Pantograf je u pravu kada kaže da nema para, i lako može da se desi da ih bude još manje u budućnosti usled svog ovog, da ne kažem šta, u svetu. Ne mogu da se udostoje da nabavljaju vozila na vreme, što su kratkoročne investicije, a očekuje se da budžet pokriva neke plate vozača od 150000, pa naviše. Radnike održavanja niko ne spominje, kao da ne postoje, a tek tu neće biti ljudi, jer za razliku od vozača oni svoje plate mogu da zarade po privatnim servisima. Pisao već da je delatnost vozača autobusa u javnom prevozu, u Beogradu pogotovu, takva da oni svoje plate ne mogu da zarade, već su u mnogome zavisni od budžetskih davanja. Zato su retko gde u Evropi te plate ne znam kako velike, al prosto standardi neuporedivo viši nego ovde. Uvoze se svuda, i to ponovio ne znam koliko puta do sada. Pa ne mogu se naći vozači kamiona po Evropi, koji kud i kamo mogu ozbiljnije da se plate. Nema vozača 100 nego na hiljade, i to samo u Beogradu. GSP, privatni prevoznici, plus Lasta, verovatno i preko 6000 ljudi. Sigurno da im je, kao i svuda po Evropi jeftinije da uvoze dostupnu radnu snagu, nego da podižu plate do nekih, po budžet, ipak nerealnih cifri. Sve države su svojevrsni paraziti, naša jedan od većih, što znači da bi se sve to moralo pokriti preko leđa poreskih obveznika. Zato nam je dizel najskuplji u regionu, što smo ekonomski tigar. Još ćemo na kraju i gas plaćati skuplje nego veći deo Evrope, al to je već viša politika. Često u istom kontekstu pominjem i radnike u zdravstvu, koji takođe, nažalost, ne mogu da zarade svoje plate, a posao im je i te kako odgovoran, naporan i traži mnogo godina školovanja i specijalizacija. Tragedija je za koje pare nam rade primarijusi i hirurzi, otprilike za trećinu plate jednog dobrog programera sa iskustvom.