Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.980
- Pohvaljen
- 23.439
GSP autobusi su još i ok, osim Higera koji su verovatno nešto najgore što je ikada vozilo Beogradom. Ali GSP bar ima pristojno održavanje. Ono što je problem jesu privatnici. Jedino Dumeco i Bamiron dobro obavljaju posao. Ostali ne bi trebalo da postoje. Odavno govorim da je sunovrat javnog prevoza krenuo 1.1.2016. i umesto da se napravio neki desetogodišnji plan i uzdigao GSP kako bi se 1.1.2026. svi pilićari oterali iz gradskog prevoza, mi tonemo sve dublje.
Upravo, nešto o čemu se ovde ne piše toliko često, većina privatnika je na puno lošijem nivou od GSP-a.
Lično, mogu da pohvalim nabavku ISUZU autobusa (Knežević i Bamiron), Mercedes Conecto (Bamiron i Strela na Prigradu) i onaj Arrivin "blic" sa Volvo autobusima (jesu malo neadekvatni za tipične gradske linije) koji su nešto potpuno novo za Beograd.
Moguće da sam nekog i izostavio, ovi ostali su očaj i ništa više..
Na primer, C&LC ima užasne MAZ zglobne autobuse koji se doslovno raspadaju spolja, mene je bilo sramota kada sam video jednog.
Razumem da pokušavaju da izvuku dobit što više, ali pojedini su preterali u toj nameri, doslovno zloupotrebili tu toleranciju.