Niko ne spori da ovde ima mnogo toga za zameriti. Nijedan sistem nije savršen.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506441#p506441:2dpx400t je napisao(la):Bender Rodriguez » 07 Jan 2018 06:51 pm[/url]":2dpx400t]U pravu je Becks oko cena karata. Ja kad sam čuo koliko meštani nekih drugih mesta plaćaju, zgranuo sam se. Istina, neretko tamo gde su manje plate nego u Beogradu, manji su i troškovi života. Ali opet, kad se sve sabere i oduzme, mislim da Beograđani tu ipak jesu u povoljnijoj poziciji nego većina drugih.
Sad, ne računajući one koji su prosto bezobrazni i neće da plate (a ima dosta takvih i iz unutrašnjosti koji žive u BG, čisto da se zna), mislim da jedna od stvari koje ''pogoni'' mnoge da traže izgovore je i to što GSP ima dosta svojih unutrašnjih problema i krađa na kojima uporno neće da poradi, pa ko veli treba sad ljudi da plaćaju njegove cehove. Ne kažem da je to validan razlog da se ne plaća usluga, samo kažem kako deo ljudi razmišlja.
Ja plaćam od svoje osnovne i plaćaću uvek. Ali da ima šta da se zameri, ima. Meni npr ne smeta kad mi dođe starije vozilo. Ok, staro pa staro. Ne može sve da bude od juče. Ali počinje polako da mi ide na živce kad mi više puta zaredom dođe neko koje je prepuno. Ili recimo kad je radni dan i dođem na jednu od većih okretnica u gradu s idejom da ću odmah da krenem a tamo pustolija, pa čekaj dok se vrne prvi, pa dok napravi pauzu, pa dok se smiluje da krene... Te stvari (posebno gužve) mi nisu smetale kad sam bio klinac ali sad kad su došle neke godine počinju itekako da me revoltiraju. To, i kad vidim u kakvom stanju se puštaju neka vozila na ulicu. Istina, i tu je napravljen određeni pomak u odnosu na sredinu 2000ih, ali to ne znači da je dovoljno dobro. Sad to ne znači da ću da prestajem da plaćam tu uslugu. Ali kažem, ima tu itekako prostora za poboljšanje. I van firme i unutar nje.
Nije ni ta krađa razlog, kod nas se krade apsolutno sve i apsolutno gde god može, od struje, vode, interneta, pa čak i relacijske table iz autobusa, piksle, rukodržače itd itd itd. Progutalo bi se i poneko staro vozilo i poneko vozilo bez grejanja i klime, kada bi taj prevoz funkcionisao iole redovno i u skladu sa redom vožnje. Putnik ne mora da zna ko kasni i zašto, ima prilika kad jednostavno ne može da se održi polazak (blokada saobraćaja, kvar na vozilu itd itd itd) ali satelitsko praćenje bi trebalo da otklanja sve te moguće faktore kako bi se poboljšala redovnost i učestalost polazak. Ne mora vozilo da održava polazak koji mu piše u turaži, ali mora da se drži intervala, kasnije uklapanje u sopstvenu turažu može da se reši bez da neko od putnika oseća posledice i kašnjenja.
Istina, neorganizovanost i neozbiljnost je karakteristična u svim javnim institucijama i firmama, to je ono što me nervira kod našeg sveta, kod privatnika i stranca može sve, u državnoj firmi samo ono što pod "prisilom" isteraju od radnika, prema našem se najgore odnosimo, e pa zato nam i jeste ovako.