишљење и у превише наврата образложио, нећу даље одговарати.
 
bokili84":x5vpdmm9 je napisao(la):
Tu decu treba isamarati a zatim im dati lopate u ruke da bes koji poseduju izbace kroz rad!!!
Pa ta deca su i imala lopate u rukama, tako nam je rekao dragi gradonacelnik sinoc. :laugh:
Koliko sam video kada se odvali jedan aparat, i ostali prestaju sa radom.
 
Evo uputstva o koriscenju aparata koji su dobili radnici na kioscima.Kao sto vidite,nema opcije odblokiranja kartice koji je pominjan ranije.

http://www.dodaj.rs/f/1p/HO/jZi8t5m/busplus1.jpg

http://www.dodaj.rs/f/D/na/1fudUPju/busplus2.jpg

http://www.dodaj.rs/f/3s/yy/3KEGJFv3/busplus3.jpg

http://www.dodaj.rs/f/J/dG/ORhvKm7/busplus4.jpg

http://www.dodaj.rs/f/y/hq/Aev1LMP/busplus5.jpg

Takodje mi rece prijatelj da imaju problemi sa softverom da cesto nece da dopuni kartice ili da je dopuni ali na kasi javlja da nije prosla dopuna.

Takodje je problem i kod nepersonalizovanih kartonskih koje zbirno imaju 600 dinara maksimalne dopune to sto ne znate koliko jos moze da se dopuni vec morate pokusati da dopunite,pa ako ne moze vise da se dopuni javlja gresku.Dakle morate na pamet pamtiti koliko jos mozete dopuniti.
 
Mateja, niti si dao mišljenje :notok: , niti si ga obrazložio! :notok:
O validaciji personalizovanih karata napisao si samo površne, "lične impresije", pune opštih mesta, bez pokušaja da shvatiš realnost i probleme drugih, odnosno „većine“ kako si, uostalom, i sam napisao.
 
bokili84":3a26udk3 je napisao(la):
Tu decu treba isamarati a zatim im dati lopate u ruke da bes koji poseduju izbace kroz rad!!!
,,Treba išamarati decu" ti kao da si izašao iz mračnih devedesetih kada je nasilje bilo legalizovano,ovo je sada moderna Srbija sa modernim bus plus ,,validatorima" zbog kojih nam mnogi zavide :-D
 
Матеја Бељан":nj3iq90g je napisao(la):
Када је тај валидатор толико „модеран", не верујем да би његову цену много увећало дда је сваки имао и камерицу на себи. То не би спречавало никога да га развали ко год да пожели, али би свако ипак размислио. Друго, тиме би се једним трошком по грађане побољшала и безбедност у возилима уопште.
A jesi li siguran da nije ugrađan kamera sa biometrijskim skeniranjem oka?.. :D
 
Jako zanimljiv komentar sa blica i realna situacija poznavajuci nase lopine:

Pa da znaš i da jeste teško da ga rekonstruiše. Npr. ideš od Pere Velimirovića do Studenstskog trga. Može: 42 pa na 41, ili 42 pa 31, ili 42 pa 19,... može i 50 pa 41, može i 47 pa 29,.... Mnogo veliki broj kombinacija. Jedino što je sigurno, da mogu znati gde stanuješ (dala si im LK kad si vadila BusPlus) i kada nisi kod kuće (jer si svoju karticu overila u drugom delu grada). Ako te podatke povežu sa podacima tvog supruga i dece/roditelja, do kojih su došli na isti način, uz malo početničkog programiranja mogu doći do perioda (ili trenutka) kada u tvom stanu verovatno nema nikog (suprug i ti na poslu, deca u školi). Možda će negde i omašiti (npr. moja majka nema personalizovanu BusPlus karticu i većinu vremena provodi kod kuće), ali će u velikom broju slučajeva tipovanje upaliti. A šta ih košta, bar ne nabadaju nasumično, već imaju dobru polaznu osnovu.
 
Vrh