Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kod ušća ima ih i nedeljom


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Možda sam ga i video ali van službene dužnosti. Ipak, budite obazrivi, ponekad na busplus lokatoru vidim prijave i nedeljom, mada su to njihove "strateške" lokacije koje baš ne posećujem često.
 
Apex Solution Technology je danas prevarilo građane postavljanjem pogrešne informacije o prazničnom radnom vremenu. Na poslovnicama gde se vade legitimacije napomenuto je samo da su samo prvi i drugi januar neradni dani, ali je faktičko stanje da im je i danas neradni dan, poslovnice su zaključane čime se koliko znam čini i trgovinski prekršaj jer radno vreme koje trgovac ili pružalac usluga sam sebi propiše mora da se poštuje ako je objavljeno na ulazu u poslovnicu. Ispravno radno vreme je objavljeno na Internetu ali to ne opravdava činjenicu da je učinjen prekršaj.
 
03e4d6a01c69355ff46682e0de63a755.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ако је 69 стајалишта, значи да је тек кренуо у вожњу ка супротном смеру
 
Na 708 je to normalno... Idu bez reda voznje... 73 sam ja cekao 40 minuta, i to je normalno... Dzaba zglobni, kada se ne mozes umuvati... I 85 tu radi posao u tom delu Nbg
 
A sto glavonje nestave na te kodove bg voz uz stajalista vukov spomenik k park prokop itd lijenstine
 
tragac":3vcm6jgi je napisao(la):
Da li je moguće da dnevna karta ne postoji? Validator mi nije ponudio tu opciju. Ili postoji kao zaseban „proizvod“?
Da,dnevne karte se kupuju samo na kosku cena karte plus 40 dinara papirna kartica i vazi od momenta kupovine :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Primera radi, u Londonu se dnevna aktivira automatski. Čekiraš se svaki put kad ulaziš, i skida ti po jednu vožnju sa kartice, dok ne stigne do sume koja odgovara ceni dnevne karte. Tada više ne skida, već se čekiraš samo radi provere.
 
E to je london a ni smo od turaka sistem gledali pazarili khm nebi oni to uveli ovdje
 
Realno, ovaj tekst je samo rekapitulacija svih dosadašnjih pokušaja uvođenja apsolutne naplate prevoza, sa osvrtom na to u kojim sistemima u Srbiji su neke od mera zaživele.
Ja mislim da je temeljni problem u plitkoumnim izjavama gradske vlasti. Nedavno je Vesić izjavio da je GSP jedino gradsko preduzeće koje nisu uspeli da konsoliduju i koje na dnevnoj bazi proizvodi čist i konzistentan gubitak. Ali pogrešno zaključuje da je jedini izlaz da se pojača naplata - to zvuči maloumno prosto zato što bez obzira na obim naplate, DJP plaća fiksnu nadoknadu svim prevoznicima, privatni od toga žive i zarađuju, a samo GSP pravi gubitak pošto još uvek ima glomazne neproizvodne službe koje ništa ne privređuju i ne mogu da se nose sa konkurencijom.

Problem BusPlus naplate je delimično taj što su vremenom agresivni kontrolori potpuno nestali kao pojava, i otišlo se u suprotnu krajnost da se kontrolori potpuno sklanjaju od putnika koji ne žele da plate kartu. Nema više kontrolora koji bi za tu svoju platu bilo kome insistirali da plati kartu. Možda bi kontrolori trebalo da budu plaćeni po učinku, broju izdatih doplatnih karata, što bi ih stimulisalo da izlaze u kontrolu van strogog centra, tamo gde je naplata manja. Naravno, sa druge strane je problem kako se nositi sa opasnošću agresivnih incidenata.

Moje iskustvo iz javnog prevoza u Nemačkoj je da je tamo prosečan kontrolor itekako agresivniji od kontrolora našeg Busplusa. Kartu na pregled traže u najumiljatijem mogućem tonu, ali od trenutka kada sagovornik nema kartu, nastup im se pretvara u policajca koji legitimiše nekog derana na ulici (a pritom ni oni NEMAJU status službenog lica). Samo što tamo takav nastup prolazi, a kod nas je povod za fizički obračun...
 
Реално, у Новом Саду се, као у Паризу, улази на предња врата и показује се возачу карта. Кад су хтели у Београду то да уведу, реакција је била - мајмунска: "Аааааааа..."!

Дивљи људи, смешан, бивши град.
 
Danas su kontrolori izbaceni iz busa 78 kod palate Srb bas su se osili ali putnici su bili slozniji niko ih nije zarezivao 2 posto naravno u bus nije moglo da se udje nije ga bilo preko 15 min
 
a kad bi se recimo kroz racun za info stan naplacivala stavka od 100 dinara za javni prevoz, a prevoz bio besplatan svi bi bili zadovoljni :D samo bas ne znam racunicu koliko bi se to isplatilo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Да, исплатило би се. Уместо 3.000 динара, платиш сто кинти. Хлеб три динара.
 
Пантограф":20194qpp je napisao(la):
Реално, у Новом Саду се, као у Паризу, улази на предња врата и показује се возачу карта.
У Новом Саду на папиру то правило важи, али у пракси се радним данима и суботом пре подне тешко спроводи осим на окретницама и мање оптерећеним станицама. Зато сумњам да ће такав систем моћи да се примени на било којој „јачој“ линији у Београду.
 
Ма, наравно да се неће примењивати на 95 и у трамвају с приколицом. Али, за викенд, на линији 67, нема разлога да се не примењује. Понеко би платио карту за одлазак из блока у град, а сад не жели, или га, једноставно, мрзи.
 
Vrh