Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Upravo je na sednici skupštine grada gradonačelnik izjavio da će sve povlašćene kategorije građana koje sada plaćaju od 1.120 din pa do 2 hiljade i nešto, da plaćaju 1.000 din mesečnu kartu, počemu ispada da što si kartu više plaćao, da ti pojeftinjenje na istu izađe povoljnije, pa će tako nekome pojeftinjenje biti 10%, a nekome preko 50%, što nije u redu, jer princip pojeftinjena mora da bude isti za sve kategorije povlašćenih.​
 

Šapić isprozivao Đuku: On stalno nešto objašnjava, a ne bavi se politikom​

Ubrzo je usledila reakcija Vladimira Đukanovića.

„Apsolutno mi nikakva namera nije bila da polemišem sa dr Aleksandrom Šapićem, jer ja nemam doktorat kao on i nisam na njegovom nivou.

kevin-the-office.gif

simpsons-monkey-fight.gif
 
Šapić ladno kaže da je nebitno što je ovaj njegov šef kabineta obećao Turcima nameštanje tendera jer "on može da im obeća i pola Beograda ako hoće" pošto mu je on dao dozvolu da uradi sve što može da dođe do nekih informacija. A ako je išao korak dalje, onda je to već problem i onda neka ide u zatvor, a do tada će ga braniti po svaku cenu.

Jel može neko da ga zaustavi, svaki dan on napravi po 2 skandala.
 
Šapić ladno kaže da je nebitno što je ovaj njegov šef kabineta obećao Turcima nameštanje tendera jer "on može da im obeća i pola Beograda ako hoće" pošto mu je on dao dozvolu da uradi sve što može da dođe do nekih informacija. A ako je išao korak dalje, onda je to već problem i onda neka ide u zatvor, a do tada će ga braniti po svaku cenu.

Jel može neko da ga zaustavi, svaki dan on napravi po 2 skandala.
Dobro došli, strani investitori ...
 
I, od kada je ugovor "jednostrano" raskinut, od kada ne moramo da validiramo kartice?
 
Jel makar na sednici bilo reči o tome koliku će kaznu plaćati Grad pred međunarodnom arbitražom zbog ove papazjanije ili se o tome i dalje (sa debelim razlogom verovatno) ne priča. Da ne ulazimo u ostatak problema poput toga kako će taj novi sistem zapravo izgledati ili šta ćemo sa onim snimkom na kojem Šapićev pomoćnik ucenjuje Turke.

Ovde se ne zna ko pije, ali se zna ko plaća: građani, i to debelo.
 
Očekivano, ugovor grada Beograda sa Kentkartom o naplati karata je danas raskinut posle glasanja većine u skupštini grada za tu odluku. Glavni utisak mi je malograđansko priznanje gradonačelnika Šapića da se nije vozio gradskim prevozom od kada je položio vožnju.
Otkriću vam tajnu, tako misle i svi drugi političari iz vlasti, samo to oni neće nikada priznati javno jer znaju kako će na to reagovati njihovi glasači. Kada smo pre 3 godine pregovarali sa prethodnom beogradskom vlašću o vraćanju trolejbusa 28 bilo nam je jasno da od opštinskih apartčika, preko gradskih službenika do pomoćnika gradonačelnika Gorana Vesića niko nije seo u autobus decenijama.
Tadašnji gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević nas je na sastancima ubeđivao da se svaki dan vozi gradskim prevozom, ali smo znali da ne izlazi iz službene Škode pa čak i koje su njene registarske tablice.
Šapić ima stav kao i ostatak članova SNS-a da je gradski prevoz namenjen siromašnim gubitnici i hipicima, ali zaboravlja da oni čine tih skoro 60% stanovnika Beograda koji svakodnevno koriste javni gradski prevoz da kreću. Zato je Šapić pribegao populističkok merama spuštanja cene karte ali istovremeno i urušavanju kvaliteta usluge. Na građanima Beograda je da li će ovaj retrogradni pristup osuditi i poslati Šapića na đubrište istorije.
 
Da je stvarno postojala želja i plan SNS da se Gangula pusti niz vodu to bi danas udarali.

Naravno da se niko od njih ne vozi prevozom. U iole normalnoj zemlji bi bar imali tim na nižim granama koji planira stvarnu realizaciju koji nije po ceo dan u X6-ticama i Rejndž Roverima.

Od prvog Maja znači raspad. Siguran sam da preostali ne Bangladešanski vozači neće iskoristiti kraj kontrole polazaka i kretanja da pojačaju svoj tih štrajk.

Biće interesantno, oni koji koriste aplikacije su uglavnom mlađi ljudi, ali oni se politički najapatičniji. Ok najavu stanice sa validatora koriste svi koji nisu gluvi.
 
Glavni utisak mi je malograđansko priznanje gradonačelnika Šapića da se nije vozio gradskim prevozom od kada je položio vožnju.
Nije ništa rekao što nismo znali i do sada. Naravno, užasno je da o prevozu odlučuju oni koji ga ne koriste. I dokle god bude tako, imaćemo jako kritične uslove. I što kaže Vesić: "I to je tako."

Druga tema, da li onda od danas i dalje važe BusPlus kartice ili ne? Kontroli onda više ne smeju da kontrolišu u autobusima?
 
Šta treba da se dogodi u ovoj državi pa da neko podnese ostavku... Čovek je u stanju da izgovori sve i svašta i bilo šta i ništa i isto mu je. Nema promene. Nema efekta. Nema posledica. Nema ništa. Može kao Zagorka Dolovac da se uvuče u mišju rupu, može da se ovako pre-eksponira, maše rukama, gleda u oči i laže, nudi neka (po inteligenciju prosečnog građanina) uvredljiva objašnjenja... Isto.
 
U, al ga je spustio.
Kad gledam ove fotografije prosto mi je glupo što ne koristim javni prevoz jer imam privilegiju da radim na 15 minuta hoda od stana.
Fali mi to vreme provedeno u prevozu. Gledaš prazno kroz prozor ili čitaš nešto. Ponekad i sretneš nekog. Nekako iskuliraš, sazžvaćeš prethodne događaje, razmisliš o onome što te čeka.
Zato mi se gospođa svakodnevno po sat na i sa šljake prevozom... I smeje se kad dođe kući.
 
1. Kentkart prestaje sa radom 30.4.2023 u ponoć a sa njima i validatori. Ne znam kkada će ih uklanjatii ali od 1.5. će biti samo gomila beskorisne elektronike koju ne koristimo zahvaljujući gradskoj vlasti.

2. Nema ostavki, nema demokratije. Razmišljao sam kako bi bilo da je SNS na mestu opozicije u današnjoj situaciji. Disali bi za vratom vlasti, organizovali protest ispred skupštine grada Beograda sa pristalicama i terali bi stvari do kraja. Mnogo nam je svilena opozicija. Podvlačim da ne mislim na nasilje već artikulisani protest sa konkretnim razlogom, zahtevima i masovnošću koja bi to pratila a ne da se podnošenje krivičnih prijava koje će završiti u fijoci. Da li me je rad na ulici i terenu upropastio, ali ne verujem u "meke" metode, pogotovu ne sa ovom ekipom na vlasti.
 
Poslednja izmena:
Vrh