Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

 
Direktor Kentkarta je i na TV-u pricao kako je raskid ugovora dobar po njih, jer su oni softverska firma i da se ne žele baviti napaltom.
Stvarno čudna situacija , pretpostavljam da nisu dobili posao održavanja sistema koji su ocekivali...
 
Meni nije jasno, dal je iko naseo na tu Gangulinu priču kako će raskid biti bez penala... Moš' misliti, smilovali se nad tužnom sudbinom beogradskog gradskog prevoza, pošto je poznato da u biznisu vladaju emocije, a ne lični interesi i profit...

Ajte molim vas, pa operateri neće da oproste 2 meseca raniji raskid ugovora, gde je penal, vrednosti 50E, a baš će Kentkart i dobre duše iz Turske odustati od višemilionske odštete...
 
Можда су планирали некако да 90% пенала завију у неки договор о раскиду или тако нешто.
То као кад Мурињо добије отказ сваке 3-4 године и узме паре од клуба, а званично ни он отказ ни они пенале.
 
"Šlogiraj mi pantljičaru".

20230322_231113.jpg
 
I zanimljiv detalj da je GSP radio tehnički pregled za građanstvo. To mora da je bilo veselo.
 
GSP i dalje radi tehnički pregled za građanstvo na Novom Beogradu.
Pre godinu dve su bili ubedljivo najpovoljniji sa cenom u Beogradu, ali ne znam kakva je sada situacija (država propisala minimalnu cenu tehničkog).
 
Promenili su sistem informisanja putnika putem SMSova.

Ranije se slao kod *011*brojstajalista# koji je isao u formi USSD koda i zauzvrat se dobijala USSD poruka-natpis koji se po zatvaranju trajno brise.

Jutros sam ukucao broj istog stajalista kao i pre. Ne samo da mi je kasnio izvestaj o vozilima, evo stigao je sa 2 sata zakasnjenja... nego sada koriste pravi SMS format tako da korisniku stize SMS poruka od posiljaoca "BG prevoz" koja mora uvek rucno da se brise, jer nije vise USSD natpis nego se vodi kao prava pravcata SMS poruka. Sad sam opet poslao novi zahtev za isto stajaliste i nema nista. Verovatno ce stici tipa oko podneva... 🙄

Ne bi me cudilo da zbog tog prelaska sa USSD na SMS dignu i cene tih poruka. A mozda i nece jer su verovatno svesni kakav krs imaju.

Ali u svakom slucaju, za sada je sistem informisanja preko SMSa/USSD apsolutno beskoristan. Jos jedan trijumf Grada i DJP. 🙄
 
Ono što ja plaćam u ovom gradu kad aje prevoz u pitanju nisu ni prelepi i udobni autobusi, nisu besprekorni i precizni vremenski taktovi, nisu ni table sa informacijama kada stižu autobusi, nije ni najudobnija i najbezbednija vožnja.. Progutao bih ulaženje i izlaženje po vratima, progutao bih i ovu mutnu priču sa raskidom ugovora i prelaženjem naplate u gradske skute.

Ono što ja plaćam - ŽUTE TRAKE.
Jedna jedina stvar koja mi je bitna, koja me motiviše. Ali vidim i ona je ukinuta, policija nemilice u satima špica pušta vožnju žutom trakom na Brankovom (tu prolazim pa znam, za ostale deonice nisam siguran). Apsolutno mi nije jasno zašto bi bilo ko ko ima bilo kakva kola koristio prevoz a ne svoj automobil da ide na posao preko Brankovog ali mi je skroz jasno da politiku vode ljudi koji su par puta u svojim dipovima zaglavili u gužvi dok su busevi šibali žutom trakom pa su odlučili naravno da primene rešenje koje bi njima i takvima pomoglo.
 
Ono što ja plaćam - ŽUTE TRAKE.
Jedna jedina stvar koja mi je bitna, koja me motiviše. Ali vidim i ona je ukinuta, policija nemilice u satima špica pušta vožnju žutom trakom na Brankovom (tu prolazim pa znam, za ostale deonice nisam siguran). Apsolutno mi nije jasno zašto bi bilo ko ko ima bilo kakva kola koristio prevoz a ne svoj automobil da ide na posao preko Brankovog ali mi je skroz jasno da politiku vode ljudi koji su par puta u svojim dipovima zaglavili u gužvi dok su busevi šibali žutom trakom pa su odlučili naravno da primene rešenje koje bi njima i takvima pomoglo.
Ovo se i ja pitam vec neko vreme, kada koristim Brankov most. Koja je onda svrha zute trake, ako bas u spicu ona treba da olaksa prolaz GSP? Ne znam kada su tacno dobili tu direktivu, ali osecam se kao majmun kada vidim da zute trake gube svrhu, i da svaka bu**** moze odavno da ih koristi. Kokosinjac od grada.
 
У Пожешкој полиција не усмерава у жуту, али не знам ни да кажњава због вожње жутом траком тако да је доста возача користи у шпицевима и тако успорава градски превоз. Камере би саме себе исплатиле и донеле велике уштеде због мање потрошње горива, мање возила и возача за исти такт (или бољи такт са истим бројем возача и возила). Даље, мања гужва у возилима градском превоза би омогућила лакшу контролу карата, а бржи пролазак више кругова које направе контролори.
 

Najbogatija država Evrope slavi tri godine besplatnog javnog prevoza


Ko živi u maloj evropskoj državi Luksemburgu već tri godine ima besplatan javni prevoz, piše euronews.

Nije iznenađujuće da na treću godišnjicu naizgled vrlo skupe javne inicijative gotovo svi koji koriste tramvaje, autobuse i vozove u maloj državi EU kažu da su zadovoljni.

“Budući da je besplatan, lakše je brzo doneti odluku, birati između javnog ili sopstvenog prevoza. To znači da je vrlo pozitivan za životnu sredinu i praktičan“, rekao je muškarac čekajući tramvaj u gradu Luksemburgu.

Biti bogat i imati mali broj stanovnika, naravno, pomaže. Ima samo oko 640.000 građana i svaki od njih, u smislu BDP po stanovniku, vredi oko 99.900 evra godišnje prema najnovijim podacima Svetske banke iz 2021. Uporedite to s prosekom svakog građanina u susednoj Francuskoj sa samo 35.200 evra godišnje.

Kao što ste možda pogodili, besplatan prevoz ima svoju cenu; novac poreznih obveznika u završnici ga finansira – ali to ga čini pravednijim, objašnjava ministar mobilnosti i javnih radova.

U tome je veća pravednost jer oni koji plaćaju mali porez ne plaćaju ništa ili vrlo malo u ovom sistemu, stvarno je besplatno. A oni koji plaćaju veći porez, očito, imaju cenu koja je možda malo viša“, rekao je Fransoa Bauš.

Luksemburg ga takođe promoviše kao način borbe protiv zagađenja i klimatskih promena navodeći ljude da iz vozila pređu u vozove i autobuse.

Ali za sada su automobili još uvijek najbolji, iako neki Luksemburžani već smatraju besplatnim prevozom pravom, a ne velikodušnim darom vlade.

“To omogućuje svim stanovnicima pograničnih područja, posebno onima iz Belgije, Nemačke i Francuske, jednostavno putovanje. A uz to je i dobar oblik slobode. Ovoga nema u Francuskoj. Manje je kontrolora, manje je gnjavaže“, rekla je još jedna srećna korisnika tramvaja.

 
Ove nedelje sam se sa kratkim naletima toplog vremena zapitao koliko će procenata vozila javnog prevoza i ovo leto da dočeka sa neispravnim klimama.
 
Hahahahaha, hahahahaha, hahahahaha

Daj bre Šapiću, uvedi nam samo godišnju kartu, ima da povećaš naplatu za 2000%

I kao što sam najavio ranije, ukidaju plaćanje Mastercard-om:

Mesečne karte koštaće 3.000 dinara za jednu zonu i 3.500 za dve zone. Godišnja karta koštaće 30.000 dinara za prvu, odnosno 35.000 dinara za dve zone. Karta će se kupovati preko SMS poruke, aplikacije i na prodajnim mestima Javnog preduzeća „Naplata prevozne usluge“. Ukida se prodaja u vozilima, na trafikama, preko interneta i platnom karticom, preneo je Telegraf.
 
Vrh