Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Indirektno ima veze sa Beogradom.
Gledao sam sinoć "S Tamarom u akciji". Između ostalog , razgovarala je i sa predsednikom opštine Knjaževac. Pored nekoliko stvari koje je istakao da su besplatne , napomenuo je i da im je gradski prevoz besplatan za sve kategorije stanovništva. O drugim stvarima koje oni imaju , a mi ne , je za neku drugu temu.
 
više puta je bilo pisanija na BBu oko besplatnog Bg prevoza
pa eto lepo konkretno poredjenje :

Naplata ili NE naplata karata i kontriole Bus Plusa... :roll:


Evo tog Knjaževca koj ima red voznje na 13 pdf strana
link: red vožnje : http://www.knjazevac.rs/images/redovi%20voznje.pdf

a evo odluke o budjetu čij je deo prikazan nize
link: http://www.knjazevac.rs/Dokumenti/Budzet%20%202017.pdf


О Д Л У К У О БУЏЕТУ ОПШТИНЕ КЊАЖЕВАЦ ЗА 2017. ГОДИНУ
Приходи и примања, расходи и издаци буџета утврђени су у следећим износима

..................Назив.....................Средства из буџета.......Структура %.... Сопствени и други приходи...... Укупна средства
Организација саобраћаја
и саобраћајна инфраструктура...........123,274,320.00..........13.9 % ................0.00...................................123,274,320.00

Одржавање саобраћајне
инфраструктуре...............................92,274,320.00..........10.4 % ...............0.00......................................92,274,320.00

Јавни градски и приградски
превоз путника................................31,000,000.00..........3.5 % .................0.00......................................31,000,000.00

Besplatan saobracaj za sve kategorije stanovništva u Beogradu
radi računaja mozemo da iskoristimo podatak iskazan u procentima zbirno je 27,8 % ladi lakšeg računanja neka bude 30 %

,, 29. decembar 2016. vecernje novosti pišu:
Odbornici Skupštine grada Beograda su usvojili budžet za narednu 2017. godinu, koji podrazumeva
ukupna sredstva od oko 100,4 milijarde dinara... ,, ( link http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 017-godinu )


voleo bih da vidim računiccu koliko smo dali bus-plusu i gspu i drugim učesnicima

Verovatno i više od tih 30 % Bg budjeta plus što nas svakodnevno šišaju sa naplatom
ne računajuci i cenu radnih sati komunalne policije
:sesir:
 
koliko god ne volim da napadaju kontrolore, nekada i zasluzuju. Tast i tasta su mi iz drugog grada i dosli nam u posetu da vide unuku, u povratku su uhvatili gradski prevoz (da napomenem da su u 60-godinama i nisu vicni baratanjem sa karticama i validatorima). Tasta nije lepo otkucala 2 karte na validatoru, a ima urednu BusPlus karticu, ja sam im dopunio racun i objasnio kako ide. Nego negde je zapelo, nije odmah otkucala te 2 karte i naravno upade kontrola i kazni ih. Oni su ljudi koji nikada nikakav prekrasaj nisu napravili u zivotu, bilo ih je blam sto su ih izbacili iz vozila, nisu ni meni rekli odmah nego posle nekoliko dana. Pokusali su da objasne bahatoj kontrolorki sta se desilo, ali avaj nije slusala. Nisu imali pare d aplate odmah 2000 nego ih je glupaca zapisala i sticece im kazna od 6 hiljada na kucnu adresu. Naravno da su im dali licnu kartu iako sam im rekao da to nikako ne cine. Od besa sam iz koze izasao. Eto to je njihova ciljna grupa, uplaseni i nemocni ljudi. Umesto ludski da im pomognu ona ih kaznila
 
Zato i popiju batine. Zato što selektivno glume strogoću a zapravo su niko i ništa i potpuno su nebitni.
 
Sa druge strane, meni lično u 80% slučajeva ni ne traže kartu i svaki put se smorim jer sam zapravo imao očitanu.
 
Najavise placanje karte mastercard-om, niko ne pominje cenu i kako ce kontrolori proveravati tu kartu?
 
Cena beše iznad 100 dinara ako se ne varam. Bilo je negde pre par meseci, kad je bila najava za najavu najave.
 
Pisale su Novosti o tome pre neki dan. Sistem krece od 1.1.2018. cena karte 99 dinara.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503304#p503304:m69tk7hs je napisao(la):
hiavata » 25 Dec 2017 02:48 pm[/url]":m69tk7hs]Sa druge strane, meni lično u 80% slučajeva ni ne traže kartu i svaki put se smorim jer sam zapravo imao očitanu.
koliko si visok i tezak? :D
 
Nema to veze sa bradom. I ja je imam , pa mi se desi da mi tri puta traže u istom prevozu :)
 
Kad udju 3 na istoj liniji u razmaku po stanicu ne dobiju nista a kamoli kartu dezorganozovani
 
Pravi carevi su oni kontrolori
što stoje kod ulaza na peron Vuka i Franša gde svega par metara od validatora
putnicmai po validiranju bus plus kartice , dok je još ona u putničkoj ruci a pre nego što je stave u džep.-
istu
traže i očitavaju - kontrolišu ... i tako NE napravivši ni jedan korak izvrše po 1.000 kontrola za sat dva...
i ako lično očima vide po na osob svakog putnika
da je validiranje izvršeno
a osim toga
i da ne vide, rotacione ulazne šipke se ne bi okretale tj ne bi omogucile ulaz putniku bez validiranja
šta reci carevi bus plusa :lol: :lool: :lol:
 
Upravo tako. Ima ih stalno i na železničkoj stanici Pančevački most. Naravno, nema nikakve svrhe da tu dežuraju, ali izgleda da i među njima onih odabranih sa dozvolom za džabalebarenje.
 
Tima kod vuka ne bi ni pokazao kartu besmisleno je da stoje tu jel stoje prije ili poslije valdatora tj kapija
 
Jel Beograd toliko poseban, pa je šverc normalna pojava samo u prestonici, dok ostatak Srbije nikako nema pravo da se vozi džabe? Dal je prevoz svuda idealan, a samo u Beogradu postoje problemi? Čisto sumnjam da je tako, a opet, u drugim manjim i većim gradovima, šverc je prisutan u minornim procentima, odnosno čini izuzetak, dok je u Beogradu, pomenuti odavno prihvaćen, od značajnog dela populacije, kao nešto potpuno normalno, i na hiljadu i jedan način opravdano ponašanje.
 
Gašpare sad si me razočarao. Sve što se koristi mora da se plati.
 
U drugim gradovima gradska uprava vodi računa o prevozu, u drugim gradovima se ne zapali dvadesetak autobusa godišnje i nema kontrolora koji vas psuju, prete i tuku.
 
U principu, u ovoj našoj državi ništa nije idealno, pa ne vidim kako bi to prevoz mogao biti, pogotovu kad je Beograd u pitanju, odnosno njegova diskutabilna infrastruktura, praćena velikim brojem divlje izgrađenih naselja. Ne plaćanje prevoza, a zbog nedovoljno kvalitetne usluge, pojava je do koje dolazi samo iz razloga nepostojanja adekvatnih sankcija, odnosno nemogućnosti da se zakon sprovede u potpunosti. Zar je usluga po svim drugim pitanjima idealna? Parking servisu svi plaćaju "harač", a koju uslugu dobijaju za taj novac? Uzeli i iscrtali linije po trotoarima i prodaju maglu, i naravno svi uredno plaćaju da im kola ne odnesu. Struju takođe svi moraju da plate da bez nje ne bi ostali, iako i ona može da nestane ponekad, pogotovu u prigradskim naseljima.. Isto važi i za ostale komunalne usluge. Pojedini delovi Beograda nemaju vodu i po nekoliko dana tokom leta, pa opet moraju da je plate. I zašto bi oni koji plaćaju prevoz bivali budale na kraju krajeva. Ili da se bojkotuje od strane svih korisnika, što je skoro nemoguće ili da svi plaćaju, odnosno većinski deo populacije. Uzgred budi rečeno, samo oni koji plaćaju imaju pravo da se bune po pitanju kvaliteta pružene usluge, a kod nas je slučaj da su najveći kukači upravo šverceri. Ovako i jedni i drugi imaju opravdanje za neadekvatan prevoz. Grad se poziva na švercere, a ovi na pruženu uslugu, i tako imamo vrzino kolo u nedogled.
 
Pretplatna mesecna cena prevoza NE MOZE da bude jedna desetina realno prosecne mesecne zarade vec jedna CETRDESETINA. Tu se zavrsava citava diskusija. Tako je u normalnim zemljama, proverite.
Ako markica od 1000 din nije ekonomski isplativa, mora da se subvencionise.

Na ovu cinjenicu samo se nadovezuje potpuno DEGRADIRAN javni prevoz u poslednjih nekoliko godina, katastrofalno redukovan red voznje uvece i vikendom, ogroman br neostvarenih polazaka na linijama koje odrzavaju gsp vozila, za******* putnika sa ranijim polascima iako postoji satelitsko pracenje vozila, i ko zna sta sve jos...
Zato ne tupite da se prevoz mora placati, sa vodom, strujom i ostalim komunalijama bi bio isti slucaj, da postoji nacin za izbegavanje kao kod prevoza. U proseku, ovaj narod je teska beda, jer smo jeftina radna snaga tj robovi u sopstvenoj drzavi.
 
Volim ovo moralisanje, što se tako ne ponašate čim pređete granicu? Kako tamo poštujete sve? U Beču, Pragu, Budimpešti redovi za kupovinu karte za javni prevoz, znaš kad će to u Beogradu biti, nikad. Mislite da je kod njih toliko savršenije stanje, nije, imate i tamo stara vozila, nešto lošija, imate i tamo gužve i kašnjenja, samo tamo kad te klepi po ušima sa kaznom, zaboli te, pa je pametnije da platiš prevoz nego da te oderu.
E kad bi u Bg uveo lepo kontrolu, da vidiš kako bi se plaćalo, ne 2500 kazna, nego 25000.
Po toj Evropi prođite u toku dana po centru, ni u jednom nećete da nađete samo približan broj ljudi po kafićima i kafanama u sred radnog dana, kao u Beogradu, tako da je Beograd daleko od te bede na koju se vadite.

Prođite malo po Srbiji, da vidite šta je beda, ne morate preko granice ići. U Leskovcu vozač u gradskom prevozu ima 27.000 dinara platu za 12 sati rada 6 dana u nedelji, ljudi po prodavnicama rade za 13-14.000 dinara, ali u Leskovcu svi plaćaju kartu u javnom prevozu. U Nišu plate su možda malo veće, ali svi plaćaju javni prevoz. Mislite li da je tamo savršeniji sistem?
Samo "gospodi" u Beogradu može biti da ne plaćaju, a to je ciljano tako, mažu Vam oči kako ste prevarili sistem i bolje živite time što uštedite 1100 dinara za mesečnu ili 3000 i nešto hiljade koliko je za zaposlene i zaista ste ubeđeni da ste nekog pobedili time. Milina je gledati kako čim prekoračite granicu, postajete fin i kulturan narod, koji poštuje sistem i kako sve lepo može.
 
U pravu je Becks oko cena karata. Ja kad sam čuo koliko meštani nekih drugih mesta plaćaju, zgranuo sam se. Istina, neretko tamo gde su manje plate nego u Beogradu, manji su i troškovi života. Ali opet, kad se sve sabere i oduzme, mislim da Beograđani tu ipak jesu u povoljnijoj poziciji nego većina drugih.
Sad, ne računajući one koji su prosto bezobrazni i neće da plate (a ima dosta takvih i iz unutrašnjosti koji žive u BG, čisto da se zna), mislim da jedna od stvari koje ''pogoni'' mnoge da traže izgovore je i to što GSP ima dosta svojih unutrašnjih problema i krađa na kojima uporno neće da poradi, pa ko veli treba sad ljudi da plaćaju njegove cehove. Ne kažem da je to validan razlog da se ne plaća usluga, samo kažem kako deo ljudi razmišlja.

Ja plaćam od svoje osnovne i plaćaću uvek. Ali da ima šta da se zameri, ima. Meni npr ne smeta kad mi dođe starije vozilo. Ok, staro pa staro. Ne može sve da bude od juče. Ali počinje polako da mi ide na živce kad mi više puta zaredom dođe neko koje je prepuno. Ili recimo kad je radni dan i dođem na jednu od većih okretnica a tamo pustolija, pa čekaj dok se vrne prvi, pa dok napravi pauzu, pa dok se smiluje da krene... Te stvari (posebno gužve) mi nisu smetale kad sam bio klinac ali sad kad su došle neke godine počinju itekako da me revoltiraju. To, i kad vidim u kakvom stanju se puštaju neka vozila na ulicu. Istina, i tu je napravljen određeni pomak u odnosu na sredinu 2000ih, ali to ne znači da je dovoljno dobro. Sad to ne znači da ću da prestajem da plaćam tu uslugu. Ali kažem, ima tu itekako prostora za poboljšanje. I van firme i unutar nje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506306#p506306:37iiwkrq je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Jan 07, 2018 1:14 pm[/url]":37iiwkrq]Pretplatna mesecna cena prevoza NE MOZE da bude jedna desetina realno prosecne mesecne zarade vec jedna CETRDESETINA. Tu se zavrsava citava diskusija. Tako je u normalnim zemljama, proverite.
Ako markica od 1000 din nije ekonomski isplativa, mora da se subvencionise.

Na ovu cinjenicu samo se nadovezuje potpuno DEGRADIRAN javni prevoz u poslednjih nekoliko godina, katastrofalno redukovan red voznje uvece i vikendom, ogroman br neostvarenih polazaka na linijama koje odrzavaju gsp vozila, za******* putnika sa ranijim polascima iako postoji satelitsko pracenje vozila, i ko zna sta sve jos...
Zato ne tupite da se prevoz mora placati, sa vodom, strujom i ostalim komunalijama bi bio isti slucaj, da postoji nacin za izbegavanje kao kod prevoza. U proseku, ovaj narod je teska beda, jer smo jeftina radna snaga tj robovi u sopstvenoj drzavi.

Šta misliš šta utiče na cenu karte i kolika bi realna ekonomska cena karte bila u Beogradu ?
Može da bude dinar ali će ti 149 dinara izbiti iz džepa pet puta i onda se svede na još gore. Na žalost to malo ko kapira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506377#p506377:29qxs7yq je napisao(la):
becks89 » Ned Jan 07, 2018 5:39 pm[/url]":29qxs7yq]Volim ovo moralisanje, što se tako ne ponašate čim pređete granicu? Kako tamo poštujete sve? U Beču, Pragu, Budimpešti redovi za kupovinu karte za javni prevoz, znaš kad će to u Beogradu biti, nikad. Mislite da je kod njih toliko savršenije stanje, nije, imate i tamo stara vozila, nešto lošija, imate i tamo gužve i kašnjenja, samo tamo kad te klepi po ušima sa kaznom, zaboli te, pa je pametnije da platiš prevoz nego da te oderu.
E kad bi u Bg uveo lepo kontrolu, da vidiš kako bi se plaćalo, ne 2500 kazna, nego 25000.
Po toj Evropi prođite u toku dana po centru, ni u jednom nećete da nađete samo približan broj ljudi po kafićima i kafanama u sred radnog dana, kao u Beogradu, tako da je Beograd daleko od te bede na koju se vadite.

Prođite malo po Srbiji, da vidite šta je beda, ne morate preko granice ići. U Leskovcu vozač u gradskom prevozu ima 27.000 dinara platu za 12 sati rada 6 dana u nedelji, ljudi po prodavnicama rade za 13-14.000 dinara, ali u Leskovcu svi plaćaju kartu u javnom prevozu. U Nišu plate su možda malo veće, ali svi plaćaju javni prevoz. Mislite li da je tamo savršeniji sistem?
Samo "gospodi" u Beogradu može biti da ne plaćaju, a to je ciljano tako, mažu Vam oči kako ste prevarili sistem i bolje živite time što uštedite 1100 dinara za mesečnu ili 3000 i nešto hiljade koliko je za zaposlene i zaista ste ubeđeni da ste nekog pobedili time. Milina je gledati kako čim prekoračite granicu, postajete fin i kulturan narod, koji poštuje sistem i kako sve lepo može.
Druze,ne moras toliko ostrascen da budes u svojoj analizi.Prvo pocni od sebe i pogledaj se u ogledalo,da li se svercujes ili to nisi nikad radio.Znaci,to sto pricas za Beogradjane je apsolutno tacno,samo sto je problem sto u Beogradu ima previse ljudi ali previse kojima ne odgovara da se sistem postuje.Ti u samom gradu imas regije koje se favorizuju time sto imaju bolji prevoz i bolja vozila u odnosu na ostatak grada.Kako ces onda stanovnike Lestana,Grocke,ne znam Zemun Polja da ubedis da placaju kartu kad se brinu odakle ce da ispadnu iz busa,da li kroz pod ili kroz prozor.Svi smo se mi svercovalii desava se da se prevezemo par stanica a ne kucamo kartu.Ja placam kartu,ali je ne kucam uvek,prosto gledam ako mogu da tu kartu ustedim za povratak...iskreno pricamo,nema sta sto ti kazes da se moralise.E sad sto se tice ostatka Srbije o kome pricas,tamo postoji od davnina osnovna kultura o placanju prevoza,ti tamo ulazis prijatelju uglavnom na prva vrata,placas kartu ili pokazujes mesecnu vozacu pa tek onda sedas na mesto.Jesu pokusali to da uvedu u BG.....da li se secas kako se sve to zavrsilo......njihove plate i plate vozaca jesu male,ali su im i cene i troskovi manji.U Boru ljudi rade za 15000, a veknu hleba jedu i kupuju na parce...mada to vidim da ima svuda kao sansa za siromasne da nesto kupe.....
Ovde ce se placati karta kad sto kaze Bumbarevo Brdo bude karta 40-deo zarade....do tada ne moras ljudima da popujes sta je preko...preko je sistem koji je odavno postavljen,i naravno da cu da ga postujem,jel ne treba mozda????.....kada mi budemo krenuli od sebe lako ce sistem biti postovan....samo je uslov da ga neko uspostavi.....
 
Vrh