milanobelgrade":26x0brlo je napisao(la):
Трећа варијанта подразумева концепт развоја мреже линија до 2020. године, без учешћа метроа. Она би, према студији Саобраћајног фалултета, подразумевала пролазак трамваја кроз Улицу краља Милана, прелазак преко Моста на Ади, деоницу од Бановог брда до Видиковца, Булеваром Зорана Ђинђића до Бежанијског гробља, шински систем од Омладинског стадиона до Миријева, као и део линија везан за део ка Београду на води, повезивање платоа од Економског факултета до Теразијског платоа покретним степеницама и успињачама. Овај систем, према речима Славена Тице, не искључује изградњу метро система, а заузврат обезбеђује како ефикасност у транспортном смислу тако и у смислу очувања животне средине.
^^^Ako vas istorija nije nista naucila sada jeste. Varijanta 3 moze slobodno da se prevede kao "Faza II Tramvajsko-Automobilskog grada"
rezirana iz istog studija.
Ne bi bilo lose podvuci neke crte. Zakljucak dajte sami.
-Razvoj do 2020. bez ucesca metroa znaci da ni jedna linija metroa ne moze biti otvorena ni bar 10 godina posle 2020.
-Sinski sistem (koji?) do Mirijeva a tramvaj i autobus do Vidikovca i Zemuna i pored toga sto u druga dva slucaja ima vise putnika. Za Vidikovac mislim da ne znaju gde da provuku metro bez ukidanja tramvaja zbog rampe sa mosta a Zemun jednostavno ignorisu.
-Tramvaj do Vidikovca iskljucuje gradnju M2 do daljnjeg, verovatno posle gradnje M1 zbog a) preklapanja sa trasom metroa b) prevremenog ukidanja tramvaja zbog metroa
-Ne iskljucivanje gradnje metroa se odnosi iskljucivo na gradnju M1 u doglednom periodu.
-
Samo Varijanta 3 sadrzi prelazak Tramvaja preko Mosta na Adi.
-
Samo V3 sadrzi povezivanje Beograda na Vodi.
-Spominju se i uspinjace paralelno sa tim da u javnosti ovih dana kruze i zicare.
-Nigde se ne spominje okvirna cena.
U prevodu podmukle namere su takve da ce
na sve da trose kasicicu po kasicicu 50 godina dok ne potrose dzak za prvu liniju metroa.
Posto metro u svakom slucaju uzrokuje tektonske poremecaje u mrezi logicno je da bi cak i varijanta 2 bila preskupa ma koliko kosta bez obzira na povecanje efikasnosti jer ce se opet za 10-15 godina trositi novac prilikom gradnje metroa. Posle ce reci kako Metro iziskuje dodatna ulaganja. Te izjave i vrapci na grani znaju.
Dakle nista vise od varijante 1 ne dolazi u obzir ukoliko vam je do sistema sa metroom stalo.
Ispravka.
Izvor: busevi.com
Sinski sistem u Mirijevu je tramvaj. Nelogicno mi je bilo da bude LRT. Dakle Vidikovac, Mirijevo i B.Kosa su obuhvaceni dok se Zemun izbegava, ovog puta cak i kada je tramvaj u pitanju. Sve u svemu u pitanju je projekat "Tramvajem u 21. vek".