Od reklama za leteće automobile došli smo do najave vraćanja papirnih karata za autobuse
Da si bio mek, trola 28 se ne bi nikada vratila, pokazao si da su neke stvari moguće u našem gradskom prevozu i postao si jedan od glavnih ljudi po pitanju gradskog prevoza, jedini ko je tu aktivniji je Nikola Jovanovic iz Cls-a, za kog sam isto ubedjen da i on čita beobuild ili mu neko prenosi stvari sa foruma, to se vidi po nekim njegovim izjavama1. Kentkart prestaje sa radom 30.4.2023 u ponoć a sa njima i validatori. Ne znam kkada će ih uklanjatii ali od 1.5. će biti samo gomila beskorisne elektronike koju ne koristimo zahvaljujući gradskoj vlasti.
2. Nema ostavki, nema demokratije. Razmišljao sam kako bi bilo da je SNS na mestu opozicije u današnjoj situaciji. Disali bi za vratom vlasti, organizovali protest ispred skupštine grada Beograda sa pristalicama i terali bi stvari do kraja. Mnogo nam je svilena opozicija. Podvlačim da ne mislim na nasilje već artikulisani protest sa konkretnim razlogom, zahtevima i masovnošću koja bi to pratila a ne da se podnošenje krivičnih prijava koje će završiti u fijoci. Da li me je rad na ulici i terenu upropastio, ali ne verujem u "meke" metode, pogotovu ne sa ovom ekipom na vlasti.
Treba videti od koga su kupili sistem za Novi Sad, taj možda uradi i za Beograd. Ili će RATP, što da ne, vreme je.Brate, govorimo o ekipi koja ne ume da napravi Power point prezentaciju u 2023. godini.
U normalnoj državi do ovakvih skandala ne bi došlo. Imali smo sistem koji je bio naš nakon prvog ugovora. Imali su 10 godina da edukuju nekoga iz grada za održavanje. Gradska vlast, a ni bilo koja druga, sebi ne sme da dozvoli da opipava i izaziva skandale na dnevnom nivou i da tako dođe do možda prihvatljivog rešenja.Јел ја живим у неком паралелном универзуму? Значи до јуче су сви пљували бус плус (кенткарт) систем и као једину предност му истицали апликацију где видиш где ти се аутобус налази. Сад одједном, и поред тога што карте драматично појефтињују, трафике престају са монополом за допуну, што се укида улазак на предња и задња излазак на средња, (што се није примењивало али на папиру је тако требало), уводе бели као контролори, смањује број зона и поједностављује све, опет ништа не ваља.
I šta sada kad smanje cenu karte, a ne poboljšaju uslugu, jer će opet nameštenim tenderima da se dobije krš od autobusa? Hoćemo li onda opet smanjivati cene kad usluga bude još gora? Ne možemo živi ostati od Higera i BMC koji su došli korupcijom, a vamo nam se i stari Ikarbusi raspadaju, a Solarisi su gotovo potpuno zapušteni jer neko favorizuje turske autobuse. A da ne pričamo o tome da tramvaje i trolejbuse nove videli nismo gotovo deceniju.Далеко од тога да је све сјајно ал ја не капирам како вама ово најављено није боље од онога што је тренутно?
To što su oni rekli, tako prosto ne sme da se odvija bilo šta. Pre nego što je uveden BusPlus imali smo prelaznu fazu, a ne naprasno menjanje sistema jer se nekome tako ćefnulo.Даље, речено је на седници да ће GPS бити поново уведен у року од месец/месец и по (док се не спроводе јавна набавка), а ви овде представљате као да ће наступити трајно укидање тог начина праћења аутобуса.
BusLogic je (uz Telekom) radio NSmart sistem za GSPNS, a koliko znam radili su i za Suboticatrans i za onaj nesretni Pantransport. Nadam se da neće raditi i sistem u Beogradu jer bi to bilo skakanje sa konja na magarca.Treba videti od koga su kupili sistem za Novi Sad, taj možda uradi i za Beograd. Ili će RATP, što da ne, vreme je.
Ali naravno, sve je to nebitno: ukoliko Metropolit Gangulije posle ovoga nastavi nesmetano da činodejstvuje iz Staroga dvora, znamo gde smo: nema ni države, ni opozicije, samo sveopšte urote.
Za ovo, jednostavno, mora na ulicu. Smeju nam se sve komšije.
Možda se samo vozači nisu ulogovali (kako to već ide...)?Vec je poceo haos. Stajaliste 515, naselje nova skojevska, gps tj aplikacija ne radi a nailaze 3 autobusa istovremeno..na nedeljni red voznje. Bravo gangula!
Мешаш две ствари - тарифну политику (цене карата) и систем за наплату карата и праћење возила.Јел ја живим у неком паралелном универзуму? Значи до јуче су сви пљували бус плус (кенткарт) систем и као једину предност му истицали апликацију где видиш где ти се аутобус налази. Сад одједном, и поред тога што карте драматично појефтињују, трафике престају са монополом за допуну, што се укида улазак на предња и задња излазак на средња, (што се није примењивало али на папиру је тако требало), уводе бели као контролори, смањује број зона и поједностављује све, опет ништа не ваља. Притом људи су до најаве ових промена највише истицали као недостатак те некоректне цене с обзиром на ниво услуге. Ево, сад је готово двоструко јефтиније. Ал опет не ваља.
Даље, речено је на седници да ће GPS бити поново уведен у року од месец/месец и по (док се не спроводе јавна набавка), а ви овде представљате као да ће наступити трајно укидање тог начина праћења аутобуса.
Далеко од тога да је све сјајно ал ја не капирам како вама ово најављено није боље од онога што је тренутно?
Jeste, ali oni ubijaju konkurenciju tako što je vreme roka za tender prekratak. Nijedna kompanija nije mogla da ugovori lizing u Srbiji za vreme za koje je dato od objavljivanja tendera do krajnjeg roka, a da nisu znali unapred sve i kako. Time se ubija konkurencija. Setimo se samo da je Solaris imao jeftiniju ponudu od ovog krša, ali je izgubio na "tehnikaliji", a to je upravo taj lizing bio.А за квалитет набављених аутобуса, нема шта, то је тачно, али има доста и до наших дебилних прописа који налажу да ти у јавној набавци мораш прихватити понуду/дати посао оном ко да најповољније услове а под тиме се подразумева најнижа цена не узимајући у обзир и квалитет понуђеног. Има корупције у тим пословима засигурно, али то је већ дубља тема и главне заслуге за то иду представничкој демократији која врши негативну селекцију и на положаје доводи такве кадрове.
S obzirom da ovakav stav o smeni javnih zvaničnika ima većina, pa i sama opozicija, zato se niko i ne smenjuje niti daje ostavke. Najgore je to što nisu oni jaki, nego smo mi slabi sa takvim stavom. Kada bismo svi kolektivno imali takav stav, nula tolerancije na ovakve izjave, poteze i dešavanja, svi oni bi redom leteli iz fotelja.Znači tužilaštvo je dobilo Krivične prijave sa svih strana, pa i od Šapića protiv svog službenika. Nadam se da ćemo u razumnom roku saznati šta je istina, a šta su obične klevete.
A očekivanja da će Šapić da bude smenjen ili da će podneti ostavku su naivna i nerealna, pa se nisu ni ostvarila.