Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Aplikacija danas nije radila, ja potvrdjujem, ali i clanovi Benchmark foruma koji su imali isti problem i danas.
 
^ Ta app nekad inače radi, nekad ne, ali nema duze "ispade". Sasvim sam siguran da su svaki dan radili Novatronic displeji na stanicama, jer stalno prolazim pored jedne koja ih ima. ;)
 
Danas sam je iskoristio cisto da proverim da li je istina da ne radi i odmah mi je prikazalo da nema podataka za stanicu. Inace mi radi kako treba, uobicajeno se gasi i stalno kruzi trazeci podatke, ali retko kada je da nema podatke.
 
Meni aplikacija ne radi vec pune dve nedelje. OS mi je Android
 
I ja bi pohvalio logo za sada fino izgleda, izgleda je nako malo mucno glavom.
 
tragac":1m7xvb0u je napisao(la):
Главни градски урбаниста Милутин Фолић казао је да је изглед нових стајалишта производ студиозног размишљања и анализа које су спроведене у претходном периоду.

img201504291519371.jpg

какав приказ урбанистичког хаоса, крива улица у равноме Срему, где регулациону линију нико не поштује, ако иста уопште и постоји. Ето успеше негде на нађу место да посаде стајалиште али никакво обележавање не може овоме да да изглед стајалишта
 
Orion sad se vraćam kući i slikaću ti sledeću stanicu. Biću u stilu naših adsense novinara: NIKADA NEĆTE POGODITI KAKVO STAJALIŠTE SU NAPRAVILI! U za to odgovarajućoj temi.
 
milanobelgrade":26x0brlo je napisao(la):
Трећа варијанта подразумева концепт развоја мреже линија до 2020. године, без учешћа метроа. Она би, према студији Саобраћајног фалултета, подразумевала пролазак трамваја кроз Улицу краља Милана, прелазак преко Моста на Ади, деоницу од Бановог брда до Видиковца, Булеваром Зорана Ђинђића до Бежанијског гробља, шински систем од Омладинског стадиона до Миријева, као и део линија везан за део ка Београду на води, повезивање платоа од Економског факултета до Теразијског платоа покретним степеницама и успињачама. Овај систем, према речима Славена Тице, не искључује изградњу метро система, а заузврат обезбеђује како ефикасност у транспортном смислу тако и у смислу очувања животне средине.

^^^Ako vas istorija nije nista naucila sada jeste. Varijanta 3 moze slobodno da se prevede kao "Faza II Tramvajsko-Automobilskog grada" rezirana iz istog studija.

Ne bi bilo lose podvuci neke crte. Zakljucak dajte sami.

-Razvoj do 2020. bez ucesca metroa znaci da ni jedna linija metroa ne moze biti otvorena ni bar 10 godina posle 2020.

-Sinski sistem (koji?) do Mirijeva a tramvaj i autobus do Vidikovca i Zemuna i pored toga sto u druga dva slucaja ima vise putnika. Za Vidikovac mislim da ne znaju gde da provuku metro bez ukidanja tramvaja zbog rampe sa mosta a Zemun jednostavno ignorisu.

-Tramvaj do Vidikovca iskljucuje gradnju M2 do daljnjeg, verovatno posle gradnje M1 zbog a) preklapanja sa trasom metroa b) prevremenog ukidanja tramvaja zbog metroa

-Ne iskljucivanje gradnje metroa se odnosi iskljucivo na gradnju M1 u doglednom periodu.

-Samo Varijanta 3 sadrzi prelazak Tramvaja preko Mosta na Adi.

-Samo V3 sadrzi povezivanje Beograda na Vodi.

-Spominju se i uspinjace paralelno sa tim da u javnosti ovih dana kruze i zicare.

-Nigde se ne spominje okvirna cena.

U prevodu podmukle namere su takve da ce na sve da trose kasicicu po kasicicu 50 godina dok ne potrose dzak za prvu liniju metroa.

Posto metro u svakom slucaju uzrokuje tektonske poremecaje u mrezi logicno je da bi cak i varijanta 2 bila preskupa ma koliko kosta bez obzira na povecanje efikasnosti jer ce se opet za 10-15 godina trositi novac prilikom gradnje metroa. Posle ce reci kako Metro iziskuje dodatna ulaganja. Te izjave i vrapci na grani znaju.

Dakle nista vise od varijante 1 ne dolazi u obzir ukoliko vam je do sistema sa metroom stalo.

Ispravka.

mreza-linija-3.png


Izvor: busevi.com

Sinski sistem u Mirijevu je tramvaj. Nelogicno mi je bilo da bude LRT. Dakle Vidikovac, Mirijevo i B.Kosa su obuhvaceni dok se Zemun izbegava, ovog puta cak i kada je tramvaj u pitanju. Sve u svemu u pitanju je projekat "Tramvajem u 21. vek".
 
11030 objasni mi konotaciju tog glagola "cvikeraški"? Nevezano za kontekst cele priče, ovo shvatam kao uvredu za sve ljude koji imaju oftalmološke probleme.
Mislim da bismo trebali da budemo tolerantniji u komunikaciji.
Možda i ja oštrije pišem u svojim postovima, ali ne pravim stereotipe, niti ističem nečije posebne potrebe (naočari, kolica, štap i sl.).

Izvinjavam se sto offtopisem, pogani posao ne ostavlja vreme za forum.

Dragi Tragac, konotacija "cvikeraski" ne moze biti glagolna vec pridevna, tako sam ja zaradila moju dioptriju a i cvikere, razbijajuci gramatiku srpskog jezika svojevremeno za prijemni ispit pravnog fakulteta. Veliki pozdrav, i bez vredjanja mog stila pisanja molicu fino, ipak je sve ovo preslo u poeziju, mislim na jutarnje voznje sada vec tramvajem :pob:
 
Mali: Broj prodatih karata kod vozača povećan tri puta od početka godine

Kako kaže gradonačelnik, bilo mu je veoma drago što je saznao da se broj prodatih karata od strane vozača povećao tri puta u maju u odnosu na januar.
Jer, eto, svima odgovara vremenska karta (koja je skuplja od pojedinacne stare) nego da kupe za jednu voznju kod vozaca (koja je skuplja i od pojedinacne i vremenske). Bas mi je drago sto je "pojeftinio" prevoz.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/575284 ... tka-godine
 
Да ли је неко приметио да са северне стране града фали зелена и плава зона?
 
Ne fali , zato što sadašnji ITS1 postaje 1 i 2 zona , a sadašnji ITS2 3 i 4 zona.
 
Nadmudrivanje "švercera" i kontrolora: Sa torbicom više "ne smeš" u gsp!
S. Milošević | 06. avgust 2015. 17:00 | Komentara: 4

Nema više uniformi, aparati dobro sakriveni. Strategija kontrolora je jasna, sada se prave da čekaju prevoz, normalno ulaze u vozilo, ponekad čak pričaju mobilnim telefonom.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... smes-u-gsp
 
Zaboravili su jos da dodaju da kontrolori gledaju da poslednji udju u autobus. Tada sacekaju da vozac zatvori vrata i krene sa stajalista. Onda sa njihove strane krece BLOKADA VALIDATORA. Tako da i da hoces da posle toga otkucas kartu tehnicki to ne mozes da izvedes.
Ovo je jako nepravedan i nekorektan nacin rada..ali ti budi frajer pa se onda u toj situaciji dobro snadji. A najveci broj prigovora putnika je bas na ovom akcentu.
 
Sta je tu nepravedno? Ako kontrolori udju poslednji i blokiraju aparat kada poslednji putnik koji je usao otkuca svoju kartu, onda tu nema nikakve nepravde i sve je u redu. To sto neko pravi pametan pa smislja izgovore sto nije otkucao kartu, to je druga stvar. Ili izadji ili kucaj kada udjes. Pa ni ja sad nemam kartu pa gledam da li ulazi kontrola. Srecom do sada nije, ali ako bi naisla, ja bih lepo izasao, koji moj ima da se svadjam i prepirem kada nemam kartu. Ali ako se nadje id*** koji udje pa blokira pre nego sto putnici koji ulaze ne otkucaju svoju kartu, onda to jeste nepravedno. Ali nezakonito je to sto se prave da su "tajni agenti" pa ulaze kao obicni putnici i onda izvade aparate i kartice, jer po pravilniku (ili zakonu) kontrolor mora uvek da ima svoju karticu postavljenu na vidljivo mesto.
 
Ja sam više puta imao priliku da vidim da kontrolori blokiraju aparate , a da nisu svi otkucali kartu. Reakcije kontrolora su bile različite , od toga da odblokiraju aparat pa ga posle ponovo blokiraju , do toga da se raspravljaju sa putnicima što nisu poništili kartu i hoće da im naplate kaznu. Najneverovatnije mi je bilo to što su napadali ljude sa kesama da im naplate kaznu , a svi vrlo dobro znamo da u takvoj situaciji ne možeš i da držiš kese i da se držiš za šipku i da kicaš kartu istovremeno.
 
I šta misle da dobiju ovim sakrivanjem i prikrivanjem, sad će ih ljudi primetiti kad već bude kasno za izlazak i samo može doći do nekog konflikta, sukoba ili nekim slučajem tragičnog slučaja kao posledice iskakanja putnika iz autobusa koji kreće...
 
becks89":261eaakq je napisao(la):
I šta misle da dobiju ovim sakrivanjem i prikrivanjem....
pa batine valjda :lool: šala
osnovna stvar svakog službenika je da vidno nosi obeležja službe u kojoj radi
u protivnom sam izaziva nesporazume pa i konflikte svih stepena
 
Pa to će i dobiti, i ovako javno su pravili probleme i stalno je u većini slučajeva bilo na granici sukoba, sad će biti veselja tek...
 
Pa koliko sam shvatio oni jedva i čekaju da dođe do nečeg takvog
 
Kontrolorima BusPlusA nije u interesu da dolazi do komfliktnih situacija i radije ih izbegavaju. Ali zato komunalcima takva situacija i te kako odgovara jer onda celu stvar prebacuju na svoju nadleznost. Tada oni pisu kazne za ometanje i remecenje javnog reda i mira. Koja je znatno visa od kazne za neplacenu kartu.

Time obezbedjuju sredstva za finansiranje svoje sluzbe i opravdavaju postojanost njihovog rada. Iz jednog problema se nasladjuje vise njih.
 
Ovo je besmislica, mnoštvo puta sam lično bio prisutan u situacijama u kojima su kontrolori izaziva konflikt preteći komunalnom policijom, komunalci su bar što sam ja upoznat, bili u fazonu da ih boli uvo, ali kasnije su počeli ozbiljnije da se bave time i zaista da pišu prijave. Nema osnova za remećenje reda i mira, dok ne uđeš u fizički sukob, verbalno ne može ništa. Moj stav je da bi sa drugačijim pristupom putnicima i problemima, imali mnogo više efekta nego na ovaj način, jer javlja se revolt i inat, zbog kojih se ne plaćaju obaveze, kao posledica tog iživljavanja i bahaćenja pojedinaca.
 
Upravo taj stav i odnos prema putnicima je pogresan i los. Bezbroj puta sam gledao te situacije kada neki putnik nema kartu i onda oni kao objasnjavaju da moraju da imaju, ili da plate doplatnu kartu, da izadju ili da pisu kaznu. U svakoj situaciji su imali arogantan stav, u fazonu "seljacino nevaspitana, ti si ispod mene". I onda nastaju onakve situacije gde kontrolor dobije po nosu, ili se svadjaju kao ludi. Ne znam da li neko slucajno prati emisiju na Nacionalnoj geografiji, Aerodrom u Dubaiju ili tako nesto. Uglavnom, par puta su prikazali kako neki putnici zakasne na avion i ona neki upravnici aerodroma pokusavaju da rese problem. Jednom je bila situacija da je neki lik pobesneo i poceo da ih vredja sve redom, a zena koja je pokusavala da resi problem je sve vreme bila potpuno stalozena i smirena i obracala se kako treba, bez trunke arogancije. E upravo tako treba da se ponasaju kontrolori. Samo to ce biti dovoljno da ostali putnici stanu na njihovu stranu, jer cim jedan putnik pravi problem, a kontrolor bude potpuno smiren i stalozen, nema razloga da se za bilo kakav ishod okrivi kontrolor. Mozda ce i takvim ponasanjem poboljsati situaciju u prevozu.
 
Vrh