Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Počela je bežanija

Ovaj je makar bio makar saobraćajni inženjer. Kao i Stanko Kantar, pokušavao je da pravi konpromis struke i politike, ali populistički diletantizam "karta 50 dinara" nije izdržao. Kao i posle Kantara, dolazi neki bezveznjaković, ako je reč o oblasti za koju je angažovan.

Opozicija, takva kakva je treba da ovde dobro drma kavez, ali i izađe sa konkretnim rešenjem. Neko ih je birao da budu delegati, sada radite!

Po mom mišljenju, dobro iz predloga reformi je uprošćavanje. Dajte smernice reformi, imate među svojima i po nekog pismenog, a koji ne može da dođe do izražaja od Juga Cerovića.
 

„Kako će se ukidanjem sistema za monitoring vozila izgubiti svaka mogućnost za kontrolu, praćenje i nadzor nad radom autobusa, trolejbusa i tramvaja, ‘genijalno’ rešenje je – dati svakom vozaču po smart telefon. To bi onda značilo i da će neko morati da dobije posao da izradi aplikaciju za mobilne uređaje. Ovakvo rešenje za javni prevoz u Beogradu nije ozbiljno, niti pouzdano, a stvara i dodatne troškove“, naglasio je Jovanović.

+

N1:
Nakon toga, Javno komunalno preduzeće „Naplata prevozne usluge Beograd“ odlučilo je da posao provajdera za naplatu prevozne usluge u gradskom prevozu dodeli kompaniji Komtrejd.

U obrazloženju Odluke o dodeli ugovora u postupku javne nabavke, ovo javno komunalno preduzeće navodi da je kompanija Comtrade System Integration d.o.o. Beograd podnela ponudu u ukupnoj vrednosti od 212.760.000 dinara, bez PDV, što je oko 1,8 miliona evra.

Kako su iz Komtrejda već objasnili za N1, Kompanija Comtrade System Integration d.o.o je na tenderu „izabrana od strane gradske komisije da bude tehnička podrška (SMS provajder) za naplatu karata u gradskom prevozu putem SMS poruka između grada Beograda i četiri mobilna operatera, prilikom čega će se platni promet odvijati direktno između grada i telekom operatera“.

pare idu Vesi. Pogodio sam. nije bilo tesko.


Jednostavno SVAKA odluka bilo kog organa Grada usmerena je na kriminalno bogacenje pojedinaca.
Ako se vodite tom idejom, mozete da predvidite SVAKI njihov potez.
 
Јутрос буквално у свим аутобусима које сам видео и возио се извађени валидатори.
 
Radim u školi. Danas su nas uslovili (rok do sutra) da popunimo formular sa osnovnim podacima i JMBG, ali ako ne napišemo broj mobilnog, nećemo imati plaćen prevoz za sledeći mesec. Odbila sam da popunim formular. Šta će dalje biti, ne znam.
 
U busu 37 svi validatori na broju. U 88 nema validatora i vozač je izvadio svoju karticu, tako da je bus nestao sa radara.
Nije samo on, mnogi busevi su danas nevidljivi, primera radi cela linija 602 je nevdiljiva na mapi, a 601 tek poneko od 18 vozila je vidljivo
 
Nije samo on, mnogi busevi su danas nevidljivi, primera radi cela linija 602 je nevdiljiva na mapi, a 601 tek poneko od 18 vozila je vidljivo
Vozači mogu valjda da 'drže' kartice u njihovom validatoru do 28. maja? Zašto su prestali da se validuju, da li je to tihi protest?
 
Zašto bi držao karticu kada zna da neće snositi posledice, a pritom može da krene ranije ili kasnije od predviđenog polaska, jer mu tako odgovara, a kada bi prijavio takvu situaciju, ne bi se ništa desilo, jer nikako ne bi moglo da se dokaže da vozač ne poštuje red vožnje.​
 
I to je jedna od najgorih mana ovih sumanutih promena. Sad će nastati raspad u realnom redu vožnje, vozila će izostajati, kretaće ranije, a nema načina da putnik to dokaže.

U suštini kreće raspad javnog prevoza u Beogradu. Sada ipak zvanično.
 
I do sada su kretali ranije, uglavnom privatnici. I nikom ništa.
 
Pa dobro, šta sad, vidite da Šapić ima bitnija posla od regulisanja naplate u GSP-u, recimo davanje morbidno bolesnih izjava:
IMG_20230515_183242.jpg

Imajte malo razumevanja prema čoveku, nije ni njemu lako.
 
Prosvetnim radnicima će stizati SMS poruka da je plaćen prevoz.
 

''OБАВЕШТЕЊЕ ЗА ПРАВНА ЛИЦА​


Ради куповине месечних возних карата за ваше запослене потребно је да се региструјете на ЛИНКУ, преузмете и попуните табелу за пријаву запослених у excel фајлу и доставите попуњен и потписан Захтев за издавање возних карата и пристанак за обраду личних података за сваког запосленог за којег се купује возна карта.
Попуњену табелу за пријаву запослених и скениране попуњене и потписане захтеве за издавање возних исправа и возних карата и пристанак за обраду личних података потребно је доставити најкасније до 20. маја 2023. године на мејл Предузећа: kancelarija@bgnaplata.rs
Важно: Попуњена табела за пријаву запослених у називу мора садржати МБ правног лица, док сваки Захтев за издавање возних исправа и возних карата и пристанак за обраду личних података који се доставља, у називу мора садржати само јмбг запосленог на ког се односи.
*Достављање броја мобилног телефона је опционо, уколико су корсници сагласни да им возна карта буде достављена путем СМС поруке.
Потврда о купљеној возној карти запослених лица, којом се такође обезбеђује коришћење услуге јавног линијског превоза на територији града Београда, биће достављена путем електронске поште свим послодавцима.'' preuzeto sa bgnaplata.rs


Ako im na sajtu piše da je mobilni opcioni, zašto nas lažu po školama da je obavezan mobilni?
 
Ne bi me čudilo da na kraju koriste JMBG kao identifikaciju za kupovinu karte, odnosno kontrolu.
 
Vrh