Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@Александар
Знамо сви шта је речено, али такође знам да ме је кад сам јутрос ишао да допуним персонализоване месечне за мајку, брата и себе, жена на трафици питала за коју зону, а и из те табеле коју си поставио се види да цене нису исте по зонама зар не?

Још једна ствар: ја лично ћу носити у пластичној фолији са картицом и онај папирић-потврду о извршеној допуни, где лепо пише и број картице и датум и место допуне, а препоручио бих то и свима вама. На желим да дођем у ситуацију да њима тамо падне систем, подаци о уплатама се изгубе, па да ја морам да се објашњавам са контролорима да сам уплатио „мајке ми“. :kafa:
 
Александар":9dzyvkvf je napisao(la):
stf":9dzyvkvf je napisao(la):
Дефинитивно остају зоне!!!

Распитали смо се код жене на трафици. Каже, била им је контрола из Бусплуса пре неки дан и рекли су да зоне нису укинуте, али неће важити до даљњег, јер им систем прави грешке и не може да региструје зоне!!!!


Предвиђам висок степен насиља грађана према новим контролорима.....кад бисмо се барем дочепали коловођа, контролори нису криви...

Pa zone ostaju za pojedinačne karte, ukinute su samo za mesečne, tako je rečeno.

Evo cenovnika, tu je napisano koliko je šta:
cenovnik-latinica.jpg

Za veću sliku:
http://busplus.rs/images/cenovnik-latinica.jpg

A šta mu dođu ITS1, ITS2 i opet ITS2? Ne kapiram skroz ovaj cenovnik. I otkud sad zona 3? Zone su ukinute za one koji koriste markice, odnosno personalizovane kartice, dok će naknadu za to plaćati Grad Beograd.
 
те зоне 1, 2 и 3 су из ИТС2 система (приградски превоз који опслужује Ласта)
 
@astrotrain
od sada za personalizovane u okviru grada postoji samo jedna zona, druge zone su za obrenovac, lazarevac.... to te je prodavac pitao.
 
Ajde da razjasnimo situaciju. Zone postoje, ali sada te zone oznacavaju druge stvari.

Kada doplacujete kartu sada vas pitaju da li doplacujete mesecnu za gradsku ili prigradsku zonu. Znaci prva zona je zona grada ( ono sto je pre bilo zona 1 + 2 ), a druga zona je sada prigradska zona ( mladenovac,... ). Drug koji se vozi prigradskim sada ima istu bus plus i za prigradski i ova mu vazi i u gradskom i prigradskom ( kao sto je do sada vazila markica iz laste ).
 
Upravo tako, zone postoje ali je na snazi drugačiji zonski sistem, a neki su baš takav priželjkivali, gde su Lasta i Lastra uključene.

Integrisani tarifni sistem 1 – ITS1

ITS1 primenjuje se na linijama javnog gradskog prevoza na teritoriji gradskih opština: Voždovac, Vračar, Zvezdara, Zemun, Novi Beograd, Palilula, Rakovica, Savski venac, Stari grad, Čukarica, Surčin i dela teritorije Grocke. Za prevoz putnika na gradskim linijama u ITS1 primenjuju se iste vrste voznih isprava, nezavisno od vida prevoza i prevoznika.

U ITS1 primenjuje se jedinstveni tarifni sistem za karte u pretplati i zonski tarifni sistem sa dve zone za karte van režima pretplate (nepersonalizovane kartice).

Granicu primene jedinstvenog tarifnog sistema za sve karte u pretplati predstavljaju krajnji terminusi javnog gradskog prevoza.

Granice zone 1 i 2 u primenjenom zonskom tarifnom sistemu za karte van režima pretplate (nepersonalizovane kartice) su sledeća stajališta: Elektronska Industrija, Mala pruga, Ikarbus, Bežanija naselje, Makiš, Železnik „R”, Ž.J. Španac, Orlovača, Manastir, Banjica 2, Voždovac, Kumodraž, Veliki Mokri Lug, Medaković 3, Ustanička (Bulevar Kralja Aleksandra i Prvomajska), Mirijevo, Karaburma, Lešće, Višnjica, Rafinerija i Sebeška reka.

Granice tarifnih zona u okviru ITS2 (Lastini i Lastrini autobusi)

Napomena: Zone se odnose samo na personalizovane Bus Plus kartice ali ne i na pojedinačne/nepersonalizovane kartice.

Granice tarifnih zona 1,2 i 3 u ITS2 u primenjenom zonsko-relacijskom tarifnom sistemu su sledeće stanice:

Zona 1: Elektronska industrija, "Ikarbus" Umka – centar, Velika Moštanica, Lipovica – Zavod, Jaričište "R", Vrčin, Boleč "H", Borča "R"

Zona 2: Stari Banovci, Nova Pazova, Soko salaš, Obrenovac, Šiljakovac, Barajevo, Ralja, auto put (imag.gr.z.), Grocka, Padinska skela.

Zona 3: Japanski cvet, Brestovik, Kamendo, Živkovac, Mladenovac, Lazarevac, Preka kaldrma, Ugrinovci

NAPOMENA
: BUS PLUS KARTICE ĆE VAŽITI SAMO ZA LINIJE LASTE I LASTRE KOJE POČINJU I ZAVRŠAVAJU NA TERITORIJI GRADA BEOGRADA.
http://busplus.rs/page-ITS_zone.php
 
То је логично, али, да ли је тако?

Прво, у свим возилима су са плафона поскидане оне ГСП-ове налепнице за старе аутомате, али старе налепнице за зоне су оставњене.
Друго, мени у возилима на линији 302, на валидаторима, приликом преласка некадашње границе између зона, појављује се опција за бирање зоне 2!!!
Треће, жена на трафици није причала о зони 2 као о Ластиним линијама, већ о стандардној зони 2, која само неко време неће радити, јер имају техничке проблеме са валидацијом.

Све у свему, не мирише на добро.
 
Oni su ove granice zona ITS 2 prepisali ko zna odakle, Nova Pazova, Elektronska industrija i Stari Banovci važi za međumesne linije.
Bojane nisi u pravu, postoji pet zona ukupno u dva sistema, baš kao što je Aleksandar naznačio. Sistem gradskog i prigradskog prevoza diskriminišuć je i o tome sam pisao... Ako je karta Surčin - Obrenovac 10 din, a Surčin - Progar 60, to je diskriminacija...
 
Bice moguce pracanje vozila na netu.
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/...d-vam-stize-prevoz-i-na-internetu/27402.phtml

Jos kad stignu info table bice to odlicno. Ima to i psiholoski uticaj, lepo je kada covek zna kada sta da ocekuje i ne verujem da ce ih ljudi lomiti.
Samo nije mi jasno cija ce investicija biti te table? Busplus ili GSP?Ove iz Osijeka su sasvim dobre i lepo uklopljene ne treba nam nista bolje.
 
Sada je u beogradskoj hronici pricala predstavnica bus plusa i izvredjala je gradjane sto na vreme nisu izvadili kartice. I dodala je da je danas pao sistem na pola sata jer su gle cuda 90000 gradjana uplatilo markicu.

I sta ce biti kad krece validacija svakodnevna ako im sada pada sistem.

Znaci moje prognoze su bile pogresne, nije bio potreban 1 februar da bi pao sistem, dovoljan je bio i 31. januar :)
 
MOze li objasnjenje zasto stariji od 65 godina imaju rok do 15 februara da uzmu markice a sada im je zabranjeno do 5tog???

Koje imaju pravo da ne izdaju markice posle 15tog februara penzionerima???
 
Pogresno si shvatio Vucko, nije to rok za vadjenje vec za vazenje starih povalstica. Mocice penzioner da izvadi povlasticu i u avgustu.
 
Hvala na objasnjenju.tako pricaju ljudi,tolike su guzve danas jer misle da je danas zadnji dan za vadjenje kartica.
 
Gluposti, tipicno za nas, sistem rekla kazala.
Mada to me cudi za penzionere oni su najrevnosniji sloj stanovnistva. :laugh:
Kao sto rekoh nemojte se gurati ljudi, kome se ne zuri bas toliko tu je kartonska za 40 dinara, ili kome je bas frka nek uzme taj broj i 5 dana se vozi za dzabaka.
 
Starijima od 65 godina su u prevodu rekli "evo dozvoljavamo da vam dosadašnje povlastice važe još 15 dana, ali nam se zato sklanjajte sa očiju i ne pravite nam gužvu do 5. II, do tada vam nećemo davati nove karte".

Očajnički pokušaj da se izbegne blamaža na početku rada sistema, zbog nemogućnosti da izdaju kartice svim građanima...
 
Pa činjenica je da su ljudi neinformisani, mene su dve osobe pitale koja je cena markice, jer nigde ne piše. Nije mi toliko suluda nečija pomisao da će Bus Plus šalteri da se zatvore posle 1. februara, prosto, kad nema informacija svašta može da se pomisli
 
Gradonacelnik ce se sutra voziti tramvajem 7icom,naravno spancem u 8.30h kod Sava centra da bi promovisao busplus sistem.

Ko ima vremena nek ode pa mu licno kaze sta misli o celom sistemu

ma ne pada mi napamet, moje misljenje ce videti na izborima kad (ne)budem zaokruzila njegovo cenjeno ime. Zbog busplusa, ''metroa'' i verujem jos neke nebuloze do tad.
 
Video sam taj prilog na BG hronici :blah:
PR-ka Busšljus sistema je bas bila bezobrazna :mad:
Ispljuvala je gradjanstvo preko svake mere. Slazem se ja da se te njiove ``personalizovane`` (o kako to cool zvuci) karte mogu izvaditi jos od letos, i da su gradjani tek sada masovnije zazdili da izvade karte, ali to nije razlog da se pljuje po narodu i da se tvrdi da su gradjani neodgovorni i da cekaju zadnji cas itd.... Eto ja sam pokusao 3 puta da izvadim tu kartu ali kad sam shvatio da treba da stojim u redu duze od 30 minuta, okrenuo sam se i otisao. Ne pada mi napamet da cekam 6 sati? Radije cu da se svercujem dok se ne rascisti guzva ili cu se opredeliti u prvo vreme za nepersonalizovanu dopunjivu kartu.
Drugo, kako oni misle da sa 56 saltera (u pocetku ih je bilo 30) opsluze 2.000.000 zitelja ovoga grada od kojih je bar 800.000 potencijalni imalac personalizovane karte???? PR-ka bi bilo bolje da prenese nadleznima u tom famtomskom konzorcijumu da je neophodno da se otvori jos 200 mesta za izdavanje personalizovanih karti, recimo u hali I BG sajma, obzirom da je napolju minus 15 stepeni. Nije to puno komplikovano u hali sajma instalirati 200 racunara i preko omladinske uz minimalnu obuku unajmiti 200 mladih da to istabaju za mesec dva uz minimalnu naknadu. Na kraju krajeva naplacuju 250 dinara za izdavanje, a ako izdaju 600.000 karti x 250 dinara= 150.000.000 dinara ili ti 1.500.000 vupi-jupija sto znaci ima i za kompove i za stampace i za omladinsku zadrugu i za tatka, i za svetionicara na Kaymanskim ostrvima.....
 
Dragi forumasi,ubaceno je glasanje na temu.Pa glasajte,ako zelite :)

Sutra je dan B,B-day,ali nije rodjen dan,vec dan totalnog fijaska Bus Plusa,mislim da ce nam trebati busplus smajli.
 
Moja borba protiv BusPlus sistema će se stastojati u tome da ne validiram "personalizovanu" kartu.
(sem sutra ujutru da vidim kako sistem radi)
 
PR je negovanje pozitivnog odnosa i odnosa poverenja sa klijentima, a bilo kakva osuda ili napad, očitavanje lekcije i slično, donosi negativni imidž kompaniji. Nemaju iskustva... ne znam kako su u Prizrenu radili, ali ovde im nešto ne uspeva
 
Felix55":18j58h2s je napisao(la):
Starijima od 65 godina su u prevodu rekli "evo dozvoljavamo da vam dosadašnje povlastice važe još 15 dana, ali nam se zato sklanjajte sa očiju i ne pravite nam gužvu do 5. II, do tada vam nećemo davati nove karte".

За старије од 65 година је превоз и тако бесплатан, тако да ин те карте и нису неопходне. :)
 
Vrh