Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Zašto nazivaš ljude bu*****, a sam kažeš da ne znaš o čemu se radi? Možda je bu**** onaj koji je tražio da ih neko tera to da rade?
Postoji Mišljenje nekog pametnog političara koje kaže da firme ne mogu ljudima da isplate novac za prevoz bez oporezivanja (što je legalno po važećem zakonu, do nekog iznosa), ako ti ljudi ne donesu račun. Hoće da nateraju firme da kupuju ljudima markice za prevoz iako ljudi taj prevoz ne koriste. Ali neke, kako kažeš, "budale" kao ja koriste privatni automobil za prevoz do posla i svaki mesec traže račun sa pumpe da bi mogle da dobiju novac koji im po zakonu pripada.
 
Žika":2j8t8ufb je napisao(la):
Pošto sam u drugom sistemu i imam uvid kako funkcioniše. Prevoz nije čest i potrebno je prebacivanje sa linije na liniju kada nema direktnih polazaka (samo u špicevima). Najjeftinija karta je za kurzstrecke (5 stanica) 1,9 evra, zavisno od zona (wabe)/dužine i ostalog karta kreće od 2,6 evra pa naviše. Tu imaju i kartice za popust SaarBahn, Bahn , VVB i Baron i koliko sam video oko 20%.
Ulazi se na prednja vrata i bukvalno svi plaćaju, od male dece pa do 150 godina. Uključujući i trudnice.
Naslađe mi je kad vidim klinca od 4-5 godina kako ima spremljen novac za kartu / naravno ne naplatim mu. Deci ne naplaćujem pa nek se ljuti ko hoće. Sva deca imaju pretplatne kartice, školarci i studenti.
I pored toga što bukvalno 100% (mora da prođe pored mene) putnika plaća prevoz on mora da se dotira iz gradske kase.

I mislim da bi za Beograd isti recept odgovarao, rokneš cenu karte 300 dinara, povlastica 5000 dinara ulaz na prednja vrata i obavezno policajac u početku (kamere. čitači LK-direktna veza sa tužilaštvom), nema ništa besplatno i penzioneri mora da plaćaju punu cenu karte (popust kasnije nek im da Maxi, Lidl i sl).
Više ne bi bilo da se vozi za jednu stanicu, da se ide sa kraja grada na drugi kraj jer je tamo luk jeftiniji a prevoz besplatan i tako gomila gluposti.
Tu bi dobili na više polja, primetio sam da su naši ljudi daleko kulturniji kad im uzmeš pare iz ruke, da cene i poštuju, narod bi bio daleko zdraviji/više bi bio van autobusa, gužve bi se daleko smanjile i operećenja na vozila.

E onda možemo da očekujemo dobar prevoz i da ga tražimo. Naravno od metroa nema ništa.
Potpuno se slazem sa ovim pod uslovom da prevoz bude besprekoran, da se postuje red voznje kao u Japanu. Da vozaci ostaju bez posla ako kasne vise od 10 min, puse u vozilu ili se ponasaju bahato. A u slucaju vecih prekrsaja, recimo kad udare putnika da dobiju zabranu zaposljavanja u svim drzavnim sluzbama i da im se brise sav radni staz u Gsp. Takodje da se obavezno ide u zatvor kad se pusti neispravno vozilo u saovracaj, sa celavim gumama ili grejanjem koje mora da se gasi na kanalu.
 
Uh koliko represije i pretnji, čemu to? Ukini otimanje para od poreskih obveznika, dakle nema socijalnog besplatnog prevoza, i dozvoli privatne prevoznike u punom smislu (bez subvencija, pomoći grada, šta god) pa će narod sam da bira onoga ko je kvalitetniji, povoljniji, bez ćelavih guma, sa pristojnim I ljubaznim vozačima..
 
^To znaci gasenje gradskog prevoza kao takvog, jer mozes da zamislis koliko bi kostala karta. Vozili bi mesec dana sa nekim suludim cenama, poluprazne autobuse i onda bi odustali i od toga.
 
operic":2xhwwvd6 je napisao(la):
Uh koliko represije i pretnji, čemu to? Ukini otimanje para od poreskih obveznika, dakle nema socijalnog besplatnog prevoza, i dozvoli privatne prevoznike u punom smislu (bez subvencija, pomoći grada, šta god) pa će narod sam da bira onoga ko je kvalitetniji, povoljniji, bez ćelavih guma, sa pristojnim I ljubaznim vozačima..
Јел' ти то заговараш конкуренцију? У овој земљи где већ одавно имамо конкуренцију међу нпр. оператерима мобилне телефоније и банкама и видимо како та конкуренција изгледа у пракси?
 
Konkurencija? Šta joj fali. Prvi stambeni kredit kod Komercijalne (domaće) bio mi je sa 7,5% kamate. Nisu hteli da čuju za smanjenje i kad su se uslovi na te žištu promenili. Kad sam im doneo ponudu od 2,68 druge, strane banke, odmah spustili na 2,8.
Kod mobilnih, MTS je nesrazmerno veći od ostalih pa se ponaša kao monopolista, ali ipak popušta. I ostaje bez klijenata.
A kako rešiti konkurenciju i gradskom prevozu? Morala bi biti bar dva posebna, a gotovo paralelna, sistema.
 
Код нас би се то претворило у дуопол, олигопол или картел. Готово сигурно.
 
I mislim da bi za Beograd isti recept odgovarao, rokneš cenu karte 300 dinara, povlastica 5000 dinara ulaz na prednja vrata i obavezno policajac u početku (kamere. čitači LK-direktna veza sa tužilaštvom), nema ništa besplatno i penzioneri mora da plaćaju punu cenu karte (popust kasnije nek im da Maxi, Lidl i sl).
Roknes svaki ulazak u zemlju ovima iz inostranstva 5.000e , svaki dan boravisna taksa roknes 500e, obavezno javljanje u sup dva puta nedeljno. Porez na imovinu 200 posto, i sve to umreziti sa policijom, ako ne placaju odmah u zatvor, i deportacija posle , naravno uz zabranu ulaza u zemlju 10 godina. Kako bi se napunio budzet odmah. Imali bi autobuse kao Njemačka
 
I mislim da bi za Beograd isti recept odgovarao, rokneš cenu karte 300 dinara, povlastica 5000 dinara ulaz na prednja vrata i obavezno policajac u početku (kamere. čitači LK-direktna veza sa tužilaštvom), nema ništa besplatno i penzioneri mora da plaćaju punu cenu karte (popust kasnije nek im da Maxi, Lidl i sl).
Јесам поборник плаћања, можда и један од највећих на форуму, али се око овога (делимично) не слажем са вама.
Само ви рокајте, имате ли ви појма да барем 70% Београђана ради за минималац у приватним фирмама? И, парадоксално, уредно плаћа превоз. И садашњих 3275 за прве 2 зоне за запослене је опет превише за наш стандард. Напротив, цену би требало снизити за бар 20 - 30% у односу на сада. Од тих који не плаћају једно 10% чине они који су стварно испод линије сиромаштва, а преосталих 20% то чини из обести о којој сам скоро писао (угл. средњошколци и студенти). Слажем се, обесних путника итекако има, али лек за то није повећање, већ снижење цена. Тада ће се тачно искристалисати ко је сиромашан, а ко обесан. Повећање цена само би довело до нових протеста и непотребних блокада града...
За ово са полицајцима сте већ у праву.
 
Цена треба да буде највише 2000 РСД и то за све зоне.
 
Ripanjac, ne radi ni blizu 70% Beograđana za minimalac. Nemoj da preteruješ baš toliko.

Ovi koje ja znam a sistemski se švercuju (samoponižavaju u 50. godini života tako što stoje u troli od Banjice do centra uz aparat, čekajući da vide da li će ući kontrola), zarađuju 60-130.000 dinara mesečno. Firma im oduvek daje pare za prevoz, ranije na blagajni, sada preko računa I, da, mahom su rođeni Beograđani - narod iz provincije je discipinovaniji.
 
Провинцијалци су пљачкали државне институције и позидали куће туђим новцем без дозволе за градњу. То је та дисциплина. А Београђане је неумесно помињати, јер су многи погинули у ратовима.
 
SBG":3oym7d7a je napisao(la):
Провинцијалци су пљачкали државне институције и позидали куће туђим новцем без дозволе за градњу. То је та дисциплина. А Београђане је неумесно помињати, јер су многи погинули у ратовима.
O cemu ti pricas??
 
О кућеринама зиданим без дозволе за градњу. Видећеш о чему говорим кад прошеташ мало градом, ван круга двојке.
 
SBG":1gr68lki je napisao(la):
О кућеринама зиданим без дозволе за градњу. Видећеш о чему говорим кад прошеташ мало градом, ван круга двојке.
Prvo izvinjavam se za off topic.
Ja dobar deo zivota zivim van kruga dvojke i ne vidim neku narocitu razliku izmedju kuca gradjenih bez dozvole u Kaludjerici ili Krnjaci, ako na to mislis i zgrada u krugu dvojke gradjenih bez urbanistickog plana i odgovarajuce infrastrukture tako sto su nekom gurnute pare u dzep za legalizaciju.
Takodje ne vidim nikakvu razliku izmedju nekog ko je rodjen ovde i ko se doselio, ne razumem najbolje tvoj stav, sramota je ako je neko dosao iz manjeg mesta? Da poznajes istoriju Beograda znao bi da su ljudi koji su ostavili veliki trag u ovom gradu zapravo rodjeni van njega ili kako ti kazes u provinciji. I na kraju, nije mi jasno o kakvoj pljacki pricas, posto je najveca pljacka u Beogradu promena namene iz oranice u gradjevinsko zemljiste, koja je unosnija sto je zemljiste blize centru, kao sto mi nije jasno u kom su to ratu Srbi iz Beograda procentualno vise ginuli od Srba iz ostalih gradova i sela?
 
како искусно улазе у бус. уђу, само ону њихову картицу на читач и одмах ваде њихове из торбица. к'о нека рација. шверцери не стигну ни да побегну
 
Jutros u prepunoj 78ici imao dve kontrole na 15 minuta. Prokomentarišem da je na liniji manji interval čekanja kontrolora nego autobusa, na šta je "gospođa" nešto profrktala, ali nije bilo titlovano, pa ne znam o čemu je reč.
 
A onih famoznih brojača što će da ''utvrduju stanje na terenu i prave studiju'' o izmenama u prevozu od ukidanja pojedinih linija, njih nigde nema. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680000#p680000:nd5x5se8 je napisao(la):
JohnnyLee » 14 Nov 2019 10:12 am[/url]":nd5x5se8]како искусно улазе у бус. уђу, само ону њихову картицу на читач и одмах ваде њихове из торбица. к'о нека рација. шверцери не стигну ни да побегну
Ја сам можда најгори на свету али не разумем људе који раде као контролори. Посебан ментални склоп, исфрустрираних жентурача и
средовечних мушкараца ex штанд активиста(част изузецима) који неће да имају никакву обавезу него да попуше по коју пљугу мало шетају и свађају се са људима цео дан. Причао сам са једним дечком који је дао отказ, у принципупоента је да добијају 500 динара по казни, и то их мотивише да се онако свађају. Каже одустао после два месец дана када је скапирао са каквим колегама ради, и какве су то приче.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680055#p680055:20uygmlz je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Nov 14, 2019 2:03 pm[/url]":20uygmlz]A onih famoznih brojača što će da ''utvrduju stanje na terenu i prave studiju'' o izmenama u prevozu od ukidanja pojedinih linija, njih nigde nema. :mrgreen:
Vrlo moguće da su stelt kao i ovi kontrolori (na prvi pogled).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679960#p679960:2somn5s7 je napisao(la):
Bax » 14 Nov 2019, 09:23[/url]":2somn5s7]
SBG":2somn5s7 je napisao(la):
О кућеринама зиданим без дозволе за градњу. Видећеш о чему говорим кад прошеташ мало градом, ван круга двојке.
Prvo izvinjavam se za off topic.
Ja dobar deo zivota zivim van kruga dvojke i ne vidim neku narocitu razliku izmedju kuca gradjenih bez dozvole u Kaludjerici ili Krnjaci, ako na to mislis i zgrada u krugu dvojke gradjenih bez urbanistickog plana i odgovarajuce infrastrukture tako sto su nekom gurnute pare u dzep za legalizaciju.
Takodje ne vidim nikakvu razliku izmedju nekog ko je rodjen ovde i ko se doselio, ne razumem najbolje tvoj stav, sramota je ako je neko dosao iz manjeg mesta? Da poznajes istoriju Beograda znao bi da su ljudi koji su ostavili veliki trag u ovom gradu zapravo rodjeni van njega ili kako ti kazes u provinciji. I na kraju, nije mi jasno o kakvoj pljacki pricas, posto je najveca pljacka u Beogradu promena namene iz oranice u gradjevinsko zemljiste, koja je unosnija sto je zemljiste blize centru, kao sto mi nije jasno u kom su to ratu Srbi iz Beograda procentualno vise ginuli od Srba iz ostalih gradova i sela?
Срби из провинција у Босни и Хрватској су за време рата пљачкали, дошли у Београд и сазидали куће без дозволе за градњу. Има добрих Срба из провинције, против којих немам ништа. Сад испадне да ако критикујем лоше, критикујем и добре Србе из провинције. Чуди ме како људи за час изврну туђе речи и окрену причу наопако.
 
Има доброг и лошег света свуда без обзира на порекло. Дивља градња је почела далеко пре рата, па и много пре комунизма. Профитера је било из свих крајева такође. Ја лично сам научио да је уреду да се шверцујем када сам дошао у Београд баш од рођених Београђана.
 
Prvo izvinjavam se za off topic.
Ja dobar deo zivota zivim van kruga dvojke i ne vidim neku narocitu razliku izmedju kuca gradjenih bez dozvole u Kaludjerici ili Krnjaci, ako na to mislis i zgrada u krugu dvojke gradjenih bez urbanistickog plana i odgovarajuce infrastrukture tako sto su nekom gurnute pare u dzep za legalizaciju.
Takodje ne vidim nikakvu razliku izmedju nekog ko je rodjen ovde i ko se doselio, ne razumem najbolje tvoj stav, sramota je ako je neko dosao iz manjeg mesta? Da poznajes istoriju Beograda znao bi da su ljudi koji su ostavili veliki trag u ovom gradu zapravo rodjeni van njega ili kako ti kazes u provinciji. I na kraju, nije mi jasno o kakvoj pljacki pricas, posto je najveca pljacka u Beogradu promena namene iz oranice u gradjevinsko zemljiste, koja je unosnija sto je zemljiste blize centru, kao sto mi nije jasno u kom su to ratu Srbi iz Beograda procentualno vise ginuli od Srba iz ostalih gradova i sela?
Баш тако. Тим поводом, сада ћу да напишем нешто што сви треба да запамте од сада па заувек:
ДОСТА ЈЕ ОВЕ УВРЕДЉИВЕ И БЕЗОБЗИРНЕ ПОДЕЛЕ ЉУДИ НА ДОБРЕ И ЛОШЕ, ТЈ. ПОДОБНЕ И НЕПОДОБНЕ ПО РЕГИОНАЛНОЈ ОСНОВИ!!! :grand: :rant: Сада ћу вам такође рећи нешто парадоксално, али болно истинито. У Београду је, конкретно у насељима ближе центру, деценијама уназад уврежено једно крајње увредљиво мишљење (част изузецима) да ниси ,,рођени" Београђанин ако ниси девето колено, како су сви из приградских насеља неваспитани и бахати, ово-оно, тамо-вамо... :bash: Аман људи, шта је са вама?! Зар смо спали на то да по регионалним основама делимо доброту људи?! То више говори о онима који генеришу те поделе, тј. о онима из ,,круга двојке", заправо су они ти који су безобзирни, затворени и пуни страшних предрасуда према људима који долазе из других крајева. Умислили да су елита, а ставови им, ето, говоре сасвим друго. Елита се не постаје преко ноћи, елита се рађа! Наравно, част изузецима, као што рекох и извињавам се због ОТ-а.
 
Vrh