ovo sad slučajno nadjoš na netu.
" KentKart из Турске
Специјализовано за смарт картице и
праћење возила у јавном саобраћају.
Међутим јасно је из инфромација са
њиховог сајта да је то регионално
предузеће орјентисано на Турску и
Блиски Исток са мало пројеката у Европи
http://www.kentkart.com/en/Basinda_Kentkart.aspx.
Тренутно раде на 12 турских и 6
међународних пројеката (мада још није
на
списку укључен Београд). Ови
међународни су
http://www.kentkart.com/
en/international_projects.aspx
Скопље, Македонија Аман, Јордан Алепо, Сирија, Доха, Катар, Tczew, Поњска (120 хиљ. sтановника), Призрен (KOSOVO REPUBLIC)
Лично мислим да ово није сјајно друштво
за Београд који „хрли ка Европи“
али нека то остане само моје мишљење.
Остаје потпуна конфузија чији је ово
пројекат. Обратите пажњу да се
директор приватне фирме "Apex", Вељко
Влаховић представља и као менаџер
БусПлус система који би требало да је
градски. Или можда није.
Још нешто јако битно, а на шта нико није
обратио пажљу. „Organizacija
prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi
koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema „.
Једноставн...о
ово нема више никаве везе са ГСП . *Карте
продаје и путнике контролише
приватна дружина физичких лица! Тачније
њих 6 (Вељко Влаховић, Мирослав
Петровић, Иван Букелић,Војислав Крстић,
Александар Ђорђевић и Зоран
Миловановић). *Наравно уз асистенцију
комуналне полиције коју сви плаћамо.
Дакле приватна лица убирају профит, а ми
им помажемо тако што плаћамо
комуналнце.
Да се вратим на терен горе поменутих
залога. Оно што у најгорој варијанти
може да се деси је да наплату карата
преузму повериоци овог „конзорцијума“
па да је онда продају неком трећем. Оно
што мало људи зна је да наплату
карата у Бечу не врши предузеће
градског саобраћаја, као што јадне
Бечлије
мисле, већ једна америчка фирма којој је
то право продато.
Да је ово једна цела ујдурма како би се
из ГСП извукло оно
најпрофитабилније (продаја карата) ево
и информације из самог ГСП. Део
шалтер сале је уступљен да не кажем дат
фирми "Apex" да врши продају
карата, а ГСП је „изнајмио“, читај
наредио, својим запосленима да раде за
њу јер та фирма нема ни најосновније
капацитете за тако велики пројекат.
Цела служба продаје ГСП иде на добош од
којих ће многима „великодушно“ бити
понуђено да пређу у Apex (у отпицају је
цифра од 25.000 динара нето плате).
Цео систем је потпуно нестабилан, и
често пада. Према прелиминарним
инфромацијама ако се настави овим
темпом неће успе�=8 ****