Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

ВождовачкиГАНГ":3hphu3xo je napisao(la):
Ови мајмуни контролори очигледно не могу да се договоре око правила , једни кажу да временска карта не мора да се откуцава сваки пут кад уђеш у превоз а сад ми каже нека бакута онако непријатним тоном да ја морам да куцам карту сваки пут кад променим превоз. Нисам имао воље да улазим у неку расправу само сам јој рекао да следећи пут кад ме види размисли добро дал ће таквим тоном поново да прича самном.
Ne mogu nista lose da vam kazem zato sto ste ih pogrdno nazvali ali vam mogu reci da se ovde radi o vasem neznanju i nepoznavanju pravila koriscenja vremenske karte.
Mozete ovo da shvatite kako god zelite ali je za vase dobro, bolje da se svaki put kada udjete sa takvom kartom otkucate.

Zasto je ovo vazno?
Razlog je veoma prost i lezi u cinjenici da iako vam je vreme na karti isteklo mozete da zavrsite voznju u tom prevozu do kraja!
Ako uzmemo primer da ste kupili vremensku kartu koja vazi 89min. Vi ste je recimo koristili i na kraju vam je ostalo do isteka jos 5min.
Sa takvom kartom onda, recimo udjete u autobus 95 do Borce. Kome je turaza sat vremena.
Ako vremensku kartu otkucate u prevozu pre isteka njene vaznosti Vi zadrzavate pravo da sa takvom kartom zavrsite putovanje do kraja, bez obzira sto joj je vaznost u medjuvremenu istekla.
U slucaju da niste to uradili prilikom ulaska u vozilo, a validnost karte u medjuvremenu istekne, Vi cete se automatski smatrati kao putnik bez karte i bice vam napisana kazna.

Nadam se da ste me razumeli i da je mnogo bolje otkucati kartu i voziti se jos narednih sat vremena do kuce nego razmisljati na kojoj stanici ce da udje kontrola.
 
Pule":wd1umuqo je napisao(la):
ВождовачкиГАНГ":wd1umuqo je napisao(la):
Ови мајмуни контролори очигледно не могу да се договоре око правила , једни кажу да временска карта не мора да се откуцава сваки пут кад уђеш у превоз а сад ми каже нека бакута онако непријатним тоном да ја морам да куцам карту сваки пут кад променим превоз. Нисам имао воље да улазим у неку расправу само сам јој рекао да следећи пут кад ме види размисли добро дал ће таквим тоном поново да прича самном.
Ne mogu nista lose da vam kazem zato sto ste ih pogrdno nazvali ali vam mogu reci da se ovde radi o vasem neznanju i nepoznavanju pravila koriscenja vremenske karte.
Mozete ovo da shvatite kako god zelite ali je za vase dobro, bolje da se svaki put kada udjete sa takvom kartom otkucate.

Zasto je ovo vazno?
Razlog je veoma prost i lezi u cinjenici da iako vam je vreme na karti isteklo mozete da zavrsite voznju u tom prevozu do kraja!
Ako uzmemo primer da ste kupili vremensku kartu koja vazi 89min. Vi ste je recimo koristili i na kraju vam je ostalo do isteka jos 5min.
Sa takvom kartom onda, recimo udjete u autobus 95 do Borce. Kome je turaza sat vremena.
Ako vremensku kartu otkucate u prevozu pre isteka njene vaznosti Vi zadrzavate pravo da sa takvom kartom zavrsite putovanje do kraja, bez obzira sto joj je vaznost u medjuvremenu istekla.
U slucaju da niste to uradili prilikom ulaska u vozilo, a validnost karte u medjuvremenu istekne, Vi cete se automatski smatrati kao putnik bez karte i bice vam napisana kazna.

Nadam se da ste me razumeli i da je mnogo bolje otkucati kartu i voziti se jos narednih sat vremena do kuce nego razmisljati na kojoj stanici ce da udje kontrola.

Хвала.
 
тестирао сам апликацију Мувит данас од 10:45 до 11:00 на стајалишту Јована Бијелића. резултати су следећи:
10:45 25П - није дошао
10:47 18 - дошла у 10:46
10:52 Е9 - није дошао
10:56 25П - дошла
10:57 25 - дошла у 10:59

као што се види, од 5 бусева обухваћених у том периоду (тада сам чекао 25/П) 2 се нису ни појавила, 3 су дошла. е сад, узевши у обзир стање јавног превоза у Београду, апликација је супер, тако да бих је препоручио свима који имају Андроид. такође, систем рада је врло једноставан, она време доласка калкулише да основу времена поласка са терминуса и времена путовања од стајалишта до стајалишта, на основу чега се добија време доласка, које је у пракси оквирно
 
Da biste izbegli nepotrebno maltretiranje i smanjili nivo stresa, kako u sebi tako i prema drugima, evo sta je jos neophodno znati kada dodje do kontrole karata.

Dobro je znati koje sve mogucnosti kazne postoje i na koji nacin se mozete odbraniti.

-Ako vas kontrolor u prevozu zatekne bez karte njemu su na raspolaganju 3 (tri) opcije da vas kazni.
1. Da vam trazi neki dokument i na osnovu podataka sa njega napise opomenu u iznosu od 6000. Koju ako platite u roku od 8 dana mozete da prepolovite.
2. Da platite bez davanja licnih dokumenata na licu mesta 2000.
3. Da vam kontrolor "privremeno" oduzme neotkucanu kartu koju ste mu dali na kontrolu.

U ovoj poslednjoj mogucnosti lezi jedno od resenja vasih muka na tom putovanju.
Ako ste kontroloru dali pogresnu ili neocitanu kartu a on je vec stavio na svoj citac koji je pokazao sistem kazna, onda ste u problemu i vi i on.
Vi zato sto niste otkucali kartu a on zato sto mora da vam je oduzme. Najcesci problem ovde nastaje kada imate veci broj kartica koje su slozene zajedno a samo ste jednu otkucali pa ne znate sa koje.

Ako ste pribrani i prisebni i objasnite kontroloru da je doslo do greske i da vam izda papiric sa kojim cete otici do direkcije da ispravite tu gresku, oni ce vas obavezno pustiti da nastavite putovanje ali ce vam oduzeti tu karticu.
Vasa prednost u takvom slucaju je sto onaj ko vas kontrolise nema uvid preko svog uredjaja u to da li vi na toj kartici imate uplacene pare ili ne. Ako je kartica prazna oni ce to tek u centrali shvatiti i kao takvu kartu unistiti.

Vi cete potom morati, na trafici, drugu da kupite za 250din. A za ostatak novca da :vops:
 
Одакле му право да тражи документе? Глуме полицију и неки закон , страшно. Утерали немоћним људима страх у кости са овим комуналцима што чекају на станицама и ватају за гушу и надрканим контролорима који ће ускоро почети валидаторима да бију жене и децу.
 
Novi logo direkcije za javni prevoz novi izgled stajalisnih stubova .nove nize cjene za prigrad i to sve od 10 jula Novi logo ce biti na svim vozilima i stajalistima .Boje vozila se izgleda nisu sjetili
 
ВождовачкиГАНГ":312se4oe je napisao(la):
Одакле му право да тражи документе? Глуме полицију и неки закон , страшно. Утерали немоћним људима страх у кости са овим комуналцима што чекају на станицама и ватају за гушу и надрканим контролорима који ће ускоро почети валидаторима да бију жене и децу.
Mogu komunalci zajedno sa kontrolom samo da te uvate za... Za to što smaraju ljude iz unutrašnjosti bi ih tukao dok se ne upišaju, ljudi pogubljeni ne znaju gde će i šta će, a oni se na njima izdrkavaju. Isto na srednjoškolkama, neki baja je nudio devojci da izađu da se dogovore da joj ne piše kaznu, pa mu je ova j**ala kevu pred punim busom, to sve pacijenti rade u tom Apexu, ne može se bolje ni očekivati...
 
Mali drkazija od pre par stranica je dobio naslednicu, sredovecnu zenturacu onizeg rasta, deficitarnih manira iinteligencije. Vredja ljude bez pardona, isto radi u troli. Izgleda su trole dobijali najgori, po kazni. I ne, takvi nisu ljudi vec gamad, nadam se da im zarade ne isplacuju. Pljuc.
 
ВождовачкиГАНГ":2qndn1qh je napisao(la):
Одакле му право да тражи документе?
Istina je da po zakonu NEMAJU PRAVO da traze na uvid licna dokumenta. Bilo kojeg tipa.

Zato imaju pravo da traze da im se DA KARTA na proveru. Sto je i jasno napisano na poledjini svake.
nx6w52.jpg


Daj mu karticu i bices miran. Jer ona ne mora da bude ni validna, ni otkucana ni vazeca.
Njima samo nesto treba da bi odneli u direkciju kao dokaz da vredno rade. Jer od toga im kasnije zavisi nastavak poslovne saradnje.
 
Pa tako mogu i ja da napravim firmu i napišem na svojim kartama,sve putnice su dužne da mi pokažu grudi pri ulasku u vozilo.
A ovo što pišeš, nema baš puno veze. Oni rade na procenat otkucanih karata i kazni koje napišu. Oduzimanje kartica, to su sami izmislili pošto logično niko neće da im da dokumenta. A i ne znam ko ih je ovlastio da naplaćuju na licu mesta, pritom neki imaju tarife od 1500, neki od 2000, bar sam tako čuo od putnika, ja sa njima nemam problema...
 
Istinu govoris i tacno je sve osim ovog poslednjeg. Mandatne kazne se na licu mesta naplacuju 2000.

Tacno je da je ovo privatna firma koja je angazovana da bi vodila posao kontrole u ime grada. Njihov deo za takvo zalaganje je nesto malo veci od 8% od ukupnog broja prodatih svih vidova karata i naplacenih kazni.

Za sve sto rade zakonski nisu pokriveni u potpunosti ali im je grad u ime visih ciljeva i svog interesa to dozvolio. Tako im je dao i podrsku komunalne policije u cilju ne suzbijanja svercovanja u prevozu nego sto vece naplate iz jos jednog dostupnog izvora.
 
Pazi, napisao sam da sam čuo da uzimaju različite svote. E sad zašto i kako, to ne znam, tako sam čuo od putnika, ja lično sa njima takvih problema nemam.
 
Po ovim pisanijama ispade da je grad iznad zakona pa rade kako im volja. Interesantno glediste, samo ne znam kod koga to prolazi?
 
1500 rsd na ruke pa dvojac djeli popoka kaznu neizdaju malte ne se cjenkaju .
Inace u vozilima mora da pistoji odredba o doplatnoj karti koliko iznosi itd .Kao i da je vozilo pod video nadzorom .
DJP osmislila novi logo i izgled stajalisnih stubova
 
Kada će da počnu da postavljaju nove stajališne table, i ko će radove izvoditi? Da li i dalje ima reči o osnivanju JKP Direkcija za javni prevoz?
 
Gradonačelnik reče za tri nedelje u intervju-u od 18-og. Tada, napokon, saopštavaju koja mreža linija je odabrana od poslatih sa Saobraćajnog F.
 
Надам се да ће те нове стајалишне табле и сва обавештења у возилима градског превоза бити на српском језику - ћирилици.
 
^ Ja se iskreno nadam I držim fige da bude na latinici, ili kao loš kompromis - na oba pisma. Dosta busanja u grudi, jednostavnije je svima. Druge stvari neka budu samo na ćirilici.
 
Bice na cirilici bar ono sto je pokazano u bg hronici
 
Juce na liniji 68N kao kondukterka je radila neka lepotica.Bas mi je drago kad sam video zensku mladu osobu kao kondukterku obzirom da su do sada uglavnom bili muskarci.Ova em mlada em lepa pa ko sme da ne plati kartu 8) :D
 
Pa zasto je ne uslika. Mogao bi tada i do broja telefona da dodjes.
 
Ja sam isto za ćirilicu. Lepše i izgleda nekako, kada je na ćirilici. Sva informativa je, uostalom, u JGP-u uvek i bila na ćirilici, sve do pojave elektronskih displeja. Inače, ne uspeh da pronađem ko će biti zadužen za postavljanje informative. Iskustvo je pokazalo da je JKP GSP Beograd jedino ažurno, koliko toliko, i dosta redovno menja oštećenu ili neažurnu infrastrukturu, dok sve druge firme (privatne) jako slabo rade svoj posao.
 
Cenim da će sve biti isto kao i do sada (što se tiče nadležnosti). Meni lično je nebitno da li će biti na ćirilici ili latinici , već mi je bitno da informacije budu tačne.
 
Nisam za rusenje bunkera, ali sada je vec kasno. Takav objekat se ne moze smatrati kulturnim nasledjem ali moze istorijskim.
Mogao se napraviti manji galerijski prostor posvecen Drugom svetskom ratu, kao beleg i kao podsetnik.

Takav objekat bi imao svoje mesto cak i sasvim drugacijem konceptu SA nego sto je danas.
Ali u Srbiji ne postoji anterogradno razmisljanje, sve pocinje od nas i treba da sluzi samo nama.
 
Vrh